היי אני כבר לא יודעת איך להוריד את ה-15 המיותרים

שתבינו ניסיתי הכללללל ממלתעות לאטקינס דיאטנית ומה שאתם לא רוצים זה פשוט לא יורד

אולי תנסי קבוצת תמיכה כלשהיא

תסתמי את הפה ותעשי ספורט אין קסמים בדיאטה

אל תוותרי על מה שאת אוהבת לאכול,אבל תצמצמי

כמויות ותשתי המון מים.

לדניאלה

קודם כל אני משתתפת בצערך על התשובות הרדודות שקיבלת עד כה. 15 הקילוגרמים המיותרים שלך התווספו לגוף שלך מסיבה מסויימת. בהנחה שאת בריאה פיזית, הסיבה לכך היא נפשית. עד שלא תטפלי בנפש הרגישה שלך, לא תוכלי להיפטר מהמשקל העודף (תיקון: תוכלי להיפטר מחלק ממנו ולהעלות ולרדת וחוזר חלילה). הגוף שלך הוא המראה הכי גדולה למה שקורה בתוך הנפש שלך. הבעיה שלך היא לא בהשמנה, הקילוגרמים העודפים, במקרה זה, הם התסמין, "העשן", ולא תוכלי לטפל רק בהם. אני מפנה אותך לרשומה שכתב האדם שעזר לי לרדת 20 קילוגרמים בחצי שנה (עשיתי זאת בעזרתו ובעזרת "דיאטת" הלחם של אולגה רז): http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1173342&passok=yes בהצלחה. JOY

איך הצלחת להוריד כל כך הרבה? תני קצת טיפים וכו..

תודה

בשמחה : )

לדעתי הדבר הכי חשוב בתהליך ההרזיה זה להבין מה גרם לך להגיע למצב הזה מלכתחילה. השמנת יתר (10 קילו ויותר, לצורך העניין) ל-א נגרמת מאכילת יתר בלבד, היא נגרמת ממצוקה נפשית שמוצאת ביטוי באכילה. הבחינה הנפשית: עד שלא נבין מה מקור המצוקה הנפשית הזו, לא נוכל לטפל לתמיד בהשמנה. (אנחנו נוכל לרדת במשקל ואז אחרי שנה להעלות הכל כי היתה לנו תקופה רעה ואז לרדת שוב ולעלות וחוזר חלילה). מי שרוצה לעשות "את העבודה" אחת ולתמיד חייב להתחיל לתקשר עם עצמו, לשאול את עצמו שאלות ולהיות מסוגל לענות לעצמו בכנות, בלי לפחד מהרגשות שלו. למשל, דברים שיכולים לעזור בהבנת הבעיה הם: - להיזכר בהרגלי האכילה בבית ההורים, מה כללה החוויה ובאיזה אווירה היא נעשתה, - לשים לב איזו הרגשה גורמת לנו לאכול יותר ממה שהגוף שלנו צריך (עצבנות, שמחה, עצבות, פחד וכו'), - לדעת לקשר את ההרגשה לחוויה ראשונית שגרמה לה (לדוגמה, אני נהגתי לאכול ממתקים כשהייתי עצובה, כי כשהייתי ילדה, אם הייתי בוכה היו מביאים לי שוקולד כדי "לנחם" אותי, נוצרה אצלי התנייה בראש ש"שוקולד הוא מרגיע" כשבעצם, הוא היווה הסחת דעת מרגש לגיטימי שהיה צריך לפתור בצורה לגמרי שונה). הבחינה התזונתית: הדיאטה עצמה, שעשיתי במקביל לתהליך הפסיכולוגי היתה "דיאטת הלחם" של אולגה רז. לפני הדיאטה הזה, אני חייבת לציין, שנאתי לחם. הדיאטה עצמה נמשכת אך ורק שבועיים (ולא אוכלים בה רק לחם), אבל היא מתוכננת לכל החיים, הספר "לאכול לחם ולרזות" מסביר בצורה פשוטה וברורה מה התהליכים שקורים לנו בגוף ואיך כדאי לנו לאכול כדי להרגיש תמיד שבעים ומרוצים. הבחינה הפיזית: אומרים שכדי לרזות בצורה נכונה כדאי לעשות פעילות גופנית. לפי הניסיון שלי- אם יש לך יותר מעשרים קילו להוריד, כדאי להתחיל להוריד אותם דווקא תוך הימנעות מפעילו גופנית! למה? - כי פעילות גופנית מעלה את מסת השרירים ומפריעה לירידה במשקל. - כי פעילות גופנית לגוף ששוקל הרבה יותר ממה שהעצמות יכולות לעמוד בו, היא מזיקה פיזית, היא עלולה לגרום לבעיות מאוד לא נעימות (כאבי ברכיים זו רק ההתחלה). אני חושבת שכשמגיעים לעשרת הקילוגרמים האחרונים של הדיאטה, כדאי להתחיל בפעילות הגופנית, זה הזמן לעצב את הגוף ולעזור לו להימנע מ"הידלדלות". זהו, נדמה לי. עוד דבר אחד- תמיד כדאי שיהיה לצידך מישהו אוהב שמכבד את מי שאת ומסוגל להתייחס לא רק לבעיית ההשמנה שלך, אלא גם אלייך. בסך הכל השמנת יתר היא לא רק "מטרד אסתטי"(גם זה לא תמיד, אגב) אלא בעיה בריאותית נפשית. בהצלחה. (אשמח לתגובות) JOY

לדניאלה היקרה

ראשית כל תודה רבה על התגובה המפורטת. כל הכבוד לך על התהליך שעשית. אני גם שחושבת שעודף משקל נובע בד"כ מאכילה רגשית וכו... אני כעת בהריון ומשתדלת לשמור לא לעלות יותר מ"המצופה" נקווה שלאחר הלידה נוריד את כל העודפים במהירות ובצורה נכונה שבוע טוב ומוצלח ושוב תודה

אני JOY....

שמחתי לכתוב את התגובה הזאת. איזה כיף לך שאת בהריון :) (איזה שבוע?) אין צורך להילחץ יותר מידי מהעליה במשקל בהריון, (הלחץ, כמו כל רגש אחר שאת חווה בהריון, משפיע על העובר שלך ועל ההתפתחות שלו). יש משקל קבוע שאותו את אמורה להעלות (ממוצע של 12 ק"ג), בדרך כלל מורידים את המשקל הזה בשנה הראשונה שאחרי הלידה. בהצלחה לך ושבוע מצויין JOY

אני בשבוע 29 ועליתי כבר 9 קילו

היי אני כבר לא יודעת איך להוריד את ה-15 המיותרים

שתבינו ניסיתי הכללללל ממלתעות לאטקינס דיאטנית ומה שאתם לא רוצים זה פשוט לא יורד

שלום דניאלה,

תוכלי לתת יותר פרטים בבקשה. בת כמה את, כמה את שוקלת, מה הגובה שלך. מאיזה משקל התחלת את תהליך הירידה? בכמה זמן ירדת עד למשקל שאת נמצאת בו היום? שיווי משקל

אני בשבוע 29 ועליתי כבר 9 קילו


כמו שצריך : )

לא?

היי אני כבר לא יודעת איך להוריד את ה-15 המיותרים

שתבינו ניסיתי הכללללל ממלתעות לאטקינס דיאטנית ומה שאתם לא רוצים זה פשוט לא יורד

תפריטי דיאטה

מההודעה הקצרה שלך, נשמע שאת קצת מיואשת. לכן, לדעתי כדאי לך להתחיל בדיאטה קצרת טווח ואפקטיבית, כמו דיאטת הכרוב למשל. אי אפשר ולא כדאי להתמיד בכזו דיאטה. לכן, לדעתי תעברי אח"כ לדיאטה בריאה ומאוזנת יותר, כמו דיאטת הלחם של אולגה רז. בהצלחה!

אולי תנסי קבוצת תמיכה כלשהיא


קבוצת תמיכה זה טוב,אבל אי אפשר כל החיים להיות

בקבוצת תמיכה.צריך המון משמעת עצמית.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר