אז למה אני ממשיכה להשמין?

כבר החלטתי שאני לוקחת את עצמי חזרה בידיים התחלתי לאכול מסודר. שלוש ארוחות וביניים. הורדתי קמח לבן. הורדתי (כמעט לגמרי) סוכרים. התחלתי הליכות 2-3 שעות בשבוע ותהליך העלייה לא מפסיק. להיפך. אני אוכלת מלא ירקות. אני אוכלת חלבונים. אני אוכלת פחמימות. בשומנים אני לא נוגעת כמעט בכלל אוכלת מוצרי חלב עד 1.5, טבעול לייט, בלי שמן, בלי מיונז, בלי החלמון של הביצה (רק הלבן) בקלוריות יוצא שאני אוכלת בערך 1200-1300 קלוריות. יכול להיות שדפקתי את חילוף החומרים שלי עד כדי כך ששום דיאטה מאוזנת כבר לא תעזור לי?

תגובה

גם לי מאד קשה להוריד אפילו כשאני שומרת וגם הולכת ברגל כנראה שכמה שמתבגרים יותר ועשינו דיאטות בעבר זה נעשה קשה אל תתיאשי וכדאי ללכת לקבוצת הרזיה כדי שהמשקל יהיה השוטר בהצלחה.

ברוכה הבאה למועדון דפוקי חילוף החומרים.....

קרלה..

אמרת שאת צורכת בין 1200 ל1300 קלוריות ביום.. האם עשית בדיקת שומנים? כלומר כמה קלוריות עלייך לאכול ביום? ישנם בדיקות כאלה בחינם בכל חניות הטבע לעיתים זה עוזר אם יודעים כמה המקסימום קלורית שעלייך לצרוך ביום על מנת לרדת במשקל.. יתכן שמכאן הבעיה. שאלה נוספת לי אלייך. כמה חלבונים את אוכלת ביום? ומה כמות הפחמימות היומית שאת מאפשרת לעצמך? יתכן מאוד שאם כמות הפחמימות שלך גדולה לא תרדי במשקל.. אשמח להמליץ לך על דיאטה מוצלחת אם תרצי..בהצלחה.. שרון

את הקלוריות חישבתי לפי המאמר הבא

כמה קלוריות צריך לאכול: http://doctors.msn.co.il/news/1175 אני משתדלת לאכול מאוזן ניסיתי דיאטות דלות פחמימות ולא הצלחתי להתמיד בהן לאורך זמן לכן חשבתי אולי ספירת קלוריות + פחמימות "נכונות" זה יספיק.

אז למה אני ממשיכה להשמין?

כבר החלטתי שאני לוקחת את עצמי חזרה בידיים התחלתי לאכול מסודר. שלוש ארוחות וביניים. הורדתי קמח לבן. הורדתי (כמעט לגמרי) סוכרים. התחלתי הליכות 2-3 שעות בשבוע ותהליך העלייה לא מפסיק. להיפך. אני אוכלת מלא ירקות. אני אוכלת חלבונים. אני אוכלת פחמימות. בשומנים אני לא נוגעת כמעט בכלל אוכלת מוצרי חלב עד 1.5, טבעול לייט, בלי שמן, בלי מיונז, בלי החלמון של הביצה (רק הלבן) בקלוריות יוצא שאני אוכלת בערך 1200-1300 קלוריות. יכול להיות שדפקתי את חילוף החומרים שלי עד כדי כך ששום דיאטה מאוזנת כבר לא תעזור לי?

את זה ניתן לבדוק בקלות ע"י בדיקות תפקודי בלוטת מגן.

אם יש ליקוי בפעולה, אפשר לאזן ע"י תרופות.

מתוקתי

סבלנות!!!!!!!!!!!!!! למה את צריכה את הכול כבר מאתמול? לא השמנת ביום ולא תרזי ביום. ניסית "פוש" כזה ואחר ומכולם התאכזבת. את צריכה סוס מנצח. כזה שאת לא סובלת איתו ושיהיה מאוזן נורמלי. נראה שמצאת וזה סבבה. עכשיו עשי מה שצריך והירגעי. הגוף שלך עוד בשוק ממה שעשית לו אבל הוא רחמן בן רחמן ואת גם צעירה אז אין סיבה שהוא לא יתאושש ולכיוון הרצוי. את מוזמנת להתקשר אליי ולשפוך ואם את צריכה עידוד אישי נארגן גם את זה. אני אבוא לתל אביב לכבודך, מתאים? עלית על מסלול אחלה. לנשום עמוק ולפרגן לעצמך!!!!!!!!!!! ותשתיקי את "הנשמות הטובות" שדפקו לך את החיים עד כה. כולל הורים ושאר ירקות. תני לעצמך לפחות, ל פ ח ו ת, שנה. אוהבת אותך, אלוניס

נו מה אני אעשה שאין לי סבלנות

ואני רוצה לראות תוצאות כבר זה קשה להמשיך לשמור להתנזר (כמעט) לגמרי ממתוקים להזיז את עצמי להליכות ולא לראות כלום. מה כלום? ההייפך. המכנסיים מתחילים להתכווץ על הגוף ומה שהיה ענק עלי שנה שעברה היום בקושי נסגר אני ממש בדיכאון מזה. (מזתומרת? את באה לתל אביב. תתקשרי אלי לסלקום ונקבע).

אז למה אני ממשיכה להשמין?

כבר החלטתי שאני לוקחת את עצמי חזרה בידיים התחלתי לאכול מסודר. שלוש ארוחות וביניים. הורדתי קמח לבן. הורדתי (כמעט לגמרי) סוכרים. התחלתי הליכות 2-3 שעות בשבוע ותהליך העלייה לא מפסיק. להיפך. אני אוכלת מלא ירקות. אני אוכלת חלבונים. אני אוכלת פחמימות. בשומנים אני לא נוגעת כמעט בכלל אוכלת מוצרי חלב עד 1.5, טבעול לייט, בלי שמן, בלי מיונז, בלי החלמון של הביצה (רק הלבן) בקלוריות יוצא שאני אוכלת בערך 1200-1300 קלוריות. יכול להיות שדפקתי את חילוף החומרים שלי עד כדי כך ששום דיאטה מאוזנת כבר לא תעזור לי?

נדמה לי שבספר של סמדר פרגר היא מדברת על כך שאכילה שפויה משקמת את חילוף החומרים, אבל זה לוקח

זמן. צריך סבלנות, התמדה והרבה ספורט.

מתוקתי

סבלנות!!!!!!!!!!!!!! למה את צריכה את הכול כבר מאתמול? לא השמנת ביום ולא תרזי ביום. ניסית "פוש" כזה ואחר ומכולם התאכזבת. את צריכה סוס מנצח. כזה שאת לא סובלת איתו ושיהיה מאוזן נורמלי. נראה שמצאת וזה סבבה. עכשיו עשי מה שצריך והירגעי. הגוף שלך עוד בשוק ממה שעשית לו אבל הוא רחמן בן רחמן ואת גם צעירה אז אין סיבה שהוא לא יתאושש ולכיוון הרצוי. את מוזמנת להתקשר אליי ולשפוך ואם את צריכה עידוד אישי נארגן גם את זה. אני אבוא לתל אביב לכבודך, מתאים? עלית על מסלול אחלה. לנשום עמוק ולפרגן לעצמך!!!!!!!!!!! ותשתיקי את "הנשמות הטובות" שדפקו לך את החיים עד כה. כולל הורים ושאר ירקות. תני לעצמך לפחות, ל פ ח ו ת, שנה. אוהבת אותך, אלוניס

אלוניס, את מה זה חסרה לי פה! מה חדש אצלך? יש התפתחויות מענינות? אם יש וזה לא לפורום - ספרי לי במייל.

קרלה..

אמרת שאת צורכת בין 1200 ל1300 קלוריות ביום.. האם עשית בדיקת שומנים? כלומר כמה קלוריות עלייך לאכול ביום? ישנם בדיקות כאלה בחינם בכל חניות הטבע לעיתים זה עוזר אם יודעים כמה המקסימום קלורית שעלייך לצרוך ביום על מנת לרדת במשקל.. יתכן שמכאן הבעיה. שאלה נוספת לי אלייך. כמה חלבונים את אוכלת ביום? ומה כמות הפחמימות היומית שאת מאפשרת לעצמך? יתכן מאוד שאם כמות הפחמימות שלך גדולה לא תרדי במשקל.. אשמח להמליץ לך על דיאטה מוצלחת אם תרצי..בהצלחה.. שרון

שרון, אני מוציא לך כרטיס צהוב. בפורום הזה אין לפרסם פרסומות, גם לא פרסומת אישית.

על איזו פרסומת אתה מדבר?

קרלה..

אמרת שאת צורכת בין 1200 ל1300 קלוריות ביום.. האם עשית בדיקת שומנים? כלומר כמה קלוריות עלייך לאכול ביום? ישנם בדיקות כאלה בחינם בכל חניות הטבע לעיתים זה עוזר אם יודעים כמה המקסימום קלורית שעלייך לצרוך ביום על מנת לרדת במשקל.. יתכן שמכאן הבעיה. שאלה נוספת לי אלייך. כמה חלבונים את אוכלת ביום? ומה כמות הפחמימות היומית שאת מאפשרת לעצמך? יתכן מאוד שאם כמות הפחמימות שלך גדולה לא תרדי במשקל.. אשמח להמליץ לך על דיאטה מוצלחת אם תרצי..בהצלחה.. שרון

הבדיקות שאת מדברת עליהן

אינן קשורות להוצאה הקלורית. את מדברת על בדיקות אחוזי שומן, שהן אגב גם מאוד לא מדויקות ולא אמינות. יש בדיקות הוצאה קלורית (RMR) בוינגיט. יש גם חישובים סטטיסטיים (מצורף קישור)

הבדיקות שאת מדברת עליהן

אינן קשורות להוצאה הקלורית. את מדברת על בדיקות אחוזי שומן, שהן אגב גם מאוד לא מדויקות ולא אמינות. יש בדיקות הוצאה קלורית (RMR) בוינגיט. יש גם חישובים סטטיסטיים (מצורף קישור)

הבדיקות שאת מדברת עליהן

אינן קשורות להוצאה הקלורית. את מדברת על בדיקות אחוזי שומן, שהן אגב גם מאוד לא מדויקות ולא אמינות. יש בדיקות הוצאה קלורית (RMR) בוינגיט. יש גם חישובים סטטיסטיים (מצורף קישור)
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר