אני לא בטוח שזה המקום אבל......
כידוע, אדם מתהפך וזז בשנתו אין ספור פעמים. כיצד זה קורה שאין הוא נופל ממיטתו ?
לעומת זאת, לאדם ללא הכרה וללא תנועה, לצידי מיטתו בבית חולים שמים מדפים כדי שלא ייפול.
תודה,
רפי.
שלום רב,
בפירוט ההודעות במייל ששלחתי למשל היום, מופיע תאריך המשלוח 26/3/2013. יתר כל ההודעות במייל ששלחתי, תאריך המשלוח המופיע הוא מלפני 15 יום. כיצד לתקן זאת ?
העניין חשוב לי מאד.
תודה
ניסיתי בהתחל --->חיפוש את כל הקומבינציות ולא מצאתי. יש אולי עוד דרך לאתר את הקובץ ?
תודה.
ערב טוב ותודה על תשומת הלב.
למרות שהתקנתי את התוכנה, בפירוט העצום בגודלו שקיבלתי אני לא מצליח לאתר את הקובץ.
אני חייב לחדד את הבעיה: רציתי להעביר קובץ בשם מסויים מ"המסמכים שלי" לדיסק און קי. עשיתי "גזור" ו"הדבק" ואז
קיבלתי הערה שבדיסק און קי כבר קיים קובץ בשם זה והאם ברצוני להחליף את הקובץ שבדיסק און קי בזה שהעברתי מ"המסמכים שלי".
לחצתי "כן" ומאז נעלמו 2 הקבצים: זה שהיה בדיסק און קי וזה שהיה ב"המסמכים שלי".
אנא עזרתך כיצד בכל זאת אוכל לאתרו.
תודה.
שלום רב,
בטעות מחקתי קובץ שהיה על הדיסק און קי. בסל המיחזור הוא איננו. האם והיכן אוכל לאתרו ?
תודה ויום טוב.
חברים יקרים,
שלשום, 4/3/2013, אני קם כהרגלי לקראת עוד יום עבודה. שמח ועם שיר בלב אני הולך למקום חניית מכוניתי ( ליד רח' הרא"ה 175 ברמת גן ) ויוק - היא איננה היכן שהחניתי אותה ערב לפני כן. חשבתי לתומי שאולי שכחתי היכן החניתי אותה, עשיתי סיבוב רגלי באזור ואז הבנתי: מכוניתי האהובה פשוט נגנבה. עכשיו שתבינו, זו לא היתה ( עם כל הכבוד - ויש כבוד ) סובארו, מזדה או מיצובישי, מרצדס או ב.מ.וו, אלא יונדאי גטס בצבע צהוב, ישנה וחבוטה ( מ.ר. 60 - 136 - 76 ). מובן שהודעתי למשטרה ולחב' הביטוח ( חראם, צד ג' בלבד ). יכול להיות שלמישהו לא היתה דרך לחזור הביתה והוא נטל אותה וזנח אותה לאנחות באיזשהו מקום. מכם חברים יקרים אני מבקש לפקוח עין ולהסתכל סביבכם, אולי תבחינו בה ותודיעו לי.
הרבה תודות מראש,
אלון 4887733 - 050, 7305747 - 03
זהו המכתב ששלחתי אליהם ושתוכנו מדבר בעד עצמו. כל מילה מיותרת.
ביום 12/12/2012 נרשמתי לטיול "סין במסלול קלאסי" שאמור היה לצאת ב 19/3/2013. החל מ 14/1/2013, הקפדתי לבדוק בפרסומכם במוסף "מסלול" של "ידיעות אחרונות" ואכן מאז וליד התאריך 19/3/2013 הופיעה תמיד ובהדגשה המילה "מובטח".
היום, 4/2/2013 בשעה 10:50, מתקשר אליי צחי ממשרדכם כדי ליידע אותי שהטיול אינו יוצא.
מעבר לאכזבה, אם זהו לא זלזול בלקוח, אינני יודע זלזול מהו. זוהי בפירוש הטעיית לקוחות עם כל המשתמע מכך. אני לכשעצמי הסקתי את המסקנה המתבקשת ומעבר לכך אמליץ בפני כל מכריי להדיר רגליהם מכם. חברת נסיעות שאינה עומדת במילתה, לא ראויה שאני או חבריי יתקשרו עימה.
שלום רב,
יש לי הצעה לטוס לסין דרך טשקנט. האם מישהו יכול לספר לי על חברת תעופה זו :
מטוסים ישנים / חדישים, שירות, נוחיות המושבים.
תודה מראש לכל מידע.