בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

חלאאאאאאס

אני ממליץ לכוווווולכם לעשות את מה שאני עשיתי: להחרים את גלגל'צ... כל יום, משדרים את אותו שיר איזה 90 פעמים! חלאס! ממממממממממש מוגזם!

מי בכלל שומע גלגלצ???? תשמעו לי !- ותשמעו רק רק רק רדיו ללא הפסקה 103 אף אם אחלה תחנה אחלה מוזיקה

הכי שבעולם

אבל 103 זה רדיו של ברבורים, רק בשישי שבת יש מוזיקה חביבה למדי

ואנחנו רוצים מוזיקה כל השבוע ולא להאזין לקולה של ורדה רזיאל ז'קונט (עם כל הכבוד)

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

גלגל"צ פנינה אמיתית מהרגע שפותחים את הרדיו נכנסים לנירוונה אמיתית

בלי פרסומות כל שתי דקות וכל מיני מוצרים שמנסים לדחוף נכון שיש את פלפון שעושה חסויות ונדחפת אבל זה ממש לא מזיק. חובה להאזין להם. בריאות

מדינת הגמדים

מדינת הגמדים היא דיקטטורה, אין דבר כזה רדיו של צבא, מי יעלה עלינו? איזה שטיות את מדברת.? מס הכנסה ביטוח לאומי מס' רכוש מס לשלום ולהיתראות, תגיד כמה מיסים יש? בסוף אי אפשר לנשום ככה במדינה כזאת? למי אתה מדבר בכלל? חוי רוצה גם? מתי תיגמור להקליד באתר? תשובות אלו ואחרות ידונו על שולחן הכיסא מתן ומתן נשב ונדבר כל הזמן לתת לתת משא ומתן! ביקשתם טובה עכשיו אתם לא מחזירים!!! תתיישו לכם! אז מה? תיישים שכמוכם! פרק נוסף בסידרה תבוא מחר בינתיים אני הולך אז תלכו מכאן ותכבו את המחשב מיד כי אני שולח וירוס אכזרי נורא , אתה שקורא מודעה זאת תיסגור עכשיו את המכשף כי הופס.......היתקלקל לך המחשב! חבל לא? אז תצא מכאן!

נראה לי שעליתי על משהו

לדעתי צריך לפתוח דיון על הטעם המוסיקלי של גלגל"צ. באמת.

גלגל"צ משדרת אחלה מוזיקה אבל היא צריכה להפסיק לשדר כמו אם טי וי... כל הזמן אותם שירים.......

שירים טובים ואיכותיים שכל פעם מחדש גורמים לי להתרגש מחדש ולהרגיש שאני רוצה עוד!

חברה " חבל על הזמן " מוזיקה טובה רק ש....

חוזרים עלהם אין ספור פעמים . כמו השירים של מדונה אבל אנחנו נתגבר ונשמע גלגל"צ בזמננו החופשי או שנעבור לרדיו ת"א שזה לא כל כך שןנה .

גלגל"צ משדרת אחלה מוזיקה אבל היא צריכה להפסיק לשדר כמו אם טי וי... כל הזמן אותם שירים.......


צודק צריך לאפשר השמעה של שיר פעמיים באותו יום בלבד

מי בכלל שומע גלגלצ???? תשמעו לי !- ותשמעו רק רק רק רדיו ללא הפסקה 103 אף אם אחלה תחנה אחלה מוזיקה

הכי שבעולם

103 שורפת תאי מוח למאזינים

אני את 103 הורדתי מרשימת התחנות ברכב. הגעתי למסקנה שזאת ממש תחנת ברברת למפגרים. בלי להרגיש השטויות של ורדה ודידי מייבשים את הראש. לך על 102 מוזיקה טובה נטו.

בפעם האלף (על מדיניות ההשמעה של גלגל"צ)

רבות דובר על המדיניות הנוקשה של גלגל"צ בנוגע לבחירת השירים שישודרו בתחנה. הטענות מדברות על כך שאלדד קובלנץ, על פיו יישק סינגל בתחנה, בוחר רשימה של שירים מסוימים מאוד שנעים בגבולות ברורים מאוד, ומריץ אותם להישחק לעייפה. קולות מתוך התחנה מרמזים שכל רשימת שירים שעורך מכין לתוכנית מסוימת חייבת לעבור דרך אותו הקובלנץ, שמשפץ אותה כראות עיניו. לדעת אלה שחשים את עצמם פגועים ממדיניותה של גלגל"צ הפלייליסט יוצר מצב של ואקום, כאשר כל בחירה מוסיקלית שאינה מתיישבת עם זו של התחנה נשארת בחוץ. ראוי לציין כי גלגל"צ היא ברירת המחדל של רבים ממאזיני הרדיו בבתים או בפקקים, וזאת בשל היעדר הפרסומות שבה וכמות המלל הנמוכה (אם כי נתון זה מועמד לסתירה, אם מחשבים את כמות התשדירים המזעזעים למניעת תאונות דרכים). הפגיעה אם כך, טוענים המוחים, היא לא רק בצרכני המוסיקה שמחונכים בכפייה לשמוע רק סוג אחד של מוסיקה, אלא גם ביצרני המוסיקה - קרי האומנים - שנשארים בחוץ בשל סירובם להתכופף ל"דרישות השוק" שנקבעו ע"י גלגל"צ, או יותר חמור מכך ובשלב האחר של שרשרת המזון - חברות התקליטים, שתעוזה היא מילה זרה להן. המדיניות של גלגל"צ, לשיטתם של מתנגדיה, אינה משליכה רק על עצמה ומאזיניה. הקשר לחברות התקליטים כבר הוזכר, ואולם שכנותיה לסקאלה של גלגל"צ, תחנות הרדיו האחרות, מושפעות גם הן מאחותן הגדולה והמצליחה. כך נוצרת עקביות בין תחנות הרדיו וחברות התקליטים, עקביות שמעצבת את הרגלי ההאזנה של צרכני המוסיקה, ומתאימה אותם להלך הרוח של אמצע הדרך, והידוע מראש, בין שיר שהוא להיט רגוע מתוק ושחוק, לשיר שהוא מוסכמה אייטיזאית בפעם האלף. ופעם ביומיים, בשביל הנועזות איזה "סטיירווי טו הבן".

יש ימים שאחלה יש ימים שגלגל"צ עולה על העצבים

תלוי מי עורך את המוסיקה לפעמים הם עלולים לתקוע אותך עם רצף של שירים ישראלים או שירים לועזיים ישנים שיעצבנו אותך כמו כן הם נוטים לקחת להיטים ולהגזים בכמות ההשמעה, עד כדי הגעה למצב שהשיר מושמע פעמיים באותה שעה (דוגמאות: ליידי מרמלד, ואירוסמית החדש) צריכים גם תוכנית כמו עסק שחור רק באיפיון יותר רוק אלטרנטיבי/כבד

עד מתי-עד כמה

עד מתי נשמע את אותם שירים באותו יום -הפסיקו כבר לרדת לתקליטיה ומשעירים את אותם דיסקים מעייפים לכל היום וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת וליום המחרת

צודק צריך לאפשר השמעה של שיר פעמיים באותו יום בלבד


זה לא קורה רק בגלגל"צ זה קורה בכל התחנות רדיו- פשוט מרוב דיבורים לא זוכרים אותם

עבור לעמוד
, , , , ...
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
רוק ואלטרנטיב
בחר
בחר