יהודי מגרש יהודי

יהודי מגרש יהודי

כי ביתי בית תפילה יהודי לא מגרש יהודי יהודי לא מגרש יהודי יהודי לא מגרש ואדמתי אדמת קודש יהודי לא מגרש יהודי יהודי לא מגרש יהוד יהודי לא מגרש ותורתה תורת חיים יהודי לא מגרש יהודי יהודי לא מגרש יהודייהודי לא מגרש והאבטחה לך ולזרעך אתננה יהודי לא מגרש יהודי יהודי לא מגרש יהודייהודי לא מגרש אם כן מדוע יהודי מגרש יהודי יהודי מגרש יהודייהודימגרש

רעיון טוב... אהבתי.

אבל לא הבנתי: זאת מחאה או ציניות?

השאלה שבסוף השיר - והדילמה המדעית

מבלי להתייחס להקשרים הפוליטיים ולכוונת הכותב. נראה שהכותב איננו מודע לכך שכאשר מישהו מכריז על דבר מסויים אין זה אומר שדבריו נכונים... אם יגיע מדען ויכריז חזור והכרז ש: 1+1=3 אין זה אומר שדבריו נכונים גם אם יגיעו עוד רבים אחריו ויחזרו על המנטרה. בסופו של דבר יגיע מישהו שיראה ש: 1+1=2. כמובן שהכל נובע מעצם ההגדרה. כך גם המשפט החוזר "יהודי אינו מגרש יהודי" וחוזר חלילה, אמירת הדברים לא עושים אמירה זו נכונה. אולי ההוכחה לכך מגיעה בשורה האחרונה שאולי איננה צריכה להסתיים כשאלה אלא בסימן קריאה. דורון,

לדורון בורשטיין לא מדע ולא סימני קריאה

שיר זה נכתב מעומק הנשמה על שאלות לוגיות נוקבות שאלות של חשבון נפש ושיח מר נפש עם שמים עדיין מהדהדות באוזני ככרוז קולותיהם של ילדים נשים וטף לכל אותם מפנים יהודי לא מגרש יהודי יהודי לא מגרש יהודי באותו רגע עם דמעות ניגרות וכאב המפלח את הלב שואל אתה בית ה האדמה הקדושה התורה וההבטחה כי לך ולזרעך אתננה ומהיא הגזרה שניגזרה ופינויים על ידי יהודים אלו השאלות שנישאלו לא מדע ולא סימני קריאה כיאם שאלות נוקבות כי צדק מארץ תיצמח yosibm2

לוגיקה?..

אני בטוח שהשיר נכתב מהלב, אולם בינו לבין לוגיקה (מדע) נראה על פניו שאין דבר וחצי דבר. שכן אם ישנה קביעה (אכסיומה) ש"יהודי לא מגרש יהודי" הרי שהשאלה שבאה בסוף מפריכה את האכסיומה לחלוטין- מאחר והאכסיומה איננה קיימת שכן לפי השאלה בסופו של דבר אכן "יהודי מגרש יהודי". אלא אם-אכן לא מדובר בגירוש... ואם לא כך הדבר ומדובר בגירוש הרי ש"יהודי מגרש יהודי" ומאחר ודברים נעשו- הרי שיש לשים בסופו של דבר סימן קריאה! עכשיו חשוב על כך לוגית ולא מהלב... דורון,

דורון בורשטיין אוי לה לאותה שירה

צר לי שלמרות ההסבר המופשט והברור במענה ל "לא מדע ולא סימני קריאה"אתה ממשיך לחטוא לאמת ומיתפלסף בטענות סרק האמת שנורא היתחבטי האם ליכתוב לך שוב כי התשובות שלך לא היו ברורות טיעונים קרים כמו קרח מנוקרים וכל כך לא מיתחשבים כי חשבתי שדברים שיוצאים מן הלב ניכנסים ללב ולא כך קרה אך רציתי לישאול אותך האם כל זה ביגלל הביקורת שהטחתיבך על השיר "בואו" שבו היתה הסתה להרס וחורבןהבערת אש צעקות ניתפוצץ נעיף טילים נחתוף מטוסים ואז אני כתבתי שזו היתחברות והסתה ומזכיר את האל קעידה ואולי כדי שאני הדפיס לך את שירך ואזכיר לך נישכחות "בואו" "בואו נהרוס ביניין נבעיר את כל דרכי הגזים נעלה על גג ניזעק ניצעק וניזרוק מיכל הבא ליד בואו נעלהעל אוטובוס ואלוהים גדול גם הפיצוץ נעיף טילים על אזרחים וחילים נחטוף מטוס וניתנגש בבינינים בואו נרעיל הבארות בחגיגת הבערות נביט אלעל ניזרוק על המוקד עוד מכשפה מעץ ובשם האל הטוב נילחץ על הכפתור וניתפוצץ מוקדש לכל הפנטים מימין ומשמאל" האם ביגלל זה אתה מנוכר נוטר ונוקם אם כך אוי לה לאותה שירה

אוי לו לאותו המסכן שאינו מסוגל להבין את הדברים שכתובים

כנראה ששירה היא ממך והלאה. הדברים שרשמתי אינם הסתה חלילה אלא מתארים את אותם פנאטים שללא מחשבה עושים דברים שאוי לנו מלעשותם. הדברים מתארים את אותם נערים טפשים שבהבזק טירוף פנאטי בלתי אנושי ניסו להצית את צובר הגאזים באותו הבניין ברחובות ולהפילו, את אותם מטורפים חדורי אמונת סרק שעלו ועולים על הגגות ומטיחים שנאתם כלפי אותם אלו שבאו לפנותם, ובנשימה אחת את אותם בניי עוולה טירוריסטים שמבצעים מני פעולות כאלו ואחרות. אם לא הבנת כדאי שתפנים עמוק והפנם- הדברים נרשמו בציניות על אותם טירוריסטים מימין ומשמאל כאן בארץ וגם אלו שמחוץ לארץ שכל מעשיהם הוא הרס. ואם עדין לא הבנת את זה- אולי כדאי שתלך לעשות כמה קורסים רציניים בהבנת הנקרא. לגבי הדברים שרשמת- אין קשר בין מה שאתה רשמת לי לבין הדברים שרשמתי אליך- פשוט קראתי את דבריך וברור שהם באו מהלב- אבל הם באו ללא סדר, הגיון ובהחלט ללא פקחון עיניים. לקחתי את הדברים שרשמת והשאלה שבה אתה מתחבט והצעתי פתרון שאולי הוא קר מבחינתך- אבל הוא בקרירותו כנראה קרוב לאמת. והאמת היא שכפי הנראה המשפט החוזר על עצמו שם איננו נכון לוגית מאחר וטענה שנשמעה שם שיהודי אינו מגרש יהודי, בסופו של דבר הופרכה- שכן בפועל (אם זהו גירוש) - יהודי אכן גירש יהודי... ואם את זה קשה לך להבין, הרי המציאות ממך והלאה.. דורון,

ואגב, גם להעתיק ולהפריד נראה שאינך יודע..

שכן המשפט האחרון שרשמת בהחלט איננו חלק מהשיר אלא משפט הקדשה שנועד לכל אלו (כמוך למשל) שלא הבינו במה מדובר. דורון,

השאלה שבסוף השיר - והדילמה המדעית

מבלי להתייחס להקשרים הפוליטיים ולכוונת הכותב. נראה שהכותב איננו מודע לכך שכאשר מישהו מכריז על דבר מסויים אין זה אומר שדבריו נכונים... אם יגיע מדען ויכריז חזור והכרז ש: 1+1=3 אין זה אומר שדבריו נכונים גם אם יגיעו עוד רבים אחריו ויחזרו על המנטרה. בסופו של דבר יגיע מישהו שיראה ש: 1+1=2. כמובן שהכל נובע מעצם ההגדרה. כך גם המשפט החוזר "יהודי אינו מגרש יהודי" וחוזר חלילה, אמירת הדברים לא עושים אמירה זו נכונה. אולי ההוכחה לכך מגיעה בשורה האחרונה שאולי איננה צריכה להסתיים כשאלה אלא בסימן קריאה. דורון,

פששש י

כ"כ מסכימה.

