דיאטת המכורים לפחמימות - הסיבוב הנוכחי

כל כך הרבה אנשים כאן התחילו בימים האחרונים את דיאטת המכורים לפחמימות, שאני יכול להחשב ותיק גם אם נתעלם מכל הניסיון הקודם שלי, ונתיחס רק לשלושה וחצי השבועות של הסיבוב הנוכחי. ראשית - כבר ההתאפסתי. בחמשת ימי המעשה אני אוכל את ארוחת הפרס בצהריים, בעבודה - ארוחה רגילה לגמרי, מתוגברת לכל היותר בעוד שתי פרוסות לחם. בשישי שבת - תלוי בנסיבות. בשבת האחרונה אכלתי את ארוחת הפרס בבוקר. היתה לי רק נפילה אחת, קרוב לחצות, ולמחרת בבוקר כבר חזרתי לתוכנית הרגילה. אני מצמצם בקפה - ברוב הימים שתי כוסות, לפעמים שלוש. שנית - המאזניים בהחלט משתפים פעולה. כבר ירדתי ארבעה קילו, והגעתי למשקל שהייתי מוכן להודות בו לפני שהתחלתי את הדיאטה - 93 קילו. אני מקווה לחזור לקצב של קילו לשבוע, כמו בימים הטובים ההם. שלישית - מוטיבציה. יש לי כמה סיבות טובות לרדת במהירות לפחות עד למשקלי בתקופת השמירה המוצלחת, לפני שנה בערך. אולי ממש עד המינימום המיתולוגי שלי מאוגוסט 2000 - 82 קילו. אחת מהן - כל חולצות החורף שנשארו לי, למעט ארבע גדולות יחסית שעולות עלי כיום, הן בגודל M.

רד והצלח !

M יופי של מידה לחזור אליה הא? זוכרת שדיברת על XXL....

טנצר, בהצלחה ותהא דרכך סוגה בשושנים יעני רוזה

בהצלחה לנו ... ורק עוד שאלה לי. מה עם ממתקים בארוחת הפרס? עד כמה אפשר?

כתוב שם שאפשר חטיף. בשבילי גם חפיסת שוקולד שלמה עשויה להיות חטיף. אז כמה מזה? ועד כמה בכלל?

בהצלחה ועוד משהו....

את המוטיבציה שמת בסוף כי אחרונה אחרונה חביבה וגדולה, וזה מה שנשמע לי שיש לך הכי הרבה עכשיו. וכן....naci en la Argentina....

בהצלחה!

דיאטת המכורים לפחמימות - הסיבוב הנוכחי

כל כך הרבה אנשים כאן התחילו בימים האחרונים את דיאטת המכורים לפחמימות, שאני יכול להחשב ותיק גם אם נתעלם מכל הניסיון הקודם שלי, ונתיחס רק לשלושה וחצי השבועות של הסיבוב הנוכחי. ראשית - כבר ההתאפסתי. בחמשת ימי המעשה אני אוכל את ארוחת הפרס בצהריים, בעבודה - ארוחה רגילה לגמרי, מתוגברת לכל היותר בעוד שתי פרוסות לחם. בשישי שבת - תלוי בנסיבות. בשבת האחרונה אכלתי את ארוחת הפרס בבוקר. היתה לי רק נפילה אחת, קרוב לחצות, ולמחרת בבוקר כבר חזרתי לתוכנית הרגילה. אני מצמצם בקפה - ברוב הימים שתי כוסות, לפעמים שלוש. שנית - המאזניים בהחלט משתפים פעולה. כבר ירדתי ארבעה קילו, והגעתי למשקל שהייתי מוכן להודות בו לפני שהתחלתי את הדיאטה - 93 קילו. אני מקווה לחזור לקצב של קילו לשבוע, כמו בימים הטובים ההם. שלישית - מוטיבציה. יש לי כמה סיבות טובות לרדת במהירות לפחות עד למשקלי בתקופת השמירה המוצלחת, לפני שנה בערך. אולי ממש עד המינימום המיתולוגי שלי מאוגוסט 2000 - 82 קילו. אחת מהן - כל חולצות החורף שנשארו לי, למעט ארבע גדולות יחסית שעולות עלי כיום, הן בגודל M.

בהצלחה טנצר

קניית חולצות חדשות קטנות יותר זוהי בהחלט מוטיבציה גדולה! בהצלחה, שרית.

יופי יופי יופי....

אני מבקשת הסבר. אם הפחמימה הראשונה שהושמדה מביאה אחריה את כל חברותי - איך זה שאתה אוכל בצהריים פחמימות? הלא זה בניגוד לכל מה שהבנתי עד היום מהתיאוריה (שאגב - עושה שכל, מה גם שמוכיחה עצמה השכם והערב). טנצר - ללוח!

הדוגמא למכורים לפחמימות

טנצר, מה הגובה שלך?

בהצלחה לנו ... ורק עוד שאלה לי. מה עם ממתקים בארוחת הפרס? עד כמה אפשר?

כתוב שם שאפשר חטיף. בשבילי גם חפיסת שוקולד שלמה עשויה להיות חטיף. אז כמה מזה? ועד כמה בכלל?

ארוחת הפרס אמורה להיות ארוחה מאוזנת והגיונית!

בספר הראשון מסתפקים באמירה די כללית - ראי פרטים בעמודים 110 עד 113. את רוצה שתי מנות קינוח? כתוב שם שזה בסדר. מצד שני, את אמורה לאכול לשובע אבל לא יותר מזה.... בהדרגה השובע יגיע מוקדם ומוקדם יותר. את המונח "חטיף" - תרגום של snack - מצאתי בספר רק במשמעות של "ארוחה קלה", ותמיד מדובר על "חטיף דל פחמימות". זה מה שמוסיפים כשעושים את תוכנית א'. לכן, אין שם ממתקים. אם מצאת אותו במקום כלשהו במשמעות אחרת - תני לי מספר עמוד, ואוכל להתייחס.

הדוגמא למכורים לפחמימות

טנצר, מה הגובה שלך?

1.74

מכורים לפחמחמות - ארוחת בוקר

ראיתי שגם ביוגרט וגם בגבינות יש פחמימות בשיעור של 2.50-6 גרם ל100 גרם מוצר. מה דינם של גרמים אלה? מותר בארוחת בוקר? (שאינה ארוחת הפרס)

ארוחת הפרס אמורה להיות ארוחה מאוזנת והגיונית!

בספר הראשון מסתפקים באמירה די כללית - ראי פרטים בעמודים 110 עד 113. את רוצה שתי מנות קינוח? כתוב שם שזה בסדר. מצד שני, את אמורה לאכול לשובע אבל לא יותר מזה.... בהדרגה השובע יגיע מוקדם ומוקדם יותר. את המונח "חטיף" - תרגום של snack - מצאתי בספר רק במשמעות של "ארוחה קלה", ותמיד מדובר על "חטיף דל פחמימות". זה מה שמוסיפים כשעושים את תוכנית א'. לכן, אין שם ממתקים. אם מצאת אותו במקום כלשהו במשמעות אחרת - תני לי מספר עמוד, ואוכל להתייחס.

מכורים לפחמימות - עוד ספר?

התייחסת ל"ספר הראשון". יש ספרים נוספים?

מכורים לפחמחמות - ארוחת בוקר

ראיתי שגם ביוגרט וגם בגבינות יש פחמימות בשיעור של 2.50-6 גרם ל100 גרם מוצר. מה דינם של גרמים אלה? מותר בארוחת בוקר? (שאינה ארוחת הפרס)

הגבול שהספר נותן הוא 4 גרם פחמימות ל-100 גרם מוצר...

גבינות - ככל שהן שמנות יותר, יש בהן פחות פחמימות. הגבינה שמתוארת בספר כבעייתית היא גבינת קוטג'. ההמלצה היא לבדוק על עצמך - אם היא מעוררת אצלך תגובת התמכרות, לא לאכול אותה. כיוון שהספר הוא אמריקאי, הוא לא מתייחס בכלל לגבינות הרכות שנפוצות כאן ולא שם. אני מניח שצריך להחיל עליהן את הכלל של הקוטג' ולא לראות אותן כאסורות לגמרי. יוגורטים וכאלה - לא מופיעים ברשימת המאכלים דלי הפחמימות, אז למה להתעקש?

מכורים לפחמימות - עוד ספר?

התייחסת ל"ספר הראשון". יש ספרים נוספים?

יש סדרה שלמה!

במשך השנים, המחברים הכניסו שינויים בדיאטה. תמי, למשל, עובדת לפי ספר חדש יותר, שאינו קיים בעברית למיטב ידיעתי, עם כללים שונים בכמה וכמה נושאים. אני מניח שהחידושים והשיפורים נועדו להעלות את אחוז ההצלחה של הדיאטה, אבל אני לא עוזב את הספר הראשון. בעברית קיים עוד ספר אחד - "תוכנית בריאות הלב למכורים לפחמימות". רשימה מלאה של הספרים באתר הבית של השיטה (גישה אפשרית דרך אוסף הקישורים)
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר