ואיפה המקום הזה???

אנא אמרו לי!
11:29 19-01-2006|%%posterlink.7381842%%

ציטוט מספרו של דר' אהרן קנטרוביץ'

ציטוט מעמוד הכריכה האחורית של הספר: "מהאמבה ועד אינשטיין" של דר' אהרן קנטרוביץ': "ספר זה מציג גישה ייחודית בפילוסופיה של המדע, הרואה את המדע כתופעה אבולוציונית. לפי גישה זו המדע הוא המשך תהליך האבולוציה, והתיאוריות המדעיות מתחרות זו בזו בתהליך של ברירה טבעית ו"מתות במקומנו", כדברי קרל פופר - מאבות גישה זו. דר' אהרן קנטרוביץ' טוען, כי התהליך של גילוי ויצירת תיאוריות מדעיות דומה לדרך שבה נוצרות מוטציות עיוורות באבולוציה הביולוגית. היצירתיות העיוורת במדע ניזונה מתהליכים פסיכולוגיים,סוציולוגיים והיסטוריים הכרוכים במקריות, בהטלאה, באופורטוניזם ובאילתור. ראייה זו של המדע מנוגדת לתדמית הרציונלית של העשייה המדעית, ויש לה השלכות חשובות על החינוך המדעי".

נו, זה מוכיח את טענתי. הוא משתמש בזה כמטאפורה

אתה יכול לגזור ניסויים או ניבויים ספציפיים על סמך הדברים הללו?

ואיפה המקום הזה???

אנא אמרו לי!

באותו המקום שלא מוסרים בו שמות לא אמיתיים... בעיקר של פרופסורים

שאנגרילה הוא נקרא..

נועםת אתה רק מבזה את עצמך עם השמצות. העובדה היא שאף אחד לא מסוגל להסביר את

הווצרות 6 אצבעות, לפי המודל הדארויניסטי. אם עקבתה כאן לפני מספר חודשים, הרי שדוד יששכרי היה ממש מבועת מהתמונות שהצגתי כאן, ועשה מלחמת חורמה להסיר מהם כל שריד. הוא הבין מייד כי זה מתכון להתמוטטות התיאוריה של דארוין. יחי "המדע" המפוברק...

דווקא לי נדמה שהביעות הגיע ממך

בעיקר כאשר הוצגו תמונות רפואיות אמיתיות של של ילודים עם 6 אצבעות.
11:29 19-01-2006|%%posterlink.7381842%%

ציטוט מספרו של דר' אהרן קנטרוביץ'

ציטוט מעמוד הכריכה האחורית של הספר: "מהאמבה ועד אינשטיין" של דר' אהרן קנטרוביץ': "ספר זה מציג גישה ייחודית בפילוסופיה של המדע, הרואה את המדע כתופעה אבולוציונית. לפי גישה זו המדע הוא המשך תהליך האבולוציה, והתיאוריות המדעיות מתחרות זו בזו בתהליך של ברירה טבעית ו"מתות במקומנו", כדברי קרל פופר - מאבות גישה זו. דר' אהרן קנטרוביץ' טוען, כי התהליך של גילוי ויצירת תיאוריות מדעיות דומה לדרך שבה נוצרות מוטציות עיוורות באבולוציה הביולוגית. היצירתיות העיוורת במדע ניזונה מתהליכים פסיכולוגיים,סוציולוגיים והיסטוריים הכרוכים במקריות, בהטלאה, באופורטוניזם ובאילתור. ראייה זו של המדע מנוגדת לתדמית הרציונלית של העשייה המדעית, ויש לה השלכות חשובות על החינוך המדעי".

במקרה קראתי את הספר הזה... וגם את הביקורות עליו שיצאו ממש כמה ימים אחרי שהוא יצא...

"מהאמבה ועד אינשטיין" זה ספר אולי חזק בציטוטים ובהוכחות... אבל במדע אתה נחשב על היכולת לאסוף מידע ולהכניס אותו בתוך עמודים... אתה נמדד ביכולת שלך לגלות דברים שכבר בעצם כאן... עובדות שמוחבאות מהעולם... לא שאני מזלזל ביכולות של דר' אהרן קנטרוביץ' אבל בסך הכל... חוץ מלהעביר ביקורות או פרספקטיבה חדשה על תאוריות ישנות... הוא לא חידש כאן כלום... אז לצטט מתוך הספר שלו זה מבחינתי ומבחינת עוד הרבה כמו לצטט מתוך עיתון...

ודבר נוסף... במקרה יצא לי לבחון כמה מהמאמרים הכמעט אחרונים של קרל סייגן...

ולא שאני טוען שהוא סמכות בנושא שעליו מדברים כאן... אבל סייגן תמך בתאוריה בטענה שצמיחת האדם היא מיקרוקוסמוס לצמיחת היקום... באנגלית זה נשמע יותר טוב... Human evolution is an exact microcosmos to the expantion of our known universe... למי שרוצה לדעת...

זוהי מחלה גנטית שעוברת בתורשה.


אז תסביר איך נוצרה "מחלה" גינטית זו "באבולוציה אקראית" ?

"מחלה" הינו פגם או אי תפקוד תקין. לא ייתכן כי תכנון כל כך מושלם נוצר ע"י פגם. זה תכנון. נקודה. סימן קריאה !!!
23:44 19-01-2006|%%posterlink.7381842%%

מדוע

Human evolution is an exact microcosmos to the expantion of our known universe ולא: Human evolution is an exact microcosmos to the evolution of our known universe זה מוביל לשאלה האם לא יכולה להיות נסיגה באבולוציה (או בהתפשטות)?

גרוס לא יודע אנגלית

expansion לידיעתך. מורה בבית ספר אה ? כשיהיו לי ילדים אני לא אשלח אותם לבית ספר אם ככה. אל תספר לי שאתה מורה לפיסיקה. את ידיעותיך בפיסיקה אין בן אדם שמעריך פחות ממני.

אתה חוצפן

אני כתבתי לך למטה הודעה שאני חושב שאתה צריך פוטנציאל מרוכב. יותר מזה אני אפילו הלכתי וכתבתי תוכנה וקיבלתי סימטריה 16 כפול 4 . ככה הספרתי את מספר הכוכבים ביקום את האבולוציה ואת מספרי ברנולי. אני כבר הולך לפרסם את זה.

חוץ מזה

הדבר שהכי גרם לי להזיל דמעה מכל הסאגה של הטמטום שלך הוא שהבנתי כי אתה מורה בבית ספר. אני עכשיו בהתלבטות קשה של האם לשלוח את ילדי לבית ספר לכשיהיו.

לא הבנתי מה הקשר

למה אין צורך במספרים מרוכבים ? ממה זה נובע ? ככה אתה יכול להרחיב התיאוריה ולקבל תוצאות שמה שאתה עשית הוא מקרה פרטי שלהם.

תסביר לי דודי

דוד - על משטחי פוטנציאל או "Potential energy surface - PES שמעת?

על זה נאמר די לחכימא ברמיזא. כפי שאמרתי לך לא מדובר ב"תיאוריה חדשה" אלא שיטת תצוגה מעניינת, אלא שגם שיטה זו איננה חדשה אלא השימוש בה עתיק יותר משנות חיי (ואולי גם שנות חייך). החיבור של קורדינאטות (בכל דרך) עם פוטנציאל ישן מאד וכפי שכבר רמזתי לך אם על זה הפטנט שלך הרי שגם הוא לא יעמוד במבחן משום כך. כל מי שלמד כימיה (ולמד טוב..) מכיר את המושג "משטחי פוטנציאל" או Potential surfaces, ובעיקר Potential energy surfaces בהם מוגדרים 2 צירי אורך ורוחב, ופרמטר שלישי הוא פוטנציאל. משטחים כאלו הוצגו בעבר ועדין מוצגים הן כהדמייה תלת מימדית, הן עם ציון ערך ליד כל קו פוטנציאל זהה, והן כהבדלי צבעים. תוכל לפתוח כל ספר כימיה כללית ולחפש בערך Potential energy surface, ו/או Potential surface ולראות במה מדובר. למעשה ניתן לדמות משטחים אלו לקווי גובה במפה טופוגראפית. תוכל ללמוד על משטחים אלו למשל כאן: http://www.phys.uit.no/~inge/ttp5/concept-of-pes.htm תוכל גם להזמן לדוגמא את המאמר המצויין הבא: C.F. Bender et al, Science, 176, 1412, 1972 וכפי שאמרתי משטחים כאלו ישנים עוד משנת מאמר זה (1972).. דורון, נ.ב. בתמונה המצורפת תוכל לראות דוגמא של שילוב צשטח כזה גם עם צבעים וגם בהמייה תלת-מימדית. אני מניח שאם תצא למלחמה כנגד אלו שפתחו את התוכנות הללו תמצא את עצמך גם ללא פטנט...

זה לא "משהו אחר"

כפי שאמרתי הרעיון של קורדינאטות דו או תלת מימדיות המלוות בפוטנציאל כפרמטר שלישי/רביעי קיים מזה שנים רבות. אי אפשר להמציא את הגלגל פעמיים.... הדברים שאתה מציג אינם "פתרון" אלא דרך תצוגה- שכפי שכבר אמרתי הרעיון בבסיסה איננו חדש כלל ועיקר. ולגבי בוחני הפטנטים בארץ ובחו"ל- ניתן להטיל ספק ביכולת כל אדם לדעת דברים רבים ובהקשרים שונים. כבר התרחשו לא מעט מקרים בהם פטנטים בוטלו- ראה דוגמא לפני מספר שבועות לגבי פטנט על איקונים שניתן והוסר לאחר שניסו ליישם את הפטנט... את דברי אמרתי. דורון,

דוגמא עדכנית לפטנט שבוטל - לא קשור אליך

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3192595,00.html אבל הנה לך דוגמא עדכנית המציגה פטנט שהתקבל ונרשם, אלא שהוא בוטל לאחר שנבדק בשנית תחת נסיון ליישמו... אני מתפלא עלייך כשאתה מבקש ממני לא להטיל ספק- שהרי הטלת ספק היא ראשית כל יצר ידע... דורון,
עבור לעמוד
... , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
מדע
בחר
בחר