בקשר להודעה הקודמת...

אוקיי אני כן עושה תפריט עם דיאטנית והוא בערך כזה: בוקר- שלושת רבעי כוס ברנפלקס עם חצי כוס חלב 1% עשר- 2 פרוסות לחם קל או חצי פיתה מחיטה מלאה או לחמנית דגנים עם גבינה/אבוקדו/חביתה/ריבה דיאט/טונה וכו' ולפעמים פרי צהריים- חצי כוס אורז/פסטה/פתיתים וכו' עם דג או עוף או חזה עוף ומרק ירקות ביניים- 1-2 פירות מעדן דיאט/אנרג'י קורני שוגי גו וכל אלה/במבה קטנה/גלידה דיאט/2 כוסות פופקורן ללא שומן/2-3 עוגיות אנרג'י ובדרך כלל בשעות אלה אני מועדת לכל מיני שטויות ונפילות למיניהן... ערב- 2 פרוסות לחם קל+סלט ירקות+יוגורט 1% זה התפריט היומי שאיתו הצלחתי לרדת 16 קילו במשך חצי שנה אבל בזמן האחרון אני מתחילה להבריז, ז'תומרת לאכול פה ושם קרמבו או סוכריה על מקל או מסטיק זום בלי לקזז את זה מהתפריט הנ"ל... או שאני לא שבעה אחרי ארוחת צהריים אז אני מתחילה להוסיף לעצמי עוד ועוד וזאת הבעיה (אני גם לא יודעת למה הרעב התפרץ פתאום). אני עושה פעילות גופנית פעם בשבוע ספינינג ו-4 פעמים בשבוע הליכה מהירה של שעה... אני אשמח לעצות ביי

יופי שאת הולכת לדיאטנית. תמצאי לך פעילויות לאחרי הצהריים

אם את מצליחה לזהות את השעות של ה"נפילות" אולי כדאי להוסיף בארוחה שקודמת להן עוד מזון.

למשל, במקום 1/2 כוס פחמימות, כוס שלילה, אולי להוסיף מרק חם, כי עכשיו כשמתקרר מקבלים תיאבון מוגבר. או בארוחת הביניים שלך תוסיפי פרוסת לחם, עדיף על ממתקים למיניהם. 16 עשר ק"ג בחצי שנה זה ממש ממש מרשים.

תשובה לעוגית חלב

עד כמה שאני מבינה את אוכלת הרבה דברי קמח. לחם/אורז/פיתה/פסטה ובנוסף לכך גם דברי מתיקה רבים. כמו גלידה ,קרמבו, אני פשוט לא מבינה איך הורדת משקל עד כה? אבל ניפלא שזה קרה. את חיבת לדבר עם הדיאטנית שלך לשנות את צורת האכילה. אולי את אוכלת יותר מדי דברים שיש בהם סוכרים וזה מדרבן את התאבון. האם את שותה מספיק מים? ואם כן כמה? אולי להחליף דיאטנית לכל אחד יש את השיטה שלו וכל אחד מאמין בפילוסופיה שלו. זה כמו ספר/ספרית, שאחרי זמן מסוים צריך להחליף כי זו אותה יד חותכת. אני מאחלת לך הצלחה וכתבי איך זה מתקדם. אגב כמה את צריכה עוד להוריד. כל הכבוד שאת עושה התעמלות או כל פעילות גופנית, אני אישית מאמינה גדולה בזה.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר