תודה רבה:)
העניין הוא, שאני מנסה כרגע לעקוף כל סיוע נוסף, שאיננו ממן העניין, אפילו אם הוא מתאפשר כחלק מן השירות באותם מרכזים.
לדעתי, הגישה צריכה להיות זו שנכתבה בתחתית דו"ח האיבחון שנעשה לי לצורך השלמת בחינות הבגרות: "הדו"ח מתייחס אך ורק לקשיי למידה ולא לתכנים אישיים או אישיותיים".
לדוגמא: אם אני זקוק לאישור התאמה לתוספת זמןבעת המבחנים באוניברסיטה, לא תהיה כל תועלת אם במקביל יושקע טיפול בתחום החברתי.
אני עדיין חושש מעירבוב בין סוגי קשיים או בעיות, באופן שרק הזיק לי בעבר, ובכוונתי להימנע מכך.
ובאותו עניין: השבוע תהיה לי בדיקה אצל נוירולוג, שמטרתה לוודא האם קיימת אצלי תסמונת טוראט (הסימפטומים קיימים כפי שבוודאי יכולת להבין ממה שכתבתי, אך עד היום טרם אובחנתי בוודאות).