וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל: "עשינו קפיצת מדרגה. לא נכון לדבר על תואר"

6.11.2013 / 13:25

קשר הפועל באר שבע נזהר מלדבר על אליפות: "ירדנו לקרקע. אפרת לחשוב על צמרת". עוזרו של איווניר, רונן וייס, בדרך החוצה

one

הפועל באר שבע נמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד ממכבי תל אביב, אבל במועדון עדיין נזהרים מהמילה אליפות. הקובצה של אלישע לוי תארח בשבת את סכנין ותקווה למעידה של מכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקוה של סיני, או לכל הפחות להתרחק עוד צעד אחד מקבוצות הצמרת האחרות לפני הפגרה.

הקשר גל אראל דיבר באימון על מצבה של הקבוצה ועל הניצחון מול מכבי תל אביב. "כבר ירדנו לקרקע, היה משחק חשוב מאוד נגד הקבוצה הכי טובה בארץ", אמר הקשר, שעשה טעות גדולה בשער הראשון. "השתדלנו לשחק את המשחק שלנו, כדורגל התקפי ואטרקטיבי. אני וויליאם עשינו טעות ונענשנו על זה פעמיים. זה מה שקורה שאתה עושה טעות נגד קבוצה טובה. אבל אני שמח, כי יש לנו קבוצה של גברים. שחקנים נתנו לנו את הביטחון חזרה. אנחנו יכולים לחשוב על צמרת, אני חושב שלא יהיה נכון וחכם לדבר על דברים אחרים", הוסיף הקשר. "יש לנו משחק קשה מאוד, סכנין קבוצה ביתית טובה שנמצאת איתנו בצמרת. אני מקווה שנמשיך את המומנטום החיובי שלנו".

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"סכנין קבוצה ביתית טובה שנמצאת איתנו בצמרת". גל אראל/ברני ארדוב

"הפועל באר שבע עשתה קפיצת מדרגה העונה", הוסיף אראל. "אנחנו שואפים ורוצים להיות למעלה. לא יהיה נכון וחכם לדבר על תואר. עשינו ניצחון חשוב מאוד, אנחנו עם הפנים קדימה ונקווה שנצא לפגרה עם חיוך גדול". הבלם בויאן מרקוביץ' עדיין בספק גדול למשחק מול סכנין וטומיסלב פאיוביץ' עשוי להחליפו בהרכב. אלישע לוי רוצה לצרף עוד שחקן קישור בחודש ינואר, ולא מן הנמנע שייאלץ לשחרר את אחד הבלמים הזרים על מנת להחתים שחקן זר.

הבוקר נודע כי עוזרו של המנהל המקצועי במחלקת הנוער מוטי איווניר, מנהל ההדרכה רונן וייס, נמצא בדרכו מחוץ למועדון. תחילה הכחישו במועדון את הדברים, אך משיחה עם גורמים במחלקת הנוער עולה כי וייס כבר קיבל את ההודעה על פיטוריו. וייס נכנס לתודעה בעיקר בשם החלטתו לשנות את סמל מחלקת הנוער של המועדון, וכן את המדים במשחקי החוץ, מה שעורר ביקורות שונות מצד גורמים שונים במועדון. ככל הידוע, מדובר בהחלטה שנוצרה על רקע חילוקי דעות עם עובדים במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully