שאלה דחופה לגבי דימום.

שלום רב! מזה שלושה חודשים אני לוקחת גלולות רצוף כי הנסיבות לא איפשרו לי לקבל מחזור.מחר אני אמורה לסיים חבילה שלישית ואז לעשות את ההפסקה. היום, בעת קיום יחסי המין, היה לי דימום קל. מאד קל, כמעט בלתי מורגש, אך בכל זאת. האם אני לא מוגנת מפני כניסה להריון? איך עלי להתייחס לדימום זה? תודה... למשיב.

קרה גם לי

הרופא שלי אמר לי שזה די נורמלי ולא להבהל... זה לקראת המחזור... זה לא נורא. את מוגנת עד יומיים לפני היום האחרון שאת לוקחת גלולה (לפי מה שידוע לי)

דימום תחת גלולות

שלום מיכל דימום המופיע יחד עם גלולות שכיח במיוחד לאחר שימוש ממושך של מעל שנה,או לאחר נטילה רצופה כמו במקרה שלך. אין לתופעה כל משמעות שלילית, תמשיכי את הגלולות כרגיל, במידה והתופעה חוזרת גם במחזורים הבאים תפני לרופא שלך לקבלת טיפול שימנע את התופעה. (בד"כ תוספת של אסטרוגן פותרת את הבעיה). הערה נוספת היות והדימום הופיע לאחר מגע מיני אני ממליץ שתפני לרופא שלך לבדיקה, ולשקול בדיקת PAP.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
בריאות האישה
בחר
בחר