כנראה שהבינוניות משתלמת.מי שמטפח דור שלם של שדרנים אחידי הופעה ונעדרי זהות מיקרופונית,שלא יתפלא למה הוא שומע את קווין,בריטני ספירס ואביב גפן בלופ אין סופי

גלגלצ הם ע-נ-ק-י-י-ם

אין פה לאף אחד זכות דיבור בקשר לתחנת הרדיו הקדושה גלגלצ! התחנה הזאתי עושה חיל ומשדרת מוזיקה איכותית לכל אוזן ולעל טעם מסביב לשעון, אני מעריך את זה מאוד, וכך גם כולם צריכים להעריך!

לא רק ... אלא הם הכי הכי....!!!

אין מה להוסיף השירים הכי יפים כולם פשוט מקנאים או סתם ערסים מגעילים שמתם לב איך כ-ל התחנות האזוריות מחקות אותה.

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

זה לא גלגלצ.....זה המבנה של הרדיו בארץ

הבעיה היא לא כמה פעמים שומעים את אותו שיר בגלגלצ באותו יום או איוכות המוסיקה או הפלייליסט המשעמם. גלגלצ היא תחנה חשובה מכיוון שצריך תחנה אחת שלא יהיה לה קו מוסיקלי מסוים אלא תתבסס על מוסיקה פופולרית ודיווחי תנועה. אולם לצד תחנה כזאת יש מקום לתחנות רדיו קונספטואליות שתאגד סביבה קהל ספציפי המעוניין לשמוע תכנים בנושא מסוים...לדוגמא קול הרוק, קול האלקטרוניקה, קול הקלאסי,קול המזרחי וכו'....כמו שנהוג בארה"ב....כך גם המפרסמים ידעו מי הקהל שמאזין לתחנה לפי איפיונו...וכולם ירוויחו.

ועוד משקרים בקשר למצעד לועזי רשמי.....תוחזר רשת ג' הלועזית!!!

אין דרך להשתחרר מהנחש הזה שניקרא "גלגל"צ"........העורכים שם חושבים שהם מינימום בדרגת אלוהי המוזיקה, וש"מוזיקה" היא בעצם מילה שהם המציאו. אני רק לא מבין את חברות התקליטים האימפוטנטיות שלא מציבות עמדה נוקשה כלפי ה"עורכים המוזקליים" של גלגל"צ. הם עוקרים להיטי ענק בלי בושה, ואפילו את ALIZEE הם השמיעו בכח.... וכמה מילים לגבי המצעד הלועזי שלהם (אם ניתן לקרוא לו מצעד לועזי בכלל): התקשרתי לברר היכן הם בדיוק מייצגים את ישראל- לבחורה שענתה לא היה מושג. פניתי לחברות התקליטים: שום חברת תקליטים בארץ לא משתמשת או שולחת את המצעד של גלגל"צ לחברות בחו"ל כמצעד הרשמי של ישראל. אז בנוסף הם גם שקרנים!!! שלא לומר שהמצעד מזוויע, נטול פופ ודאנס, ומשופע בשירים החביבים על עמרי רונן, דןדן מתיוק וחבריו. והכי גרוע זה שאין עתיד באופק........כניראה שניסתפק לעת עתה בתחנות האיזוריות. נ.ב. שיחזירו לנו כבר את רשת ג'!!!

:)

i just wanted to say that i love galgaltz i live in Boston and i can hear them over my pc i can hear radio 99fm and if you say that they reapit on the music (galgatz)and i find that 99fm is like glgaltz but in a difrent "zaner" of music have fun and i really miss israel.....

:)

i just wanted to say that i love galgaltz i live in Boston and i can hear them over my pc i can hear radio 99fm and if you say that they reapit on the music (galgatz)and i find that 99fm is like glgaltz but in a difrent "zaner" of music have fun and i really miss israel.....

galglatz = 99fm

i just wanted to say that i love galgaltz i live in Boston and i can hear them over my pc i can hear radio 99fm and if you say that they reapit on the music (galgatz)and i find that 99fm is like glgaltz but in a difrent "zaner" of music have fun and i really miss israel.....

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

בתור אדם שגר בפריפריה

בתור אדם שגר בצפון הרחוק ולא קולט את BU וגם את גלגל"ץ אני קולט רק דרך ממסר פיראטי שפועל באיזורי לסרוגין איני יכול להתלונן ולא משנה מהייהיה, כל עוד אין אלטרנטיבה, זהו הרדיו הטוב ביותר..

חפשו מוזיקה ברשת, לא ברדיו.

הבעיתיות והיתרונות של גלגלצ ידועות. כל מה שנותר לאוהבי המוזיקה זה לעשות את מה שהם יודעים באמת: לחפש, להעמיק, לחקור ולמצוא את האמנות. כשזה קורה, גלגלצ וגרורותיה ממילא יישרו את שורותיהם. והנה לינק לאתר שלי, אני מקווה שהמוזיקה תמצא חן בעיניכם. תודה.

הרבה פעמים אני שואל את עצמי...

כל מיני שאלות משונות... כמו מה לעזאזל התחנה המשמימה הזאת (עדיין) עושה על הסקאלה? מה? לא נמאס לאותם אנשים שמאזינים לה מכל הליחשושים, האינפופים ומהמוסיקה הזוועתית??? הרבה פעמים אני גם שואל את עצמי למה לעזאזל אני כותב בפעם האלף ושתיים על חלחל"צ באינטרנט ולמה לכל הרוחות אני לא יכול להתעלם מהמפלצת הזאת מאשר לנסות להתמודד מולה במילים שוב ושוב. עוד שאלה שאני מרבה להתעסק בה היא מה לעזאזל עושה התכנית הכי טובה היום ברדיו, "הקצה" כמובן, בתחנה המשמימה הזאת??? לי זה נראה כאילו מר קובלנץ פשוט מנסה לסתום פיות לכל מתנגדיו ומלעיזיו. אבל אתם יודעים מה? על הזין כל הקובלנץ והתחנה שלו! אז עד שישתנה משהו אנחנו נמשיך לשמוע 88 כל היום (אחלה אחלה אחלה של תחנה!) ונתגנב ככה ב-10 בלילה לחלחל"ה כדי לחייך ולשמוח עם המוסיקה הכי "בת זונה" שיכולה להיות בעולם. המוסיקה האלטרנטיבית! דמבה D man מועדון הפליטים

לא רחוק היום שבו גלגל"צ תסגר-אין לה שום סיבה הגיונית לפעילות, והטעם הרע שלה בשירים לא מוסיף

רוב השירים המושמעים נטחנים לאבק דק, תשדירי הבטיחות מטמטמים תשכל, המעבר בין שירים חדשים לישנים מזעזע והדובדבן הרקוב על הקצפת החמוצה הוא השדרנים הצעירים שמאהובים בקול הצפרדע שלהם .

חפשו מוזיקה ברשת, לא ברדיו.

הבעיתיות והיתרונות של גלגלצ ידועות. כל מה שנותר לאוהבי המוזיקה זה לעשות את מה שהם יודעים באמת: לחפש, להעמיק, לחקור ולמצוא את האמנות. כשזה קורה, גלגלצ וגרורותיה ממילא יישרו את שורותיהם. והנה לינק לאתר שלי, אני מקווה שהמוזיקה תמצא חן בעיניכם. תודה.

אם כבר הזכרת מוסיקה שאפשר להוריד ברשת...

השיר "דילוגי אותיות" נכתב בתוך עמדת שמירה צה"לית במילואים בגוש קטיף השנה - והפרספקטיבה בו משקפת את נסיבות הכתיבה. היו לשיר השבוע כמה השמעות בגל"צ, אבל אני לא מיוצג על ידי חברת תקליטים או אמרגן\יחצ"ן כלשהוא, כך שכל עזרה או חוות דעת בנושא יכולה לעזור. אפשר להוריד את השיר במלואו באתר : http://www.noampeled.com (ויש גם קטע לדוגמא של 30 שניות למי שאינו בטוח שהשיר שווה הורדה) בשיר עצמו יש השוואה מעשית בין שלושה אלים שונים והאמונות בהם - ובאתר יש דגש חזק מבחינה תכנית על דיון בהחזרה בתשובה ובכפיה דתית בישראל.

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

לקרוא לזה "טעם" זו כבר בעיה. (חוץ מ"הקצה" כמובן)

מי צריך את גלגל"צ?

אני מזמן לא מקשיב לגלגל"ץ. בבית יש לי מפ3-ים, בעבודה - דיסקמן, ושירים חדשים אני שומע בתוכניתו המצויינת של קוטנר, "מוזיקה היום". Just say no to Galgalatz!

גלגל"צ הם אלופים!! ומעולים!! וגם מייצגים...

מי שאוהב גלגל"צ אז יש לו סגנון מוזיקה מיוחד... נאמני גלגל"צ הם סוג של אנשים שבטוח ימצאו קשר בינהם כי אם כבר מדברים על מוזיקה אז הם לא מקובעים על סוג מוזיקה מסויים אלא פתוחים להרבה מאוד סוגים חדשים ישנים וקלאסיקות למינהן.. לשם שינוי מה ששומעים שם זה מ-ו-ז-י-ק-ה!! ולא דיבורים דיבורים {חוץ מעסק שחור כמובן...} וגם לא רק להיטים זמניים שתוך חודש יחלפו ואיש לא ייזכור איזה שיר זה בכלל.. אפשר למצוא שם מוסיקה מן העבר שנהנים לשמוע אותה גם היום... ואל תשכחו את הפרסומות כמובן שכמעט ואין... קיצר אלופים... שומעת כל יום כל היום... NoLa

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

בטח בעד יש להם טעם מדהים

גלגל"צ מנגנים לרוב מוזיקה ישראלית בסגנונות כמו רוק ופופ ישראלי וגם מוזיקה מהעולם כמו מוזיקת MTV וכ'ו אני חושבת שזה אחלה שהם בוחרים לנגן מוסיקה משלנו שמשקיפה את החיים ןהנוער בישראל. אבל בגלגל"צ גם לא חסר מוסיקה מזרחית ושאר צרות אחרות כך שדעתי האישית היא שאין לאף-אחד סיבה להתלונן על הטעם המוסיקלי של גלגל"צ יש מספיק סגנונות שיספקו את כולם. בתודה מראש לכל מי שקורא את ההודעה ומסכים איתה רעיה משדרות ביי
עבור לעמוד
, , , , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
רוק ואלטרנטיב
בחר
בחר