דיאטה

דיאטה

גובהי 174 ס"מ ומשקלי 63 ק"ג. יש לי בטן......בטן רצינית ביותר. כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום בכדי להפחית ממשקלי, וכמה כפיפות בטן מספיקות ליום (ואולי עוד רעיונות נוספים לחיטוב הגוף...)

למה אתם לא עונים לה גם אותי זה מעניין

טבלת קלוריות עוזר מאוד!! ולידיעתכם העמודה הראשונה היא של בנות והשניה של הבנים

קלוריות משקל (בנות) גובה קלוריות משקל (בנים) 1200-1500 43-45 150 1320-1650 47-50 1260-1575 43-47 152 1390-1735 47-52 1380-1650 45-50 155 1450-1815 50-55 1380-1725 47-52 157 1520-1900 52-57 1440-1800 48-54 160 1585-1980 45-60 1500-1875 51-56 162 1650-2065 55-61 1560-1950 53-59 165 1715-2145 59-61 1620-2025 55-61 167 1780-2230 60-67 1680-2100 56-63 170 1850-2310 63-70 1740-2175 59-66 172 1915-2400 65-72 1800-2250 61-68 175 1980-2475 68-75 1860-2325 63-70 177 2045-2560 69-77 1920-2400 65-72 180 2110-2640 72-79 1980-2475 67-74 182 2180-2725 74-52 2040-2500 69-77 184 2245-2800 77-84

תגובה

את במשקל תקין. במידה ומפריעה לך הבטן צריך לבדוק לגבי התעמלות ממוקדת לאיזור זה. כדאי לפנות להכוונה של מדריך ספורט מוסמך. שיווי משקל.

ליהי.... חיטוב הגוף...

פעילות גופנית ... שלוש פעמים ביום מחולק לסטים : בבוקר - תתחילי ב20 כפיפות בטן 5 שכיבות שמיכה (נשמע מעט למי שהכושר שלו במייטבו) הליכה חצי שעה (במהירות סבירה) משקולות 3 ק"ג לחיטוב הזרועות ... 20 בכל צד את כל הנ"ל לעשות שוב בצהריים ופעם נוספת בערב ופעם בשבוע (בכל תחילת שבוע להוסיף 3 לכל אחד מהתרגילים כלומר במקום 20 כפיפות בטן עשי 23 במקום 5 שכיבות שמיכה עשי 8 להליכה תוסיפי עוד 5 דקות או שב5 דקות האחרונות תגבירי את המהירות ....) מאוד תלוי מה המצב הבריאותי שלך ומה רמת הכושר שלך ...הכל בהתאם לכך ... אם אינך מסוגלת עשי פחות ועלי בהדרגה ... אם הנך מסוגלת ליותר התחילי בכמות בה את מסוגלת כמות כזו שתוכלי לדבוק בה לאורך זמן ולא להפסיק... מילה שלי תוך חודש את תחושי בהבדלים ההקפים יצטמצמו שרירי הבטן יתחזקו והבטן תהפוך מוצקה יותר.... בהצלחה ...ספרי לי מה דעתך? ואיך הולך....
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
דיאטה
בחר
בחר