ש"ש

ש"ש

יש לי קל"ב מהקב"ן וכרגע הפכתי לחיילת בודדה לא מבחינת הצבא כי עוד לא הצהרתי אבל עברתי דירה והבסיס הנוכחי שלי כרגע הוא 130 ק"מ מהבית כשדיברתי עם השקלי"ת היא אמרה שכרגע יש הרבה עבודה במשרד והיא לא מוכנה להעביר אותי..היא יכולה לעשות דבר כזה?היא לא עוברת על החוק? אין עם מי לדבר! אני כל יום נוסעת 3 שעות כל כיוון בזמן שאני לא אמורה לעשות את הנסיעות האלה כי יש לי קל"ב... מה אני יכולה לעשות?

עד 100 ק"מ

צרפתי לעזרתך מידע ישיר ועקיף מקוה שתוכלי להעזר בפרטים : בעקרון כן- לפרופיל 45 יש קל"ב - עד 100 ק"מ מקסימום תוכלי לפנות לקב"ן והוא יכול לתת המלצות על מנת שתשרתי באופן קרוב..אין סיבה שלא יתנו לך הקלות עם פרופיל כזה. הפרופיל הזה אומר בעקרון שירות של יומיות וקל"ב . לחלק די גדול מהפרופיל הזה ניתן גם פטור משמירות. ופטור לינת בית... אע"פ שלרוב אין פטור לינת בית בצורה של פטור' המפקדים לא משאירים פרופיל 45 נפשי לישון בבסיס. ברמת העקרון בפרופיל הנ"ל אפשר לקבל מהקב"ן את רוב הפטורים --------------------------------------------------------- זה לא חד משמעי. פרופיל 45 נפשי הוא בדר"כ שיבוץ פ"ע, כלומר בבסיס עורפי. אם הסעיף הספציפי שלך מחייב קל"ב (כמו לדוגמא קה"ס 43) תהיה חובה לפלוט אותך ליחידה אחרת. אם לא, כנראה שתישארי ביחידה הנוכחית שלך. --------------------------------------------------------- באפשרותך לברר פרטים בנוגע לשאלתך בהווה ובעתיד זכותך לפנות בקבילה אל הנציב במישרין וללא התחשבות בדרגתך או בדרגתו או במעמדו של הנקבל. אינך חייב ליידע את מפקדיך או לקבל אישורם להגשת הקבילה. יצוין עם זאת שהמפקדים הם הממונים על הטיפול בפרט. הנך רשאי לפנות ולהעלות בקשות ותלונות בפני מפקדיך הישירים והמפקדים הממונים. פניה למפקד עשויה להביא לפיתרון מהיר של בעייתך. נציב קבילות החיילים ת"ד 7052 תל אביב 64734 או 01008 :דואר צבאי פקס 03-6977135 טל' ענף הפניות 03-6977374 --------------------------------------------------------------- יש אפשרות לשוחח עם קצין בנציבות ולהתייעץ, אם הנושא עליו מלינים מהווה עילה לקבילה ואם הוא מצוי בתחום סמכות טיפולו של הנציב. לשם כך עומד לרשותך קו פתוח כמפורט: טלפון אזרחי: 03-6977433 בכל יום בין השעות 17.30 : 20.00 יום ו' בין השעות 8.00 : 13.00 --------------------------------------------------------------- באפשרותך לברר פרטים בנוגע לשאלתך : בקצינת פניות הציבור משרד פניות הציבור מסייע לציבור במתן מענה בכל הקשור לשרותו של החייל בצה"ל או בכל תחום אשר באחריות הצבא. לרשות הציבור הרחב עומד "קו פתוח" - מענה טלפוני הפועל 24 שעות ביממה. מטרתו הינה סיוע לפניות דחופות שאינן סובלות דיחוי, כגון מצוקה על רקע נפשי, שלילת זכויות של חייל או אירועים הדורשים התערבות מיידית . דרכי תקשורת: טלפון אזרחי 03-5691000 פנייה בכתב ניתן להעביר באמצעות הפקס או הדואר . בפקס : 03-5699400. או בדואר צבאי: 02919 . ----------------------------------------------------------------- מקוה שעזרתי בהצלחה
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
חיילים ומתגייסים
בחר
בחר