וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס, המספרים מאחורי ההיסטוריה: "יחיד במינו"

העקביות, המסירות, ההישג המרשים: כך לברון ג'יימס שוב נכנס לרשימה ייחודית. וגם: החשש של הניקס, והתקווה של אינדיאנה

לברון ג'יימס, מה עוד אפשר להגיד? הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא סיפק עוד משחק אדיר, שכלל 35 נקודות, 8 ריבאונדים, 8 אסיסטים, הגנה מצוינת וכמה סלים מכריעים, ניצחון חוץ למיאמי בטורונטו ועלייה למאזן חיובי, עוד משחק שבו הוליך בקבוצה בכל הפרמטרים - ועדיין, כל זה מתגמד לעומת ההישג ההיסטורי: לברון השלים משחק 500 ברציפות שבו הוא קולע 10 נקודות ומעלה.

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול רודי גיי, טורונטו ראפטורס. רויטרס
יותר משחקים עם 50 נקודות ומעלה/רויטרס

"כשאני רואה סטטיסטיקה כזו, אני אומר 'וואו', כי אני מכיר את ההיסטוריה של המשחק, ואני יודע מי השחקנים שסללו את הדרך", אמר לברון, "להיכלל בכזו רשימה מכובדת, זו תחושה נהדרת". ואכן, הרשימה מכובדת. ג'יימס הצטרף לקרים עבדול ג'באר (עם רצפים של 787 ו-508 משחקים), מייקל ג'ורדן (866), קרל מלון (575) ומוזס מלון (526) כשחקנים היחידים שהשלימו הישג שכזה.

ג'יימס קלע בדאבל פיגרס בכל משחק מאז שמילווקי עצרה אותו על 8 נקודות ב-5 בינואר 2007. בלילה שאחרי קלע 19 מול ניו ג'רזי, ומאז לא עצר. הסטטיסטיקה המרשימה שלו כוללת יותר משחקים עם 50 נקודות ומעלה (תשעה) מאשר משחקים עם 10 ומטה (שמונה). כשמוסיפים לספירה משחקי פלייאוף, הרי שלברון קלע בספרות כפולות ב-898 משחקים מתוך 907 משחקים בקריירה.

כמובן שעבור הישג כזה נדרש לא רק כישרון יוצא דופן, אלא בעיקר עקביות ומוסר עבודה. חבריו לקבוצה של לברון מנסים להמחיש איך מגיעים להישג שכזה. "הוא יחיד במינו", אומר עליו שיין באטייה, "אתם לא באמת רואים את העבודה שהוא משקיע, לא רק בכדורסל, אלא על הגוף שלו, כדי לשמור על הרמה הכי גבוהה בעולם. נדרש מסירות גדולה והשקעה עצומה. בגלל זה הוא מה שהוא". גם דווין וויד מצדיע ואומר ש"באימון, בחימום, במשחקים, הוא פשוט שחקן עקבי, נקודה. אני לא מופתע מזה".

עוד הלילה ב-NBA:

* דאגה בניו יורק מהפציעה של טייסון צ'נדלר. לא רק שהניקס ספגו הלילה הפסד שלישי בארבעה משחקים, ועוד בבית לשארלוט, בנוסף צ'נדלר נפצע אחרי התנגשות עם קמבה ווקר, וירד לספסל. אחרי שישב עם הברך החבולה כמה דקות לספסל, צלע וקיפץ לחדר ההלבשה. לאור הפציעות שמגבילות את אמארה סטודמאייר וקניון מרטין, הניקס סובלים מבעיה מתחת לסלים. "יש לי הרבה חומר למחשבה", הודה מייק וודסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פול ג'ורג', רוי היברט, אינדיאנה פייסרס. GettyImages
כל ניצחון חשוב. אינדיאנה/GettyImages

* אינדיאנה, שגברה על דטרויט, פותחת עונה במאזן 0:4. הפייסרס זוכרים שבעונה שעברה הם הגיעו עד לגמר המזרח והפסידו 4:3 למיאמי, השנה הם מקווים שכדי לעשות את השדרוג כדאי להם להשיג את יתרון הביתיות. אשתקד הם פתחו את העונה עם שישה הפסדים בתשעת המשחקים הראשונים, השנה זה נראה אחרת.

"זה ניצחון שיעניק לנו ביטחון, אבל העונה רק התחילה, אין פה הצהרות", מתעקש פול ג'ורג', בעוד רוי היברט יודע: "אנחנו רק רוצים לעלות על המגרש. אנחנו קבוצה מנוסה, ויודעים שכל ניצחון הוא חשוב".

* כריס בוש לא שיחק הלילה במדי מיאמי לאחר שבחר לעמוד לצד אשתו, שילדה את ילדו השני (זו בת, בשעה טובה). מיאמי לא רק שהסתדרה בלעדיו, הנתונים אף מראים שבעונה שעברה בלי בוש המאזן של מיאמי היה 0:8, בפער ממוצע של 11.5 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully