שלום רב
שידור לייב בפייס.
נערך ביום חמישי 5.9.19
בהשתתפות גילה בויום
תמר ג'ורנו.
מה צפוי ביום הבחירות.
ולאחרי.
https://www.facebook.com/gila.buyum/videos/10217484241750790/
בברכה
שלום רב
בהקשר לנושא זה כתבתי מאמר מאוד מעניין לפני 4 שנים.
בעקבות כתבה בעיתון.
אימת שנת 2012 חלפה עברה לה וזה נראה כמו שנרדמנו בשמירה, כאשר סרטים הוליוודיים עתירי אפקטים שהקדימו אותה, הילכו עלינו אימים. אבל היו גם סרטים דוקומנטריים רבים, אשר גם הביאו נבואות שונות (כולל של נוסטרדאמוס) לתקופה זו.
הקו המשותף לרבים מהסרטים היה, שאין מדובר על נקודה בזמן שזה שנת 2012 כפי שהיה מדובר על שנת 2000 ובאג אלפיים. הרי ידוע הוא שהתפיסה האנושית היא נקודתית במהותה, ואוהבת היא תאריכי יעד מוגדרים, וקשה לה לתפוס שינויים תהליכים במיוחד אם זה תהליכים המתמשכים בזמן.
קשה לנו מאוד לאמוד תהליכים מאוד איטיים, אשר יכולים להימשך אפילו עשרות שנים, עד אשר הם יגיעו לנקודת הפיצוץ.
ואם כן נדבר על תהליכים נקודתיים כמו מגיפות, אסונות טבע, ואסונות אסטרונומיים, יהיו הגרועים שבהם, תהליכים מעשי ידי האדם. כמו למשל מלחמה שיוצאת משליטה, ארגוני טרור תאבי כוח שעלולים "ליפול", על מאגר נשק גרעיני ועוד.
כל אלה ואחרים עלולים להביא לסיום החיים על פני כדור הארץ, במפתיע או שלא במפתיע.
לכבוד המאמר שפורסם בידיעות אחרונות, ובו צוינו 10 סיבות לסיום החיים עלי אדמות, באסוציאציה ל-10 המכות, החלטתי לבחון את הדברים, מבחינה רוחנית, נבואות מהתנ"ך וכתבי הקודש וגם במיוחד לאור סרטי מדע בדיוני, שלפעמים נדמה שהם לחלוטין לא דמיוניים, אלא הם מבצעים קפיצה בזמן, ושאנשים בעלי שאר רוח, הם אשר ראו את הנולד והציגו אותו כדמיון בקולנוע.
בהחלט מצאתי במאמר זה עובדות שהם כבר על הגבול של תודעה בשילוב עם חומר, ונגיעה ברבדים רוחניים כמו נפש, נשמה וכו'.
------------------------------------------------
הנה המאמר
http://www.oryada.com/sof-olam.htm
שלום רב לכם
פורום זה קיים כבר משנת 1998 והוא הותיק בפורומים.
הוא מיועד לדיונים במיסטיקה ואסטרולוגיה וכל מה שקשור בענייני רוח ואמונה. זה לא פורום מדע או היסטוריה, או כלכלה וכיוצא בזה.
מדי פעם נכנס לכאן איזה שהוא טרול אשר שמו היה בעבר
חשיבה חדה
קרח דק
סוכות
וכיום שמו סטנהוף.
שמתנהג כמו לאכול חזיר ביום כיפור בבית כנסת.
וחתימתו היא כדלהלן
אתר מעולה לטפוח חשיבה בקורתית.
הממצא היחידי של פאראפסיכולוגיה הוא Unrepeatability (אבחנות "חד-פעמיות" שונות ממטפל למטפל. הכותבת - מיסטיקנית שהתפכחה).
אתר מעולה הדן באופן מקיף בשרלטנות מטפלים.
האֵל מצוי אך בתחום אשר בין שתי אזני המאמין בקיומו...
--------------------------------------------------------------------------
מאחר ואין פורום זה עוסק בהוכחות מדעיות או לא לקיומה של מיסטיקה אין לנו כל צורך בהודעות מסוג זה ובוודאי שלא בחתימה מסוג זה. עם חתימה שכזו אין כותב זה יוכל לכתוב בפורום זה.
גם לא עם תכנים אשר אינם עוסקים בנושאי המיסטיקה.
כותב זה וכותבים אחרים מוזהרים להתייחס לנושאי הפורום אחרת יחסמו גורפת על ידי הנהלת הפורומים.
כמו כן אין להתבטא נגד אף אחד מחברי הפורום.
מי שרוצה להגיב להודעה זו שיגיב לי אך ורק בפרטי
בברכה
שלום רב לכם
נאמר שאנו ערבים זה לזה ושחלק מזה שאתה אדם רוחני זה להיות רגיש לזולת.
אז הנה אני צופה בתוכניתו של אברי גילעד מה אתם הייתם עושים, ואני צופה בכל פרק. זוהי תוכנית שבאה לעשות ניסויים חברתיים, ולביים סיטאציות בלתי אפשריות במקומות פומביים ולראות עד כמה הציבור היה מלתערב או לא.
אבל יש משהו לא תמיד אמין כשבאים לבדוק סיטואציות מבויימות וזה מה שכתתבי לאברי גלעד והשאלה היא בכלל אם יקראו ויגיבו.
להלן תגובתי.
שלום רב
פורום זה נועד לעסוק בענייני מיסטיקה ואסטרולוגיה בלבד, ונועד לשתף מידע, דעות, חוויות, תהיות וכו'. אין הוא נועד להתנצחויות, הוצאות דיבה, זלזול והשתלחות במשתמשים אחרים, פרובוקציות וכו'. אי לכך ימחקו ויצונזרו הודעות לאלתר.
אם יש לגולשים תלונות נא לפנות באופן פרטי.
http://forums.walla.co.il/viewtopic.php?f=1632&t=14704964
בברכה
שלום לכם
נתקלתי בכתבה מאוד תמוהה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5551350,00.html
ואני מצטטת משם
הורים זועמים: "פעילות מיסטית בקייטנת משרד החינוך"
לדבריהם, המפעילים הסבירו לילדים כי "למים יש כוחות ורגשות" ולימדו אותם לברך עליהם כדי שיוכלו להשפיע על איכותם וצבעם. "מדובר על מיסטיקה וכישוף", אמר אחד האבות. בחברה שהעבירה את הפעילות הסבירו: "העיקרון הוא ללמד את כוח הברכה והמילה, זו פעילות ערכית וחבל לנו שההורים לא מתחברים". במשרד החינוך לא הגיבו לדברים.
-----------------------------------------------------------------------
אז אני לא מבינה את ההורים האלה.
מה הם לא מנשקים מזוזות.
מתפללים.
הולכים עם קמע או חמסה.
אולי מקבלים ברכה מרבנים או הולכים למקום קדוש.
אז מה ההבדל.
חוץ מזה יש מחקרים שלמים אפילו מדעיים על הכוח הזוכר של המים.
אז הם פרימיטיבים מדי לפתוח עצמם ולהרחיב אופקים.
מה קורה כאן.
מה דעתכם
בברכה
שלום חברה
נתקלתי באמר ממש מאיר עיניים על מה בעצם קרה 4 שנים לפני החורבן ואני המומה.
אז הנה מאמר חובה מאת ליאור גור.
https://9-av.webflow.io/post/shnh-bkhynm
אני המומה למקרא הדברים.
זה ממש נראה כמו חלום בלהות. כמו סדרת אימה
תראו כמה זה מזעזע
וזה מהכתבה
שנת 66 לספירה: חנן בן חנן, כוהן גדול ובן לאחת מחמש משפחות האצולה הוותיקות והמכובדות בירושלים, מצליח לגבש קואליציה רעועה ולהכריז על ממשלה עצמאית. על אף שהיה ממחנה הצדוקים ואדם מתון בעמדותיו, הוא מבין שעל מנת לבסס את שלטונו הוא חייב לרצות את הכוחות הקיצוניים שמבעבעים בירושלים ומתקרבים לנקודת רתיחה. בעקבות הכרזת המרד וכהכנה למצור הרומאי הצפוי על העיר, הוא מורה לתושבים להתמקד בשתי פעולות עיקריות: איסוף ואגירה של כל סוגי המזון במחסנים גדולים, וביצור וחיזוק חומות העיר.
עד כאן מהלכים מאוד הגיוניים.
שנת 67 לספירה: אספסיאנוס בראש צבא עצום המונה ארבעים אלף חיילים רומאים, שוטפים את הגליל במרחץ דמים וכובשים אותו בסערה. הם משתלטים על עכו, כובשים בהליכה את ציפורי וגדר, ומגיעים למבצר יודפת שנחשב למעוז החזק ביותר בגליל. אחרי קרב ומצור ממושכים הם כובשים אותו, וממשיכים לטריכיי, טבריה וגמלא המבוצרת שברמת הגולן, ובהמשך גם לגוש חלב ולהר תבור. הגליל נכבש כולו והיהודים ששרדו בורחים בהמוניהם לירושלים.
בין הפליטים שמגיעים לעיר בולטת דמותו של יוחנן מגוש חלב שמלווה בקבוצה גדולה של תומכים מהגליל. יוחנן, איש עסקים וסוחר ממולח, עשה את הונו הרב מהשתלטות על שוק השמן הטהור עד כדי שהפך לבעל מונופול בתחום. הוא מצטרף לממשלה ותומך בקואליציה שמקים חנן בן חנן, אך במקביל, כמו פוליטיקאי מהזן הגרוע ביותר, הוא כורת הסכם חשאי עם הקנאים הקיצוניים, הסכם שעתיד להבעיר את השטח.
תחילת קיץ 67 לספירה: הקואליציה הרעועה נופלת בהפיכה צבאית, והקנאים המורדים החמושים משתלטים הר הבית ועל בית המקדש. הם מייסדים ממשלה חדשה, ממנים כהן גדול מטעמם ופותחים במלחמת אחים עקובה מדם בירושלים. עיר הבירה באותם ימים מתפוצצת עד להתפקע ממאות אלפי תושבים, חלקם זורמים אליה מכל הארץ עקב נפילת הערים השונות. בפועל היו אמורים תושבי העיר להתכונן למתקפה הרומאית הצפויה, אך במקום זה שתי ממשלות שונות מובילות שני צבאות יהודים להילחם אלה באלה...
שימו לב. הפיכה צבאית ושלטון של כוח.
כאשר הקנאים ויוחנן מגוש חלב ראו שאינם מצליחים להכריע את המערכה, הם מנצלים סופה אימתנית שהכתה בעיר, על מנת "להגניב" פנימה חיזוק בדמות עשרים אלף חיילים מבני אדום שיילחמו לצדם. בטבח הגדול הם רוצחים קרוב לעשרת אלפים איש, ומוציאים להורג שנים עשר אלף נוספים. ירושלים הופכת למרחץ דמים. מחוץ לחומות אורבים הרומאים, איש אינו יוצא ואיש אינו בא. בתוך העיר פועלות קבוצות שונות, וכנופיות של חמושים מטילות חיתתן על האוכלוסייה. כל אחת מהקבוצות מנסה להתחבר לקבוצה אחרת, על מנת להכריע את האחרת ולהשתלט על העיר. שפל גדול יורד על עיר הקודש המסוכסכת והמפולגת.
שימו לב לדברים. טבח של 22 אלף איש בתוך ירושלים הצפופה שנראית ממש כמו גטו אחרי שמאות אלפים ביקשו בה מקלט. בנתיים הרומאים צרים בחוץ, וזה 3 שנים לפני החורבן.
אביב שנת 69 לספירה: כעבור שנתיים וחצי חוזר לירושלים שמעון בר גיורא בראש קבוצות של חמושים שליוו אותו. בר גיורא, מנהיג כריזמטי עד מאוד, מצליח למגנט סביבו קבוצה מגוונת של אנשים שהאמינו בו כסוג של משיח. באופן מפתיע חוברים אליו גם בני האצולה והאריסטוקרטים מהממשלה הראשונה בירושלים וחלק מהכוהנים הגדולים. בכוחות מחודשים הם תוקפים את הממשלה הקנאית ששלטה בעיר, ועתה נחלקת ירושלים לשלושה מחנות עיקריים שנלחמים אלה באלה:
שמעון בר גיורא – שולט בעיר העליונה ובחלק מהעיר התחתונה, מלבד הר הבית;
יוחנן מגוש חלב – שולט בהר הבית ובחלק מהעיר התחתונה;
אלעזר בן שמעון והקנאים – מתרכזים באזור המקדש.
חורף שנת 70 לספירה: מביא את הנורא מכול. מתוך ניסיון להתמודד עם המצור הצפוי להם בעתיד, הורה חנן בן חנן (מי שהקים את הממשלה הראשונה) לאגור מזון רב שיכול היה להספיק לתושבי העיר למצור בן עשרים שנה. ירושלים הייתה ידועה עד אז בשפע ובמגוון המזון שקיים בה. שווקים משגשגים של עופות, פירות, קמח וגבינות, כל שכן, העולים לרגל הזרימו תוצרת חקלאית, ביכורים ובעלי חיים ששימשו עד אז לקורבנות.
באקט של טירוף מתודלק במשיחיות לאומית ובתחושת גאולה מתקרבת, מציתים הקנאים את כל מחסני המזון והאוכל שנאגרו בעיר.
כתוצאה מכך, על העיר נופל רעב כבד עוד לפני הגעת הרומאים לירושלים בשנת 70 לספירה. הלוחמים החמושים משתלטים על מקורות המזון שנותרו, ובזכות שליטתם על הר הבית הם מצליחים לשים את ידם על מלאי של בעלי חיים שהיו מיועדים לקורבנות, שמן שהיה מיועד להיכל, מים ועוד.
שימו לב. לשרוף את כל רזרבות המזון!!!
רוב התושבים מתמודדים עם אתגר קיומי יומיומי, בסיסי – איך לשרוד את היום. הרעב החריף מעביר אותם על דעתם ודוחף את האנשים לבצע מעשים בלתי אנושיים. סיעות חמושים פושטות על הבתים, גוררות החוצה נשים וילדים כדי להחרים פת לחם. אימהות גוזלות את שיירי האוכל האחרונים מפי ילדיהן, בני משפחה תוקפים זה את זה תמורת בדל מזון, ותופעות של קניבליזם מתפשטות בעיר. במר ייאושם מנסים חלק מהתושבים לקושש עשבים קרוב לחומות, שם לוכדים אותם הרומאים ומחסלים אותם. בספרות חז"ל מסופר שהרעב היה קשה עד כדי כך ששכרם של הלוחמים בעבור ראש של לוחם רומאי היה... תמר אחד!
במקביל, טיטוס בנו של אספסיאנוס, מגיע לירושלים בראש צבא עצום:
חמישה לגיונות חמושים מכף רגל ועד ראש, המונים יחדיו שישים וחמישה אלף חיילים ולצדם כוחות עזר מצוידים במגדלים וסולמות וחיל מצב. כל הכבודה מתיישבת סביב חומות העיר ונערכת למצור. ובירושלים משתוללת אש הטירוף והקנאות הדתית גם כאשר הרומאים כבר צרים על החומות. בעיר נאבקים בכוחותיהם האחרונים יוחנן מגוש חלב ואנשיו הסוברים שהגאולה בפתח, בשמעון בר גיורא ותומכיו המשיחיים שסבורים שהמפתח לגאולה המתקרבת נמצא בידם. הפעם המאבק הוא גם על מי ישלוט במקורות המזון הדלים שנותרו.
את ההמשך למדנו כולנו בבית הספר – הרומאים ממוטטים בקלות יחסית חומה אחר חומה, כותשים את הכוחות המותשים שנותרו בעיר ומחסלים את רובם, ומחריבים ושורפים את בית המקדש ואת העיר כולה. חלק מהפליטים ששרדו נכנעים לרומאים, השאר ממירים את דתם ורובם יוצאים לגלות בת קצת פחות מאלפיים שנה.
אז זה מה שהיה והכל תוצאה של ממש שנאת חינם. לא יאמן.
דרך אגב יש 3 צומות.
י' בטבת זה בשל מתחילת המצור של נבוכאדנצר לחורבן בית ראשון. מצור של שנה וחצי.
י"ז בתמוז הובקעה חומת ירושלים.
ואז כעבור 3 שבועות ב ט' באב חרב בית המקדש.
מסע מזעזע במכונת זמן
בברכה
מאמר בהחלט מאיר עיניים ומביא מחשבה.
אב הוא אחד משלושת החודשים שאני קוראת להם תיקון האגו.
בתמוז יש לנו ותם-ז', כאשר ז' זה סיוון מתן תורה.
כלומר האופוריה תמה.
כעת יש לנו את משה שעלה להר סיני ל-40 יום ואז העם מאבד את הביטחון שלו.
ואז יש את מעשה העגל ובני קורח ועדתו ושבירת הלוחות וצום י"ז בתמוז.
כלומר תמוז הוא התיקון של הספק = פסק = עמלק.
אב הוא חטא הגאווה. המרגלים חוזרים ואומרים ארץ זבת חלב ודבש אבל לא ראויה למגורים. כמו האגו שלנו שלא ראוי להיות כלי לנשמה. ואז יש את ט' בעב שזה לזכר החורבן, היום בו גם יוולד המשיח לפי המסורת.
אבל בין ט ל ט"ו באב מפרידים 6 ימים, זה כאילו מהדורה מחודשת של סיפור הבריאה כאשר ביום השישי נברא האדם בצלם כזכר ונקבה.
אולי זה רמז לאהבה, זיווג אחדות, וכל זה מתחבר לקטע של מצד אחד חורבן ב ט' באב אבל בריאה חדשה וקשר חדש לירושלים שאולי זה ההקשר לחתן המקדש את זוגתו וגם את ירושלים עימו.
בברכה
שלום חברה
אין ספר יותר עלי מספר זה ואני גם זו שהבאתי לתרגומו. אז הנה לכם מתנה
אנו משיקים בימים אלו את האתר החדש של חדקרן. מדובר באתר שעבדנו עליו רבות בשנה האחרונה ושמארגן את התכנים הקרובים לליבנו בצורה נגישה וחיה, והוא ימשיך להתעדכן על הזמן בתכנים חדשים ובמאמרים חדשים שיעניקו נקודות מבט חדשות והשראה.
הנה הלינק לאתר חדקרן החדש.
לרגל חגיגות השקת האתר אנחנו מעניקים במתנה עד סוף יולי את הספר הראשון והאהוב שלנו: ׳התקדשות׳ מאת אליזבת הייך, במתנה לכל מי שירצה, כספר אלקטרוני.
מקבלים את הספר דרך הרשמה בלינק הזה:
https://mailchi.mp/hadkeren/hitkadshut
לאחר ההרשמה בלינק מקבלים מייל עם קוד הנחה מיוחד לאתר "עברית" ובו מקבלים את הספר במתנה. כל התהליך מוסבר במייל שמי שנרשם מקבל.
הנה הטקסט כריכה אחורית, שיכול לתת כיוון לפוסט:
הספר התקדשות מביא את סיפור חייה של אליזבט הייך, מייסדת בית הספר הגדול והוותיק באירופה ליוגה, ואת האירועים וההתנסויות שתרמו להתפתחותה הרוחנית. בין אם קוראים את הספר כאוטוביוגרפיה החושפת אמיתות מיסטיות, או כהתחקות אחר מסע ההתקדשות האישי של המחברת, מדובר בספר מעורר השראה.
מסע חייה של הייך במאה העשרים שלוב בזיכרון חי של התנסויותיה בחיים קודמים ככוהנת צעירה במצרים העתיקה. ההתרחשויות בהווה וחוויות העבר השזורות זו בזו חושפות את הקשר האמיץ שבין העולמות השונים. הספר מתאר בפרטים מרגשים את הכנתה להתקדשות במצרים, כיצד הכהן הגדול פתאהוטפ מדריך אותה לאורך התפתחותה שלב אחר שלב, ומוליכה אל עבר הבנת המסתורין הנעלים ביותר. בין היתר הייך חולקת איתנו בספרה את החוקים השולטים ביקום, בעולם ובאדם ואנו מתנסים בעבודה הפנימית הנדרשת לשם התפתחות אל עבר ההכרה העצמית, ההתוודעות לסוד האני וההתקדשות בו.
בברכה