בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

אם כבר רדיו- גלגל"צ!

אז ככה: אני שומעת גלגלה (הכינוי של התחנה אצלנו בחבר'ה...) לא מחוסר ברירה. למען האמת, אני חיה על גלגל"צ! אין דבר אחר ברדיו, חוץ מגל"צ בשעות מסוימות, שאני מוכנה לפתוח את המערכת למענם. וזה לא רק בגלל שיש שם מוזיקה מצוינת, ברוב השעות. זה בגלל האוירה הצעירה-מגניבה-נטולת קשר לעולם שהתחנה משרה. וכן, אני נהנית, לפעמים, גם מכל מיני שירי אמ.טי.וי. אין מה לעשות, מוזיקה היא מוזיקה היא מוזיקה, גם אם היא לא מאתגרת במיוחד... אבל החלק הכי טוב בגלגל"צ, ללא צל של ספק, הוא "הקצה" ו"העייסק". כל יום בין 22:00 ל-24:00 יש לי את שעות הרוגע שלי, עם קואמי. אני יודעת שלא קל להתרגל לזה, ממש לא קל. זה שונה, לא רגיל, ומוזר, אבל זה כייף! כל מה שלא חלמתם אי פעם שישתלב, כמו ג'אז, ראפ, אלקטרוני ורוק הולך שם, כי זה טוב! קחו לכם שעתיים באמצע השבוע לנסות להבין עד כמה יש לתוכנית הזו משמעות בחיי המוזיקה הצולעים שלנו! ו"העייסק"... זה הפנאן שלי כל שבוע. שעתיים של צחוקים, דאחקות ומוזיקה מגניבה! גרובים, פריסטיילים מעודדי דור צעיר ושני מגישים משוגעים עם תעודות, שיודעים כ"כ הרבה על הכל, וזה מה שקובע- ידע. ועל זה אין ויכוח- החבר'ה בגלגל"צ יודעים מוזיקה!

צחוקים, דאחקות, ושיגועים, כאילו

על טעם וריח אין מה להתווכח. מי שמעניין אותו "צחוקים", "דאחקות" ו"קטעים" מגניבים לאללה כזה שכאילו ממש מסדרים לי את הראש כזה וואוו כאילו, אז סבבה כזה, בבקשה. ובקשר ל"שני מגישים....שיודעים הכל על הכל" ולמשפט המחץ המסכם "ועל זה אין ויכוח- החבר'ה בגלגל"צ יודעים מוזיקה!". תסלחי לי אבל עוד לא פגשתי מישהו שיודע הכל על הכל. אבל פגשתי המון אנשים שידעו מעט על חלק. פגשתי גם כאלה שלא ידעו כלום על כלום, ובשתי הקבוצות פגשתי גם כאלה שמה שהם לא ידעו הם המציאו. חוץ מזה, יצא לי להיות באולפן גלגל"צ בשידור של קוואמי כשהתארח שם אמן רגאיי מלונדון. אז מתוך כבוד למארח, לא פתחתי את הפה (לצערי, בדיעבד...) אבל זו הייתה זוועה חייה (לא האורח מלונדון אלא המארח, מתל אביב,כזה). ונכון, מוסיקה היא מוסיקה היא מוסיקה. אבל יש תמיד עוד ועוד מוסיקה מסביב. וכשתחנה ממלכתית מקבלת מנדט מהעם לשדר, היה רצוי ובריא יותר אם היא היתה נפתחת למגוון סגנונות וטעמים שונים ונרחבים ולא נאטמת סביב באנז,ה צפופה של ילדים צפוניים מתלהבים שלא מפסיקים ללקק אחד לשני ולקהל הכל כך מגניב וקולי וכזה. כי הרי הליקוק לקהל הוא אחרי הכל עלבון לאינטיליגנציה. במקום לתת לנו מגוון מעניין של מוסיקה, הם ממחזרים וטוחנים מקבצי צלילים בעלי הצלחה מסחרית ועוד חושבים שאם הם ילקקו לנו אז נשכח מהחרא שהם זורקים לנו בפנים! ורק עוד שאלה קטנה: איך לעזזאל אפשר לברוח מהמציאות בהאזנה לתחנת רדיו צבאית כשכל כמה דקות יש ג'ינגל מאוס, ותשדיר חסות, ודיווח תנועה, ומבזק חדשות, והכל כל כך מגניב כזה כאילו? וווואאאאאווווו! Jah Guid I Ras Kulcha

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגלץ)

המוזיקה מדכאת ועצובה ואין שירים שמחים

רק 88FM

רק 88FM

לסגור את גלגל"צ. לעבור ל 99FM.

גלגל"צ סתם תחנה דפוקה של אפס מאופס אחד שיושב לו שם ומחליט שרק רוק מחורבן יושמע אצלו. אז אותי, צרכן גדול של מוזיקה הוא הפסיד, לטובת 99FM. חוצמזה השדרניות הן חיילות ילדותיות ומטומטמות שלא מבינות כלום מהחיים שלהם, חוץ מללטף את הדובי על התיק שלהן. טוב לא יוצא מגלגלצ אז כדאי לסגור את התחנה המחורבנת הזו. מקווה שהצלחתי להרגיז. ונעבור ל 99FM . ביי

עסק שחור, לאן ?

רבים מאתנו שואלים עצמם מה עם העסק מה איתו. רציתי להגיד רק שנכון העסק תוכנית אכן טובה ומצוינת עם טקסט איטיליגנטי ושנון . אבל בונה לירון קוואמי תתחילו להשמיע יותר חומר ישן בבקשה!

לסגור את גלגל"צ. לעבור ל 99FM.

גלגל"צ סתם תחנה דפוקה של אפס מאופס אחד שיושב לו שם ומחליט שרק רוק מחורבן יושמע אצלו. אז אותי, צרכן גדול של מוזיקה הוא הפסיד, לטובת 99FM. חוצמזה השדרניות הן חיילות ילדותיות ומטומטמות שלא מבינות כלום מהחיים שלהם, חוץ מללטף את הדובי על התיק שלהן. טוב לא יוצא מגלגלצ אז כדאי לסגור את התחנה המחורבנת הזו. מקווה שהצלחתי להרגיז. ונעבור ל 99FM . ביי

בתגובה להודעה בשורה הקודמת + הצהרת כוונות

גלגל"צ סתם תחנה דפוקה של אפס מאופס אחד שיושב לו שם ומחליט שרק רוק מחורבן יושמע אצלו. אז אותי, צרכן גדול של מוזיקה הוא הפסיד, לטובת 99FM. חוצמזה השדרניות הן חיילות ילדותיות ומטומטמות שלא מבינות כלום מהחיים שלהם, חוץ מללטף את הדובי על התיק שלהן. טוב לא יוצא מגלגלצ אז כדאי לסגור את התחנה המחורבנת הזו. מקווה שהצלחתי להרגיז. לא חבוב, לא הצלחת להרגיז. מה שכן הצלחת זה להוכיח שוב את הרדידות הצפויה של מאזיני הרדיו הקונבנצינליים, אותם אלה שמצליחים לשרוד בתוך העדר מאחר והם ויתרו על חוש הביקורתיות ועל העדפותיהם האישיות לטובת ירידה למכנה משותף הנמוך ביותר - ההשמצה\קטילה\ביטול האחר. אם באמת היית רוצה להרגיז היית מנסה להציב אתגרים בפורומים הוירטואלים. מצביע בציניות על נקודות אבסורדיות במאמרי הכותבים ומגיב בחריפות למכתבים טפשיים כמו זה שאתה עצמך כתבת! ואין זו הרגזה שמטרתה לעצבן אחרים, אלא ניסיון לדגדג את האינטיליגנציה של שאר משתתפי הפורום כדי שיתחילו לעסוק בטיעונים ממשיים וענייניים בעד ונגד אותה טחנת רדיו והתרבות הנוצרת סביבה. לקטול\לשבח\להתנקם\להתלקק, אלו הם אינם טיעונים ממשיים אלא דעות רדודות הנזרקות לאויר בפרץ רגשות וללא מחשבה קצת מעבר למשמעות של מילים והבעת דעה! כ"צרחן (ולא, זו לא שגיעת כתיב!!!) גדול של מוסיקה", אתה די נשמע לי כמו איזה דובי טפשי (=מאזין רדיו עיוור)שתלוי בליטופיה של ילדה מטומטמת (=טחנת רדיו, וגם זו לא שגיאת כתיב!) שבהחלט לא מבינה מהחיים שלה. הצלחתי להרגיז אותך? One Love Ras Kulcha

מצטער, שכחתי למחוק את הודעתו של הטמבל בתחילת התגובה שלי

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

גלגלה? איכס זה מגעיל אותי :)

עייפתי......וכבר כמעט קלו כל התקוות ואז...... אוך השאלה הזאת - בעד או נגד גלגל"צ. שנים אני מנסה להבין מה אנשים מוצאים בתחנה הזו מלבד טחינת מוח של אותם שירים עוד עם ועוד פעם, עוד כריסטינה מגעילרה עוד איזה מייקאפ ג'קסון. לא היה זה דבר רע בתחילה - הנה תחנה שחידשה משהו בגלי האתר שלנו,אבל היא יצרה מפלצת! אבל אינני יכול להאשים אותה, עד היום (בשאיפה שדברים ישתנו) ישנה צריכה אדירה לתחנה. ולכן אנשים כמוני באים בטענות למאזינים ולא לתחנה. בכל מקרה אני שם לב שאני מורח כבר וזה רק בגלל הייאוש והתקווה שיום אחד ימצא גואל בישראל. ואל תשכחו הופה סטופה (אוי לנו מצרות שכאלו). נ.ב. 99FM כבר מזמן תוקעת לגלגלצ בפרצוף סוף-שבוע פרוע. כן ירבו :)

ברור ש- 99fm מוחקת את גלג..אבל מה איתנו הירושלמים...

מה איתנו הירושלמים שמחפשים מפלט מהתחנה השולטת הזאת , ומבקשים לעצמנו פינה קטנה של מוסיקה לועזית???... את 99FM הענקית איננו קולטים כאן בעיר הקודש וזה כל כך מדכא. מיליון פעם אני מסיטה את הרכב מערבה רק כדי לקלוט את התחנה הזאת אי-שם באמצע הדרך... מה איתנו למען השם???? אני מוכנה למכור את עצמי לרדיו עמאן רק כדי שיקלטו בירושלים הבודדה סוף סוף תחנה עם מוסיקה לועזית. (עדיף רק 99 כי אין אחרת). אז אני מעבירה את התדר לרדיו עמאן ושומעת את קיילי מינו של שנות ה- 80 ....כל כך עצוב...

האלטרנטיבות בעיר הקודש

כן, באמת, מה אתנו הירושלמים???!!! מאז מותה של התחנה העצמאית "פריסקופ" לא קיימת אלטרנטיבה בעיר הקודש, (אלא כמובן אם מחשיבים את הטחנות המיסיונריות של הדוסים כאלטרנטיבה) ת'אמת, יעל, ניסינו. גם צוות פריסקופ שנלחם בשיניים כדי לשרוד, ובסוף פשוט לא נותרה אפשרות. אני אישית ניסיתי ליצור קשר עם ירון אילן, מי שאחראי על התכניות ברדיו ירושלים 101FM. שלחתי מפרטי תכניות שונים בפאקס, ניסיתי לקבוע פגישות, אך תמיד נעניתי באותה תשובה: " ירון נמצא כרגע בישיבה\שידור\פגישה ורק הוא יכול לעזור לך בנושא, תנסה אח"כ". זה בדיוק אותו הסיפור כמו בגלגל"צ. דיקטטורה מוסיקלית. אבל אל תדאגי, אנחנו לא מתיאשים, ועדיין בודקים כל אפשרות לעלות לשידור! בינתיים, פשוט תקליטי לך כמה קסטות טובות לאוטו. תבדקי את "פאקט רקורדס" הירושלמית שמפיצה מוסיקה של אמנים ירושלמיים באמצעות חנות התקליטים באלאנס, והמהפכה עוד תגיע. Peace & Love Ras Kulcha

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

אני רוצה....

אני רוצה הרבה יותר הבי מטאל הרבה יותר היהודים ולא לתקוע אותם בשתיים בלילה!! תודה

יצאו מהתחת (מזמן)כל השירים של אריק לביא ששי קשת וכו'

אבל מה לעשות כל הבנים של חייבים לעשות מחווה או שתיים בשידור לחברים של ההורים שלהם!

הבעיה היא לא גלגל"צ, הבעיה היא שאין אלטרנטיבה

תחנות רדיו כמו גלגל"צ יש בכל העולם, כחלק מפילוח של הסקאלה לתחנות רדיו שמיוחדות לז'אנרים שונים. מי שיוצא לו להתגלגל ללונדון למשל, יכול להיווכח כמה הפלייליסט של וירג'ין-רדיו למשל, הרבה יותר שמרני ומסחרי (אפשר לקלוט את התחנה גם בארץ, דרך הכבלים). תחנה שממונת על ידי כספי הציבור כמו גלגל"צ, צריכה להצדיק את קיומה, ולצערנו כהצדקה מובאת הצלחת התחנה, מתורגמת מנתוני הרייטינג, ולא התרומה של גלגל"צ לתרבות הישראלית. ככה זה עובד, אבל בהקשר הזה גלי-צה"ל עצמה בעייתית הרבה יותר, ככה שהדיון על המיינסטרים ששולט בגלגל"צ נעשה מעט לא רלוונטי. מה שבעיני חבל הוא המקובעות המוזיקלית שגלגל"צ מחדירה למאזינים, בעיקר צעירים, כשהיא מצמצמת את העולם המוזיקלי לסינגלים של שמות מוכרים וללהיטים ישנים של 'קווין', כאילו שמעבר לאותו פלייליסט שורר חושך מוחלט. דווקא 'הקצה', שעתיים מבורכות של אלטרנטיבה ערוכה היטב, היא זאת שאהודה בדרך כלל על מתנגדי גלגל"צ, ומחנכת אותם שכל מה שבא לפניה, או אחריה, הוא בעצם כלום לעומת הדבר האמיתי. גלגל"צ מלאה באנשים שלא אוהבים מוזיקה. הם אוהבים לשמוע את הקול שלהם מלחשש במיקרופון. גלגל"צ זה אסקפיזם מוחלט. יש חדשות כל שעה, אבל האירועים לא מתרחשים בעולם של גלגל"צ, שבו השמש זורחת כל בוקר, והשדרנית תמיד מעריכה שיהיה טוב (וקבלו את 'דאנסינג קווין'). בימי זיכרון מותר לשים גם בלאדות של ה'ספייס גירלס', זה הרי עצוב, לא? סביר להניח שהדבר היחידי שיעיר את אחד מהפקידים שיושבים מול המיקרופונים של גלגל"צ, יהיה המסוק לדיווחי תנועה, נכנס במגדלי עזריאלי, או בבנין התחנה ביפו. הבעיה היא שהיום כולם גלגל"צ. כל תחנות הרדיו האחרות שטבעי היה שיקפצו על החסך שנוצר באלטרנטיבה מוזיקלית וינסו למלא אותו, נרדמו בהליכה בדרך לבנק. הצעה לגישה חדשה, קונספט מהפכני - אולי העורכים המוזיקלים באמת יקשיבו לדיסקים עצמם, ינסו לאתר בתוכו מוזיקה להמונים, ויפסיקו להיות ניזונים מסינגלים בלבד. עוד יש אנשים שמקשיבים למוזיקה. באמת.

כנראה שהבינוניות משתלמת.מי שמטפח דור שלם של שדרנים אחידי הופעה ונעדרי זהות מיקרופונית,שלא יתפלא למה הוא שומע את קווין,בריטני ספירס ואביב גפן בלופ אין סופי

עבור לעמוד
, , , , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
רוק ואלטרנטיב
בחר
בחר