ושוב איתכם פורום יקר לדיווח על האוכל

הי לכולם תודה לכל מי שנכנס להודעה שלי ונתן לי טיפים ומידע לגבי האוכל הכל מתקבל בברכה בהבנה ובמחשבה על שינוי כמובן רק לטובה אז מה אכלתי היום בוקר נס קפה - ו3 פתי בר - שקשה לי להפסיק עם החלק הזה בנתיים בשעה 10 אכלתי 2 - גויאבות בשעה 12 בעבודה אכלתי סלט ירקות מורכב מ- מלפפון 2 עגבניות קטנות כמה עלי חסה חצי בצל ואבוקדו קצת מלח ו4 פרוסות לחם רגיל צהרים בבית בשעה 17 אכלתי שניצל וחצי מטוגן עם פרורי לחם עם 3 כפות אורז ומלפפון חמוץ ועד עכשיו לא אכלתי כלום רק שתיתי כי אינני רעבה אינני יודעת אם זה נכון אני מנסה כל מיני שילובים כי הבעיה שלי הקשה מאוד היא בעצם לא לאכול ארוחות אלא רק עוגות ופלים ממתקים לכן אני מרכיבה כל פעם ארוחה אחרת כדי שיהיה לי מעניין באוכל גם אם זה לא בדיוק נכון לכן כל עזרה שלכם לגבי הצורה הנכונה איך לאוכל וכמה לאכול מאוד עוזרת לי. בגלל זה גם אינני הולכת לקופת חולים כי שם נותנים דיאטה לחודש ואני צריכה לגוון ואני לא ממש הכי בשלנית בעולם לכן העצות שלכם מאוד עוזרת. בעיה נוספת היא שכיוון שהשמנתי עלה לי גם הכולסטרול וגם השומנים בדם לכן יודעת שאסור לאכול כל מה שהוא שמן וכמובן מתוק. יודעת שמותר, אגוזי מלך, אבוקדו, שמן זית, טחינה, תודה וההמשך יבוא ביי

אכן ניכר שיפור מסויים ובכל זאת...

נראה שאת זקוקה להדרכה בנושא התזונה שלך. מה דעתך להצטרף לקבוצת תמיכה טובה כמו זו של "שומרי משקל" או אילנה רז וללמוד לאכול טעים, בריא, מגוון ונכון? המפגשים שם בנוסף לעידוד ולתמיכה הקבוצתית נותנים מושג של ממש בבנית ארוחות רזות מאוזנות וטעימות. אצל אילנה רז לפחות, את יוצאת מכל מפגש עם תפריטים מעולים וקלים להכנה, כאלה שאם את מיישמת אותם את יורדת במשקל תוך שובע והנאה מהארוחות. ממש אין צורך להגיע לדיאטיקניות של קופת חולים ןגם אינך חייבת להיות בשלנית דגולה כדי לאכול נכון. ואינני צריכה להזכיר לך שעדיין כמות הפחמימות בארוחות שלך מוגזמת. החל בפתי בר שבבוקר (שלטעמי הוא לגמרי מיותר) וכלה ב-4 פרוסות הלחם הרגיל בארוחת הצהריים. הפחתת פרוסה אחת אך 4 זה עדיין המון. וכך גם השניצל המטוגן. הגיע הזמן להוציא אותו מהתפריט. אם את חייבת אז פנקי את עצמך בשניצל כזה אחת לשבוע (בשישי או שבת למשל) אך במשך השבוע עברי לבשר רזה. גם עם האבוקדו עליך להיות זהירה. אמנם הוא מאוד בריא אך גם מאוד משמין. הוא טוב מאוד לדיאטה רגילה. פחות טוב לדיאטת הרזיה. (ואם כן, אז במידה. משהו כמו חצי יחידה ועל חשבון הלחם).

