NO - הטלוויזיה בלווין
עברתי לדירה שכורה במרכז ת"א – רחוב דיזינגוף. בין שאר הסידורים, עלתה השאלה "
כבלים או לווין", ואני התעקשתי להתחבר לשירותי הלווין. ביררתי עם בעלת הבניין שאין לה התנגדות, והיא אמרה שבתנאי שיספקו לה מכתב אשר מציין שבמידה ויוחלט להוריד את הצלחת הדבר ייעשה על אחריות וחשבון החברה (מסמך שנאמר לנו שקיים והובטח שישלח בפקס), אין לה כל התנגדות. בתחילת חודש יולי ניגש אלי בקניון נציג של חברת YES, והחתים אותי על טופס הצטרפות (כולל מס' אשראי, ת"ז וכו'). לאחר כחודש (!!!) יצרה החברה קשר עם בעלת הבניין וקבעה "סיור" על הגג. בעלת הבניין (שהנה היחידה בעלת מפתח לגג) חיכתה בשעתיים הנקובות לסיור של YES, אך אף אחד לא הגיע. אז החל מרוץ אחר החברה. יש לציין כי איני מחובר לכבלים, ולכן במשך כל זמן ההמתנה לשירות איני יכול לראות טלוויזיה. התחלתי להתקשר לחברה יום יום כדי לברר מתי יבואו המתקינים. בכל שיחה למוקד החברה יש לשריין לפחות 15-20 דקות המתנה על המענה הקולי (בו אני מקבל פירוט על כל הסרטים והתוכניות שהייתי יכול לראות אם רק היו מחברים אותי). במהלך החודש הקרוב (אוגוסט), נקבעו לי לפחות 2 התקנות צלחת נוספות, אשר כל אחת מהן בוטלה יום לפני באופן מפתיע – הראשונה משום שהנציג "החתים אותך על מסמך התקנה של בניין בינוני ואתם גרים בבניין גדול", השנייה בוטלה כי – "התברר לנו שעוד אין לכם צלחת על הגג" (כתירוץ לביטול התקנה של צלחת על הגג...). בסוף אוגוסט נשלח אלי נציג נוסף להחתים אותי בפעם השלישית על מסמכי הצטרפות כדי "להתחיל את כל התהליך על נקי", והבטיח לי שהוא יטפל בפנייתי באופן פרטי וביעילות (למרות ששמעתי את זה לפני כן גם מקרן, כרמלה, מלכה, בן, הגר וכו'). נקבעה התקנה ל- 5.9, שכמובן בוטלה ונקבעה מחדש ל- 12.9 . בשלב זה החלטתי להתקשר יום-יום ולוודא שההתקנה לא בוטלה. ביום ההתקנה בבוקר (יום רביעי 12.9.01) התקשרתי פעם אחרונה לברר שאכן ההתקנה מתבצעת היום, שכן אני צריך להיות בבית (ביטלתי משמרת בעבודה), וכן בעלת הבניין מגיעה במיוחד, ונעניתי שההתקנה תתקיים בין 15:00-19:00. הגעתי הביתה בשעה 14:30 וחיכיתי. בשעה 18:15 התקשרתי למוקד השירות כדי לברר מה קורה. שנהב ענתה לי ואמרה שמופיע לה כי אנחנו ב"הקפאת עבודה", ואם אני רוצה היא תקבע לנו תאריך אחר. מיותר לציין שדקות ספורות לאחר מכן יצרתי קשר עם חברת
הכבלים המקומית והזמנתי התקנה דחופה.
השאלה שלי היא כמה לקוח צריך לרדוף ולהתחנן כדי לקבל שירות???
רון
תל אביב