יש לי רצון לכתוב פה פינה קצת מצחיקה ...לחברי 30 פלוס...

אני עובדת בסופר כעת סיבות שלי ....אני גרושה עם 2 בנות....בת 32....אני לא מעונינת להכרות דרך פורומים...רק מעט להיתפרקות....כי אני לא יוצאת לשום מקום ....פשוט אין לי זמן... הפינה תקרא ה:סופר סטנד אפ....על בעיות הסופר אם אפשר לפתור אותן בחביבות...להעביר הלאה... בעיה ראשונה בעיתית קשה. תגידו אתם גם ניתקלתם במצב הזה שאתם מגיעים לסופר כלקוחות ואתם מתחילים להפציץ את הקופאית במליון שאלות כמו:למה חסר מוצר כלשהו על המדף?...למה תמיד חסר מטרנה שלב 3 ?...למה אין מזגן היום בסופר?אז אני מאד רוצה לבקש ממכם בעדינות הקופאית היא לא פסיכולוגית..לא מנהלת סופר היא רק קופאית...יש מנהל אספקה אליו פונים...יש מנהל סניף.קופה ראשית .מנהל מחסן שואלים את שמם ופונים..שתדעו לכם זו ממש עבודת המידות להיות קופאית למשך שעות איתכם צידקות ....או שצריך להיות דפקטית ...אין מצב אחר....לעיתים אני נישארת במצב בלי אויר ..אין לי כח לענות כבר..אני גם צריכה להיות סבלנית מאד בשרות..דאגה למוצרים ולתשלום..וברצף ..וגם פסיכולוגית...כמו המנהל החליט היום לחסוך במזגן...אין לי מושג אפילו אם הוא זכר להדליק אותו.......אנשי סופר זה אנשים ללא השכלה...אלא אם הם סטודנטים שממנים עצמם כקופאים ללמודים באוניברסיטה...או חילים גו'בניקים שבוע כן שבוע לא ...או אחרי הבסיס באים אלינו...כסדרנים לעשות כסף...חייל מקבל גרושים...במטרנה חסר מספר 3 כי זה כנראה לא הולך וגורם להם להפסדים...אין לי מושג בענין שנים אין לי תינוקים לא יודעת מה הולך מה לא...לגבי המוצרים החסרים כנראה הם מידי יקרים וכאן אתם באים לקנות בזול...לא?! אז בלי דרישות..ופתאם הם ניתקלים במוצר יקר ..ומה זה ?! זה לא יקר....אז הפעם החליטו לפנק אותכם...דחילקום הכל פסיכולוגי...אתם לא יכולים לענות לעצמכם את אותם תשובות...?! בלי לטחון שכל לקופאית שהיא הולכת הביתה רק עם ליווי שהיא לא תיתקע איפהו לחשוב ביא כבר לא מסוגלת...

יש לי עוד ככ" הרבה בעיות להציג ואולי דרך הפינה הזו הם יפטרו...

אם תהיו יותר מתחשבים..נודה לכם..זה להיום .קריאה מהנה...

בעיה מספר 2.....בעיתית לא פחות....

למה כשיש בעיה בשרות אתם מתחילים לאיים עלינו שתלכו לסופרים אחרים..ואתם ממש בהרגשה שזה נורא מפחיד אותנו..באמת תחשבו...מה הרעיון..הרי זה שב והולך..ואנחנו לא נירתעים....אולי כבר תבינו שזה מוגזם... הקניות בזול..משרתים אותכם כמה שרק אפשר עובדים בשבילכם חגים ..מוצאי שבתות לפני חגים ...עד כניסת שבת....ותמיד תלונות....הכי הורג אותנו זה נלך לסופר אחר........אל תעשו לנו את זה....בחייכם ...תלכו לאן שטוב לכם..איפה שהכי שווה לכם....אצלנו יש זול וחניה חינם....מי שלא מתאים לו יקבל שרות של קניון ישלם כפול....על המקום שמושכר בקניון הרי מישהו צריך לממן אותו....אתם באים לשוק....יש לכם שרות....?!....אתם מחטטים בערמות של חפצים בשביל לקנות ב2 שקל....די עם זה...ואם תמשיכו לאיים אנחנו נעשה דיל עם הסופר השני שלא יקבל אותכם גם .......אתם אלימים מילולית..... בעיה שלישית קשה....מתי כבר אנשים יקלטו שאם קופאית מוציאה כמויות של כסף....היא סוגרת קופה....קצת להפעיל שכל....מהיכן צץ הכסף הנל" והצ'קים....וכשהיא מכניסה מעט כסף מזומן היא פותחת קופה..תפעילו מעט שכל 2 דקות תחסכו לנו הרבה צער קופאית עושה הצהרת כספים אסור לה לענות ללקוחות...אי אפשר להתרכז...וזה כסף רב ואחריות גדולה..לא מדברים איתה אם לא צריך. היא עונה ומתבלבלת וכו"...דפקתית גם צועקת....המצב הנתון כשהיא פותחת שואלים סגור?....כשהיא סוגרת שואלים פתוח ?...מה זה פרנציפ או קונטרה משהו........ בעיה 4...כינויים של גנאי כמו רבנית צדקת..אלופה וכו" זה מטורף עוד עלולים לאשפז אתכם....מיותר בעיה 5.....למה יש תמיד אנשים קבועים ששוכחים מוצרים וצריך לעשות להם השהיות חשבון....מה זה לבחון את הסבלנות שלנו?!..זה מעכב קופה ואז הוא רץ ועוקף תור ושוב מעלים לו חשבון וצעקות מאיפה הוא הגיע החצוף הזה ..אין דף ועט מראש לרשום רשימת קניות..אני מוכנה לרשום לכם או תבקשו מהשכנה אם אתם אלמנים לדוג" ... מי יודע....אלה שתמיד שוכחים תעודת זהות ... אני אומרת לכם פעם הבאה לא תקבלו שרות...אם היא ברכב...אני אדרוש ממכם לרדת לרכב... אל תנצלו נו את מכירה וכזה...השאר יבוא בהמשך...

הייתי מאד מעונינת לבקש אם אפשר...

כשמורידים מוצר עקב חרטה לרכשו.. לצד שני לקופה שממול....גם לזכור שהוא עובר בחשבון של מישהו אחר....והקופאית מסכנה לא יודעת מה שיך למי...הדבר הזה קטסטרופה...יש לכם מקום לחזרות...נא לשאול... עמדתי לצאת מהקופה ...כבר אמרתי סגור..באתם במהירות הבזק...תשמעי משהו ממש דחוף...או נכה ...וכו" [דא" מביאים את הנכים לעבור בתור ללא המתנה...למה מביאים אותם..?מתעללים בהם בגרירה עד הסופר...למה?...הם הרי לא קונים לא זזים ולא אורזים...]בכל אופןפתחתי קופה בשנית והייתי נחמדה ...ואני מעכבת את עצמי...ואז בלי לעפעף...אתם מוותרים בתור למישהו עם 5 מוצרים בלבד לפניכם......רגע זה נעשה משפיות מלאה או חלקית?...אם זו שפיות מלאה ...המצב גרוע... סתם טיפ :תפסיקו לרוץ מקופה לקופה לחסוך זמן...כמה זמן שמגיע לכם להמתין. משמים...כך תמתינו...מנסיון... האנטי מאמינים טוענים זה חוק מרפי...בדוק הדבר אני עוקבת כל הזמן ואתם רצים לשם נופלת המדפסת ...חוזרים אחד ניתקע עם חמש צ'קים...רצים שוב לקופה אחרת משלוח 20 ארגז וכו"...מתי כבר תיפקחו עיניים?!....סוד בלב מה זה מצחיק לי...

יש לי רצון לכתוב פה פינה קצת מצחיקה ...לחברי 30 פלוס...

אני עובדת בסופר כעת סיבות שלי ....אני גרושה עם 2 בנות....בת 32....אני לא מעונינת להכרות דרך פורומים...רק מעט להיתפרקות....כי אני לא יוצאת לשום מקום ....פשוט אין לי זמן... הפינה תקרא ה:סופר סטנד אפ....על בעיות הסופר אם אפשר לפתור אותן בחביבות...להעביר הלאה... בעיה ראשונה בעיתית קשה. תגידו אתם גם ניתקלתם במצב הזה שאתם מגיעים לסופר כלקוחות ואתם מתחילים להפציץ את הקופאית במליון שאלות כמו:למה חסר מוצר כלשהו על המדף?...למה תמיד חסר מטרנה שלב 3 ?...למה אין מזגן היום בסופר?אז אני מאד רוצה לבקש ממכם בעדינות הקופאית היא לא פסיכולוגית..לא מנהלת סופר היא רק קופאית...יש מנהל אספקה אליו פונים...יש מנהל סניף.קופה ראשית .מנהל מחסן שואלים את שמם ופונים..שתדעו לכם זו ממש עבודת המידות להיות קופאית למשך שעות איתכם צידקות ....או שצריך להיות דפקטית ...אין מצב אחר....לעיתים אני נישארת במצב בלי אויר ..אין לי כח לענות כבר..אני גם צריכה להיות סבלנית מאד בשרות..דאגה למוצרים ולתשלום..וברצף ..וגם פסיכולוגית...כמו המנהל החליט היום לחסוך במזגן...אין לי מושג אפילו אם הוא זכר להדליק אותו.......אנשי סופר זה אנשים ללא השכלה...אלא אם הם סטודנטים שממנים עצמם כקופאים ללמודים באוניברסיטה...או חילים גו'בניקים שבוע כן שבוע לא ...או אחרי הבסיס באים אלינו...כסדרנים לעשות כסף...חייל מקבל גרושים...במטרנה חסר מספר 3 כי זה כנראה לא הולך וגורם להם להפסדים...אין לי מושג בענין שנים אין לי תינוקים לא יודעת מה הולך מה לא...לגבי המוצרים החסרים כנראה הם מידי יקרים וכאן אתם באים לקנות בזול...לא?! אז בלי דרישות..ופתאם הם ניתקלים במוצר יקר ..ומה זה ?! זה לא יקר....אז הפעם החליטו לפנק אותכם...דחילקום הכל פסיכולוגי...אתם לא יכולים לענות לעצמכם את אותם תשובות...?! בלי לטחון שכל לקופאית שהיא הולכת הביתה רק עם ליווי שהיא לא תיתקע איפהו לחשוב ביא כבר לא מסוגלת...

אז אני מניח שאת עובדת בתור קופאית...

הייתי מאד מעונינת לבקש אם אפשר...

כשמורידים מוצר עקב חרטה לרכשו.. לצד שני לקופה שממול....גם לזכור שהוא עובר בחשבון של מישהו אחר....והקופאית מסכנה לא יודעת מה שיך למי...הדבר הזה קטסטרופה...יש לכם מקום לחזרות...נא לשאול... עמדתי לצאת מהקופה ...כבר אמרתי סגור..באתם במהירות הבזק...תשמעי משהו ממש דחוף...או נכה ...וכו" [דא" מביאים את הנכים לעבור בתור ללא המתנה...למה מביאים אותם..?מתעללים בהם בגרירה עד הסופר...למה?...הם הרי לא קונים לא זזים ולא אורזים...]בכל אופןפתחתי קופה בשנית והייתי נחמדה ...ואני מעכבת את עצמי...ואז בלי לעפעף...אתם מוותרים בתור למישהו עם 5 מוצרים בלבד לפניכם......רגע זה נעשה משפיות מלאה או חלקית?...אם זו שפיות מלאה ...המצב גרוע... סתם טיפ :תפסיקו לרוץ מקופה לקופה לחסוך זמן...כמה זמן שמגיע לכם להמתין. משמים...כך תמתינו...מנסיון... האנטי מאמינים טוענים זה חוק מרפי...בדוק הדבר אני עוקבת כל הזמן ואתם רצים לשם נופלת המדפסת ...חוזרים אחד ניתקע עם חמש צ'קים...רצים שוב לקופה אחרת משלוח 20 ארגז וכו"...מתי כבר תיפקחו עיניים?!....סוד בלב מה זה מצחיק לי...

הפעם נתיחס לגבי לקוחות שמשחקים אותה ראש קטן ....

כאילו אין להם ידע בנושאים מסוימים...ולקמבן יש להם ידע. המון ידע...זה חיב להסתיים....כותבים לכם על גבי מוצרי מבצע 2 יחידות ללקוח !!!!!!בלבד!!!!....וכדו".....מתכוונים 2 יחידות ללקוח בלבד....לא: "נו בחייך תפרידי חשבונות"....א. אתם תוקעים את הקופה למשך כמעט 20 דקות גזל זמן וטורח ציבור...ב.האספקה רבה יותר ככל שצורכים יותר את המוצר....ועולה למנהל שלנו הרבה כסף להוריד שוב ושוב הספקה לחנות....לא מדברת כבר על הפריירים שפורקים בלחץ מטורף את המוצר כגודל הרכישה...ג. החברה רוצה לפרגן ללקוחות שלה מבצע ושכל לקוחותיה יהנו ..אנשים מגיעים ממש מרחוק נטו עבור המבצעים השווים...מה שקורה...לא נישאר...ואז מה טרחנו עד פה לחינם.....לא פר.. תיקראו למנהל... כתבתם מבצע תיתנו מבצע....לך תסביר להם שהגנבים הדיפלומטיים לפניהם....הפרידו עשרות קניות ולקחו כמות גדולה של המוצר...או עברו ב7 קופות כדי לרכוש את אותו מוצר אם הקופאית ממש נילחמה איתם כמוני...רבותי זו גנבה בעקיפין. המנהל משלם על ההספקה. הלקוחות משלמים נסיעות לחינם ....ויש גם גנבת דעת בענין מערימים על ההנהלה....2 יחידות ללקוח....זה 2 יחידות ללקוח.... ישנם אנשים קבועים שאוכלים מוצרים בסופר....ועשרות פעמים שכחו לתת לי לחיב את המוצר...וכשראיתי בעגלה מזוית עיני את העטיפה ...סתם מתוך ערנות...הם ככ" היתנצלו....והתבישו....חברה אני ממש מאמינה לכם...אתם לא מלאכים ויכולים לשכוח לחיב את המוצר....וזה שב עשרות פעמים....תישתדלו להתאפק ולא לאכול מוצרים מהסופר עד לאחר חשבון....המשך יבוא...

וההמשך הגיע....אנשים קשישים שבאים לבד לקניות בסופר

זה לא קורה ככ" הרבה אך מצריך יחס מעט ...מצד המשפחה זו ממש היתעללות בקופאיות....הם לא יודעים לבחור או למצוא מוצר ....צריך לעזוב קופה ולכוון אותם .או למצוא להם את המוצר...בחשבון אחרים אני צריכה לקום מהקופה למדפים והשאר מבינים..ברור שאני צריכה לעמוד שהם ישבו בכיסאי....לפחות להציע ...צריך לארוז להם .ללוות אותם לעיתים למעלית...ולפעמים אפילו לא ידעו לאמר לי בברור את הכתובת אם עשו משלוח...קרו דברים...אני יכולה לארח אותם במשפחות אם הם עריריים..ברשות המשפחה כמובן. יש תופעה של אנשים שאני לא מכירה אותם כלל. והם קבוע אומרים לי שלום ומתחילים לשוחח ...בכזו התלהבות...וזה נחמד במיוחד. אך הם נעלמים מיד ולא אומרים לי מאיפה אנחנו מכירים.......תישמעו אם אני כזו נחמדה ...אל תהיו כאלו לא פרים ...תאמרו לי מהיכן אנחנו מכירים...... יש את אלו שצועקים על קופאיות ...כי הלקוח תמיד צודק.... יש את אלו שקבוע שואלים בפעם המליון אם אני מחתימה לחניה...ואני קבוע אומרת יש שומר מכניסה למעלית...והוא מחתים לכם.......שלא תחשבו שאני לא יודעת שאתם מטרידים סדרתיים.......אני רק סולחת... ...אני גם יודעת שיש לי קול סקסי במיוחד.......אני מבינה....

יש בעיה קבועה וקטלנית הייתי קוראת לה...

זה משהו קריטי...רב הלקוחות לחוצים מאד בתור...וצועקים נו נו...מה קורה...המנומסים באים והולכים ממני למקומם בתור ללא סבלנות...וכשמגיע תורם...ראו איזה פלא...יש להם את כל הזמן שבעולם ...הם לא גומרים לארוז....ושוכחים לגמרי שיש תור אחריהם...חברה" שאני אחזיר אותכם באמצע אריזה ל2 דקות לצד הנגדי ?.לא בחיי שלא אכפת לי ..רק שתזכרו שאתם נורא ממהרים עדיין...או שאולי הבנות כבר נילקחו עי" הפיות מהגן.......אתם סוחרים.......תנסו לזכור שיש עוד אנשים שממתינים לתורם...

יש את הלקוחות שתמיד ממהרים בטרוף כשהם ניכנסים לסופר...

מגיעים לתור ומלחיצים את כל הלקוחות בסליחה אני ממהר.. ממש דחוף.. וחסד. תעשו טובה...מה אתם עובדים עלינו?...הרי מראש ידעתם שאתם ממהרים ולחוצים בזמן.וניכנסתם לסופר על מנת לבקש ממישהו שיוותר לכם לעבור ללא תור...אני לא אכפת לי בתורה כתוב שאסור לשקר... יש את אלו שתמיד מקטרים שבגלל המבצעים. או חגים. יש תורים ארוכים מאד...הם מקטרים ומקטרים ..תתחילו להבין אין לכם פנאי או סבלנות לעמוד בתור תישלחו בן משפחה אחר לקניות...זה מה יש סופר זה סופר זה לא מכולת צועקים תרשום הולכים...צריך זמן וסבלנות...תימצאו לכם זמן לקניות ללא לחץ בבקשה...זה לא פר לבוא ולהלחיץ את כל התור כי אתם בטרנס..אגב שמעתי על כדורי הרגעה גם טיבעיים אם מטריד אותכם החומרים הכימיים......היו אנשים שהורידו מוצרים ופספסו שרות או מבצע שהיה צריך לרדת להם ובגללכם לא ירד להם.. זה פשע. יש את המעט האלו שלא מפסיקים לריב בתור....אפילו שמעתי חיכוכים קשים בין בני זוג... מריבה על מוצרים מיותרים או תשלומים...אני ממש לצד של מי שאלים יותר ...בחיי..אין כמו להיות COOL.

מה עם אלו שלא יודעים מה הם רוצים מעצמם.....

הם ממש מטריפים אותי...הם אלף פעם יכולים להרים או להוריד מוצר...לבטל ולחייב מוצר. לרוץ להביא מהמדף מוצר שלפני רגע הם חלפו לידו רק הם עדיין לא החליטו אני קולטת שזה חולי...מסכנים בקופה ראשית כבר מתיאשים...אביטל הפריירית נותת את מלא השרות ובסבלנות ...הביטולים חוגגים כבר על כרטיס מנהל..וכל רגע הטרדה .יש אנשים שסופגים את כל זה ..אם חרג סכום הביטולים המותר....אתם הרי מודעים לבעיה שלכם וזה חוזר ונישנה ....קחו פרטנר איתכם שיחליט לכם מה לקנות מה לא..אל תבואו לבד .זה לא עסק .. למה אנשים מצפים שמנהל משמרת בסופר ישאר שפוי...ולא יהיה כועס מעט...או ללא יחס...אם כל תלונות הפונים נופלות עליו... למה אנשים מגיעים בהחלפת משמרת ולא מפסיקים לשאול שאלות ולהתלונן?! ..וכבר הערנו מליון פעמים...אם אפשר פחות להגיע בשעה הזו...או לפחות להבין שבשעה זו [כל סופר ושעת ההחלפה שלו]צריך ממש להמתין בסבלנות...הרי בשביל שקופאית תיכנס ...צריך שהקופאית הקודמת תצא...מצהירים עבורכם על שקל בלבד...משתדלים אם יש לחץ..דואגים להוציא את הקופאיות בסדר של שתיים שתיים ...לאט לאט ...ושיהיו קופות נוספות...עמכם הסליחה... ישנם אנשים שאני ממש מבינה שקשה להיות חכמים...זה לא מולד אצל כל אחד....הם פשוט ניתקעים לי באמצע שאני מדברת או משרתת לקוח אחר ...ומצפים שאני אענה להם..או הכי גרוע הם בדיוק שניה אחרי האדם הנל" בתור והם יאמרו לי תעשי לי שאילתה לראות כמה זה עולה?..אני מצטערת אבל פשוט נולדתי בריאה עם 2 ידיים...ו2 עיניים בלבד...ופה קטן[הדיבורים גדולים....]אני לא יכולה לשרת כמה אנשים יחד פשוט המילים ניפגשות לי.......תמתינו בסבלנות בדיוק עוד שניה וחצי...זה מבלבל נורא ...וכפי הידוע לא תזכו ליחס... יש את אלו שאין לי מושג אם הם נפלו לעולם הזה ממש בטעות..אני לא נעים לי כדתיה לקטרג... היה עדיף שההורים שלהם היו חוסכים את הטעות הזו..כפרת עוונות ממש...אין אין יצירת מופת..אתם חיבים להיתקל פעם..למה את סוגרת קופה? ידעת שאני אבוא...בדיוק שראית אותי סגרת...תישמעו אני לא אשמה שיש מושג במילון שקרוי נחיתות..ויש לו 6 אותיות שנורא מדכדכות אנשים בזמן שממש מתים עליהם הסובבים...קופאית סוגרת קופה לאחר אחרון הלקוחות .היא לא יודעת מי אמור להגיע אחרי....עמכם הסליחה.....

