דלקת וגינאלית חיידקית -דחוף

מדוע כל-כך קשה לתת משוב? ערכנו מחקר בנושא זה ומצאנו שקיימות שלוש סיבות עיקריות מדוע מנהלים מתקשים לתת משוב. המנהלים: 1. חוששים להוריד מוטיבציה של עובדים ולפגוע בביצועיהם. 2. מודאגים מפגיעה ביחסים הבין-אישיים. 3. חוששים שהמשוב לא יביא לתוצאות הרצויות. -------------------------------------------------------------------------------- הגישה של חברת Ken Blanchard Companies® לשיפור העברת משובים נועדה לסייע למנהלים להתגבר על הפחדים הללו, ולפתח את המיומנויות הנדרשות להצלחה. הגישה מזכירה למשתתפים כי חשוב להקפיד בו-זמנית על פיתוח העובדים ועל התוצאות הרצויות. פירוש הדבר שמנהלים המבקשים לשפר את מיומנויות המשוב חייבים להתחייב לשנות את דרך מחשבתם כך ש: 1. יהיו מודעים להבדלי סגנון ויבחרו את השפה המתאימה ביותר לצוות או לכל אחד מהעובדים הכפופים שלהם בנפרד. 2. לא יערבו את השיפוט האישי שלהם בדרישות העבודה ובאינטרסים של חברי הצוות והעובדים בצוות. 3. יפעלו תמיד להגדיל את רמת האמון והביטחון ביחסים הבין-אישיים שלהם. 4. יתכננו את המשוב וימקדו את מטרותיו להשגת התוצאות הרצויות. 5. יתייחסו למשוב כשיחת שותפות וינהלו במהלכה דיאלוג שיוצר מודעות ומעצים את העובד. -------------------------------------------------------------------------------- קווים מנחים למתן משוב בנוסף לסיווג התוצאה הרצויה, מנהל צריך להיות מודע למספר דגשים החיוניים להצלחת המשוב: 1. לפני שמתחילים במשוב, וודא שקיימת הסכמה ברורה ביחס למטרות, לנורמות, לכללים ולציפיות. 2. וודא שיש ביחסים בינך לבין מקבל המשוב מידה מספקת של אמון. לפחות הכן את העובד לקראת פגישת משוב רגישה או קשה. 3. השתמש בהתנהגות ניטראלית כדי למנוע מסר של האשמה או שיפוט. הייה מודע לתקשורת הלא מילולית ולטון הדיבור. תרגל שפה ניטראלית אם אתה מתקשה. 4. תן משוב מיידי או מהיר ככל האפשר, אך לא בלהט הרגע. אם אינך מצליח לשלוט ברגשותיך, המתן עד שתוכל לעשות זאת ורק אז העבר את המשוב. 5. הקפד על רלוונטיות. משוב צריך להתמקד בראייה העתידית, ולא במשהו מהעבר שלא יקרה שוב. מתן משוב על אירועי עבר שאינם צפויים לחזור על עצמם לא משרת כל מטרה ועלול לפגום באמון. 6. התמקד בהתנהגויות שהן בשליטת העובד. ביקורת על דברים שמחוץ לשליטתם של אנשים איננה הגיונית. 7. הייה ספציפי ותיאורי. תאר את ההתנהגויות או את הנתונים ואל תדבר בכוללניות. אל תשתמש בדעות של גורמי צד-שלישי ואל תתייחס למה "שאנשים אומרים". זכור שאתה המנהל, ומה שחשוב הוא מה שאתה חושב. 8. הייה פתוח והתכונן למגוון תוצאות אפשריות. אם אתה מעביר משוב רק כדי לעזור, אל תצפה להכרת תודה או להתלהבות. אם במשוב משולבת בקשה, השאיפה היא שיתקבל בחיוב ויינקטו פעולות כדי ליישם אותו. אם זה המצב, שים לב למאמצים והיה מוכן לתמוך ולשבח. אם במשוב קיימת דרישה מהעובד, היה נכון לעבוד בצמוד לעובד כדי לוודא שאכן ביצע את ההוראה. הייה נכון לדון במבנה (מתי ואיך העובדים יעשו את מה שדרוש), דיווח (איך אתה ואחרים תדעו שהם מתקדמים בכיוון הנכון) ותמיכה (כיצד אתה ואחרים תוכלו לעזור). לבסוף, עקוב אחרי תוצאות כדי לזהות מקרי כישלון. -------------------------------------------------------------------------------- משוב לא חייב להיות מפחיד מתן משוב הוא אחד מתחומי האחריות החיוניים של כל מנהל. הוא לא צריך להיות מפחיד, ובעזרת מעט תרגול בסגנונות אימון אישי, העברת המשוב תהפוך לחוויה נוחה יותר. זכור שכמנהל, אתה מרוויח את הזכות להעניק משוב על-ידי בניית אמון והערכה הדדית. כאשר אלו פני הדברים, המניעים שלך למתן המשוב והמטרות שלך בהעברתו יהיו ברורים. הבשורה הטובה היא שככל שחושבים יותר על נושא המשוב ומתכננים אותו, כך צריך לתת פחות משובים! -------------------------------------------------------------------------------- פידבקים של מנהלים ולקוחות אשר עושים שימוש במתודלוגיות של בלאנצ'רד: "הלמידה שעשיתי השפיעה בזיהוי נכון יותר אודות מצב העובד בעבודתו והתאמת סגנון מנהיגות מצבית בצורה הטובה ביותר.." מנהל תפעול, חברת שיווק והפצה "אני כבר מפעיל כלים שרכשתי בקורס, מה שמביא אותי שוב להכרה שלא חוויתי 'עוד קורס' או 'עוד הרצאה' אלא משהו משוכלל הרבה יותר. בקיצור כלי" שלום רב , מבקשת לדעת : מהם הגורמים לדלקת וגינאלית חיידקית ? מהם הסיכונים ? מהם דרכי הטיפול ? האם כתוצאה מטיפול הידרוטרפי יכול להגרם זיהום וגינאלי ? קיבלתי טיפול 3 ימים בנרות דיאליצין והייתה הטבה ,שבתי לברכה המחוממת לטיפול ושוב הפרשה לבנבנה ירקרקה מה לעשות ? כיצד ניתן לעשות שילוב ?? גם ברכה וגם שלא תהייה דלקת ? מצפה בחיפות לתגובות .
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
בריאות האישה