אוי לו לאותו המסכן שאינו מסוגל להבין את הדברים שכתובים

כנראה ששירה היא ממך והלאה. הדברים שרשמתי אינם הסתה חלילה אלא מתארים את אותם פנאטים שללא מחשבה עושים דברים שאוי לנו מלעשותם. הדברים מתארים את אותם נערים טפשים שבהבזק טירוף פנאטי בלתי אנושי ניסו להצית את צובר הגאזים באותו הבניין ברחובות ולהפילו, את אותם מטורפים חדורי אמונת סרק שעלו ועולים על הגגות ומטיחים שנאתם כלפי אותם אלו שבאו לפנותם, ובנשימה אחת את אותם בניי עוולה טירוריסטים שמבצעים מני פעולות כאלו ואחרות. אם לא הבנת כדאי שתפנים עמוק והפנם- הדברים נרשמו בציניות על אותם טירוריסטים מימין ומשמאל כאן בארץ וגם אלו שמחוץ לארץ שכל מעשיהם הוא הרס. ואם עדין לא הבנת את זה- אולי כדאי שתלך לעשות כמה קורסים רציניים בהבנת הנקרא. לגבי הדברים שרשמת- אין קשר בין מה שאתה רשמת לי לבין הדברים שרשמתי אליך- פשוט קראתי את דבריך וברור שהם באו מהלב- אבל הם באו ללא סדר, הגיון ובהחלט ללא פקחון עיניים. לקחתי את הדברים שרשמת והשאלה שבה אתה מתחבט והצעתי פתרון שאולי הוא קר מבחינתך- אבל הוא בקרירותו כנראה קרוב לאמת. והאמת היא שכפי הנראה המשפט החוזר על עצמו שם איננו נכון לוגית מאחר וטענה שנשמעה שם שיהודי אינו מגרש יהודי, בסופו של דבר הופרכה- שכן בפועל (אם זהו גירוש) - יהודי אכן גירש יהודי... ואם את זה קשה לך להבין, הרי המציאות ממך והלאה.. דורון,

נפל לבור שתן והפך לשטן "טוב שם מישמן טוב"

נפלתי לביב צואה ושתן ומריח רע לכל עבר מופץ שאל חברים מה עלי לעשות סבון ובשמים עצתם ליזרות מיסכן המיסכן פנה להוריו בוכה בוכיה והם גם עליו עצו עצה סירחון לטהר לקרצף עם סבון ממחלות להיזהר וריח נורא קשה מינשוא פיתרון ותשובה לא ניתן לימצוא חיפש וחיפש גלמוד ועזוב חברים בשכונה ביקשו לעזוב וכשריח השתן עלה לו למוח מבולבל והוזה העוצמה היא כוח שירים ניכתבים מידיו אמונה על פרחים מריחים אך ריחם רע

ההסתה שבדרך

זה היה מכוון לצרף לסוף השיר את הפניה המהוללה מוקדש לכל הפנטים מימין ושמאל האם הקריאה היא לא להיצתרפות אם כן מדוע לא הוזכר בכהוא זה מי יודע האם נכונות מחשיבותיך הרי אתה מעוות ומסלף שיר שכתבתי מי שמך אדון ושופט כניראה השתן עלה לך למוח ואתה לא מסוגל להבחין בין מוטיבים דמיון במילה אחת איבריס yosibm2

פששש י

כ"כ מסכימה.

כשאת אומרת פששש למה את מתכוונת

שלום שלי את מוכנה להרחיב לתשובה שאת מסכימה yosibm2

נפל לבור שתן והפך לשטן "טוב שם מישמן טוב"

נפלתי לביב צואה ושתן ומריח רע לכל עבר מופץ שאל חברים מה עלי לעשות סבון ובשמים עצתם ליזרות מיסכן המיסכן פנה להוריו בוכה בוכיה והם גם עליו עצו עצה סירחון לטהר לקרצף עם סבון ממחלות להיזהר וריח נורא קשה מינשוא פיתרון ותשובה לא ניתן לימצוא חיפש וחיפש גלמוד ועזוב חברים בשכונה ביקשו לעזוב וכשריח השתן עלה לו למוח מבולבל והוזה העוצמה היא כוח שירים ניכתבים מידיו אמונה על פרחים מריחים אך ריחם רע

דורון ויוסי. בואו לא נריב, זה מפריע מאוד לשכנים.

וברצינות- אתם יכולים להמשיך את העימות הזה במייל אם אתם רוצים, אך בבקשה לא להשתלט על הפורום. זה פורום כתיבה ולא פורום פוליטי. אני יודע שאני רק אורח פה כמוכם ואין לי שום סמכויות, ולכן אני מבקש ממכם בצורה מנומסת. תודה.

לעדי אתה נקודת האור ש מאירה את הפורום

שלום רב: מקבל מסכים ומיתנצל זו לא דרכי להיגרר כל פעם שהושמצתי הגבתי מעתה נפריח את הפורום כל אחד לפי מעלתו וכישוריו בברכה וכל טוב yosibm2

פששש י

כ"כ מסכימה.

שלי....

סוף סוף שומעים ממך, חשבתי שנחטפת ע"י חייזרים... מסתבר שלא....
Anonymous
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
כתיבה
בחר
בחר