מדווחת בהכנעה ובשימחה מאופקת על עמידה בת שבוע ויום בהימנעות מסוכר וקמח לבן.

ולמה מאופקת ? יען כי אין לי דיווחים על ירידה במשקל... אבל ההרגשה....אוחח חזרתי להרגשה הטובה, הבטחון ב-ע-צ-מ-י חזר !!! ולמה אני מתכוונת ? משך החודשים האחרונים האוכל שלט בחיי עשה ממני קירקס ! והנה בשבוע האחרון - חזרתי להיות ה-ב-ו-ס !!!!!! אני המחליטה מה לאכול ועומדת בהחלטה !!! מונעת מעצמי מזון מתוך החלטה ולא אוכלת כל מה שהעיין חומדת !!!! די כבר עם אכילת "פח הזבל" - מזה שבוע ויום - אני מחושבת... בררנית... וזה עושה לי טוב, לו ידעתם כמה טוב.... וקובי שלנו סיפר על הקשר בין הצלחה במבחנים ותזונה, ואני אומרת לכם מנסיום של השבוע האחרון שהיה אחד הקשים בשנים האחרונות. (סוף שנת כספים ועמידה לחוצה בזמנים) שעברתי את השבוע בהרגשה של ריחוף..... וההרגשה הזו לי היא כסם ממכר שעושה את כל הויתורים לזניחים. מהם ויתור על סוכר וקמח לעומת שלוות נפש, שמחה ודימוי עצמי של מצליחה ? והמשקל? יכנע בסופו של דבר - מוכנה להמר על כך !!! שבת שלום לכולם עם המון תקווה ושלווה. ריקי.

שמח ומאושר לשמוע בשורות כאלו ממך

אז תמשיכי להיות ה"בוס" ולקרקס את האוכל. מחזיק לך אצבעות להמשך הדרך. שבת שלום ענקון

כל הכבוד - ותזכירי לי משהו, איזו פעילות גופנית את עושה?

ובאיזו תדירות? זה יכול רק לעזור. ואם בא לך לגוון אני בטוחה שלאלי יהיו רעיונות טובים. גאה בך, אלוניס

מדווחת על אותה הרגשה, אבל במדוייק כאילו ציטטת אותי

לא יאמן הדבר הזה, איך אמרה החברה שהיתה המקור להחלטה שלי להכנס לעניין: ההרגשה טובה, הבריאות היא המטרה, יש גם בונוס שהוא ירידה במשקל. נכון, לבונוס אני מחכה ובנתיים נהנית מהרווח האמיתי: הרגשה נפלאה, הרגשה של ריחוף, שקט נפשי. שבועיים, כן ביום ראשון שבועיים, ללא שוקולד, עוגות, עוגיות, לחם מקמח לסוגיו השונים, פסטה וכל שאר המרעין והמבישין. מוזמנים להצטרף ציניקו

ריקי אין ערך להרגשה הזו של חיוניות, של ניצחון

קחי ממנה את הכוח שאת זקוקה לו להמשיך בדרך הזו

יופי ריקי, קולהכבוד

ואני יכולה להעיד איך ישבת אצלי ואכלת רק מה שמתאים הלוואי עלי קצת כח רצון כזה השבוע נתקפתי בבולמוס ניסויים חדשים בבישול למרות ששונאת לבשל ויוצאים כאלה דברים נפלאים שאין לי שם חשק אחר אלא לטעום אותם שבת שלום לך וסופשבוע רגוע ודל קלוריות לכולנו

ריקי - שאלה

האם את אוכלת תירס ותפוחי אדמה? האם את נמנעת גם מלחם מקמח מלא? בתקופה האחרונה אני קצת מתירה את הרסן, ואני מחפשת איזו דרך לחזור למישטר, והדרך שלך דווקא נראית לי. עוד דבר - איזה אוכל את לוקחת לעבודה? איך את מסתדרת בלי סנדויצ'ים?

שבת שלום פנינה. אז ככה:

אני אוכלת קילחי תירס, תפוחי אדמה ואורז. אוכלת גם לחם מחיטה מלאה, פריכיות אורז, לחמית שיבולת ופתית כנ"ל. אוכלת פירות מכל סוג. לעבודה אני מצטיידת לארוחת הבוקר : מלפפונים, גבינה 5%, שלי 4.5% ולחם קל או פריכיות או או לחמית. בצהריים אני מחממת מרק ירקות מהבית, מנת חלבון בד"כ חזה עוף או פולקע + מנת ירק מבושל, אורז,פירה או תפוח-אדמה במיקרו. לקינוח תענוג דאייט או תפוח-עת בקינמון אפוי במיקרו. כשאני רעבה בעבודה אני מנשנשת פירות, נישנושי סויה קלויים או איזו לחמית. בערב אני מכינה שקשוקה מביצה ועגבניה + לחם קל, או סלט טונה עם הרבה ירקות. שותה הרבה מים (מרשה לעצמי להמתיק בתרכיזי דאייט ) ותה צמחים חופשי חופשי. ממעטת בקפה (כי לא בא-לי). מנחמת את עצמי ב-"תענוג דאייט בטעם שוקולד סוכריות "ריקולה" שוויצריות (ללא סוכר) וכל סוגי ה"מותר" של עלית, ריקי.

