החזרת אהבה דוד דהן הקבליסט
היחיד בארץ שעובד בשיטת תשלום לאחר הצלחה
תקשור,ביו אנרגיה,קבלה ודמיון מודרך
אתר https://www.davd-hiller.com/
בהחלט תחום הפוריות זה תחום שאני עוסק בו רבות ובהחלט ניתן לבדוק זאת ועוד הרבה דברים נוספים את מוזמנת ליצור קשר
בטלפון 0537636393 ואשמח לעזור
עמי קשר דרך המייל: oferavraham83@gmail.com
או דרך הקבוצה בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1713925202164127/?ref=bookmarks
אשמח לתת לכם הכוונה וייעוץ.
יום נפלא!
בברכה,
עופר אברהם
בהצלחה
בס"ד
צריך להבין שהקב"ה בורא את היקום ואת תושביו במחזורים, ובכל מחזור כזה יש מהות אחת השולטת בבריאה הפיזית. במחזור שלנו זה האדם כפי שצורתו כיום, היו מחזורים קודמים שם היו יצורים אחרים שהיו במרכז. אחד המחזורים האלו היה העולם שלפני המבול, שם היצורים היו שונים לחלוטין, בעלי מימדים עצומים שחיו מאות שנים, ולחלקם היה אפילו זנב. כך ששרידי תרביות אלו, עדיין קיימים בתוכנו בצורות שונות, ולחלקם יש עדיין סוגי טכנולוגיות שאנו לא מכירים, ולא משערים על קיומם. חלקם באים לעזור, אבל חלקם לא (כגון חלק מדור המבול), אבל צריך לדעת שהם לא העיקר במחזור הזה של הבריאה, אלא האדם כפי שהקב"ה יצר אותו לאחר המבול.
אריאל תחליט אתה סותר את עצמך מצד אחד אתה כותב שאין חייזרים ומצד שני אתה אומר שיש אז מה ההחלטה חח
יש לי חדשות עבורכם .... :
1. האמת היא שאתם מבלבלים בין תנועת החסידות של הבעש"ט לבין החסידים האשכנזים ולראיה רבי יהודה החסיד .
2. בעל שם הוא מושג המציין בסופו של דבר על אדם העושה שימוש בקבלה מעשית . יש הבדל מהותי עצום בין חסידות אשכנז הראשונה לבין זו של הבעש"ט . ההבעש"ט שינה את התפיסה של החסידים אשר דגלו בסיגוף הגוף הפיזי על מנת לשאוף להתעלות רוחנית ואילו הבעש"ט החליף את הסיגוף בשמחה אמיתית .הוא שינה את כל התפיסה היהודית בנושא הגישה הקבלית על חייו של היהודי . די בהצצה בספר החסידים של רבי יהודה החסיד על מנת להבין כמה שונה החסידות הישנה מזו החדשה .
3. משיחיות אינה מתורותיו של הבעש"ט .אפילו הרבי מילובביץ' סירב ודיכא לתת דרור לתנועה המשיחיסטית שהתפתחה בחצרו. עד מותו הם היו מיעוט שנשמר בשוליים ולא קורב אל שולחנו. לאחר מות הרב ,ברגל גסה הם מיהרו לתפוס שליטה על "ירושת הרב" כלומר השליטה בתנועה . עד עצם היום הזה ,חלק ניכר מהמאמינים דוחים את הגישה המשיחיסטית . לקראת מותו ניסו חסידי התנועה המשיחית בתוך חב"ד ,להפעיל לחצים על הרב ,כי יודה שהוא הוא המשיח . הוא עד לנשימתו האחרונה מיאן לעשות זאת !!!! .
- דיברנו בעבר על כך כאן בפורום , אין מה לחדש כאן .
מיותר לציין כי החסידים של ימינו אינם החסידים דאז והמושג הישן של "חסיד" העוסק כולו בניסיון להגיע להארה ולהתעלות רוחנית דרך לימוד הקבלה דאז על ידי עינויים קשים ,נמוג כמעט ככולו מין העולם. הבעש"ט פישט את התהליך וטען כי הדרך להתעלות רוחנית ולהתקרבות אל הבורא ,היא דרך השמחה שכן היא היחידה שבאמת מרוממת את נפשו של האדם . הגישה הקדומה טענה שבכדי למנף את הקשר רוח - נפש לעומת גוף ,היא דיכוי וסיגוף החומר (הגוף הפיזי של החסיד ) .
הדרך הישנה הביאה רבים לחוסר איזון נפשית ,רבים בניסיון זה להגיע להתעלות נפשית חוו משברים .קל לראות זאת בדוגמא הידועה והמפורסמת שבהם והוא רבי יהודה החסיד שמיאן לחתום על ספריו בשמו ואו לקשר שמו אליהם שמא גופו הפיזי יהנה מפרסום שמו .האיש הרבה בצניעות כל כך רבה שספר החסידים שכתב בה את משנתם וחוקיהם משמש מסוף המאה ה-12 לספר החוקים הכי קובע בתחום וכל אלה שממשיכים בדרך הישנה חיים על פיו.
גם כאשר הרמב"ם כתב את מורי נבוכים סרבו לקרוא ואף הוציאו איסור על כתביו החוכמה של האדם היא לקחת רק את הדברים הטובים בלבד וזה נכון לגבי כול דבר בחיים
התניא הוא ספר מדהים שיש בו עומקים והסברים מדהימים אני לומד תניא כבר שנים רבות ואני חושב שחב"ד היא חסידות מדהימה שמקבלת ומקרבת מאוד וראיה לכך שמתי את ילדיי שילמדו שם החסידות היא לא פוליטית ופועלת רבות לעזרה ליהודים בכול העולם ולמרות ששורשיי הם מיהדות ספרד וסבי היה מקובל מוכר מאוד אני עדיין בחרתי בזרם של חב"ד ולא לזרמים אחרים בגלל סיבות רבות מאוד והעיקרית בינהם היא דווקא הפתיחות והקבלה של האחר אני לא יודע מהיכן לקחת את האינפורמציה לגבי התניא אבל ספר התניא מוגדר כספר הבינוניים ומלמד רבות על העומק בתורה ומומלץ מאוד ללמוד אותו.
ולעניננו אנני מעוניין לריב עם אף אחד ולא לפגוע באף אחד וכאשר כל אחד מכבד את האחר והדיון ענייני אין לי שום התנגדות נהפוך הוא אשמח לשתף ללמוד וללמד וכמו שאמר הפתגם אין הביישן למד ואין הקפדן מלמד מכול מלמדיי השכלתי .
ועוד משפט חשוב לעניין הוא המקורות אומרים עשה לך רב ואז מוסיף ואומר יגעת ומצאת תאמין.
הכוונה היא שגם עם עשית לך רב ללמוד ממנו עדיין אל תסתפק בדבריו ותחקור ותלמד עד שתקבל את התשובות שישביעו את רצונך.
אינך מעוניין בריב...אל חשוב שתשים לב למה שאתה כותב.
ברגע שאני כותב שאני לא מתחבר לאדם אני גם מיישם את מה שאני כותב ולא מתקרב אליו.
אתה כתבת שאינך מעוניין באנרגיה שלי סביבך, לכן לא מובן לי מדוע בכל זאת אתה בוחר לענות לי.
אתה צודק בשורות טובות ובהצלחה לא אגיב יותר להודעות שלך