דוגמאות שלפיהן ניתן להבין את הרעיון

שלום. דוגמאות. ארוחה ראשונה: פיתה עם פרוסה גבינה צהובה- מנה לחם יוגורט ביו - מנה מוצר חלב עגבנייה- מנה ירק תותים - מנה פרי ארוחה שנייה: פסטה עם גבינה בולגרית- מנה לחם אשל -מנה מוצר חלב סלט ירקות- מנה ירק תפוז - מנה פרי מרק נמס בכוס - מנה שאיננה סוכר או קמח כוס גלידת עוגיות עם ריבת חלב - מנה מתוקה. ארוחה שלישית: לחמנייה עם נקניקיה (מטופו או סוייה..בחייאת תנו לחיות לחיות..) עם חרדל וקטשופ-מנה לחם. גבינת קוטג'- מנה מוצר חלב עגבנייה- מנה ירק תפוח- מנה פרי פרילי- מנה מתוקה. 3 ארוחות אלה היו דוגמאות ליום מסויים...כמובן שאפשר להרכיב אינסוף צירופים. שימו לב....שהיום הזה והארוחות שבו מורכבות לפי הכללים מההודעה הקודמת.. המנה המתוקה לא נאכלה למשל בארוחה ראשונה, או המנה שהיא ללא סוכר וקמח לא נאכלה בארוחה השלישית, כפי שאמרתי ..שתי מנות אלה אין לא חובה..לדעתי לא תזדקקו להן כל ארוחה...תהיו מפוצצים גם בלעדיהן. אנשים יבואו ויגידו לי...רגע ..יש פה 1800 קלוריות..אז אני אגיד להם שהישראלי הממוצע צורך 3600 קלוריות כך שזה חצי וזה נפלא. אם אנשים היו צורכים 1800 קלוריות ביממה- לא היו שמנים בכדור הארץ. אני חוזר שוב ואומר....אין זמנים לארוחות אבל ארוחה אחת מתחילה רק שארוחה לפניה הסתיימה. אשמח מאוד לקבל תגובות רעיונות ושאלות. תודה

שלום רם. ראשית - כל הכבוד שהקדשת זמן וגיבשת דרך שעשויה להתאים לך. אני מאד מקוה שהיא תעבוד

ולדעתי אתה צריך להיות בטוח שהיא תעבוד. כי אם היית באמת רגיל לצרוך כ-3000 קלוריות ויום ועברת ל-1800, אין ספק שתרד במשקל, כמובן שפעילות גופנית תעזור עוד יותר. מה שמשונה לי זו החלוקה שלך השונה מן החלוקה המסורתית לאבות מזון של: פחמימות, חלבונים, שומנים, ירקות/פירות וויטמינים ומינרלים. למשל: בארוחת הבוקר: ארוחה ראשונה: מנה לחם = פחמימות גבינה צהובה = חלבון ושומן מוצר חלב = חלבון עגבניה, תותים= פחמימות + ויטמינים ומינרלים. ארוחה שניה: מנה לחם = פחמימות סלט ירקות, מנה פרי = פחמימות + ויטמינים ומינרלים מרק נמס בכוס = פחמימות + שומר? ובכלל, למה מרק שכולו חומר סינטטי? למה לא מרק ירקות טוב תוצאת בית, עם כל הירקות שיש ואפילו קטניות (חלבון + פחמימות) בתוכו? גלידה עם עוגיות ריבת חלב - מתנה מתוקה = פחמימות, חלבונים, שומנים ארוחה שלישית: מנת לחם עם נקניקיה = פחמימות, חלבונים, שומנים קוטג' - חלבונים (בעיקר) עגבניה ותפוח - פחמימות + ויטמינים ומינרלים פרילי = חלבון + פחמימות לי אישית 3 ארוחות ביום בלבד, לא מספיקות. אני זקוקה גם לארוחות ביניים, כך שאיליהן הייתי מעבירה את הפירות והמנות המתוקות. רם, ישר כח. אני מאד מקוה שזה יעבוד בשבילך. כל אחד צריך לדעת מה מתאים לו.

לצביה

היי צבייה קודם כל נתתי דוגמאות מסויימות ביותר - יש גיוונים אינסופיים למנות וארוחות. דבר שני - לא חילקתי את המזון לקבוצות חדשות זה מבוסס על אבות המזון הרגילות והמוכרות. דבר שלישי- לגבי המרק את צודקת בהחלט..מי שיכן מרק זה עוד יותר טוב מלקנות את האבקות האלה. דבר רביעי- לי היתה בעיה של 3500-4000 קלוריות ליום. כך שחצי ממה שאני אוכל צריך אכשהו להשפיע. דבר חמישי - ארוחה יכולה להתחלק לשתיים - כך שיש לך ארוחות ביניים דןגמא: מנה חלבון ומנה פרי ואחכ עוד ארוחת ביניים שכוללת את שאר המנות שנותרו. תודה על ההערה..ואם יש עוד אז בכייף.

רם - אם הבנתי נכון

אז יש רצון לעבור את התהליך בלי להשקיע המון בספורט. אפשרי בהחלט. וייתכן שבשלב ההתחלה זה אפילו נוח. אבל כן כדאי לנסות ולשלב פעילויות קלילות כמו הליכה כשאפשר, שימוש במדרגות ולא במעלית וכו' - כדי לתת חשק לאט לאט. אני רזיתי פעם אחת בלי ספורט. וזה לא החזיק. ועכשיו הגוף שלי עדיין בעודף של 10 ק"ג ואני נראית אחלה בזכות הספורט. אז זה שיקול. הורדת הקלוריות בהחלט אמורה להשפיע. שיהיה בהצלחה, אלוניס

לגבי פעילות

היי אלוניס לא אמרתי שאי אפשר להוריד במשקל בלי פעילות גופנית... אבל חוסר פעילות עלולה לטרפד ירידה במשקל ..ויותר מיזה להחמיץ את התפקיד של עיצוב הגוף. כל פעילו מבורכת. אני לדוגמא בגלל שכרגע אין לי את התקציב לקאונטרי קלאב..אני הולך המון ברגל- מבצע קניות במרחק חצי שעה מהבית וחוזר הביתה כשאני סוחב משקל. המשך יום נעים

ראמס

כנס לפורום חדרי כושר בתפוז. במאמרים יש תכנית אימונים לבית. פעילות אירובית זה חשוב, אבל צריך גם פעילות אנאירובית.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר