לקובי

לקובי

אני בת 28 1.60 משקל 82 ק"ג עד לפני גיל 23 הייתי כל חיי רזה שקלתי 53-54 ק"ג ב 5 שנים האחרונות ניסיתי כל מיני דיאטות מאוזנות עם כל אבות המזון ושמירה על רמת שומן עד 25 גרם ביום והיו פעמים שהייתי הולכת ברגל 45 50 דקות ואז הייתי יורדת ק"ג בחודש (מאוד עיצבן אותי אחרי המאמץ הרב) לפני שבוע התחלתי ללכת כל יום שעה ברגל יום יום, כמה קלוריות אני שורפת בהליכה נמרצת של שעה? ועוד רציתי לדעת איזו דיאטה אתה מציע לי כדי שאוכל לרדת לפחות 2 ק"ג בחודש. תודה!!!!!!!

השאלות מופנות כמובן לכל אנשי הפורום

ליאונה, המטרה בבחירת דיאטה לא צריכה להיות כמה תרדי בחודש, אלא שהדיאטה תתאים לך, תרגישי איתה טוב ותצליחי להוריד את עודף המשקל. אנחנו תמיד נתפסים לקצב, רוצים עכשיו ומייד (לאוו דווקא בדיאטה, בהרבה דברים בחיים) ובכך אנחנו עלולים לפספס בגדול לגבי פעילות גופנית: אינני יודע כמה קלוריות זה שורף, (אלי, אולי תסבר את אוזננו?) אבל זה דבר חיובי (וחיוני). תעשי את זה בשביל ההרגשה הטובה, ובשביל השלמה לתהליך הדיאטה ולא כל כך מתוך איזשהו חשבון מתימטי, שאם עשית כך וכך פעילות, אז עכשיו "מותר" לך איזו אוזן המן... המון בהצלחה :-)

אתר בנושא

מצורף אתר הכושר הישראלי בו תמצאי קלוריות באימון ובכלל, ועוד מאמרים רבים. כמו שקובי כבר כתב לך, כל עוד יורדים הקצב לא משנה. להיפך, היזהרי מדיאטות מהירות. החוכמה היא לא לרדת אלא לשמור על המשקל הקיים. הייתי גם בודק מה קרה לך בגיל 23 שהתחלת להשמין (לידה/הפסקת פעילות גופנית/אירוע בריאותי/אישי וכו) אמרת שנסית דיאטות "מאוזנות" לא ברור לי למה התכונת, האם את מתכונת לדיאטות בהן נשמר יחס מסוים בין פחממות לחלבונים ושומן או רק מבדילה מדיאטות דלות פחממות?
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר