מה שלום הפורם היקר מה שךום כולם מה שלומך שרית??? מצטער שנאדרתי כול כך הרבה מהפורם אתם יודעים לימודים אתר ושאר שיגועים

אז מה חדש אצלכם מה שלום כולם מקווה שכולם בסדר ממזמן לא הייתי פה וכבר אני מרגיש כמו בבית

אנחנו געגענו אליך? איך המבחנים? איך אתה מסתדר???? ואיך החיים בכלל????

אצלי כרגיל, עסוקה מתמיד, כמו מן דרייב כזה שאין לו הרבה מעצורים, נראה מתי אעצור ככה לנוח, מקווה שאעשה זאת, אתה יודע, למלא דלק חדש צריך גם. טוב לראותך, שרית.

ווו כול כך הרבה דברים על הראש שנה אחרונה בביה"ס מנהל אתר מנהל פגישות עם משרד החינוך עושה מבחנים עושה שיעורים לוקח

שיעורים פרטים יש כול כך הרבה על הראש הקטן והמסכן שלי אני יושב לפעמים ופשוט מרוקן את הראש לכמה דקות רק לכמה דקות ואז מגלה שעברה שעה שלמה ואני אומר לא יכול להיות אני עדין מרגיש עייף יש לי עדין עומס על הראש ניקיתי אותו לא לא נראה לי אבל מה לעשות החים צריכים להימשך ואז חוזרים לשיגרה שהיא מבחנים לשבת לפחות שלוש שעות מול המחשב לכתוב חיבורים שיעורים ושער ירקות ואז עוד פעם מנסים להתנתק לעוד כמה דקות של שקט באינטרנט מקום המפלט שלי ואז אני ושמע איזה וקל שקורא לי ואני עונה וזה אבא שלי ששואל עוד פעם אתה באינטרנט ואני עונה אני כזה קטן אני והעבודה כול כך גדולה אני צריך קצת שקט טיפה טיפה אחת קטנה של שקט זה הרבה לבקש?? ואז אני עונה לשאלות ששולחים לי מבקרים באתר ואז עובר וחוזר ללימוד דרך אגב ניפגשתי עם מנכ"לית משרד החינוך בשביל לשנות את הגישה של המשרד לליקוי למידה ועם מלי דנינו שהיא האחראית על ליקוי הלמידה יש לכם הצעות בקשות משהו???

דרישות ממשרד החינוך

שלום לך, אשמח אם תצליח לקדם ולו בצעד קטן את עניין לקויי הלמידה. בעבר ניסיתי רבות ולא ממש מרגישה שהצלחתי להזיז ולו במשהו.1 אז קודם כל הייתי רוצה שבתי הספר יממנו את הוצאות האיבחונים השונים שהם כל כך יקרים, ללא שום הצדקה. המלצות של איבחונים של ניצן הרבה פעמים נופלות על אוזניים ערלות ובבית הספר נוטים לקבל מה שנוח להם ולדחות מה שנוח להם. צריך להקל על הילדים את המבחנים שבעל פה. ילד צריך לדעת מתי יערך המבחן, כך שלא יצטרך להתכונן למבחן כמה פעמים. לפעמים חלק מהמבחן נעשה בעל פה וחלק בכתב ועוברים כמה ימים בין החלק הראשון לשני וזה אומר שהילד צריך להתכונן שוב למבחן. לא פעם המבחנים בעל פה נערכים בתת תנאים (בחצר בית הספר, בספרייה רועשת). מורים צריכים להכניס לתוך מערך השיעורים שלהם שיעורים שיקדמו את התלמידים הדיסלקטים, כלומר עבודה על חושים, עבודה יצירתית, עבודה רגשית. להכניס למערכת החינוך מורים שהשתלמו בהוראת אנגלית לדיסלקטים, תרפיות למיניהם. ולדאוג לכך שבאוניברסיטאות לא יגבו סכומי עתק רק כדי שאדם יהיה זכאי לקבל את מה שמגיע לכל אזרח בישראל. הזכות לחינוך ולמימוש עצמי. מאחלת לך הצלחה. מאיה

רוצה עורך דין שיפתח לבית הספר את האוזניים?

תודה עדו

עדו בוקר טוב, אנחנו כבר עברנו את הסיוט שנקרא בית-ספר,לפחות בשלב זה, אבל כואב לי לראות, כמה שגם היום עם כל המודעות לבעיה,עדיין, הילדים צוברים משקעים ולא רק בבית ספר ספציפי אחד. הבעיה היא כללית ורק במזל נתקלים במורה טוב או בבית ספר עם מנהל/ת שמבין/ה את חשיבות ההשקעה בציבור כה גדול של ילדים ומתבגרים. מאיה

תראי רשמתי את זה לפני בואי גם תשלחי לי את זה באימל בבקשה lior@dyslexia-il.co.il

זה בסדר, יוצא לי לתת את מספר הטלפון שלו לאנשים שעבורם זה עדיין אקטואלי - בעיקר באוניברסיטה.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
הפרעות קשב וריכוז
בחר
בחר