בקשה לטיפים - תחילת דיאטה.

אז ככה אני מעוניינת להוריד בסביבות ה- 200 קלוריות ביום. יש למישהו רעיונות? - (זה מה שאני בערך אוכלת כל יום): בוקר - קפה + עוגייה. עוד קפה בעבודה. צהריים - מנת בשר או דג. אורז, פסטה או פיירה. וסלט קטן עם רוטב אלף האיים. קולה. אחר צהריים קפה + עוגייה. ארוחת ערב - ביצה או 2 פרוסות לחם עם גבינה 5% ועגבנייה. שותה קפה או משהו קר (קולה). הצעות?

בסה"כ,אל תאכלי עוגה,קחי תפוח או בננה

בסה"כ אל תאכלי אורז,תפוחי אדמה ,פאסטה,תאכלי סלט ירקות ,או וגם סלט חסה עם ויניגרט, תאכלי עוף אם את רעבה,ופלפל אדום למשל,שתי הרבה מים, במסעדה תזמיני עוף או בשר וסלט ירקות ,אפשר גם אפוי,תתפלאי כמה המסעדה מתאמצת שהסלט שלה יהיה טעים

אל תורידי את הפחמימות כפי שהומלץ לך כאן בפורום!

את מתארת אכילה טובה ומסודרת, למה את מעוניינת להפחית 200 קלוריות? דרך אגב, מספיק שלא תישתי קולה, אלא מים, וכבר הפחתת את הכמות הרצויה. שיווי משקל

תפריט מאוזן פחות או יותר

הפריעה לי הקולה ....אוסף של סוכרים וחומרים שהגוף לא צריך מעבר לזה .....ניראה כמו תפריט בסדר גמור

שלום שלום (:

בואי נראה.. בוקר - קפה + עוגייה. עוד קפה בעבודה (נו באמת! לזה את קוראת ארוחת בוקר?! קפה ועוגייה?! את חושבת שעל זה את יכולה להתחיל את הבוקר? תביני, ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום והארוחה שצריכה להחזיק אותך רעננה למשך כל היום. אני ממליץ לך בארוחת בוקר לאכול 2 פרוסות לחם קל + 2-3 כפות ממרח +ירקות. -ובנוסף את יכולה לשתות קפה.) את העוגייה +הקפה בעבודה את יכולה לאכול כארוחת ביניים שבין הבוקר לצהריים. צהריים - מנת בשר או דג. אורז, פסטה או פיירה. וסלט קטן עם רוטב אלף האיים. קולה. (אחלה! רק תזכרי שעם את בתהליך דיאטה הייתי ממליץ לך להוריד את הקולה ולעבור למשהו אחר. אל תשכחי שבכוס קולה יש 80 קלוריות וזה בכלל לא כדאי. עדיף שתשתי דיאט קולה או מיים. עם יוצא לך להשיג לסלט רוטב אלף האיים לייט זה יהיה יותר טוב מאשר הרגיל אבל עדיין אפשר לאכול גם אותו). ביניים- קפה +עוגיה. (אחלה! רק שימי לב שאת יכולה לאכול עם הקפה עוד דברים טובים ובריאים חוץ מהעוגיה. -חטיפי בריאות למינהם, 4 קוביות שוקולד ללא סוכר מריר או חלב, וופלות ללא סוכר). ארוחת ערב - ביצה או 2 פרוסות לחם עם גבינה 5% ועגבנייה. שותה קפה או משהו קר (קולה). (זה לא או זה או זה. את יכולה לאכול הכל ביחד. תכיני לך חביתה מ2 ביצים ותצרפי בצד 2-3 פרוסות לחם קל עם איזה ממרח שבא לך. בנוסף לזה תוסיפי ירקות ולא רק עגבנייה. -עדיף לשתות בסוף קפה ולוותר על הקולה או לשתות דיאט קולה, מיים). אני מזהיר מראש! אל תתחילי עם הרעבות למניהם ועם הורדת ארוחות. מה שיקרה בסוף זה שאת תחטפי התקף בולמוס שיגרום לך לאכול כפול ממה כתוצאה מהרעבה ואז תעלי כפול ממה שירדת. שיהיה בהצלחה.

בסה"כ,אל תאכלי עוגה,קחי תפוח או בננה

בסה"כ אל תאכלי אורז,תפוחי אדמה ,פאסטה,תאכלי סלט ירקות ,או וגם סלט חסה עם ויניגרט, תאכלי עוף אם את רעבה,ופלפל אדום למשל,שתי הרבה מים, במסעדה תזמיני עוף או בשר וסלט ירקות ,אפשר גם אפוי,תתפלאי כמה המסעדה מתאמצת שהסלט שלה יהיה טעים

תודה!

הבנתי שאני אוכלת פחות או יותר בצורה מאוזנת חוץ מהרבה קפאין אבל אין ברירה.... לגבי ארוחת הבוקר... אין לי זמן :( תודה! נ.ב מה זה בדיוק סוכרלוז?

בקשה לטיפים - תחילת דיאטה.

אז ככה אני מעוניינת להוריד בסביבות ה- 200 קלוריות ביום. יש למישהו רעיונות? - (זה מה שאני בערך אוכלת כל יום): בוקר - קפה + עוגייה. עוד קפה בעבודה. צהריים - מנת בשר או דג. אורז, פסטה או פיירה. וסלט קטן עם רוטב אלף האיים. קולה. אחר צהריים קפה + עוגייה. ארוחת ערב - ביצה או 2 פרוסות לחם עם גבינה 5% ועגבנייה. שותה קפה או משהו קר (קולה). הצעות?

וזה מה שאני רוצה לאכול -צריכה לרדת 11 קילו

תפריט 8:00 נס קפה 2 פרוסות גבינה ירקות 11:00 פרי או מעדן 14:00 2 פרוסות פסטראמה /טונה/ חזה על האש ירקות 17:00 נס קפה 4 עוגיות ללא סוכר (200 קלוריות) 20:00 2 פרוסות חביתה/טחינה ירקות לילה קרטיב עד 100 קלוריות שישי שבת ללא לחם אפשר להוסיף פחמימה אורז /תפוח אדמה/פסטה

מה הנתונים שלך?

בכללי- התפריט צריך לעבור עוד קצת שיפוצים עם הארוחות. מה המשקל והגובה שלך?

הגובה שלי הוא :1.56 והמשקל 78

תודה!

הבנתי שאני אוכלת פחות או יותר בצורה מאוזנת חוץ מהרבה קפאין אבל אין ברירה.... לגבי ארוחת הבוקר... אין לי זמן :( תודה! נ.ב מה זה בדיוק סוכרלוז?

סוג של מולקולת סוכר

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר