היי ושב"ש לכם

היי ושב"ש לכם

אחרי שקראתי את ההודעות האחרונות פה,התברר לי משהו חשוב והוא שאני לא מרגיש את "תחושב השובע" הזו שכולם מדברים עליה.. אפילו אם אכלתי כבש שלם/ארוחה כבדה אחרת אני יכול לאכול שוקולד אחריה..בעצם אני חייב לאכול שוקולד כי זה עוזר לי בתהליך העיקול!! (או שרק נדמה לי?!) זו הבעיה החדשה שלי לא מרגיש שובע אף פעם!!! ומישהו פה דיבר על פחמימות ואנסולין...אני חושב שזה מה שחסר לי!! בבקשה תעזרו ליייייייי כבר התיאשתי!! ביי ותודה

S F - תגיד, כמה מהר אתה אוכל?

האם ידעת שלמוח לוקח 20 דקות עד שהוא "מקבל" תחושת שובע? לכן תמיד מומלץ לאכול לאט: לשבת ליד שולחן, לאכול לאט, ללעוס היטב ולא לבלוע חתיכות גדולות של אוכל. אם אוכלים אוכל חם, אבל ממש חם, אין ברירה אלא לאכול לאט, לכן אומרים שאוכל חם משביע יותר (מה דעתך להתחיל ארוחה במרק ירקות?). תעשה קצת סדר אצלך בנושא צורת האכילה. וחוץ מזה אתה יכול לסיים כל ארוחה בשוקולד - אבל רק חתיכה *אחת*. צביה

השוקולד לא נחוץ כלל לתהליך העיכול. ברור שזו רק הרגשה.

לעומת זאת השוקולד מכיל חומר ממכר ומאוד יתכן שאתה התמכרת אליו, וכמו בכל התמכרות הפטנט היחידי שאני מכירה הוא גמילה. אני חוששת שאתה מכור לפחמימות ומציעה לך להשיג את הספר של ההלרים העוסק בדיאטת המכורים לפחמימות ולנסות ליישם את מה שכתוב שם. גידי מנהל הפורום ועוד אחדים אימצו את שיטת הדיאטה הזו ויורדים בעזרתה יפה מבלי לחוש כל תחושת רעב. אני מנחשת שגם אצלך תפתר הבעיה בעזרת שיטת הדיאטה הזו. מצ"ב לינק עם מידע על הדיאטה הזו: http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_single_25.asp?rootId=1510874&msg_id=1510874

נסה את דיאטת המכורים לפחמימות. המדאייטים אותה (במידה והם

אכן מכורים) מדווחים, אחרי מספר ימי דיאטה זו, על ירידה משמעותית בכמיהה לפחמימות בפרט ולאוכל בכלל.

השוקולד לא נחוץ כלל לתהליך העיכול. ברור שזו רק הרגשה.

לעומת זאת השוקולד מכיל חומר ממכר ומאוד יתכן שאתה התמכרת אליו, וכמו בכל התמכרות הפטנט היחידי שאני מכירה הוא גמילה. אני חוששת שאתה מכור לפחמימות ומציעה לך להשיג את הספר של ההלרים העוסק בדיאטת המכורים לפחמימות ולנסות ליישם את מה שכתוב שם. גידי מנהל הפורום ועוד אחדים אימצו את שיטת הדיאטה הזו ויורדים בעזרתה יפה מבלי לחוש כל תחושת רעב. אני מנחשת שגם אצלך תפתר הבעיה בעזרת שיטת הדיאטה הזו. מצ"ב לינק עם מידע על הדיאטה הזו: http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_single_25.asp?rootId=1510874&msg_id=1510874

אם תחליט לקנות ספר (מומלץ) ממליץ לך לקנות את הספר השני:

"תוכנית המכורים לפחמימות לבריאות הלב". הוא חדיש יותר והצטרף להלרים לצורך הכתיבה רופא קרדיולוג שהפך שחטה זו לשיטת ההרזיה של חולי הלב בהם הוא מטפל. הרופא הזה מסביר בצורה בהירה ומובנת (לדעתי) את הפן הרפואי של ההתמכרות לפחמימות כך שמי שרוצה להבין מה היא ההתמכרות לפחמימות וכיצד פועלת הדיאטה הזו ימצא שם מידע רב ערך.

S F - תגיד, כמה מהר אתה אוכל?

האם ידעת שלמוח לוקח 20 דקות עד שהוא "מקבל" תחושת שובע? לכן תמיד מומלץ לאכול לאט: לשבת ליד שולחן, לאכול לאט, ללעוס היטב ולא לבלוע חתיכות גדולות של אוכל. אם אוכלים אוכל חם, אבל ממש חם, אין ברירה אלא לאכול לאט, לכן אומרים שאוכל חם משביע יותר (מה דעתך להתחיל ארוחה במרק ירקות?). תעשה קצת סדר אצלך בנושא צורת האכילה. וחוץ מזה אתה יכול לסיים כל ארוחה בשוקולד - אבל רק חתיכה *אחת*. צביה

תודה לכם..אנסה להשיג ת'ספר

וכמובן שאמשיך להוועץ בכם אתם ממש עשר!!

השוקולד לא נחוץ כלל לתהליך העיכול. ברור שזו רק הרגשה.

לעומת זאת השוקולד מכיל חומר ממכר ומאוד יתכן שאתה התמכרת אליו, וכמו בכל התמכרות הפטנט היחידי שאני מכירה הוא גמילה. אני חוששת שאתה מכור לפחמימות ומציעה לך להשיג את הספר של ההלרים העוסק בדיאטת המכורים לפחמימות ולנסות ליישם את מה שכתוב שם. גידי מנהל הפורום ועוד אחדים אימצו את שיטת הדיאטה הזו ויורדים בעזרתה יפה מבלי לחוש כל תחושת רעב. אני מנחשת שגם אצלך תפתר הבעיה בעזרת שיטת הדיאטה הזו. מצ"ב לינק עם מידע על הדיאטה הזו: http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_single_25.asp?rootId=1510874&msg_id=1510874

דיאטה דלת פחמימות

אני מסכימה עם רוב הדברים שכותב ישעיהו טנצר, אבל יש עוד דרך יותר – יעילה יותר - להתפטר ממשוב סוכר-אינסולין-רעב. והיא כרום. ידוע שנים רבות שכרום הוא מתווך אידיאלי לקליתת אינסולין לתוך התא. לכן, כרום לא רק תרופה לחולי סכרת אלא גם חומר אידיאלי למניעת הרגשת "מת על משהו מתוק", כלומר מכור לממתקים. אכילת כמות גדולה של שומנים (גבינת שמנת 30%) גם אינו דבר בריא כי אפילו כמות קטנה של פחממות מועילה לספיגת השומנים ומורידה יכולת הגוף לשרוף שומן ולהוריד משקל. עם בן אדם רוצה לשמור על משקל גופו - הדיאטה דלת פחמימות היא פיתרון כמעת אידיאלי בתנאי שהיא מכינה כמות מספקת של חלבונים ,ויטמינים ומיניראלים. אצל בעלי בתחילת ההרזיה גם היתה בעיה של חושק למתוק וכרום פתר אותה. היום הוא כבר כמעט ולא צורך כרום. עם תצליחו למצוא מאמר של ד"ר WOLLAK " רופאים מתים אינם משקרים" זה יעזור לכם מאוד. לי יש מאמר הזה ברוסית ועם מישהו ירצה לקרא אותו אני מוכנה לשלוח ב - EMAIL. קיים גם מנגנון נוסף בתוך המוח שתפקידו של הסוכר הוא השפעה על רמת דופאמין במוח ( ירידת רמת דופאמין גורמת לתחושת הדיכאון ), לכן חומרים נגד דיכאון גם מורידים תחושת הרעב. אבל אינני חושבת שתרופות הללו הם פתרון יעיל מכוון שהתמכרות לתרופות הרבה יותר מסוכנת מאשר התמכרות לסו

S F - תגיד, כמה מהר אתה אוכל?

האם ידעת שלמוח לוקח 20 דקות עד שהוא "מקבל" תחושת שובע? לכן תמיד מומלץ לאכול לאט: לשבת ליד שולחן, לאכול לאט, ללעוס היטב ולא לבלוע חתיכות גדולות של אוכל. אם אוכלים אוכל חם, אבל ממש חם, אין ברירה אלא לאכול לאט, לכן אומרים שאוכל חם משביע יותר (מה דעתך להתחיל ארוחה במרק ירקות?). תעשה קצת סדר אצלך בנושא צורת האכילה. וחוץ מזה אתה יכול לסיים כל ארוחה בשוקולד - אבל רק חתיכה *אחת*. צביה

את צודקת בהחלט

את צודקת בהחלט, אבל עדיף להתחיל ארוכה עם סלט קטן קר, אחר כך מרק או מנה ראשונה חמה ורק אחר כך מנה יעקרית. אני בספק העם לאחר כל זה מישהוא יהיה מסוגל לאכול עוד הרבה שוקולד.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר