עשיתה דבר גדול-קיבלתה עליך עול תורה ומצוות
זוהי בחירה ערכית גדולה,רק אל תנסה להוכיח את זה -זה פשוט עלול לאכזב אותך,ואפילו לפגום באמונתך,
לידיעתך אין שום "תוכנת דילוגים" בתורה,איזכור של שמות ומאורעות מנטליים ואפילו אקטואלים ניתן למצוא בהרבה טקסטים אקראים,
התורה היא ספר חוקים המחייב לאורח חיים מסויים המתגלם בקיום תורה ומצוות,כבטוי למעמד האדם לפני ה' יתברך-שאין אנו יכולים או רשאים לדעת עליו מאומה,
"אין נביא בעירו" ואין נביא (במובן העממי של חוזה עתידות) בשום עיר אחרת-אין נביא מתנבא אלא מה שראוי להיות נאמר בפרקי אבות-וארורים מחשבי הקיצין אומר הרמב"ם
המילה צניעות מאוזכרת רק פעמיים בתורה והיא מתייחסת יותר "להצנע לכת" יותר מאשר ללבוש-לבוש צנוע מיועד להרחיק אדם מכניעה ליצריו,וגרוע מכך להתמכרות לייצריו, לא רק למין)זהו הסממן המובהק לכל בריה מנוונת,
תורתינו באמצעות ההלכה הכירה יפה את חולשות האדם ובקשה להרחיק ממנו פתויים,מהיות האדם חומד את מה שהוא רואה,ומתפתה למעשה כשבידו האמצעים לכך,קבעה ההלכה את צנעת הלבוש,כמו שקבעה למשל את
,"המוקצה" שבנשיאת כסף בשבת ויום טוב שמא יתפתה האדם לעשות מקח וממכר---
בעניין הלבוש הצנוע לנשים יש חוגים שלקחו את זה רחוק מידי.