תשובה לחנה

חנה יקרה תודה על תשובתך והפניה אלי נכון שאני עדיין אוכלת פחמימות כי זה חלק שמאוד חסר לי וצריכה לדעת איך באמת לא לאכול כל כך הרבה הדיאטה שהצעת לי ללכת אליה היא כרוכה בתשלום ואינני יכולה להרשות לעצמי כלכלית להוציא כסף , וכמו כן החלטתי שאני יותר לא מוכנה לשלם כסף עבור אף דיאטה שתהיה הכי מוצלחת ונהדרת אלא אעשה זאת בכוחות עצמי ובעצות שאקבל ממכם וממי שמנוסה אפילו יותר מימני בדיאטות. אז לוקחת את הערותייך לתשומת ליבי ואיישם אותם באוכל תודה

לדעתי, יהיה לך פחות צורך בממתקים אם תשבעי בארוחות.

בארוחת הערב שלך נסי לחתוך את השניצל שלך (שטרם טוגן) לחתיכות, טבלי ברוטב סויה והקפיצי במחבת עם ירקות (סלט שלם). אכלי עם אורז או אטריות ויש לך ארוחה נפלאה ומזינה. לסלט שלך שאת אוכלת בצהרים נסי להוסיף קוביות של גבינה צפתית/בולגרית מופחתות שומן, ואולי אפילו מספר זיתים. לדעתי, 2 פרוסות לחם מלא כתוספת לארוחה זו יספיקו. ולטיפול להורדת כולסטרול: דייסת שיבולת שועל מאד יעילה, היא טעימה ומשביעה. להלן מתכון קטן: 3 כפות שיבולת שועל כוס וחצי נוזלים (אפשר על מים או חלב או מעורב או אפילו חלב סויה), סוכרזית 1 או שניים לפי הטעם וקינמון. אם יש לך מקרוגל במשרד את יכולה לאכול את זה שם או אפילו בבית כארוחת הבוקר שלך.

ושוב איתכם פורום יקר לדיווח על האוכל

הי לכולם תודה לכל מי שנכנס להודעה שלי ונתן לי טיפים ומידע לגבי האוכל הכל מתקבל בברכה בהבנה ובמחשבה על שינוי כמובן רק לטובה אז מה אכלתי היום בוקר נס קפה - ו3 פתי בר - שקשה לי להפסיק עם החלק הזה בנתיים בשעה 10 אכלתי 2 - גויאבות בשעה 12 בעבודה אכלתי סלט ירקות מורכב מ- מלפפון 2 עגבניות קטנות כמה עלי חסה חצי בצל ואבוקדו קצת מלח ו4 פרוסות לחם רגיל צהרים בבית בשעה 17 אכלתי שניצל וחצי מטוגן עם פרורי לחם עם 3 כפות אורז ומלפפון חמוץ ועד עכשיו לא אכלתי כלום רק שתיתי כי אינני רעבה אינני יודעת אם זה נכון אני מנסה כל מיני שילובים כי הבעיה שלי הקשה מאוד היא בעצם לא לאכול ארוחות אלא רק עוגות ופלים ממתקים לכן אני מרכיבה כל פעם ארוחה אחרת כדי שיהיה לי מעניין באוכל גם אם זה לא בדיוק נכון לכן כל עזרה שלכם לגבי הצורה הנכונה איך לאוכל וכמה לאכול מאוד עוזרת לי. בגלל זה גם אינני הולכת לקופת חולים כי שם נותנים דיאטה לחודש ואני צריכה לגוון ואני לא ממש הכי בשלנית בעולם לכן העצות שלכם מאוד עוזרת. בעיה נוספת היא שכיוון שהשמנתי עלה לי גם הכולסטרול וגם השומנים בדם לכן יודעת שאסור לאכול כל מה שהוא שמן וכמובן מתוק. יודעת שמותר, אגוזי מלך, אבוקדו, שמן זית, טחינה, תודה וההמשך יבוא ביי

אוכל=קקי

נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!נכון!
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר