כל עסק צריך אתר מעוצב על ידי מעצב גראפי

כל עסק צריך אתר

הלידה של האינטרנט גרמה לפריחה בכל הענפים בעולם, בעיקר של המגזר העסקי.   

מאחר והמטרה העיקרית של עסק היא ליצור רווח, בעליי העסקים היו צריכים למצוא דרכים שונות כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם בצורה יעילה. 

מידע נוסף שמופץ לציבור, יותר פוטנציאל עיסקי.

האינטרנט פתח מספר עצום של ערוצים לקידום העסק, והפוטנציאל הזה בהחלט נותן לכל עסק את ההכרה לה הוא ראויה. ישנן 1.2 מליארד משתמשים לאינטרנט בכל רחבי העולם, אז אתם יכולים לדמיין כיצד עסקים עם אתרי אינטרנט יכולים לשגשג בגלל המספר העצום של אנשים הניתן להשגה.

בגלל האינטרנט, רשתות חברתיות התרחבו, ועסקים נעשו מוצלחים וידועים יותר.

 לפני שמתחילים לעצב אתר צריכים לקחת כמה דברים בחשבון:

Content: .תוכן: תכנן את בדיוק מה שאתה רוצה לשים באתר שלך. האם אתה מעצב מאמרי טקסט, תרשימים, גרפיקה ותמונות? אם האתר שלך מדבר על התמחות כמו התחביב שלך, כולל מידע רלוונטי על תחביב כלשהו, כגון ההיסטוריה, מגמות, משאבים וקישורים נוספים במידת צורך. לארגן את התוכן שלך באופן שנושאים חשובים יותר נקבעים בגופנים גדולים יותר, עם כותרות משנה מתחת.

.ניקיון: אם אתה רוצה להעביר מסר על נושא מסוים, או מכירה של מוצרים ושירותים, להבהיר זאת למבקר שלך. לארגן את הפסקאות ולהימנע מללכת סחור סחור.כאשר בדף הבית של האתר שלך נפתח, לוודא שהמבקר מייד ידע במה מדובר. השתמש בגופנים, צבעים, ותמונות שניתן לראות כראוי, מבלי לסטות מן המחשבה העיקרית של האתר שלך.

עקביות: ודא שכל הדפים מחוברים אחד עם השני.   הימנע משינוי הצבעים וסגנונות הגופן מדף לדף. בכל פעם שאדם לוחץ על קישור כדי לעבור לחלק אחר של עיצוב האתר שלך, וודא שהוא יכול לחזור חזרה לדף הבית אם הוא רוצה. עדיף לתייג את כל הדפים של האתר שלך עם התאריך או שנה, כתובת הדואר האלקטרוני שלך, ואת שמה של החברה או באתר האינטרנט שלך.

מעניין מאד!

אם כבר מתפתח כאן שרשור כתבות, אז אני מאד אוהבת לקרוא את הבלוג של אקטיב טרייל:

5 דוגמאות ייחודיות של דפי נחיתה שכדאי ללמוד מהם!

וגם מדריך טכני יותר על ממש איך לבנות עמוד נחיתה תוך כמה דקות.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
עיצוב גרפי
בחר
בחר