"הוספת מצלמה"
אם אתה יודע לעשות טרנספורמציות אז תחשוב על זה : הוספת מצלמה\נקודת מבט היא בעצם ביצוע טרנספורמציה נוספת וקבועה. אם למשל יש לך אובייקט קובייה סביב 0,0,0 ואתה לוקח את כל הקורדינאטות\הוקטורים ומוריד לערך הZ שלהם 100 , למשל , אז בעצם יצרת "מצלמה" שמסתכלת על האובייקט ממרחק של 100 יחידות. כמובן שכאשר אתה מבצע את החישוב הזה - עדיף שתשמור את הקורדינאטות המקוריות של האובייקט במבנה נתונים נפרד כי אין בכונתך באמת לשנות את האובייקט. אתה יכול כך להמשיך לסובב את האובייקט סביב 0,0,0 וגם להסתכל עליו ממצלמה שונה.