היי לכולם, אני חדשה כאן

אני בת 25, גובה 1.66 ושוקלת 65 ק"ג. ברצוני לרדת כ 10 ק"ג. התחלתי לאכול מסודר וגם לעשות ספורט, הבעיה שלי היא המתוק. זה לא שאני לא מוכנה לוותר עליו, זה שברגע שאני אוכלת מתוק נפער לי חלל בבטן ואני נכנסת לבולמוס מתוק שנגמר תמיד בבטן מנופחת והרבה כאב לב... האם מישהו כאן יכול להמליץ לי על דיאטה שמתמודדת עם בעיית המתוק באופן ספציפי? אני מתלבטת אם כדאי לי להחליט למנוע מעצמי כל דבר מתוק (חוץ מפירות נגיד), או שבעצם המניעה ישנו קאטץ' שככה בעצם רק יבוא לי עוד יותר מתוק, ואולי עדיף לי לנסות להגביל את הכמויות... האמת - שכרגע נראה לי שעדיף לי להתנזר ממתוקים לגמרי, כי אפילו לחם עם ריבה פותח לי את הרעב לעוד סוכר... בקיצור... אני די מיואשת מכל הסיפור הזה... אשמח לשמוע את דעתכם ולשמוע על דיאטה מומלצת אם למישהו יש כזו.

שלום.....

אני גיליתי שבמקום מתוק, גם מלפפון עם מלח יכול להיות טעים!! אפשר גם להכין פלטת ירקות לשעת חירום (במקום לאכול שטויות...) אם את מרגישה ממש חשק למשהו מתוק אפשר לאכול פרי... תנסי ל"עבוד" על עצמך ולשתות כוס תה או קפה במקום לאכול מתוק! ואם ממש ממש בא לך מתוק יש יוגורט 0% שומן שהוא מתוק ומשביע! בהצלחה,

נראה לי שדיאטת "המכורים לפחמימות" עשויה להתאים לך. פרטים על הדיאטה תמצאי בקישורי הפורום.

התופעה הזאת שהפחמימה הראשונה מזמינה את השניה,

השניה את השלישית והשלישית את כל המקרר, מוכרת וידועה. יש מי שקורא לזה "התמכרות לפחמימות". הפיתרון הוא דיאטה דלת פחמימות, ויש הרבה דיאטות כאלה - "דיאטת המכורים לפחמימות" היא רק אחת מהן. כל אחת מהן תוקפת את הבעיה בצורה אחרת, ומטילה מגבלות אחרות על אכילת פחמימות. מבוא טוב לנושא הוא האתר של דנה קרפנדר - גם הוא נגיש דרך קישורי הפורום. הימנעות מוחלטת מכל אותם מאכלים שגוררים אותך להתקף זלילה, נחשבת פיתרון לגמרי לא רע. הכוונה, כמובן, להימנע מהם מעתה ועד עולם - כמו שאלכוהוליסט אמור להימנע לחלוטין מאלכוהול. לא הייתי מצטרף להמלצה על 0% שומן - אם מה שגורם לך להתקפים הן הפחמימות, את אמורה להפחית פחמימות ולא שומנים.

שלום לך רונה, סבלתי מאותן תופעות בדיוק. הפתרון שלי היה "ניקוי" הבית מכל ממתק למשך שבועיים או שלושה (כבר לא זוכר בדיוק...) והמנעות

מוחלטת מכל מתוק ובעיקר משוקולדים להם אני מכור. אחרי תקופת ההמנעות שכפיתי על עצמי (בתאום עם בני הבית) הכמיהה המאוד חזקה למתוק ששלטה בי - נעלמה. היום אני יכול לפתוח את ארון הממתקים בבית, לראות את השוקולד ולהתעלם ממנו. לפני אותה המנעות כאשר היתי לוקח קוביה אחת, הייתי מייד עובר לשכנתה הראשונה, השניה השלישית... עד שגמרתי את כל החפיסה. כדאי שתדעי שההתמכרות למתוק לא חולפת, היא רק נשלטת - כל עוד לא נוגעים במתוק. אם אקח היום קוביית שוקולד לפה, ההרגל הישן יחזור מיד. הפרידה מהמתוק צריכה להיות לתמיד.

שלום.....

אני גיליתי שבמקום מתוק, גם מלפפון עם מלח יכול להיות טעים!! אפשר גם להכין פלטת ירקות לשעת חירום (במקום לאכול שטויות...) אם את מרגישה ממש חשק למשהו מתוק אפשר לאכול פרי... תנסי ל"עבוד" על עצמך ולשתות כוס תה או קפה במקום לאכול מתוק! ואם ממש ממש בא לך מתוק יש יוגורט 0% שומן שהוא מתוק ומשביע! בהצלחה,

תגובה

שלום כיון שהשפעת הסוכר ממכר אותנו אפשר לאכל מתוקים שאין בהם סוכר אלא תחליפים כמו אספרטיים שמצויים בכל מוצרי הדייט כמו דייט קולה ומעדני חלב שונים כמו יופליט דיאט מוצרים אלו מספקים לנו את המתוק אבל הם לא ממכרים מקוה שעזרתי במשהו

שלום לך רונה, סבלתי מאותן תופעות בדיוק. הפתרון שלי היה "ניקוי" הבית מכל ממתק למשך שבועיים או שלושה (כבר לא זוכר בדיוק...) והמנעות

מוחלטת מכל מתוק ובעיקר משוקולדים להם אני מכור. אחרי תקופת ההמנעות שכפיתי על עצמי (בתאום עם בני הבית) הכמיהה המאוד חזקה למתוק ששלטה בי - נעלמה. היום אני יכול לפתוח את ארון הממתקים בבית, לראות את השוקולד ולהתעלם ממנו. לפני אותה המנעות כאשר היתי לוקח קוביה אחת, הייתי מייד עובר לשכנתה הראשונה, השניה השלישית... עד שגמרתי את כל החפיסה. כדאי שתדעי שההתמכרות למתוק לא חולפת, היא רק נשלטת - כל עוד לא נוגעים במתוק. אם אקח היום קוביית שוקולד לפה, ההרגל הישן יחזור מיד. הפרידה מהמתוק צריכה להיות לתמיד.

יש איזשהו מתוק שאתה כן אוכל? (פירות למשל...)

פירות אני אוכל, אף כ הרבה פחות משבעבר. נהתי לאכול ללא הגבלה... היום אני אוכל 2-3 פירות ביום. המתוק שאני מרשה לעצמי

זה פירות מיובשים (חובב תמרים מושבע...) וגם זה בעדינות רבה...
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר