לגבי השיטה שלי שגם לה יש מינוסים.

שלום לגבי השואלים והשואלות. לפני כחצי שנה פעלתי בשיטה שהביאה לי תוצאות יפות אבל... (אוייי כמה שאני לא אוהב לפעמים את המילה הזאת..אבל...) השיטה לא מתאימה לכל אחד ויכול להיות שאפילו לא מתאימה לי כי מי שמנצל פירצות בה - מסוגל להגזים ואף להשמין. מדובר בארוחה קלה מאוד שהיא הארוחה הראשונה שמכילה 500 קלוריות וארוחה שנייה שהיא ארוחה עיקרית שמטרתה להגיע לשובע מוגזם שיביא למצב שהבנאדם לא ירצה לאכול עד למחרת חוץ מאיזה פרי או שניים. זו סופר ארוחת פרס כי היא גם מכילה ממתקים ודברי מאפה בקומבניציה של דברים ממלאים כמו ירקות ופרות או מרק וככה הבנאדם נהנה מאוד ומרגיש באמת שבע. בהתחלה צרכתי כל יום 1000 או 1500 קלוריות פחות מכל יום שלפני הדיאטה. ולכן ירדתי 8 קילו -אולי יותר... אבל בשלב מסויים לא היקפדתי -ואז פשוט חזרתי לאכול כמו לפני. ולכן יש איזה כמה קילו עודף. ואם להיות כנה עם עצמי- שורה תחתונה זה כישלון שגם נבע משחצנות. כל אחד והטריגר שגורם לו לבלוס..אצלי זה הלחם ומוצריו. מה שחבל לי שהשיטה הזאת היתה עד היום המוצלחת ביותר אצלי- בדגש על עד היום... אני בהחלט כועס על עצמי ומצפה מעצמי מיידית לעשיות ותוצאות .

שיטיה שיש לה מינוסים

אני לא מבינה איך אפשר לעבור לדיאטה של 1000 או 1500 קלוריות פחות מלפני הדיאטה. אז כמה אכלת לפני הדיאטה? זה מובן מאליו שאי אפשר לשמור על דיאטה כזו לאורך זמן כי הגוף שלך לומד להשתמש ולנצל רק הכמות הקטנה, וזה קורה מהר מאד, ואז לאחר שמגיעים למשקל המטרה וחוזרים לאכילה הקודמת, אפילו תוספת של 500 קלוריות יותר ממה שאכלת בזמן הדיאטה, הגוף לא יודע מה לעשות אתן וצובר אותן לשומן. לכן, כמו שאמרו חכמים רבים לפני, ואין זה חדש, חייבים להפחית את כמות המזון והקלוריות בהדרגה רבה והירידה חייבת להיות מתונה, אחרת כל תוספת נאגרת ונשמרת היטב. כמובן שפעילות גופנית תעזור, כי היא משתמשת באנרגיה ומבזבזת קלוריות. מה לעשות? אין פטנטים ואין קיצורי דרך. בהצלחה, צביה

טוב, זה עניין יחסי, לא?

אם אדם היה לו לפני כן תפריט עתיר שומנים וסוכרים, אז אולי אין בעייה להוריד מזה כל כך הרבה. אני מאמין שהגוף (וגם הראש, זה הכי חשוב) שלנו מסוגל לעבור מתפריט עתיר קלוריות לתפריט של דיאטת הרזיה, ובלבד מדובר בדיאטה מאוזנת. וזה בלי קשר לכמויות או לקלוריות שאכלנו לפני כן אבל את צודקת, בשום מיקרה אסור לעשות דיאטה דראסטית, כי השבירה בוא תבוא

יש כאן עוד כמה נקודות

הנקודה שלך הגיונית, אם יש הרגלי אכילה רעים למה שלא נשנה אותם וזהו? זו שיטה שבאמת עובדת. אבל יש נקודות גם לצד השני: 1. היות וכל דיאטה מורידה קצת מהמטבוליזם, זה יהיה צעד הגיוני להוריד נניח 500 קלוריות בהתחלה, וכשהדיאטה נעצרת, להוריד עוד 500 במקום 1000 במכה. פשוט ענין של אסטרטגיה. (בייחוד אם יש 1000 קלוריות עודפות בתפריט) 2. זו שיטה טובה גם להתרגל בהדרגה לאכול נכון יותר. 3. אם הירידה לא נעצרת, אז יופי!! אוכלים כמו חזירים ובכל זאת יורדים. מה רע?

שיטיה שיש לה מינוסים

אני לא מבינה איך אפשר לעבור לדיאטה של 1000 או 1500 קלוריות פחות מלפני הדיאטה. אז כמה אכלת לפני הדיאטה? זה מובן מאליו שאי אפשר לשמור על דיאטה כזו לאורך זמן כי הגוף שלך לומד להשתמש ולנצל רק הכמות הקטנה, וזה קורה מהר מאד, ואז לאחר שמגיעים למשקל המטרה וחוזרים לאכילה הקודמת, אפילו תוספת של 500 קלוריות יותר ממה שאכלת בזמן הדיאטה, הגוף לא יודע מה לעשות אתן וצובר אותן לשומן. לכן, כמו שאמרו חכמים רבים לפני, ואין זה חדש, חייבים להפחית את כמות המזון והקלוריות בהדרגה רבה והירידה חייבת להיות מתונה, אחרת כל תוספת נאגרת ונשמרת היטב. כמובן שפעילות גופנית תעזור, כי היא משתמשת באנרגיה ומבזבזת קלוריות. מה לעשות? אין פטנטים ואין קיצורי דרך. בהצלחה, צביה

איך אפשר לאכול 1500 קלוריות פחות?

זה מה זה פשוט... כשאוכלים בין 4000 ל 5000 קלוריות ביום, אפשר לעשות את זה (-:

לגבי השיטה שלי שגם לה יש מינוסים.

שלום לגבי השואלים והשואלות. לפני כחצי שנה פעלתי בשיטה שהביאה לי תוצאות יפות אבל... (אוייי כמה שאני לא אוהב לפעמים את המילה הזאת..אבל...) השיטה לא מתאימה לכל אחד ויכול להיות שאפילו לא מתאימה לי כי מי שמנצל פירצות בה - מסוגל להגזים ואף להשמין. מדובר בארוחה קלה מאוד שהיא הארוחה הראשונה שמכילה 500 קלוריות וארוחה שנייה שהיא ארוחה עיקרית שמטרתה להגיע לשובע מוגזם שיביא למצב שהבנאדם לא ירצה לאכול עד למחרת חוץ מאיזה פרי או שניים. זו סופר ארוחת פרס כי היא גם מכילה ממתקים ודברי מאפה בקומבניציה של דברים ממלאים כמו ירקות ופרות או מרק וככה הבנאדם נהנה מאוד ומרגיש באמת שבע. בהתחלה צרכתי כל יום 1000 או 1500 קלוריות פחות מכל יום שלפני הדיאטה. ולכן ירדתי 8 קילו -אולי יותר... אבל בשלב מסויים לא היקפדתי -ואז פשוט חזרתי לאכול כמו לפני. ולכן יש איזה כמה קילו עודף. ואם להיות כנה עם עצמי- שורה תחתונה זה כישלון שגם נבע משחצנות. כל אחד והטריגר שגורם לו לבלוס..אצלי זה הלחם ומוצריו. מה שחבל לי שהשיטה הזאת היתה עד היום המוצלחת ביותר אצלי- בדגש על עד היום... אני בהחלט כועס על עצמי ומצפה מעצמי מיידית לעשיות ותוצאות .

רמס, יתכן ואתה לא אשם. יתכן ואתה מכור לפחמימות, וכאשר אתה אוכל לחם וממתיקים, אתה מגביר את רמת האינסולין

בדם, וזה שורש הבעיה. נסה את דיאטת המכורים ותראה שתוך ימים ספורים הכמיהה לאוכל פוחתת, אם תשמור על הכללים ככתבם וכלשונם. היתרון הגדול הוא בהסתגלות הדרגתית להרגלי אכילה מתונים והפחתה בכמויות. נסה ואולי תהנה. בהצלחה.

שיטיה שיש לה מינוסים

אני לא מבינה איך אפשר לעבור לדיאטה של 1000 או 1500 קלוריות פחות מלפני הדיאטה. אז כמה אכלת לפני הדיאטה? זה מובן מאליו שאי אפשר לשמור על דיאטה כזו לאורך זמן כי הגוף שלך לומד להשתמש ולנצל רק הכמות הקטנה, וזה קורה מהר מאד, ואז לאחר שמגיעים למשקל המטרה וחוזרים לאכילה הקודמת, אפילו תוספת של 500 קלוריות יותר ממה שאכלת בזמן הדיאטה, הגוף לא יודע מה לעשות אתן וצובר אותן לשומן. לכן, כמו שאמרו חכמים רבים לפני, ואין זה חדש, חייבים להפחית את כמות המזון והקלוריות בהדרגה רבה והירידה חייבת להיות מתונה, אחרת כל תוספת נאגרת ונשמרת היטב. כמובן שפעילות גופנית תעזור, כי היא משתמשת באנרגיה ומבזבזת קלוריות. מה לעשות? אין פטנטים ואין קיצורי דרך. בהצלחה, צביה

יפה אמרת צביה. מצטרף לכל מילה שלך...

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר