יש לי מחשב נייד של לנובו עם מצלמת רשת שעובדת מצוין. המיקרופון לא עובד ואני מניחה שהוא קיים במחשב. איך מפעילים את המיקורפון?
המחשב הוא לנובו ideapad s310
model name 20300
יש מדבקה שכתוב עליה dolby advanced audio
ועוד מדבקה שכתוב עליה intel inside core i3
האם מוכר לך האתר "בטיפולנט?" אפשר לחפש מטפלים לפי אזור מגורים, תחום התמחות ועוד. רשום גם מספר הרישיון. כאן:
http://www.betipulnet.co.il/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A7%D7%A1_%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99_%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2/
מספרת על שני אנשים שלא מכירים, אבל בורחים ביחד עם תיק מלא בכסף.
לאישה קוראים אירן. הכסף הוא שלה, גנבה אותו מסנאטור צרפתי שסחר בנשק עם המאפייה.
הגבר מוכן לשמש הנהג שלה מפני שהיא משלמת את השהות של אמו בבית אבות לחולי אלצהיימר.
הצטרפו למאבק הקהילה האתיופית בנתניה.
8.7.2012
לכבוד שר החינוך מר גדעון סער שירי זוסמן כהן
משרד החינוך (כתובת) יוסטמן 18/79 י-ם
כתובת מטה המאבק בנתניה
שלום רב,
הנדון: בקשה לדאגה לילדי הקהילה האתיופית בנתניה
שמי הוא שירי זוסמן- כהן, אני בת 29, ומתגוררת בירושלים.
לאחרונה אני עדה לתופעות בלתי נעימות, בלשון המעטה, המתרחשות במדינתנו. חברתי לפעילי הקהילה האתיופית בנתניה, ואנו פונים אליך בבקשה משותפת,
לדאוג לשילובם המיידי של ילדי הקהילה האתיופית בנתניה בבתי ספר רגילים.
נכון להיום, לאחר סגירת בי"ס סיני, עדיין יהיו בשנה הקרובה ארבעה בתי ספר נפרדים לקהילה האתיופית.
החלטת עיריית נתניה לשמר את בית ספר רמב"ם, בו קיים ריכוז של 95.5% ילדים מהקהילה האתיופית, עומדת בניגוד מוחלט להוראתך לסגור את בתי הספר הנפרדים. החלטה זו מהווה תקדים מסוכן לחברה הישראלית- אנו מצהירים כי החינוך בישראל הינו שוויוני, אך העובדות מדברות אחרת. אין זה ראוי, לפיכך, לפתוח בשנה הבאה כיתה א' בבית ספר רמב"ם, בה ילמדו ארבעה עשר ילדים, כשעשרה מתוכם אתיופים. פתיחתה של כיתה זו מנציחה את ההפרדה בבתי הספר ומגבירה את הפערים בחינוך, ומהווה חריגה משמעותית מנוהל כיתה ובי"ס תקין מבחינה מספרית.
לדידינו, אין זה מעניינו במדיניותה של עיריית נתניה, או של רשת אמ"ית. כמו כן, אין זה מענייננו ענייני בירוקרטיה כלשהם, או כספים האמורים לעבור ממשרד זה לאחר.
איננו סבורים כי יש להיות איש מקצוע על מנת להבין שזה מזיק גם לילד אתיופי וגם לילד לא אתיופי לגדול כנפרדים. האם אנו באמת רוצים ליצור דור עתידי ממורמר, מושפל ופגוע, ועד כמה אנו מודעים להשלכות שיבואו בעתיד כתוצאה מיצירת דור שכזה?
האם בישראל עלינו בכלל לדון בחשיבותם של מהלכים כגון המהלך המדובר?
איננו צריכה לומר את המובן מאליו, כי כשר החינוך זוהי אחריותך הבלעדית, לדאוג כי בספטמבר הקרוב יוכלו ילדי הקהילה האתיופית בנתניה לצעוד כשווים לצד ילדים לא אתיופים, בשבילים המובילים לבית ספרם המשותף.
מר גדעון סער, אנו מבקשים פגישה עמך להמשך דיון בנושא. כמו כן נודה לך על תשובה בכתב למכתבנו.
בתודה מראש,
שירי זוסמן כהן (פלאפון 0504877793)
(חתימה)
מטה המאבק של הקהילה האתיופית( איש קשר, פלאפון)
(חתימה)
הצטרפו למאבק הקהילה האתיופית בנתניה.
8.7.2012
לכבוד שר החינוך מר גדעון סער שירי זוסמן כהן
משרד החינוך (כתובת) יוסטמן 18/79 י-ם
כתובת מטה המאבק בנתניה
שלום רב,
הנדון: בקשה לדאגה לילדי הקהילה האתיופית בנתניה
שמי הוא שירי זוסמן- כהן, אני בת 29, ומתגוררת בירושלים.
לאחרונה אני עדה לתופעות בלתי נעימות, בלשון המעטה, המתרחשות במדינתנו. חברתי לפעילי הקהילה האתיופית בנתניה, ואנו פונים אליך בבקשה משותפת,
לדאוג לשילובם המיידי של ילדי הקהילה האתיופית בנתניה בבתי ספר רגילים.
נכון להיום, לאחר סגירת בי"ס סיני, עדיין יהיו בשנה הקרובה ארבעה בתי ספר נפרדים לקהילה האתיופית.
החלטת עיריית נתניה לשמר את בית ספר רמב"ם, בו קיים ריכוז של 95.5% ילדים מהקהילה האתיופית, עומדת בניגוד מוחלט להוראתך לסגור את בתי הספר הנפרדים. החלטה זו מהווה תקדים מסוכן לחברה הישראלית- אנו מצהירים כי החינוך בישראל הינו שוויוני, אך העובדות מדברות אחרת. אין זה ראוי, לפיכך, לפתוח בשנה הבאה כיתה א' בבית ספר רמב"ם, בה ילמדו ארבעה עשר ילדים, כשעשרה מתוכם אתיופים. פתיחתה של כיתה זו מנציחה את ההפרדה בבתי הספר ומגבירה את הפערים בחינוך, ומהווה חריגה משמעותית מנוהל כיתה ובי"ס תקין מבחינה מספרית.
לדידינו, אין זה מעניינו במדיניותה של עיריית נתניה, או של רשת אמ"ית. כמו כן, אין זה מענייננו ענייני בירוקרטיה כלשהם, או כספים האמורים לעבור ממשרד זה לאחר.
איננו סבורים כי יש להיות איש מקצוע על מנת להבין שזה מזיק גם לילד אתיופי וגם לילד לא אתיופי לגדול כנפרדים. האם אנו באמת רוצים ליצור דור עתידי ממורמר, מושפל ופגוע, ועד כמה אנו מודעים להשלכות שיבואו בעתיד כתוצאה מיצירת דור שכזה?
האם בישראל עלינו בכלל לדון בחשיבותם של מהלכים כגון המהלך המדובר?
איננו צריכה לומר את המובן מאליו, כי כשר החינוך זוהי אחריותך הבלעדית, לדאוג כי בספטמבר הקרוב יוכלו ילדי הקהילה האתיופית בנתניה לצעוד כשווים לצד ילדים לא אתיופים, בשבילים המובילים לבית ספרם המשותף.
מר גדעון סער, אנו מבקשים פגישה עמך להמשך דיון בנושא. כמו כן נודה לך על תשובה בכתב למכתבנו.
בתודה מראש,
שירי זוסמן כהן (פלאפון 0504877793)
(חתימה)
מטה המאבק של הקהילה האתיופית( איש קשר, פלאפון)
(חתימה)
הצטרפו למאבק הקהילה האתיופית בנתניה.
8.7.2012
לכבוד שר החינוך מר גדעון סער שירי זוסמן כהן
משרד החינוך (כתובת) יוסטמן 18/79 י-ם
כתובת מטה המאבק בנתניה
שלום רב,
הנדון: בקשה לדאגה לילדי הקהילה האתיופית בנתניה
שמי הוא שירי זוסמן- כהן, אני בת 29, ומתגוררת בירושלים.
לאחרונה אני עדה לתופעות בלתי נעימות, בלשון המעטה, המתרחשות במדינתנו. חברתי לפעילי הקהילה האתיופית בנתניה, ואנו פונים אליך בבקשה משותפת,
לדאוג לשילובם המיידי של ילדי הקהילה האתיופית בנתניה בבתי ספר רגילים.
נכון להיום, לאחר סגירת בי"ס סיני, עדיין יהיו בשנה הקרובה ארבעה בתי ספר נפרדים לקהילה האתיופית.
החלטת עיריית נתניה לשמר את בית ספר רמב"ם, בו קיים ריכוז של 95.5% ילדים מהקהילה האתיופית, עומדת בניגוד מוחלט להוראתך לסגור את בתי הספר הנפרדים. החלטה זו מהווה תקדים מסוכן לחברה הישראלית- אנו מצהירים כי החינוך בישראל הינו שוויוני, אך העובדות מדברות אחרת. אין זה ראוי, לפיכך, לפתוח בשנה הבאה כיתה א' בבית ספר רמב"ם, בה ילמדו ארבעה עשר ילדים, כשעשרה מתוכם אתיופים. פתיחתה של כיתה זו מנציחה את ההפרדה בבתי הספר ומגבירה את הפערים בחינוך, ומהווה חריגה משמעותית מנוהל כיתה ובי"ס תקין מבחינה מספרית.
לדידינו, אין זה מעניינו במדיניותה של עיריית נתניה, או של רשת אמ"ית. כמו כן, אין זה מענייננו ענייני בירוקרטיה כלשהם, או כספים האמורים לעבור ממשרד זה לאחר.
איננו סבורים כי יש להיות איש מקצוע על מנת להבין שזה מזיק גם לילד אתיופי וגם לילד לא אתיופי לגדול כנפרדים. האם אנו באמת רוצים ליצור דור עתידי ממורמר, מושפל ופגוע, ועד כמה אנו מודעים להשלכות שיבואו בעתיד כתוצאה מיצירת דור שכזה?
האם בישראל עלינו בכלל לדון בחשיבותם של מהלכים כגון המהלך המדובר?
איננו צריכה לומר את המובן מאליו, כי כשר החינוך זוהי אחריותך הבלעדית, לדאוג כי בספטמבר הקרוב יוכלו ילדי הקהילה האתיופית בנתניה לצעוד כשווים לצד ילדים לא אתיופים, בשבילים המובילים לבית ספרם המשותף.
מר גדעון סער, אנו מבקשים פגישה עמך להמשך דיון בנושא. כמו כן נודה לך על תשובה בכתב למכתבנו.
בתודה מראש,
שירי זוסמן כהן (פלאפון 0504877793)
(חתימה)
מטה המאבק של הקהילה האתיופית( איש קשר, פלאפון)
(חתימה)
הצטרפו למאבק הקהילה האתיופית בנתניה.
8.7.2012
לכבוד שר החינוך מר גדעון סער שירי זוסמן כהן
משרד החינוך (כתובת) יוסטמן 18/79 י-ם
כתובת מטה המאבק בנתניה
שלום רב,
הנדון: בקשה לדאגה לילדי הקהילה האתיופית בנתניה
שמי הוא שירי זוסמן- כהן, אני בת 29, ומתגוררת בירושלים.
לאחרונה אני עדה לתופעות בלתי נעימות, בלשון המעטה, המתרחשות במדינתנו. חברתי לפעילי הקהילה האתיופית בנתניה, ואנו פונים אליך בבקשה משותפת,
לדאוג לשילובם המיידי של ילדי הקהילה האתיופית בנתניה בבתי ספר רגילים.
נכון להיום, לאחר סגירת בי"ס סיני, עדיין יהיו בשנה הקרובה ארבעה בתי ספר נפרדים לקהילה האתיופית.
החלטת עיריית נתניה לשמר את בית ספר רמב"ם, בו קיים ריכוז של 95.5% ילדים מהקהילה האתיופית, עומדת בניגוד מוחלט להוראתך לסגור את בתי הספר הנפרדים. החלטה זו מהווה תקדים מסוכן לחברה הישראלית- אנו מצהירים כי החינוך בישראל הינו שוויוני, אך העובדות מדברות אחרת. אין זה ראוי, לפיכך, לפתוח בשנה הבאה כיתה א' בבית ספר רמב"ם, בה ילמדו ארבעה עשר ילדים, כשעשרה מתוכם אתיופים. פתיחתה של כיתה זו מנציחה את ההפרדה בבתי הספר ומגבירה את הפערים בחינוך, ומהווה חריגה משמעותית מנוהל כיתה ובי"ס תקין מבחינה מספרית.
לדידינו, אין זה מעניינו במדיניותה של עיריית נתניה, או של רשת אמ"ית. כמו כן, אין זה מענייננו ענייני בירוקרטיה כלשהם, או כספים האמורים לעבור ממשרד זה לאחר.
איננו סבורים כי יש להיות איש מקצוע על מנת להבין שזה מזיק גם לילד אתיופי וגם לילד לא אתיופי לגדול כנפרדים. האם אנו באמת רוצים ליצור דור עתידי ממורמר, מושפל ופגוע, ועד כמה אנו מודעים להשלכות שיבואו בעתיד כתוצאה מיצירת דור שכזה?
האם בישראל עלינו בכלל לדון בחשיבותם של מהלכים כגון המהלך המדובר?
איננו צריכה לומר את המובן מאליו, כי כשר החינוך זוהי אחריותך הבלעדית, לדאוג כי בספטמבר הקרוב יוכלו ילדי הקהילה האתיופית בנתניה לצעוד כשווים לצד ילדים לא אתיופים, בשבילים המובילים לבית ספרם המשותף.
מר גדעון סער, אנו מבקשים פגישה עמך להמשך דיון בנושא. כמו כן נודה לך על תשובה בכתב למכתבנו.
בתודה מראש,
שירי זוסמן כהן (פלאפון 0504877793)
(חתימה)
מטה המאבק של הקהילה האתיופית( איש קשר, פלאפון)
(חתימה)
הצטרפו למאבק הקהילה האתיופית בנתניה.
8.7.2012
לכבוד שר החינוך מר גדעון סער שירי זוסמן כהן
משרד החינוך (כתובת) יוסטמן 18/79 י-ם
כתובת מטה המאבק בנתניה
שלום רב,
הנדון: בקשה לדאגה לילדי הקהילה האתיופית בנתניה
שמי הוא שירי זוסמן- כהן, אני בת 29, ומתגוררת בירושלים.
לאחרונה אני עדה לתופעות בלתי נעימות, בלשון המעטה, המתרחשות במדינתנו. חברתי לפעילי הקהילה האתיופית בנתניה, ואנו פונים אליך בבקשה משותפת,
לדאוג לשילובם המיידי של ילדי הקהילה האתיופית בנתניה בבתי ספר רגילים.
נכון להיום, לאחר סגירת בי"ס סיני, עדיין יהיו בשנה הקרובה ארבעה בתי ספר נפרדים לקהילה האתיופית.
החלטת עיריית נתניה לשמר את בית ספר רמב"ם, בו קיים ריכוז של 95.5% ילדים מהקהילה האתיופית, עומדת בניגוד מוחלט להוראתך לסגור את בתי הספר הנפרדים. החלטה זו מהווה תקדים מסוכן לחברה הישראלית- אנו מצהירים כי החינוך בישראל הינו שוויוני, אך העובדות מדברות אחרת. אין זה ראוי, לפיכך, לפתוח בשנה הבאה כיתה א' בבית ספר רמב"ם, בה ילמדו ארבעה עשר ילדים, כשעשרה מתוכם אתיופים. פתיחתה של כיתה זו מנציחה את ההפרדה בבתי הספר ומגבירה את הפערים בחינוך, ומהווה חריגה משמעותית מנוהל כיתה ובי"ס תקין מבחינה מספרית.
לדידינו, אין זה מעניינו במדיניותה של עיריית נתניה, או של רשת אמ"ית. כמו כן, אין זה מענייננו ענייני בירוקרטיה כלשהם, או כספים האמורים לעבור ממשרד זה לאחר.
איננו סבורים כי יש להיות איש מקצוע על מנת להבין שזה מזיק גם לילד אתיופי וגם לילד לא אתיופי לגדול כנפרדים. האם אנו באמת רוצים ליצור דור עתידי ממורמר, מושפל ופגוע, ועד כמה אנו מודעים להשלכות שיבואו בעתיד כתוצאה מיצירת דור שכזה?
האם בישראל עלינו בכלל לדון בחשיבותם של מהלכים כגון המהלך המדובר?
איננו צריכה לומר את המובן מאליו, כי כשר החינוך זוהי אחריותך הבלעדית, לדאוג כי בספטמבר הקרוב יוכלו ילדי הקהילה האתיופית בנתניה לצעוד כשווים לצד ילדים לא אתיופים, בשבילים המובילים לבית ספרם המשותף.
מר גדעון סער, אנו מבקשים פגישה עמך להמשך דיון בנושא. כמו כן נודה לך על תשובה בכתב למכתבנו.
בתודה מראש,
שירי זוסמן כהן (פלאפון 0504877793)
(חתימה)
מטה המאבק של הקהילה האתיופית( איש קשר, פלאפון)
(חתימה)