ותודה מראש

ותודה מראש

אלי, אני פונה אליך. יש לי שאלה - ירדתי 52 ק"ג ובשנה האחרונה העליתי במקצת [לא רלוונטי אבל לתת תמונת מצב] הקיצור - הבנתי שהשרירים שלי עברו טראומה אמיתית. אודה - בבושה - שאת המשקל העצום הזה הורדתי עם מעט מאד פעילות גופנית. בשנה האחרונה התחלתי ללכת. לאחרונה הבנתי שכדי לשקם את השרירים שלי אני צריכה ללכת קצת יותר.... אז התחלתי כרגע עם 3 פעמים בשבוע , שעה כל פעם, הליכה מהירה [שזה יוצא בערך 6-7 ק"מ}. אני מבינה שזה לא מספיק , כי צריך 5 פעמים. אבל - כרגע זה מה שאני מצליחה. מה עוד נדרש ממני כדי ל'שקם' את השרירים שלי? אין לי יכולת כלכלית להיכנס לחדר כושר )-: אשמח לשמוע עצתך! בתודה מראש, סיגל

היי סיגל

קודם כל, קבלי ח"ח הליכה טובה! 3-5 פעמים בשבוע זה בסדר גמור. בינתיים המשיכי בפעילות הזו. זו פעילות אירובית שתעזור לך להכנס לכושר ולהוריד קצת שומן. (בשילוב עם תזונה) במקביל את צריכה לעשות פעילות בונה שריר. בדיאטה שלך אבדת לא רק שומן אלא גם הרבה שריר. עכשיו את צריכה להחזיר לעצמך קצת שריר. כתבת שאת לא יכולה להצטרף לחדר כושר, מה דעתך על שיעורי חיטוב (משהו בסגנון סטודיו C) אם לא מתאים לך, אז נלך על פעילות בבית. כל מה שאת צריכה זה אימון של חצי שעה 2-3 פעמים בשבוע.

תודה

אין ביכולתי הכלכלית להצטרף לסטודיו C. מה ניתן לעשות בבית? אשמח לשמוע את עצתך. סיגל

ותודה מראש

אלי, אני פונה אליך. יש לי שאלה - ירדתי 52 ק"ג ובשנה האחרונה העליתי במקצת [לא רלוונטי אבל לתת תמונת מצב] הקיצור - הבנתי שהשרירים שלי עברו טראומה אמיתית. אודה - בבושה - שאת המשקל העצום הזה הורדתי עם מעט מאד פעילות גופנית. בשנה האחרונה התחלתי ללכת. לאחרונה הבנתי שכדי לשקם את השרירים שלי אני צריכה ללכת קצת יותר.... אז התחלתי כרגע עם 3 פעמים בשבוע , שעה כל פעם, הליכה מהירה [שזה יוצא בערך 6-7 ק"מ}. אני מבינה שזה לא מספיק , כי צריך 5 פעמים. אבל - כרגע זה מה שאני מצליחה. מה עוד נדרש ממני כדי ל'שקם' את השרירים שלי? אין לי יכולת כלכלית להיכנס לחדר כושר )-: אשמח לשמוע עצתך! בתודה מראש, סיגל

אולי זה יעזור

בשביל לבנות ביעילות מסת שריר את צריכה לאכול את אבני הבנין של השריר - חלבונים.. את בטח מכירה את כל האבקות המשונות ששותים בדרך כלל הבנים בחדר כושר.. לא לזה הכוונה... זה חלבונים מן החיי והם הורסים את הכבד. הכוונה היא לחלבוני סויה - תשאלי בחנות טבע איזה וריאציות יש להם.. יש טופו, פולי סויה כמו פיצוחים, מאכלים שונים...תמצאי משהו שטעים לך ותוסיפי את זה לתזונה שלך...(שימי לב גם לקלוריות של זה כי יש וריאציות עם יותר ועם פחות) עוד המלצה חמה... ספר "הרזיה שפויה" .....מוצגת שם דרך חיים הרבה יותר מנסבלת ואפילו כיפית שתוכלי להתמיד עם אכילה בריאה לאורך זמן ולא לסבול

תודה

אין ביכולתי הכלכלית להצטרף לסטודיו C. מה ניתן לעשות בבית? אשמח לשמוע את עצתך. סיגל

אימון כח בבית

קישור למאמר http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=348&art_id=67 במאמר מתיחסים לתרגיל סקוואט אם את לא יכולה לעשות שכיבות סמיכה, עשי אותן על הברכיים או בעמידה ולהשען על קיר. בהצלחה. אם יש שאלות טענות מענות, אני כאן, את יכולה גם לשאול את רמי בפורום חדרי כושר בתפוז (הוא כתב את המאמר)
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר