משו יכול להרכיב לי פה תפריט?

שלום אני בת 30 אחרי מס' לידות בריאה בד"כ גובה 1.76 ומשקל 75 ק"ג. פעם הייתי 65.... ואני רוצה להגיע לפחות ל70. בקופ"ח טוענית שלא מגיע לי ללכת לדיאטנית כי המשקל שלי תקין ודיאטנית רגילה תעלה לי הרבה כסף וזה לא מהה שחסר לי להוציא עליו עכשיו. אולי מישו כאן יכול לעזור לי בתפריט הגיוני. אני מאד אוהבת פחמימות ופירות לא כפת לי לאכול כל היום ברנפלקס עם חלב או משו כזה. אגב, כוס קפה מאד מרגיע אותי אבל אמרו לי שזה הורס את הדיאטה תודה רבה לכולם

שלום לאה, כמה זמן את אחרי הלידה האחרונה שלך? האם את עדיין מניקה?

כבר לא מניקה. כרגע שנה אחרי הלידה האחרונה

תודה על ההתיחסות

תשתי קפה בלי סוכר ,

ברנפלקס וחלב כמה פעמים ביום ,יביא להרזיה, תוסיפי ירקות,סלטים טעימים,תפוח,50 קלוריות,בננה תשעים קלורים,אבל טונה בריאות,עוף 120 קלוריות למאה גרם,כמובן בלי התבלינים

במסגרת הפורום אני לא יכולה לתת המלצות לתפריט

בכדי לתת לך המלצות תזונתיות, יש צורך בהיכרות אישית יותר מעמיקה. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית, וזו תהיה הדרך הכי טובה לירידה במשקל בצורה בריאה ושפויה. נקודה אחת למחשבה - המשקל של תקין, ולא בעודף, יכול להיות שזו הסיבה שקשה לך לחזור חמשקלך הקודם. שיווי משקל

תשתי קפה בלי סוכר ,

ברנפלקס וחלב כמה פעמים ביום ,יביא להרזיה, תוסיפי ירקות,סלטים טעימים,תפוח,50 קלוריות,בננה תשעים קלורים,אבל טונה בריאות,עוף 120 קלוריות למאה גרם,כמובן בלי התבלינים

demon25 - תודה

אני רואה שאת/ה (?) מנסה לעזור כאן להרבה משתתפים וע"כ תודה רבה. אגב, מה יש בבננה שהיא כ"כ חשובה להיכנס לתפריט והאם תפריט כמו שאציים למטה יועיל לי: בבוקר: כוס קפה עם סוכרזית ברנפלקס וחלב (אגב, כמה ברנפלקס למדוד לצלחת וכמה חלב - כיום אני שופכת די בנדיבות....) תפוח צהרים: עוף (בלי מעוף) ירקות מסוגים שונים בננה ערב: ברנפלקס וחלב קפה בלי סוכר. נראה לי עלוב מידי לא?! האם אי אפשר להוסיף כאן כלום מה דעתכם? תודה בכל אופן לאה או"ר

צודקת.. זה באמת תפריט עלוב!

את צריכה לבנות לך תפריט שירכיב לך את כל אבות המזון. אין צורך להתקמצן ולחסוך באוכל כי בסופו של דבר האוכל הוא לא האוייב שלנו. -הוא זה שנותן לך את הכח להמשיך. 'שיפצתי' לך את התפריט והוספתי לך דברים, קחי לצומת ליבך ותעשי את הבחירות הנכונות וההכי בריאות לגופך. בוקר- כוס קפה עם סוכרזית. 2 כוסות קרונפלקס. כוס חלב 0%- 3%. (את לא חייבת לאכול בהכרח ברנפלקס. יש עוד הרבה קרונפלקסים בריאים ויעילים לדיאטה. -'ברנפלקס צימוקים, קוקוס ובננה', 'פינטס', 'דליפקאן', 'קראנצ'ים'.) ביניים- תפוח. צהריים- עוף. ירקות מסוגים שונים. (מצטער! זו לא ארוחת צהריים. בשביל לעשות ארוחת צהריים מזינה ובריאה את צריכה לאכול פחממות +חלבונים. איפה הפחממות שלך?! בשביל שארוחת צהריים שלך תיהיה יותר טובה תוסיפי לה 5 כפות פחממות 'אורז, פירה, ספגטי, פתיתים". את יכולה לגוון לך כל פעם במשהו אחר. כמו כן, את יכולה להחליף לפעמים את העוף בדברים אחרים. 'קציצות בשר, טבעולים וכ'ו.. בנוסף את יכולה להוסיף הרבה ירקות חתוכים בצד. -עגבנייה, מלפפון, בצל, גמבה, גזר). ביניים: בננה. ערב: (את חושבת שקרונפלקס עם חלב זו ארוחת ערב?! ממש לא. בשביל ארוחת בוקר זה מעולה אבל בשביל ארוחת ערב את צריכה משהו אחר. 2-4 פרוסות לחם קל. חביתה מ2 ביצים. 3-4 כפות ממרח (גבינה, קוטג', חומוס לייט, גבינה צהובה לייט, גבינה צפתית, גבינה בולגרית). הרבה ירקות. (עגבנייה, מלפפון, בצל, גמבה, גזר). לילה: כוס קפה עם סוכרזית. מעדן 0% -1.5%. שימי לב! את חייבת להתחיל לקחת את החיים שלך בידיים. התפריט הראשון שהבאת בכלל לא מאוזן וחסרים בו הרבה קלוריות. אל תרעיבי את הגוף שלך אף פעם כי הוא לא שוכח. -הוא מחזיר הכל בחזרה ואפילו כפול מזה. תהיי נדיבה איתו ואל תפחדי מאוכל. שאת רעבה -תאכלי. שאת שבעה -אל תאכלי. -תקשיבי לבטן. עוד כמה דברים שכדאי שתדעי- * לאכול עד 4 פירות ביום. * לא להגזים עם הסוכרזית כי זה דבר לא בריא. * לעשות 3-4 פעמים בשבוע הליכה במשך 30 ד'. * בארוחות 'ביניים' את יכולה לגוון ולא לאכול רק פירות. את יכולה לאכול גם חטיף בריאות או שוקולד ללא סוכר או מעדן. תקפידי על כל הדברים הללו ותראי שעם תרצי את תצליחי. שיהיה בהצלחה!

היזהרי שלא להתפתות לפתרון מהיר ולא בריא, מומלץ להשקיע זמן וכסף ללכת לאיש מקצוע

כפי שהראית לנו, אין ביכולתך לבנות לעצמך תפריט מזין, משביע ובריא וחבל עלייך.. זיכרי שהרגלי אכילה נכונים חשובים לכל המשפחה וכאם לילדייך מומלץ להדגים תזונה נכונה ומאוזנת. שיווי משקל.

תשתי קפה בלי סוכר ,

ברנפלקס וחלב כמה פעמים ביום ,יביא להרזיה, תוסיפי ירקות,סלטים טעימים,תפוח,50 קלוריות,בננה תשעים קלורים,אבל טונה בריאות,עוף 120 קלוריות למאה גרם,כמובן בלי התבלינים

מסכימה, תחליפי את הסוכר

בסוכרלייט, את לא תרגישי את ההבדל בטעם, הוא נחשב מוצר בריאות ויש בו מעט קלוריות.
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר