מיומות (גידולים שפירים ברחם)

יש לי תלמידה בת 50+ שיש לה מיומות .שאלתה היאכיצד עליה לנהוג בכל איסופי הבטן באודינה בנדה ובמולה בנדה ובכלל בכל התרגילים שיש בהם כיווץ ביטני.אשמח לתשובת הפורום.

לשאלתך..

התשובה שאני מציעה כאן הינ ה חלקית וכללית ויש להתחשב במצב המתרגלת מבחינת נוחות וכאבים... קודם כל והדבר החשוב ביותר זה לא לעבוד מתוך כאב באזור הבטן ובכלל. לחפש תמיד את המקום שבו התנוחה מתאפשרת מתוך התרחבות פנימית, נוחות וערנות פנימית. לגבי תרגול אודיאנה והמולה באנדה תוך כדיי התנוחות, לפי הבנתי המולה והאודיאנה אינו כיווץ שרירים שאנו יוצרים באזור הבטן אלא האיסוף הטבעי והעדין שנוצר באופן טבעי בסיום הוצאת האויר או במילים אחרות ברגע שאנחנו מודעים להתארכות ולהשתרשות המולה והאודיאנה נאספות גם אם לא הרגשנו או כיווצנו את שרירי הבטן. אני מציעה ללמוד את המולה בנדה לא מתוך כיווץ אלא תשומת לב לתחושות באזור האגן בסיום הוצאת האויר, אפשר לתרגל את זה בישיבה ובשכיבה. לגבי תרגילים שיוצרים כיווץ בשרירי הבטן (כגון נאווה אסנה וכו) אם יש חוויה של כאב הייתי מציעה להימנע מתנוחות אלו. מקווה שעזרתי לכל שאלה נוספת ופרטים את מוזמנת לכתוב כאן בפורום או להרים אליי טלפון 050-8899142 לשאלות אישיות יותר.. ערב נעים שני
מנהל הפורום
20+
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
יוגה
בחר
בחר