היום רציתי להתמקד על כך שישנם אנשים שקיבלו שרות מסגן מנהל

לא סיפקו את מבוקשם בקופה ראשית ..פנו לסגן מנהל ענה להם תשובה סגן מנהל .. והוא החלטי לגבי התשובה הנל" מסתמא הוא קיבל את ההחלטה עם מנהל הסניף...הם כל דבר מתיעצים איתו ומקבלים אישור...במקום לבקש את המנל של הסניף עצמו לוודות שזו הוראתו....הם פונים לקופאית ...איזה שרות זבל וכו"...וראית לא מוכנים להחזיר לי כך או לאשר לי כך....רבותי הקופאית היא הכי קטנטנה בסניף מה אתם חושבים שאתם עושים..?!.... יש את אלו שבשעת לחץ מטורפת הם עם הנידים ....חופשי ...וסיפורים...עוד היום ניתקלתי בזה...אז אני מביטה בה ביאוש....היא אומרת לי...אחרי סיום השיחה ....זה בעיה אני אורזת לבד...יענו בגלל זה היא מתעכבת.......היום גיליתי פעם ראשונה שאני סובלת גם מקוצר ראיה .......יענו שרואים 2 חלקי תמונות יחד...ושחור ולבן..זה היא והלקוחה שבקופה ממול..אולי אפילו עוורון מוחלט לכו תדעו... אלו שדופקים לנו עגלות ברגליים שממהרים בלא היתנצלות אני נישבעת אתם תיתבעו על תאונת פגע ברח מהיום..... אלו שתמיד מחכים בתור בנימוס מחייכים וזורקים לנו יציאות שנונות ומצחיקות כמו : יש הנחה לנכים.?..והם בריאים לחלוטין...[מכירה]..או יש הנחה לחיילים משוחררים ?והם בני 900 ...[רואה מולי]...או יש הנחה לתפרנים?..[והם יושבים טוב מכירה]..או יש הנחה ליהודים ?......בזה ניתקלתי היום...אני בספק אם הוא יהודי....בכל אופן אנחנו מחכים לכם כל יום שתגיעו שוב...ואומרים לכם גם זאת..תודה שאתם מלאכים קטנים... יש את אלו שמביאים איתם גדוד ילדים...שאוכלים ומלכלכים וזורקים הכל סביב הקופות...זה לא חריה לשעבר...אל תנצלו שיש לנו עובדי נקיון חרוצים...כי לכו תדעו ...מרב פיתורים במדינה כנראה אוטוטו הם גם יפוטרו..מה לא ?!.ואז אתם תיתכופפו לאסוף את המוצרים לבד......בעצם מה אני משתתה צריך להפנות את זה לביבי.. .. אלו שמרגישים שמגיע להם שרות VIP...וצריך לתת להם יחס אחר מהאחרים...לא בבית ספרנו...למה מה כי יש לכם צבע בלונד......אני בכלל לא אוהבת צבע בלונד...סליחה זה גן פגום......תשאלו במדע ברפואה...גנים פגומים זה עיניים תכולות ירוקות...וצבע שיער צהוב..אני בררתי .תישמעו אבל ביננו זה עדיף מג'ינגי'.....בעצם איזה גן זה...חצי פגום?!...יש לי עוד ברור... אלו שחונים בחניה של ביטוח לאומי ורוצים את ההנחה שלנו...קונים 3 מוצרים מהסופר ויוצאים....סבבה....תודה על 3 מוצרים ...לא מוכנה לשמוע נו תזדרזו עוד מעט ניגמרת לי החניה...או ניגמר לי הזמן חניה אפשר להזדרז כבר...?...אתם שפויים?מצידנו תצאו לפני סיום החניה...אנחנו לא נפסיק שרות ללקוחות שלפניכם כי ניגמר לכם זמן החניה......מיציתי להיום..

יש לי רצון לכתוב פה פינה קצת מצחיקה ...לחברי 30 פלוס...

אני עובדת בסופר כעת סיבות שלי ....אני גרושה עם 2 בנות....בת 32....אני לא מעונינת להכרות דרך פורומים...רק מעט להיתפרקות....כי אני לא יוצאת לשום מקום ....פשוט אין לי זמן... הפינה תקרא ה:סופר סטנד אפ....על בעיות הסופר אם אפשר לפתור אותן בחביבות...להעביר הלאה... בעיה ראשונה בעיתית קשה. תגידו אתם גם ניתקלתם במצב הזה שאתם מגיעים לסופר כלקוחות ואתם מתחילים להפציץ את הקופאית במליון שאלות כמו:למה חסר מוצר כלשהו על המדף?...למה תמיד חסר מטרנה שלב 3 ?...למה אין מזגן היום בסופר?אז אני מאד רוצה לבקש ממכם בעדינות הקופאית היא לא פסיכולוגית..לא מנהלת סופר היא רק קופאית...יש מנהל אספקה אליו פונים...יש מנהל סניף.קופה ראשית .מנהל מחסן שואלים את שמם ופונים..שתדעו לכם זו ממש עבודת המידות להיות קופאית למשך שעות איתכם צידקות ....או שצריך להיות דפקטית ...אין מצב אחר....לעיתים אני נישארת במצב בלי אויר ..אין לי כח לענות כבר..אני גם צריכה להיות סבלנית מאד בשרות..דאגה למוצרים ולתשלום..וברצף ..וגם פסיכולוגית...כמו המנהל החליט היום לחסוך במזגן...אין לי מושג אפילו אם הוא זכר להדליק אותו.......אנשי סופר זה אנשים ללא השכלה...אלא אם הם סטודנטים שממנים עצמם כקופאים ללמודים באוניברסיטה...או חילים גו'בניקים שבוע כן שבוע לא ...או אחרי הבסיס באים אלינו...כסדרנים לעשות כסף...חייל מקבל גרושים...במטרנה חסר מספר 3 כי זה כנראה לא הולך וגורם להם להפסדים...אין לי מושג בענין שנים אין לי תינוקים לא יודעת מה הולך מה לא...לגבי המוצרים החסרים כנראה הם מידי יקרים וכאן אתם באים לקנות בזול...לא?! אז בלי דרישות..ופתאם הם ניתקלים במוצר יקר ..ומה זה ?! זה לא יקר....אז הפעם החליטו לפנק אותכם...דחילקום הכל פסיכולוגי...אתם לא יכולים לענות לעצמכם את אותם תשובות...?! בלי לטחון שכל לקופאית שהיא הולכת הביתה רק עם ליווי שהיא לא תיתקע איפהו לחשוב ביא כבר לא מסוגלת...

אביטל חמודה, זו לא בושה, אנא פני לעזרה!.

ואת חושבת שזה מצחיק?

אנחנו ישראלים!!! יש את המתרובתים ויש את אלו שפחות!! ודחיל רבאק!!! חפרנית את!!! טרקטוריסטית .. עשי טובה הדביקי עלייך ברקוד , העבירי בקופה ,הכיני תעודת משלוח ושלחי את עצמך לחברת בנייה.. חסרים להם חפרנים.ץ

היום רציתי להתמקד על כך שישנם אנשים שקיבלו שרות מסגן מנהל

לא סיפקו את מבוקשם בקופה ראשית ..פנו לסגן מנהל ענה להם תשובה סגן מנהל .. והוא החלטי לגבי התשובה הנל" מסתמא הוא קיבל את ההחלטה עם מנהל הסניף...הם כל דבר מתיעצים איתו ומקבלים אישור...במקום לבקש את המנל של הסניף עצמו לוודות שזו הוראתו....הם פונים לקופאית ...איזה שרות זבל וכו"...וראית לא מוכנים להחזיר לי כך או לאשר לי כך....רבותי הקופאית היא הכי קטנטנה בסניף מה אתם חושבים שאתם עושים..?!.... יש את אלו שבשעת לחץ מטורפת הם עם הנידים ....חופשי ...וסיפורים...עוד היום ניתקלתי בזה...אז אני מביטה בה ביאוש....היא אומרת לי...אחרי סיום השיחה ....זה בעיה אני אורזת לבד...יענו בגלל זה היא מתעכבת.......היום גיליתי פעם ראשונה שאני סובלת גם מקוצר ראיה .......יענו שרואים 2 חלקי תמונות יחד...ושחור ולבן..זה היא והלקוחה שבקופה ממול..אולי אפילו עוורון מוחלט לכו תדעו... אלו שדופקים לנו עגלות ברגליים שממהרים בלא היתנצלות אני נישבעת אתם תיתבעו על תאונת פגע ברח מהיום..... אלו שתמיד מחכים בתור בנימוס מחייכים וזורקים לנו יציאות שנונות ומצחיקות כמו : יש הנחה לנכים.?..והם בריאים לחלוטין...[מכירה]..או יש הנחה לחיילים משוחררים ?והם בני 900 ...[רואה מולי]...או יש הנחה לתפרנים?..[והם יושבים טוב מכירה]..או יש הנחה ליהודים ?......בזה ניתקלתי היום...אני בספק אם הוא יהודי....בכל אופן אנחנו מחכים לכם כל יום שתגיעו שוב...ואומרים לכם גם זאת..תודה שאתם מלאכים קטנים... יש את אלו שמביאים איתם גדוד ילדים...שאוכלים ומלכלכים וזורקים הכל סביב הקופות...זה לא חריה לשעבר...אל תנצלו שיש לנו עובדי נקיון חרוצים...כי לכו תדעו ...מרב פיתורים במדינה כנראה אוטוטו הם גם יפוטרו..מה לא ?!.ואז אתם תיתכופפו לאסוף את המוצרים לבד......בעצם מה אני משתתה צריך להפנות את זה לביבי.. .. אלו שמרגישים שמגיע להם שרות VIP...וצריך לתת להם יחס אחר מהאחרים...לא בבית ספרנו...למה מה כי יש לכם צבע בלונד......אני בכלל לא אוהבת צבע בלונד...סליחה זה גן פגום......תשאלו במדע ברפואה...גנים פגומים זה עיניים תכולות ירוקות...וצבע שיער צהוב..אני בררתי .תישמעו אבל ביננו זה עדיף מג'ינגי'.....בעצם איזה גן זה...חצי פגום?!...יש לי עוד ברור... אלו שחונים בחניה של ביטוח לאומי ורוצים את ההנחה שלנו...קונים 3 מוצרים מהסופר ויוצאים....סבבה....תודה על 3 מוצרים ...לא מוכנה לשמוע נו תזדרזו עוד מעט ניגמרת לי החניה...או ניגמר לי הזמן חניה אפשר להזדרז כבר...?...אתם שפויים?מצידנו תצאו לפני סיום החניה...אנחנו לא נפסיק שרות ללקוחות שלפניכם כי ניגמר לכם זמן החניה......מיציתי להיום..

סורי רציתי להוסיף על הפריטות על הבוקר

שאנשים באים עם 200 שח" לקניה של 5 שח" כאילו זה בנק הדואר ...ואף אחד לא מתחשב בקופאית שהולכת 10 עד 15 פעם רצוף לקופה ראשית לפריטה....גניבת שקיות...איהחזרת עגלות מעל שווי של 400 שח" שניגנבות...ישנם כאלו אפילו מראש עושים זאת מצאו להם פרייר...משאירים את ה5 שח" בפנים והכלב שמחזיר שיקח אותם עבורו...אין להם בעיה....יש לי כעת המון עיסוקים ...ואני לא יכולה לכתוב הרבה....אני עובדת עד 10 וחצי בלילה..אז תסלחו לי....אולי תהיה פינה נחמדה אחרת....אם יבוא לכם לסבול אותי...רק יותר מאוחר.. אני מאד עסוקה כעת...

ואת חושבת שזה מצחיק?

אנחנו ישראלים!!! יש את המתרובתים ויש את אלו שפחות!! ודחיל רבאק!!! חפרנית את!!! טרקטוריסטית .. עשי טובה הדביקי עלייך ברקוד , העבירי בקופה ,הכיני תעודת משלוח ושלחי את עצמך לחברת בנייה.. חסרים להם חפרנים.ץ

הרי דיברנו כבר ניכתב בהודעה ראשונה שנציג את בעיות הסופר בחביבות

שכל אחד ינסה קצת לתקן את מה שהוא יכול בעצמו ....הכל יראה אחרת....לא התכוונתי שאנשים יהיו כעת מושלמים....גם לא כולם מלאי אותן בעיות...ואמרתי הכל בחביבות....
עבור לעמוד
,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
30 פלוס
בחר
בחר