להלן תרומתי הצנועה לפרוייקט - דיאטת חרמון בר

תפריטי הדיאטה של חרמון ומאן דיאטה מס' 1 4 ימים ראשונים: מוצרים אלה אפשר לאכול בלי הגבלה במשך שעות היום והלילה. גבינות לבנות (ללא תוספות) עד 5% שומן, גיל (לא מוצר אחר), ירקות מרשימה זו: מלפפון, חסה , צנון, צנונית, כרוב, כרובית, פלפל, גמבה, שומר, שמיר, בצל, שום, סלרי, תרד, קולורבי, פטריות, קישואים, ברוקולי, אספרגוס, ארטישוק, דלורית. בנוסף: מים, קפה, תה, סודה (עגבניות אסורות רק ב4- ימים ראשונים!) מוצרים אלה מוגבלים ל-24 שעות: ביצה אחת ליום, 200 גר' תפ"ע דלישס, 2 כפיות שמן, 8 כפות חלב (כולל הכמות בקפה), החלב מותר רק בשבוע הראשון לדיאטה ואסור בהמשך. לאחר 4 ימים אפשר לאכול חמוץ, להוסיף עגבניות, 200 גר' של כל פרי אחר פרט לפירות טרופים: בננה, אננס, אפרסמון, לא פרות יבשים, לא משומרים או אפויים. חובה! – לשתות כ20- כוסות ליום, משקאות דיאטתים מותרים פרט לשבוע הראשון. 4 ימים ראשונים אסור לאול כל דבר בטעם חמוץ אסור להשתמש בשמן לטיגון בשבוע הראשון אסור לבשל את הירקות דיאטה מס' 2 במשך היום וללא הגבלה: גבינה לבנה עד 5%, ירקות מהרשימה, עגבניות, לבן (יוגורט), מים, קפה, תה, סודה ותבלינים יבשים. ביצה אחת ליום, 200 גר' פרי (פרט לטרופי), חצי כוס חלב. 150 גר' טונה ליום או 100 גר' עוף או 100 גר' פסטרמה. צלחת מרק ירקות מהרשימה או כוס ירקות מבושלים מהרשימה. אסור רסק עגבניות. דיאטה מס' 3 – חלבונים (דגים) ארוחת בוקר עד עשר בבוקר: 2 כפות גבינה לבנה עד כולל 5%, גיל, אשל יוגורט וכו'. ירקות טריים מהרשימה בתוספת ½ עגבניה. ביצה אחת. במשך היום ללא הגבלה: דגים: חיים, קפואים, מעושנים, טונה, מקרלים. חסה, מלפפונים, ירקות תבלין, מלפפונים חמוצים, תלינים יבשים, חומץ. אסור: חלב, פרות (כולל לימון), טיגון. דיאטה מס' 4 – חלבונים (בשר) ארוחת בוקר עד עשר בבוקר: שתי כפות גבינה לבנה, עד כולל 5%. גיל, אשל, יוגורט וכו'. ירקות טריים מהרשימה בתוספת חצי עגבניה. ביצהאחת. במשך היום וללא הגבלה: בשר: בקר , עוף, הודו, פסטרמה בקר והודו, כבד בקר. חסה, מלפפונים, ירקות תבלין, מלפפונים חמוצים. תבלינים יבשים, חומץ. אסור: חלב, פרות (כולל לימון), טיגון. דיאטה מס' 5 במשך היום וללא הגבלה: ירקות טריים ומבושלים מהרשימה, גיל, יוגורט וכו', מיץ ירקות טרי וטבעי. מוגבל במשך היום: ביצה אחת, קופסה גבינה לבנה עד כולל 5% (כ-250 גר'), פרי אחד. כף אבקת מרק נמס בסיר מרק. ניתן לעשות פשטידה בתנור מהמוצרים הנ"ל. אסור: מרק נמס בכוס, רסק עגבניות, חלב וטיגון. דיאטה מס' 6 – סוכרים אחת מהאפשרויות הנ"ל לא פחות משלושה ימים כל אחת. 1. פרי מסוג אחד ללא הגבלת כמות + 750 גר' גבינה לבנה עד 5% ליום. אפשר להחליף כל יום את הפרי. הפרות פרט לפרי טרופי, בננה וענבים. 2. אבטיח או מלון (אפשר את שניהם) + 250 גר' גבינה בולגרית 16% ליום. 3. תותים + גיל או לבן או יוגורט ללא הגבלה במשך היום. 4. תפוחי עץ + גיל, לבן, יוגורט ללא הגבלה במשך היום. ניתן להחליף 5 גיל או לבן או יוגורט בקופסת גבינה לבנה עד 5%, אך לא יותר מ-750 גר' גבינה ליום ואז ללא לבן, גיל או יוגורט. דיאטה מס' 7 במשך היום וללא הגבלה: ירקות טריים מהרשימה (ניתן לעשות סלט), פרות טריים פרט ל: מנגו, אננס, בננה, אפרסמון (ניתן לעשות סלט פרות) גזר תבלינים יבשים. אסור: חלב, לבשל את הירקות או הפרות. דיאטה מס' 8 – פחמימות אחת מהאפשרויות האלה: 1. עשר פריכיות אורז, 250 גר' גבינה לבנה עד 5%, סלט ירקות טרי מכל הרשימה. 2. שמונה עשרה פתית, 250 גר' גבינה עד 5%, סלט ירקות טרי. 3. שמונה פרוסות לחם קל, 250 גר' גבינה לבנה עד 5%, סלט ירקות טרי. 4. עשרים פריכיות אורז + ירקות טריים. דיאטה מס' 9 - שונות אחת מהאפשרויות האלה לא פחות משלושה ימים. 1. שש פרוסות לחם + שכבה דקה של חמאה קלה או מרגרינה קלה ליום. אפשרות במקום לחם בגט אחד או שלוש לחמניות או שתי פיתות או שתים עשרה פרוסות לחם קל. 2. פלפל ירוק ממולא בגבינה לבנה 5% ללא הגבלה במשך היום. 3. טרטור – מרק יוגורט קר, מרכיבים: יוגורט או לבן, מלפפונים קצוצים, שופ, פטרוזיליה, שמיר, מלח, טיפת שמן. ללא הגבלה במשך היום. 4. גלידה ללא הגבלה במשך היום. כל סוגי הגלידה (שומן צמחי, שרבט, יוגורט, גלידה דלת קלוריות) אסורה גלידה על בסיס שמנת. ניתן לשתות גלידה נמסה, להכניסה לקפה, להוסיף סודה ולעשות בבלנדר (מילק שייק) אסור להוסיף חלב. דיאטה מס' 10 – מאוזנת בוקר: - שתי פריכיות אורז או פתית או פרוסת לחם קל שתי כפות גבינה לבנה עד 5% יוגורט, לבן, סלט ירקות טרי. צהרים: - 250 גר' גבינה לבנה 5% או 150 גר' דג או טונה או 100 גר' עוף או פסטרמה או בקר ירקות טריים ומבושלים מהרשימה ערב:- כמו בוקר + ביצה או כמו צהריים. במשך היום ירקות טריים ללא הגבלה. אסור – פירות וחלב. דיאטה מס' 11 – חלבונים (בשר ודגים) בשר: בקר, עוף, הודו, כבד בקר, פסטרמה הודו ובקר ללא הגבלה. דגים: טונה, מקרל, דגי ים ובריכה טריים קפואים או מעושנים ללא הגבלה סלט ירקות טריים בלבד ללא הגבלה. אסור בהחלט חלב פרות ולימון מותרף מעט שמן, חומץ, תבלינים יבשים וירק טעם (שום, בצל, פטרוזיליה, שמיר וכו') דיאטה מס' 12 12 כפות גרנולה ירושלים + גיל ללא הגבלה. דיאטה מגוונת יום א' במשך כל היום והלילה ללא הגבלה בכמות: כל מוצרי גבינה לבנה 5% ללא תוספות, גיל, אשל, לבן, יוגורט, סלט ירקות (רשימה מצורפת), מים קפה, תה, תבלינים יבשים, משקאות קלים דיאטטיים. מוגבל במשך היום: ביצה אחת, 200 גר' של כל פרי לא טרופי, שתי כפיות שמן כתוספת לסלט או כפית מיונז דל קלוריות. יום ב' לבחירה אחת מהשתיים!! במשך כל היום וכל הלילה ללא הגבלה בכמות: אבטיח או תפוחי עץ מוגבל במשך היום: 3 קופסאות גבינת קוטג' 5%. או גבינה לבנה כחושה כרצונכם או במשך כל היום והלילה ללא הגבלה בכמות. יום ג' במשך כל היום והלילה, ללא הגבלה בכמות: סלט ירקות, (רשימה מצורפת) מוגבל במשך היום: קופסא אחת של גבינה לבנה קוטג'. חבילה של פריכיות אורז (כ350- קלוריות) יום ד' במשך כל היום והלילה ללא הגבלה בכמות: סלט ירקות (רשימה מצורפת) מוגבל במשך היום: 150 גר' טונה ללא השמן, צלחת מרק דל ירקות, ביצה. יום ה' במשך כל היום והלילה ללא הגבלה בכמות. ירקות מבושלים, מאודים, מרק ירקות (רשימה מצורפת). מוגבל במשך היום: ביצה אחת, 250 גר' גבינה לבנה, 3 יוגורט או וניל. יום ו' במשך כל היום והלילה ללא הגבלה בכמות. בשר בקר, עוף, הודו, כבד, בשרים מעושנים, פסטרמה. סלט ירקות (רשימה מצורפת) יום שבת במשך כל היום והלילה ללא הגבלה בכמות. דגים, טונה, מקרלים (חיים, קפואים, מעושנים) סלט ירקות (רשימה מצורפת)

שאלה ל-SERVI

קודם כל תודה רבה על התפריטים, אך יש לי שאלה כל מספרי הדיאטות האם מדובר בהחלפת תפריט כל שבוע? מנסיונך כמה אפשר לרדת ובאיזה טווח?

אני מכריז בזה על פרויקט אישי - שחזור הקישורים האבודים

ההסטוריה שלנו ב-IOL כללה המון קישורים לאתרים מועילים בתחום ההשמנה וההרזיה. הגיע הזמן לשחזר את הנכסים שנגזלו מאיתנו. בימים (או השבועות, או החודשים) הקרובים, אצרף כתגובות מתחת להודעה זו את כל אוסף הקישורים שלי - אני יכול לחשוב על הרבה-הרבה עשרות. כדי לאתר אותם בעתיד, יספיק חיפוש על המילים "הקישורים האבודים".

בקישור - אתר קנדי על דיאטות דלות פחמימות, כולל ידיעות מן העיתונות על מחקרים חדשים

מאותו אתר - דיאטה דלת פחמימות שפורסמה ב-1869, אולי ספר הדיאטה הראשון בהסטוריה

מאותו אתר - אוסף המחקרים והטענות, בעד ונגד דיאטות דלות פחמימות

אני מכריז בזה על פרויקט אישי - שחזור הקישורים האבודים

ההסטוריה שלנו ב-IOL כללה המון קישורים לאתרים מועילים בתחום ההשמנה וההרזיה. הגיע הזמן לשחזר את הנכסים שנגזלו מאיתנו. בימים (או השבועות, או החודשים) הקרובים, אצרף כתגובות מתחת להודעה זו את כל אוסף הקישורים שלי - אני יכול לחשוב על הרבה-הרבה עשרות. כדי לאתר אותם בעתיד, יספיק חיפוש על המילים "הקישורים האבודים".

בקישור - מאגר הערכים התזונתיים (קלוריות וכל השאר) של "דיאטנט"

בקישור - עמוד ההרזיה של about.com

בקישור - סימפוזיון מטעם משרד החקלאות של ארה"ב בנושא תזונה (סטנוגרמה)

שאלה ל-SERVI

קודם כל תודה רבה על התפריטים, אך יש לי שאלה כל מספרי הדיאטות האם מדובר בהחלפת תפריט כל שבוע? מנסיונך כמה אפשר לרדת ובאיזה טווח?

מצטערת על העיכוב בתשובה

אז ככה - הדיאטנית שלי מחליטה בכל פעם איזה מספר דיאטה אניעושה. אין לי מושג מה מנחה אותה. אני יכולה לתת לך את הסדר כפי שאני עשיתי. לשאלתך השניה - ראיתי תוצאות מדהימות 35-45 קילו ב10-12 חדשים. לפחות 7 אנשים. הבעיה עם הדיאטה הזו זה לשמור אחרי חלק מצליחים וחלק לא...

servi d תודה רבה

תודה על התשובה אני פשוט חייבת להוריד 15 ק"ג, ואני מקווה שאני אצליח עם השיטה הזו , פשוט שמעתי על הישגים נאים מאד החל מהבוקר אני אוכלת רק גבינה ומלפפון אני מקווה שאני לא אשבר , אז תודה את היית ה"תמריץ" שלי לרצות לרזות.

בקישור - אתר הבית של הדיאטה לפי סוג הדם


בקישור - סיפורי הצלחה של דיאטה לפי סוג הדם

בקישור - אתר הבית של דיאטת המכורים לפחמימות


בקישור - תקציר שלי ל"דיאטת המכורים לפחמימות" (לפי הספר הראשון), מיועד להתרשמות בלבד

מי שרוצה גם לעשות את הדיאטה אמור לקרוא את הספר - יותר מפעם אחת, להבין אותו היטב, ולקבל אישור מן הרופא

אני מכריז בזה על פרויקט אישי - שחזור הקישורים האבודים

ההסטוריה שלנו ב-IOL כללה המון קישורים לאתרים מועילים בתחום ההשמנה וההרזיה. הגיע הזמן לשחזר את הנכסים שנגזלו מאיתנו. בימים (או השבועות, או החודשים) הקרובים, אצרף כתגובות מתחת להודעה זו את כל אוסף הקישורים שלי - אני יכול לחשוב על הרבה-הרבה עשרות. כדי לאתר אותם בעתיד, יספיק חיפוש על המילים "הקישורים האבודים".

בקישור - OA

"הדיאטה האידיאלית" של ד"ר ג'אן מקברייד - תמיכה בדיאטות דלות פחמימות

בקישור - סימפוזיון מטעם משרד החקלאות של ארה"ב בנושא תזונה (סטנוגרמה)


אותו סימפוזיון - תקציר

אני מכריז בזה על פרויקט אישי - שחזור הקישורים האבודים

ההסטוריה שלנו ב-IOL כללה המון קישורים לאתרים מועילים בתחום ההשמנה וההרזיה. הגיע הזמן לשחזר את הנכסים שנגזלו מאיתנו. בימים (או השבועות, או החודשים) הקרובים, אצרף כתגובות מתחת להודעה זו את כל אוסף הקישורים שלי - אני יכול לחשוב על הרבה-הרבה עשרות. כדי לאתר אותם בעתיד, יספיק חיפוש על המילים "הקישורים האבודים".

בקישור - על הצעה להחלפת "פירמידת המזון" המוכרת, העשירה בפחמימות

עבור לעמוד
, , , , , ...
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר