שלום,
ראשית יש לבדוק תקינות המעבד והזכרונות RAM.
שנית יש לבדוק שהמעבד לא מתחמם יתר על המידה.
כיבוי פתאמי יכול לקרות כאשר יש תקלה בחומרה, על כן אני לא חושב שיש צורך לבדוק את התוכנה או וירוסים.
בהצלחה!
כשהאינטרנט נתקע, יש לבדוק תעבורת נתונים על גבי הרשת. ייתכן וישנם תהליכים או תוכנות המייצרים המון פאקטים של מידע ומציפים את הרשת וזה יוצר קצב איטי. או במילים אחרות "פקק".
נסו לאתחל את הראוטר, את המחשב, לוודא כי אין לכם וירוסים או תוכנות הורדה פעילות.
בנוסף, ייתכן וישנם המון קבצים זמניים השמורים בכונן המקומי. קבצים אלו נועדו לזרז את הגלישה באתרים שאתם רגילים לבקר באופן קבוע, אך ככל שנצברים יותר קבצים כאלו, הדבר מכביד על הדפדפן כי הוא צריך בכל הפעלה לטעון יותר ויותר קבצים. על כן רצוי ומומלץ למחוק קבצים זמניים באמצעות תפריט כלים>אפשרויות אינטרנט. שם בחלון ישנה אפשרות מחיקה, זה עניין של כמה שניות עד דקה או שתיים, תלוי בכמות הקבצים.
לאחר מכן סגרו את הדפדפן ופתחו שוב וזהו.
בהצלחה!
ולא למהר להחליף ספק או תשתית!!!! אל תתנו לפרסומות למכור לכם אשליות. מהירות אינה בהכרח פונקציה של רוחב הפס שלכם, אלא של קצב הנתונים הנשלחים מהמסוף לשרת ובחזרה.
כשהמעבד "נטחן", זה עקב תהליך שמפעיל אותו בצורה מרובה.
שלח בבקשה תמונת מסך של מנהל המשימות שלך, ואולי אוכל לזהות את התהליך הסורר.
גם אני ממליץ על פיירפוקס + AD BLOCK
שילוב מנצח שהוכיח את עצמו.
ולגבי הכרום - את אומרת שזה התחיל לאחר פירמוט המחשב. איזו מערכת הפעלה הותקנה?
גם לי הדבר קרה מספר פעמים.
מה שעשיתי במקרים הללו היה לגשת ידנית לנקודה בה הסרט "הסתיים", ולהמשיך לטעון משם. בד"כ זה הוכיח את עצמו עד הסוף.
לא ברור למה ומדוע, אבל תנסה לשחק עם הטעינה בצורה ידנית.
בהצלחה!
הודיה שלום,
האם וידאת כי הצבעים שקנית תואמים לאותו דגם של המדפסת שלך?
בנוסף, האם הבחנת בהודעה כלשהי בעת ההדפסה, הקשורה למדפסת?
נסי לבצע כיבוי והפעלה למדפסת, להכניס מחדש את המחסניות צבע, לוודא כי הכל במקום ואז להדפיס שנית.
בהצלחה!
שלום,
בטאבלטים זה עניין של אפליקציה מתאימה. בדיוק כמו בסמארטפונים. אם תחפש אפליקציית רדיו אתה תמצא שלל של חינמיות שעובדות מצויין.
בברכה,
איילת שלום,
בכל מחשב נייד ישנו כפתור המיוחד למעבר בין מסכים.
בד"כ עלייך ללחוץ על ה FUNCTION + F7 וזה יחליף בין המסכים כאשר הם מחוברים בצורה תקינה. נסי את זה.
בהצלחה!
יעקב שלום,
ההודעה שאתה מקבל מתריעה על מחסור בשטח זמין בכונן בו אתה מבקש ליצור גיבוי.
עליך לפנות מקום או לחלופין לספק כונן אחר עם שטח זמין.
בברכה,
איזה קובץ ניסית להדפיס? מאיזה אתר?
האם תוכל להוסיף קישור לאתר שנוכל לבדוק אותו?