NO - הטלוויזיה בלווין

עברתי לדירה שכורה במרכז ת"א – רחוב דיזינגוף. בין שאר הסידורים, עלתה השאלה "כבלים או לווין", ואני התעקשתי להתחבר לשירותי הלווין. ביררתי עם בעלת הבניין שאין לה התנגדות, והיא אמרה שבתנאי שיספקו לה מכתב אשר מציין שבמידה ויוחלט להוריד את הצלחת הדבר ייעשה על אחריות וחשבון החברה (מסמך שנאמר לנו שקיים והובטח שישלח בפקס), אין לה כל התנגדות. בתחילת חודש יולי ניגש אלי בקניון נציג של חברת YES, והחתים אותי על טופס הצטרפות (כולל מס' אשראי, ת"ז וכו'). לאחר כחודש (!!!) יצרה החברה קשר עם בעלת הבניין וקבעה "סיור" על הגג. בעלת הבניין (שהנה היחידה בעלת מפתח לגג) חיכתה בשעתיים הנקובות לסיור של YES, אך אף אחד לא הגיע. אז החל מרוץ אחר החברה. יש לציין כי איני מחובר לכבלים, ולכן במשך כל זמן ההמתנה לשירות איני יכול לראות טלוויזיה. התחלתי להתקשר לחברה יום יום כדי לברר מתי יבואו המתקינים. בכל שיחה למוקד החברה יש לשריין לפחות 15-20 דקות המתנה על המענה הקולי (בו אני מקבל פירוט על כל הסרטים והתוכניות שהייתי יכול לראות אם רק היו מחברים אותי). במהלך החודש הקרוב (אוגוסט), נקבעו לי לפחות 2 התקנות צלחת נוספות, אשר כל אחת מהן בוטלה יום לפני באופן מפתיע – הראשונה משום שהנציג "החתים אותך על מסמך התקנה של בניין בינוני ואתם גרים בבניין גדול", השנייה בוטלה כי – "התברר לנו שעוד אין לכם צלחת על הגג" (כתירוץ לביטול התקנה של צלחת על הגג...). בסוף אוגוסט נשלח אלי נציג נוסף להחתים אותי בפעם השלישית על מסמכי הצטרפות כדי "להתחיל את כל התהליך על נקי", והבטיח לי שהוא יטפל בפנייתי באופן פרטי וביעילות (למרות ששמעתי את זה לפני כן גם מקרן, כרמלה, מלכה, בן, הגר וכו'). נקבעה התקנה ל- 5.9, שכמובן בוטלה ונקבעה מחדש ל- 12.9 . בשלב זה החלטתי להתקשר יום-יום ולוודא שההתקנה לא בוטלה. ביום ההתקנה בבוקר (יום רביעי 12.9.01) התקשרתי פעם אחרונה לברר שאכן ההתקנה מתבצעת היום, שכן אני צריך להיות בבית (ביטלתי משמרת בעבודה), וכן בעלת הבניין מגיעה במיוחד, ונעניתי שההתקנה תתקיים בין 15:00-19:00. הגעתי הביתה בשעה 14:30 וחיכיתי. בשעה 18:15 התקשרתי למוקד השירות כדי לברר מה קורה. שנהב ענתה לי ואמרה שמופיע לה כי אנחנו ב"הקפאת עבודה", ואם אני רוצה היא תקבע לנו תאריך אחר. מיותר לציין שדקות ספורות לאחר מכן יצרתי קשר עם חברת הכבלים המקומית והזמנתי התקנה דחופה. השאלה שלי היא כמה לקוח צריך לרדוף ולהתחנן כדי לקבל שירות??? רון תל אביב

מקרה בהחלט מענין

יש הרבה בעיות לחיבור ללויין שובעות מתהליך שהם מחויבים לו ( חתימת האישורים למשל) אן ספק שעשיתה את הדבר הנכון ( לומרות שבתור מנוי לוייןאני יכול להגיד לך שהייה שווה לך לחכות עוד קצת) גם תהליך ההתקה שלי נמשך 5 חודשים אבל מצאתי שיטה אך לזרז את זה השיטה בעיקרון היא להזמין נציג שרות אלך הביתה וזה חוסך את זה 1. במקום לחכות להם שיבואו להחתים אותך על כל התפסים הוא הוא מחתים אותך באותו רגע על הכול במכה אחת 2. הוא קובע לך תאריך התקנה על המקום 3. הוא יוצר קשר אם המוקדנית ללא המתנה 4. לי הוא הגיע הביתה באותו היום שהתקשרתי אליו לארכתי הוא חסך לי שלושה חושים חבל שלא הצתלחתה להתחבר אבל תנסה שוב בעתיד

תודה על העצה אבל...

היו אצלי בבית 2 נציגים שונים ואף אחד מהם לא גרם לעניינים לזוז...
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
טלוויזיה
בחר
בחר