מדווחת על אותה הרגשה, אבל במדוייק כאילו ציטטת אותי

לא יאמן הדבר הזה, איך אמרה החברה שהיתה המקור להחלטה שלי להכנס לעניין: ההרגשה טובה, הבריאות היא המטרה, יש גם בונוס שהוא ירידה במשקל. נכון, לבונוס אני מחכה ובנתיים נהנית מהרווח האמיתי: הרגשה נפלאה, הרגשה של ריחוף, שקט נפשי. שבועיים, כן ביום ראשון שבועיים, ללא שוקולד, עוגות, עוגיות, לחם מקמח לסוגיו השונים, פסטה וכל שאר המרעין והמבישין. מוזמנים להצטרף ציניקו

.

כל הכבוד - ותזכירי לי משהו, איזו פעילות גופנית את עושה?

ובאיזו תדירות? זה יכול רק לעזור. ואם בא לך לגוון אני בטוחה שלאלי יהיו רעיונות טובים. גאה בך, אלוניס

אלוניס הספורט האהוב עלי הוא "ספורט הלסת" אני אלומה אולימפית של ממש !

ואם להיות רציניים לרגע, הספורט הוא נקודה כאובה. במשך שנה היתה לי מדריכת כושר פרטית שבאה הביתה אחת לשבוע ועוד פעמיים לפחות התמדתי בהליכה רגלית במשך 40 דקות לפחות.... לפני חצי שנה הפסקתי להתעמל.. וגם בהליכה אני די מזייפת לבושתי... זהו אלוניס אין ניסים ונגמרו הנפלאות, מתעצלים ................משמינים ! ושבת שלום לך, שמחה שאצלך העניינים בסיידר שימשיך כך ! ריקי.

יופי ריקי, קולהכבוד

ואני יכולה להעיד איך ישבת אצלי ואכלת רק מה שמתאים הלוואי עלי קצת כח רצון כזה השבוע נתקפתי בבולמוס ניסויים חדשים בבישול למרות ששונאת לבשל ויוצאים כאלה דברים נפלאים שאין לי שם חשק אחר אלא לטעום אותם שבת שלום לך וסופשבוע רגוע ודל קלוריות לכולנו

סטארית הריחות מהמטבח שלח מגיעים עד לכאן !

שנתראה רק בשמחות ! אוהבת, ריקי.

שמח ומאושר לשמוע בשורות כאלו ממך

אז תמשיכי להיות ה"בוס" ולקרקס את האוכל. מחזיק לך אצבעות להמשך הדרך. שבת שלום ענקון

גם אתה נראה לי חזרת לדרך הישר הא?

מדווחת בהכנעה ובשימחה מאופקת על עמידה בת שבוע ויום בהימנעות מסוכר וקמח לבן.

ולמה מאופקת ? יען כי אין לי דיווחים על ירידה במשקל... אבל ההרגשה....אוחח חזרתי להרגשה הטובה, הבטחון ב-ע-צ-מ-י חזר !!! ולמה אני מתכוונת ? משך החודשים האחרונים האוכל שלט בחיי עשה ממני קירקס ! והנה בשבוע האחרון - חזרתי להיות ה-ב-ו-ס !!!!!! אני המחליטה מה לאכול ועומדת בהחלטה !!! מונעת מעצמי מזון מתוך החלטה ולא אוכלת כל מה שהעיין חומדת !!!! די כבר עם אכילת "פח הזבל" - מזה שבוע ויום - אני מחושבת... בררנית... וזה עושה לי טוב, לו ידעתם כמה טוב.... וקובי שלנו סיפר על הקשר בין הצלחה במבחנים ותזונה, ואני אומרת לכם מנסיום של השבוע האחרון שהיה אחד הקשים בשנים האחרונות. (סוף שנת כספים ועמידה לחוצה בזמנים) שעברתי את השבוע בהרגשה של ריחוף..... וההרגשה הזו לי היא כסם ממכר שעושה את כל הויתורים לזניחים. מהם ויתור על סוכר וקמח לעומת שלוות נפש, שמחה ודימוי עצמי של מצליחה ? והמשקל? יכנע בסופו של דבר - מוכנה להמר על כך !!! שבת שלום לכולם עם המון תקווה ושלווה. ריקי.

ריקי, אין כמו ההרגשה הזו. להתחיל לאכול בשביל לחיות ולא לחיות בשביל לאכול...

שבת שלום פנינה. אז ככה:

אני אוכלת קילחי תירס, תפוחי אדמה ואורז. אוכלת גם לחם מחיטה מלאה, פריכיות אורז, לחמית שיבולת ופתית כנ"ל. אוכלת פירות מכל סוג. לעבודה אני מצטיידת לארוחת הבוקר : מלפפונים, גבינה 5%, שלי 4.5% ולחם קל או פריכיות או או לחמית. בצהריים אני מחממת מרק ירקות מהבית, מנת חלבון בד"כ חזה עוף או פולקע + מנת ירק מבושל, אורז,פירה או תפוח-אדמה במיקרו. לקינוח תענוג דאייט או תפוח-עת בקינמון אפוי במיקרו. כשאני רעבה בעבודה אני מנשנשת פירות, נישנושי סויה קלויים או איזו לחמית. בערב אני מכינה שקשוקה מביצה ועגבניה + לחם קל, או סלט טונה עם הרבה ירקות. שותה הרבה מים (מרשה לעצמי להמתיק בתרכיזי דאייט ) ותה צמחים חופשי חופשי. ממעטת בקפה (כי לא בא-לי). מנחמת את עצמי ב-"תענוג דאייט בטעם שוקולד סוכריות "ריקולה" שוויצריות (ללא סוכר) וכל סוגי ה"מותר" של עלית, ריקי.

גם לא לחם מלא, שום כלום מקמח חיטה, רק שיפון מלא

כה אמרו לי וכך אני עושה. הטענה שאין הבדל בינהם רק דרגת הניקיון של גרגר החיטה.

אלוניס הספורט האהוב עלי הוא "ספורט הלסת" אני אלומה אולימפית של ממש !

ואם להיות רציניים לרגע, הספורט הוא נקודה כאובה. במשך שנה היתה לי מדריכת כושר פרטית שבאה הביתה אחת לשבוע ועוד פעמיים לפחות התמדתי בהליכה רגלית במשך 40 דקות לפחות.... לפני חצי שנה הפסקתי להתעמל.. וגם בהליכה אני די מזייפת לבושתי... זהו אלוניס אין ניסים ונגמרו הנפלאות, מתעצלים ................משמינים ! ושבת שלום לך, שמחה שאצלך העניינים בסיידר שימשיך כך ! ריקי.

ריקי נשמה

שרירי הלסת והפנים בכלל חשובים מאוד ומומלץ לאמן אותם יומית כדי שהקמטים בהמשך יהיו בשליטה. זה ממחקר ולא בצחוק. במשך השנים אנו מאבדים סידן והעצמות משתנות. גם עצמות הפנים מאבדות חוזק וריפיון שרירים מוסיף וגורם לעור להיות מדובלל על הפנים. רואים את זה הרבה אצל אנשים בני שבעים-שמונים. אז מומלץ לצחוק המון, לעשות העוויות מול הראי, ובהחלט לאכול (מה טוחנים זה כבר סיפור אחר). ולגבי ספורט אני אגיד לך מה אמרתי ליעל. לא צריך להתחיל ב-40 דקות-שעה. לפעמים רק המחשבה על זה מייאשת. תתחילי בקטן. לכי לסופר השכונתי ברגל, או לכל מקום אחר שהוא במרחק 5-10 דקות מהבית ותחזרי. קצב הליכה מהיר עד סביר. ככה שבוע. בכל שבוע אח"כ תעלי בחמש דקות בערך את זמן ההליכה לכל כיוון. הליכה יומית של חמש דקות הלוך וחזור היא נהדרת! זה כבר הפעלה ותחזוקה לשרירים. תגבירי לאט לאט גם כי חשוב לא להגיע למאמץ שהגוף שלך לא מוכן לו. ומפני שעכשיו חורף ולפחות אצלי המוטיבציה לצאת החוצה קשורה חזק לקור ולעננים אז נסי קצת להיזכר בדגשים שקיבלת מהמאמן ותתחילי. אבל קצת. אל תגיעי לשרירים תפוסים. עם הזמן את כבר תרגישי שאפשר לעלות שלב. נסי לגייס חברה להליכה. זה מאוד עוזר. כשחברה שלי גרה בירושלים עשינו הליכות יחד. היא פייטרית אמיתית ולא נתנה לי להתייאש. הייתה פעם שלי לא היה חשק וגם לה אבל שתינו אמרנו לעצמנו שלא נעים לחרבש לשניה את התוכניות. אחרי ההליכה שתינו פתחנו את הנושא ולא הפסקנו לצחוק תוך כדי ההתנשפות מהמאמץ. הביחד יעזור עוד קצת למחויבות לעצמך. שיהיה בכיף, אלוניס
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר