גלגל"צ

הדבר שמטריד אותי יותר מכל בתחנת הרדיו הזו היא עריכת השירים ובמקרים מסוימים גם השדרנים. יותר נכון, השדרניות. בקשר לעריכה - בשעות השיא שהן בערך מ9:00 עד 22:00... המוסיקה לרוב מאוסה ומה שנורא מכל הוא עריכת השירים. יש כמה שירים ישראליים שמשום מה "נחשבים" בעיני תחנה זו, כמו -"חוזה לך ברח" איזה שיר של מירי אלוני, הבלדה על מישהו "ללכת כי כולם הולכים..." ,"פנקס הקטן" ועוד כמה שירים של החלונות הגבוהים ושל התרנגולים. הם חשים צורך לא מוסבר להעניק לנו את התענוג הזה לפחות פעם בשעה. הבעיה היא, שאיכשהו כששומעים זאת ברצף הגיוני, ביום עצוב או ביום זכרון (לצערי אלה הם הימים היחידים בו שומעים שירים אלה אחד אחרי השני), זה מתחבר. אבל ככשומעים אחד משירים אלה ולאחריו בא שיר של מדונה או REM או פרינס ("כשהיונים בוכות", או "KISS" על האחרים שלו הם לא שמעו) זה פשוט נורא. זה כל כך לא שייך ולא קשור. וגם ברצף ההשמעה הכללי גם אם נחסכים מאיתנו שירי ארץ ישראל אלה, יכול להיות שיר מאוס של בוב דילן או סטינג (שהוא הגדול מכולם בעיני אבל יש לו עוד כמה שירים חוץ מ - "ENGLISH MAN IN NY" - ואז איזה דאנס או טרנס או פתאם שמאלץ של גרגוריוס, ולאחריו פתאם שיר מגניב של נטאשה באמת "מהנדירים" כמו-"צעקה של איש קטן", ולא עוד פעם "עוד נגיעה" (וגם זו נחמה לשמוע), אז איזו יש איזו אנחת רווחה, שיר זה לא מהארכיון המשעמם לא מארכיון ישראל-גל"צ-צה"ל ולא קיטש, אל דאגה מיד אח"כ הם יאכזבו שוב באיזה שיר מאוס. דבר שני... כמה דברים בקשר ללילך ברנע: האורגזמות שלה בנוגע לשקיעות הנ-ע-י-מ-ו-ת... נמאסו!!! תתעוררי. יש משהו הרבה יותר יפה בשעת השקיעה הגדולה (שנמשכת אצלה לצערי יותר משעה) מאשר אורגזמה משעממת שלא נגמרת בקולה הרדום של לילך. דבר שני, השיחות שלך עם זאת ממסוק הפלאפון מעצבנות, הבדיחות הפרטיות (והילדויות) שלכן על השד יודע מה-מיותרות, ויאללה תעברו לדיווחים! אז זהו. אני מעדיפה לשמוע דאנס,שנות ה-80, או טרנס ב 99FM לשמוע מתקתקות ב- 100FM ולשמוע להיטים ברצף פחות משעמם ברדיו ת"א, ושירי ארץ ישראל ברשת גימל. חופשי אני משחקת לי בין התחנות ועושה לי מעניין ומגניב ואם אין ברירה אני מעבירה לגלגל"צ אולי יש משהו לשמוע בינתיים בזמן הפרסומות, לרוב יש שיר מאוס או ששומעים את הזוועה הבאה "אמא אני רוצה לשתות... אלה מילותיה האחרונות לפני שנדרסה..." אז די. נמאסתם!!

אין כמו גלגל"צ אני יושן עם המוסיקה שלהם!!!

תאמינו לי לי רק גלגל"צ לקום בבוקר עם סטרטר ולהירדם בלילה עם שתיקת הכבישים או ביום חמישי עם "העסק" תוכנית קטעים שפשוט חבל"ז אז שימו גלגל"צ ושבו בצד!!!!

לישון עם גלגל"צ...

אני בהחלט מסכימה עם מאור שבלי גלגל"צ אי אפשר לישון.אני לא יודעת אם את/ה שקורא/ת את ההודעה הזאת ניסית פעם לעשות את זה.זה כ"כ כיף להרדם עם שיר טוב כזה או להתעורר בלילה ולשמוע פתאום את השיר שאת/ה כ"כ אוהב/ת... כנ"ל גם לגבי לקום בבוקר.שיר אחד בבוקר יכול להפוך את כל המצברוח של היוןם.ותאמינו לי,זה כיף! תודה לגלגל"צ על שתיקת הכבישים,עסק שחור,סטארטר,מדינה בדרך וכמובן סופשבוע רגוע עם השיר "הללויה".

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

רק 102FM !!!

התחנה הכי טובה

אנריקה אגליסיס מקום ראשון במצעד של גלגל"צ????? ביזיון!

אנריקה אגליסיס מקום ראשון במצעד של גלגל"צ????? ביזיון!

הרדיו הכי טוב שיש (סוף הדרך!) BU 99 F.M

RADIO BU 99 FM הרדיו הכי בן זונה שיש!!!

תחנה של שכנזים.. איפה מזרחית יוסי עדן או אפילו מזרחית יותר קלה!!!

אחלה של רדיו - אין פרסומות מעצבנות של ירקנים והמוסיקה הכי טובה שיש להעביר את הזמן בעבודה \ ברכב לא יעזור לאף אחד כלום-עובדה

הטעם מצויין, חוץ מ-יום שישי ושבת בלילה

תסלחו לי כל אוהבי הרדיו...

אבל הרדיו בארץ הוא פשוט ביזיון - ממסוחר בצורה נוראית!!! כל 10 דק' שומעים את אותם השירים, השירים ממוחזרים באופן שפשוט נמאס לפתוח את הרדיו. שלא נדבר על כך שאין ברדיו בכלל מוזיקת רוק כבד\מטאל..... יש רק לברך את הערוצים האינטראקטיבים שאמורים להגיע ללוויין (ולדיגיטלי) בטלוויזיה, ששם יהיה ערוץ מוזיקה לכל סגנון מוזיקה. ככה צריך לשמוע מוזיקה! לשמוע מה שבא לך ולא מה שאופנתי או את הזמרים ששילמו יותר לרדיו כדי לשים אותם כל 10 דק' בשידור. נמאס! פשוט נמאס!!! אז נכון, פה ושם יש שירים טובים, במיוחד ב 102FM, אבל בשורה התחתונה - הרדיו בארץ, כמו הרבה דברים אחרים, הוא פשוט בושה וחרפה.

גלגלצ........? אחלה!

טוב אז ככה......ת'אמת לי אין ממש בעיה ספציפית עם מוסיקה כלשהי (מלבד מזרחית כמובן שזה לא ממש נחשב כי .....זה פשוט לא מוסיקה) אז אני שומעת את ל התחנות (אלא שאפשר לשמוע ברשת כי אני בארה"ב) עכשיו...גלגצ זו אחלה תחנה.תמיד אהבתי אותה..יש אחלה שירים...מרגיעים יפים קיצר אחלה!!! אז זהו בקשר לעניין....ולפי דעתי ממש לא צריך לשנות כלום בתחנה...מה שיש עכשיו זה טוב מאוד! ביי ביי ....יעל

גל"צ

נכון הכל טוב ויפה לגל"צ יש אחלה מוסיקה אבל לא מדברת לכלל החילים מפני שהרוב אוהב מוסיקה מזרחית ברמה כמו אבנר גדסי יואב יצחק אלי לוזון עמיר בניון שמי תבורי שרים מזרחים שקטים מדברים לחיילים. אני מפקד בצהל שומע ומאזין לחיילים אני מדבר מתוכם אולי באמת גל"צ צריך לבדוק מה החיילים אוהבים ואני בטוח לחלוטין שימצוא שאני צודק.

אתם חייבים לקרוא

גלגל"צ זו התחנה מספר אחד במדינת ישראל תחיו עם זה

גלגלצ

-גלגלך ואם אפשר גלגלצא מהר מהר....הרב המוחץ אינו יכול להגיב כי אין לו אינטרנט ....הוא הרב הדומם אך המכריע....

גלגלצ

-גלגלך ואם אפשר גלגלצא מהר מהר....הרב המוחץ אינו יכול להגיב כי אין לו אינטרנט ....הוא הרב הדומם אך המכריע....

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

גלגלצ

גלגלך ואם אפשר גלגלצא מהר.... מה לעשות לרוב הדומם אין אינטרנט להגיב ואז אתם מסיקים שאתם על הגובה....

גלגל"צ היא (עדיין) התחנה המועדפת עלי

עבור לעמוד
... , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
רוק ואלטרנטיב
בחר
בחר