בוקר טוב לחבריי הפורום

לצערי, מאז ומתמיד, אני זקוקה לדיאטה לכל החיים. ירדתי כ-20 ק"ג במשך שנה וחצי, אבל, זה עדיין לא מספיק. לאחרונה, יש לי עצירה למרות, שאני מעוניינת להמשיך ולרדת. מה עושים ? ? ? כמה זמן עצירה יכולה להימשך ? ? ? מה עושים כשיש תיאבון רב, כמו בתקופת הריון, לפניי/בזמן מחזור ? ? ? תודה מראש על התגובות

כל הכבוד על הירידה האיטית והמבוקרת שלך עד עכשיו

כשאת אומרת עצירה לכמה זמן את מתכוונת? אם מדובר בתקופה קצרה יחסית (שבועות ספורים) זו תגובה נורמלית של הגוף לתהליך בו את נמצאת, ובמידה ותתמידי במה שאת עושה תגיע גם הירידה. אם מדובר בעצירה ממושכת יותר (חודשים למשל) יתכן וכמות הקלוריות שאת מספקת לגוף תואמת לזו שהגוף צורך ולכן ישנה עצירה. במקרה שכזה יכולה רק להמליץ לך על הגברת פעילות גופנית. לצמצם בתפריט לא כדאי. ובאשר לימים בהם התיאבון גובר, לא כדאי להסתגף ועדיף לאכול בהם יותר כדי להרגיע את הצורך אך כמובן מזון מבוקר. לא "ליפול" על חטיפים וממתקים למינהם שהם קוטלי דיאטות מובהקים. אגב, לפני מחזור יש צורך גדול יותר בפחמימות, ובימים שכאלה אולי כדאי להוסיף לתפריט פרוסות לחם קל, פסטה, אורז או כל פחמימה אחרת שיכולה להרגיע מבלי לפגוע בתהליך ההרזיה. דרך צלחה...

שלום נעמי. התופעה של עצירה בירידה ידועה. אל תרפי המשיכי. הגוף עכשיו "תופס" איזון, ועוד מעט,

אם תמשיכי בדיאטה גם הירידה תימשך. מה קורה עם פעילות גופנית, האם את עושה משהו? ובקשר לתיאבון גדול, למלא את הרווחים במרקי ירקות ובירקות חיים. מזון חם בדרך כלל משרה הרגשה נעימה ותחושה של שובע, ביחוד כשצריך לאכול אותו לעט. בהצלחה בהמשך

כל הכבוד על הירידה האיטית והמבוקרת שלך עד עכשיו

כשאת אומרת עצירה לכמה זמן את מתכוונת? אם מדובר בתקופה קצרה יחסית (שבועות ספורים) זו תגובה נורמלית של הגוף לתהליך בו את נמצאת, ובמידה ותתמידי במה שאת עושה תגיע גם הירידה. אם מדובר בעצירה ממושכת יותר (חודשים למשל) יתכן וכמות הקלוריות שאת מספקת לגוף תואמת לזו שהגוף צורך ולכן ישנה עצירה. במקרה שכזה יכולה רק להמליץ לך על הגברת פעילות גופנית. לצמצם בתפריט לא כדאי. ובאשר לימים בהם התיאבון גובר, לא כדאי להסתגף ועדיף לאכול בהם יותר כדי להרגיע את הצורך אך כמובן מזון מבוקר. לא "ליפול" על חטיפים וממתקים למינהם שהם קוטלי דיאטות מובהקים. אגב, לפני מחזור יש צורך גדול יותר בפחמימות, ובימים שכאלה אולי כדאי להוסיף לתפריט פרוסות לחם קל, פסטה, אורז או כל פחמימה אחרת שיכולה להרגיע מבלי לפגוע בתהליך ההרזיה. דרך צלחה...

תודה על התגובות, העיצות, העידודים

אני יודעת, שעצירה בירידה במשקל, זהו דבר טבעי בדיאטות. העניין הוא, שהעצירה הנוכחית, נמשכת מעל למה שציפיתי. כרגע, אינני עושה פעילות ספורטיבית כלשהי, בגלל בעיה בריאותית, אבל, אחזור לזה בקרוב (אני מניחה). אחותי עשתה דיאטה מטעם "שומריי משקל". היתה לה בעיה דומה לגביי עצירה בירידה במשקל. אמרו לה ; לאכול רגיל אוליי, הטעיית הגוף, ייעזור לירידה בהמשך. האם גם אתם דוגלים בזה ? ? ?
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר