שאלות לכולם

שאלות לכולם

שלום לכולם, יש לי כמה דברים, א- כמה קלוריות ליום אדם ממוצע שרוצה להרזות צריך לאכול? ב- אני רזיתי כבר 15 קילו, אני רוצה וגם צריכה להרזות עוד, אך כמה דברים מפריעים לי , דבר ראשון קצב ההרזיה נהיה הרבה יותר איטי ולכן יותר מדכא ומייאש איך אפשר להמשיך לקחת את הכוחות? , דבר שני אני לא מסוגלת למנוע מעצמי לאכול במצבים של עצבות שאני חשה לאחרונה בהתאם למצבי האישי אני בטוחה שלמרבית האנשים כאן זה קורה התחושה הזו אולי היא לא בריאה אבל היא קורת, אם יש למישהו המלצה למשהו שהוא עשה להימנע מזה? אשמח אם אקבל תגובות:)

אין תשובה חד משמעית לשאלותיך

כמות הקלוריות הדרושה היא מאד תלויה סובייקטיבית, ערכים ממוצעים - לא שווים שום דבר. מה גילך / מה הגובה / מה משקלך / מהי הפעילות / מהי צריכת המזונות אם הצלחת לרדת במשקל עקב נקיטת דיאטה חריפה כל הסיכויים שתעלי חזרה בוקר טוב, ענת.

בוקר טוב קרין וברוכה הבאה

קודם כל ברכות על 15 הק"ג שירדו ממך ותחשבי עליהם כ15 ק"ג שהלכו לבלי שוב. זו יכולה להיות חצי תשובה לרגעי משבר ועצב. לנסות ולהחליף את המחשבות ה"רעות" במחשבות "טובות" כמו כמה טוב עשיתי לעצמי כשהורדתי כזו כמות נכבדת של ק"ג. לדעתי, זה צריך להיות בבסיס המחשבה שלך. פרגון עצמי. עכשיו צריך להמשיך לשאלות הטכניות שהן יותר פשוטות אבל בגללן לפעמים נופלים פרויקטים אדירים. את מתחילה להאיט את הירידה כי: א. יש לך פחות עודפים? ב. הגוף בתקופת הסתגלות למשקל החדש.? ג. אולי אחרי תקופה שהקפדת על התפריט התחלת קצת לזייף.? לא יודעת מה הסיבה אבל הרעיון לא להיבהל ולהסיק מסקנות מהמצב. האם את עושה פעילות גופנית? אם כן, תגבירי, תשני. אם לא, הגיע הזמן להתחיל. האם התזונה שלך נכונה? על איזה תפריט היא מבוססת? האם ניתן לשנות? ולשאלה הכי פשוטה: הקלוריות. אם את יורדת במשקל בקצב של כ 1/2 ק"ג בשבוע - את אוכלת כמות קלוריות מתאימה להורדה במשקל. בעקרון, כדי להוריד ק"ג ממסת הגוף יש להפחית ב 7000 קל'. הכי נכון, להעזר בספורט. ועכשיו ספרי קצת על עצמך הילה ניר

ברוכים הנמצאים:)

קודם כול תודה שעניתם כ"כ מהר, הדיאטה שלי מבוססת על אכילת 1200 קלוריות ביום, לפי סדר יום, אני בדרך כלל מתכננת מה לאכול אבל גם אם יוצא לי לאכול משהו לא מתוכנן אין לי בעיה לחשב אותו בקלוריות ולהוריד ממש אחר. הסיבה כנראה היא מורכבת משני דברים גם זה שהתחלתי לחטוא במקצת , בעיקר בלילה שבו מתחילה טיפה עצבות, וודבר שני הייתי עושה פעמים בשבוע הליכות וגם מזה התחלתי להפסיק כי החום והלחות כבדים מאוד. מה איתכן ספרוי לי קצת על הערוץ עליכם וכו בטעות הגעתי לפה אתמול אני אגב בת 22, עובדת וסטודנטית. תודה שוב:)

אין תשובה חד משמעית לשאלותיך

כמות הקלוריות הדרושה היא מאד תלויה סובייקטיבית, ערכים ממוצעים - לא שווים שום דבר. מה גילך / מה הגובה / מה משקלך / מהי הפעילות / מהי צריכת המזונות אם הצלחת לרדת במשקל עקב נקיטת דיאטה חריפה כל הסיכויים שתעלי חזרה בוקר טוב, ענת.

חבל"ז

קרין, תרשי לי לאזן מעט: קודם כל ירידה של 15 ק"ג היא ירידה משמעותית ביותר. כל הכבוד לך!!! אם הצלחת לעשות זאת את בחורה עם

עם יכולות שראוי להעריך. גילית התמדה ודבקות יפה מאוד במשימה. כיון ששאלת על "הערוץ הזה" אני רוצה להפנות אותך למכתב הפתיחה של הפורום שם מפורטים כמה עקרונות בהם אנו מאמינים (לפחות חלקנו) על סמך הרבה נסיונות משך הרבה שנים: אסור לרדת מהר כי ירידה מהירה פוגעת בחילוף החומרים, מייעלת אותו וגורמת לכך שהגוף זקוק לפחות מזון. רוב האנשים, אחרי שהם מסיימים את "הדיאטה" (אם זו דיאטת כסאח מועטת קלוריות) חוזרים לאכול רגיל. הגוף שלהם זקוק עתה לפחות מזון כך שהעודף הופך מיד לשומן והם מתחילים לעלות חזרה במשקלם ובד"כ מוסיפים עוד על משקלם הקודם. לכן, אסור לרזות מהר מדי. ממליץ לך לעיין בספר "הרזיה שפויה" של סמדר פרגר בו תמצאי גם טבלאות על כמות קלוריות רצויה לפי גובה ומין (גברים זקוקים ליותר קלוריות ליום מנשים באותו משקל וגובה) וכולנו זקוקים לפחות קלוריות עם התבגרותנו. לכן עלינו להגביר את הפעילות הגופנית שלנו אם אנו ממשיכים לאכול אותן כמויות. הספר מסביר כל זאת בפרוטרוט וממליץ על דרכי פעולה. ממליץ לך לקרוא ולהשתתף בפורום כדי לתמוך ולהיתמך. בהצלחה.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר