08.07.14 | 00:03
תקלה בטיחותית מדרגה ראשונה ברכבי טויוטה קורולה ייצור 2008

תאריך 07/07/13 בעת נסיעה עם המשפחה על כביש מהיר מאשדוד לכיוון פתח תקווה נוצרעומס קל ונאלצתי להאט מעט באותה העת הייתי על הנתיב השמאלי ולפתע הרכב נתקע ולאנוסע ומראה לי על צג הרכב שאני נמצא בהילוך סרק בפועל אני נמצא על מצב אוטומטובאותה העת העומס בכביש השתחרר והחלו רכבים ומשאיות לחלוף ליידי במהירות גבוההילדיי החלו לצרוח ולבכות ברכב נאלצתי להוציא אותם מהרכב ולמקם אותם בין 2 המעקיםבאמצע כביש מהיר התקשרתי מיד משטרה על מנת שיעזרו לי לפנות את המשפחה מאמצע הכבישאני אישית הייתי חרד מאוד לגורל משפחתי לאחר שהשוטר הגיע נאמר לי שזה לא הרכבהראשון שהוא מחלץ וכבר חילץ יותר מעשרות רכבים על אותה תקלה נאמר לי ע"י השוטרשהגיר מתחמם ואז הוא מנתק את עצמו ולא משלב הילוכים יש לתת לרכב להתקרר כחצי שעהואז הוא ימשיך לנסוע וכך היה מתחקיר קצר שבצעתי על אופי התקלה נאמר לי שבעקבותהשינוי שעשו על הרכב בעקבות שהוא מתדרדר במצב של עלייה בכביש שכך הרכב במצב של חציקלאצ' תמיד ובשל העומס בכביש גרם להתחממות הגיר וניטרל את שילוב ההילוכים פניתילטיוטה והם מתחמקים ממני ולא נותנים תשובות

החברה מתנערת מאחריות ומסרבת לתת נתונים על אופי התקלה וכמה מהלקוחות שלה חוו אותה תקלה עפ"י עדות השוטר שחילץ אותי ואת משפחתי מהרכב עוד לפני שמסרתי לו את סוג הרכב הוא כבר ציין את סוג הרכב וטען שמכיר את התופעה והוא אישית חילץ כמה עשרות רכבים  כמו שלי

מיותר לציין כמה התקלה הינה חמורה להיות תקוע על הכביש המהיר בנתיב השמאלי יחד עם כל המשפחה לאור כל התאונות לאחרונה ששמענו שקרו בארץ על רכבים שעמדו בשולי הכביש ונפגעו דוגמת האוטובוס שפגע במשאית ועוד המון מקרים וחמור מזו לא ניתן לזהות את הבעיה בטיפולים השוטפים שמבוצעים במוסך מורשה של החברה רק עד שאתה חווה את התקלה וגרוע מזה לא ניתן למנוע מקרה מסוג זה בעתיד

לטענת החברה שלא ניתן לעשות דבר שתקלות מסוג זה הינם בלאי של הרכב.

אני מנגד טוען איך אני כבעל משפחה יוכל לתכנן נסיעה כאשר אני יודע שקיים מצב שאני לא מגיע ליעד שלי בבטחה למרות שבצעתי את המוטל עלי מבחינת אחזקת הרכב.

ובנוסף החברה אינה עומדת באמנת השרות שלה וביעדים שלה אשר מבטיחים ללקוחות שרכבם הוא בטחותי וכל פרט קטן הקשור לבטיחות אינם מתפשרים בנושא.

א) מדוע לא ניתן לגלות את התקלה הזאת בטיפולים השוטפים שמבוצעים אצלכם בסוכנות בשונה מרכבים אחרים בעלי גיר רגיל שבהם ניתן לגלות מה מצב הקלאצ'

ב) מדוע אין מנגנון אזהרה ברכב המתריע בפני הנהג שעליו לעצור בצד לפני שהרכב נעצר ולא ממשיך לנסוע וגרם ללקוח להיות במצב סכנה עם משפחתו כאשר הוא נמצא בנתיב השמאלי

ג) מדוע יצרן הרכב לא חשב על קירור בתיבת ההלוכים עם ידע שקיים אפשרות של התחממות במצב של נסיעה בתנאי דרך של עומס או פקק.

ד) אי קיום אמנת השרות שלהם בתחום בטיחות הרכב ומתן שרות ללקוח.

ה) יש לבדוק עם בעלי מקצוע בתחום האם השינוי שביצעתם בתבת ההלוכים למניעת התדרדרות הרכב היא הגורמת להתחממות בגיר ולהופעת התקלה.

ו) ומדוע נטען ע"י טיוטה שתקלה זו תחזור על עצמה שוב בעוד כמה שנים ותגרום לעצירה פתומית של הרכב אי טיפול בגורם השורש של התקלה.

ז) ואיך יתכן שעל לקוח להוציא סכומים כו גדולים לטיפול בתקלה בגיר קרוב ל- 8000 ש"ח.

ח) עפי הנתונים שקימים אצלנו היקף התופעה היא גדולה במרבית כלי הרכב משנת 2008 בעלי גיר רובוטי וכמו כן מספר חילוצי הדרך שנבדקו מרביתם לסוג רכב זה.

ט) נשקלת פרסום התקלה לכלל בעלי הרכב עם גיר רובוטי למניעת מצב מסוכן כמו שאני חוויתי עם משפחתי ועל מנת  למנוע מהם את עוגמת הנפש והסכנה הכרוכה בתקלה זו גוברים המקרים בהם משפחות שלמות נפגעו מעצירה לא מתוכננת בכביש וישנם כבישים בארץ ללא שוליים המאפשרים עצירה בטחותית ומידע לא בדוק כבר התרחשו תאונות בארץ עקב תקלות כאלה כפי שהופיע אצלי .

מה עלי לעשות על מנת לנסוע בבטחה ולא להיקלע למצב דומה בעתיד והאם קיימת עילה לתבוע את טיוטה או לקריאת ריקול לדגמים הנ"ל.

 

08.07.14 | 02:28

אכן מדובר בתקלה ידועה בדגמי טויוטה עם תיבת הילוכים רובוטית , בעת נסיעה בעומס תנועה או פקק , המצמד מתחמם מפסיק לתפקד וזאת עד להתקררותו , החברה אכן מתנערת מהתקלה , בד״כ מדובר על רכבים שעברו כ 80000 ק״מ דרך התיקון היא החלפת המצמד , אני ממליץ לך להתאגד עם בעלי אותו סוג רכב  לצורך פנייה מרוכזת ליצרן ביפן , מניסיון עבר זה עבד עם דגמי טויוטה האחרים שגם אז היבואן המקומי סירב להכיר בתיקון ליקוי סידרתי שהתגלה , בהצלחה ! 

08.07.14 | 22:09

יש לך רעיון איך אני משיג נתונים לגביי היקף התופעה על מנת להתאחד אל מול יצרן הרכב אני זקוק לעזרתך כי מדובר פה בחיים של אנשים ומשפחות שלמות שנוסעים ברכבים מסוג זה יכאב לי מאוד אם מישהו יפגע ואני לא עשתי כלום

09.07.14 | 10:30

תפרסם את זה באתרים נוספים הקשוריים לרכב , או בפייסבוק ,

02.09.15 | 09:59

קניתי רכב קורולה טויוטה 2008 ובשנת 2015 הלך לי הקלאצ' הרובוטי .

מדוע אני צריך להיות שפן ניסיון של הקלאצ' הרובוטי ולשאת בהוצאות .מה גם שהם הפסיקו את הייצור הרבוטי בקורולה .

כמו כן לא ה ייתה ברירה ב 2008 אלה לקנות רק רובוטי .

אני חש שהייתי שפן ניסיון ועתה עליי לשאת בהוצאות אני סבור שטויוטה צריכה לממן נזקים אלו .

18.01.16 | 23:39

גם לנו אותה בעיה... מה מחיר הקלאץ'?

29.02.16 | 17:42

קלאץ עולה בסביבות ה4000 שקל החלפנו כבר פעמיים ועוד פעם הבעיה חוזרת לאט לאט זה התחיל אחריי ה100.000 קילומטרז בעיה מעצבנת מאוד 

16.05.16 | 09:26

נא בדקו הודעות פרטיות ששלחתי לכם בנושא.

תודה

30.06.16 | 21:37

אנא בדוק הודעה ששלחתי לך בפרטי באותו נושא.

01.07.16 | 14:46

שלום לכולם ,

מתארגנת תביעה יצוגית נגד חברת טויוטה.

אני אוסף עדויות מבעלי טויוטה קורולה 2008 שהרכב נכבה במהלך הנסיעה או אירועים דומים.

- מטרת התביעה לקבל פיצוי כספי ופתרון לבעיה אם באמצעות עדכון גרסה / החלפת גיר או כל פתרון אחר מצד טויוטה.

 

מי שמעוניין להשתתף נא לשלוח  את פרטי המקרה לכתובת המייל הבאה או לפייסבוק ואחזור אליכם : 

- נא לפרט כמה שיותר ,  תאריך / שעה / מיקום , במידה והרכב נעצר על הכביש וקראתם למשטרה נא לציין אם אפשרי מספר אירוע.

פייסבוק :  Toyo Ta israel

lorem.ipsum.co.il@gmail.com

01.07.16 | 14:50

שלום לכולם ,

מתארגנת תביעה יצוגית נגד חברת טויוטה.

אני אוסף עדויות מבעלי טויוטה קורולה רובוטית 2008 שהרכב עבר לניוטרל במהלך הנסיעה או אירועים דומים.

- מטרת התביעה לקבל פיצוי כספי ופתרון לבעיה אם באמצעות עדכון גרסה / החלפת גיר או כל פתרון אחר מצד טויוטה.

 

מי שמעוניין להשתתף נא לשלוח  את פרטי המקרה לכתובת המייל הבאה או לפייסבוק ואחזור אליכם : 

- נא לפרט כמה שיותר ,  תאריך / שעה / מיקום , במידה והרכב נעצר על הכביש וקראתם למשטרה נא לציין אם אפשרי מספר אירוע.

פייסבוק :  Toyo Ta israel

lorem.ipsum.co.il@gmail.com

05.07.16 | 11:06

החלפתם כבר פעמיים? באילו ק"מ הייתם צריכים להחליף? כמ הקמ עברו בין ההחלפה הראשונה לשנייה?

05.07.16 | 18:17

160K -  195K  פחות מ3 שנים.  החלפה שניה אחרי התחייבות שבעדכון גרסה התקלה הזאת תפתר.

01.08.16 | 20:26

גם ברשותי טויוטה רובוטית 2008  וההילוך אינו משתלב ונותר בהילוך סרק גם כשהמנוע קר.

לאחר יומים במוסך לא מוצאים את התקלה והציעו להחליף את כל הגיר כי המחשב אינו מאתר את התקלה.

אני מציע:

להקים קבוצת ווצאפ במיידי

לפנות לחברה ביפן (לאחר מספר שיחות עם השירות ללא פיתרון מקיף)

לאתר במיידי בעלי רכבים עם תקלות דומות ולעדכן מידי שבוע את החברה ביפן.

לפנות למשרד התחבורה ולהתריע על כך שהרכב נתקע ללא כל אפשרות מכנית לפנות לשוליים אם קיים בכלל

01.08.16 | 20:36

אני מוכן לבקש פגישה עם מנכל החברה בארץ אך חשוב להגיע לפגישה עם מספר בעלי רכבים ורשימת תקלות.

עבור לעמוד
1, 2, 3
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: oooortal1
עבור לפורום:
טיפולי רכב
בחר
בחר