פעילות אירובית ודופק גבוה לאורך זמן

שאלה נוספת שנשאלתי היום הינה: האם זה נכון שבזמן פעילות אירובית יש חובה לשמור על דופן גבוה ושכל עצירה באימון והפחתה של הדופק מעכבת או משבשת את שריפת הקלוריות?

תשובתי- 

פעילות אירובית ממושכת תורמת לשריפת קלוריות גבוהה. כמובן שאם תהיה עצירה במהלכה, שריפת הקלוריות תתמתן, אך לא תעצר וזאת מכיוון שהאדם העוסק בפעילות ממשיך לדבוק בפעילות גם אם הוא עצר והמשיך בהליכה. אני ממליץ להתחיל את הפעילות האירובית והגופנית בכלל באופן הדרגתי ולאחר מכן להעלות את העצימות בהתאם לרמת הכושר של המתאמן. כמו כן, ניתן לבצע אימוני הפוגות בהם נבצע דקה ריצה-דקה הליכה או דקה ריצה-דקה וחצי הליכה למשך חצי שעה. זמני המנוחה יכולים להתקצר או להתארך בהתאם לרמת הכושר של המתאמן ואני אישית דוגל בשילוב פעילות אירובית זו כחלק משגרת האימונים האירוביים למטרת שיפור הכושר הגופני וכמו כן, גם לצורך שריפת קלוריות מוגברת.

 

איתן קטן, בעל מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות, מתמחה באימון פונקציונלי, אימון כושר אישי ויועץ לתזונת ספורט.


נייד: 0548892339


דוא"ל: ftr.fit@gmail.com


לתכנים נוספים אתם מוזמנים לגלוש באתר FTR אימון פונקציונלי

מנהל הפורום
משתמש חדש
עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
כושר גופני