בתורה, בפרקים עם מלא פרטים ןפרטי פרטים מסתתרים לאיזון פסוקי

מפתח...

מלבד השפה החיה,האדירה....בתיאורי הפרטים....

צבי, 0 תגובות, אף אחד לא מגיב לך, כי אף אחד לא מבין אותך!

 

חוץ ממני.

 

אני מבינה היטב ומזדהה ומסכימה עם הרוח והתחושה והתובנה והרעיון שהביאו אותך לכתוב את זה - אני לא מסכימה אתך על דברים ספצפיים, אבל לגבי מהות הדבר שכתבת פה - מצבי ותחושתי דומים. ואני אנסה להסביר :

 

זוכר שאתה וחיים התנפלתם עלי בביקורת עלי איך זה שאני מתייחסת לתורה כאל מסמך היסטורי ??? - ואני אמרתי בתגובה לזה שזה בכלל לא כך, והסברתי לכם בתגובה שאני רואה בטקסט התורה עוגת\עוגיית שמרים - שיש בה פה ושם כמה צימוקים!

 

די דומה למה שאתה כתבת כאן.

 

עוגת שמרים זה עוגה די 'משעממת' - אבל הצימוקים, צימוקי הטקסט שמוצאים בה מפוזרים פה ושם, הם מאד מיוחדים, מאד מאד מיוחדים, כי אם מנתחים אותם ומבינים אותם נכון - זה מוביל מסקנות פנטסטיות בתחום הבנת המציאות בה אנו חיים.

 

אבל הקו שלך והקו שלי לא יצטלבו, הם כמו קווים מקבילים שלא יפגשו, אותך מעניינים דברים מסויימים (זוטות, טעויות עריכה ושיבושים סתם) - והדברים.הצימוקים שמעניינים אותי הם אחרים ושונים לגמרי וגם בעלי משמעות מהותית.

 

(אני אפסיק כאן כדי להמנע מאפקט חוטובלי).

 

צבי, 0 תגובות, אף אחד לא מגיב לך, כי אף אחד לא מבין אותך!

 

חוץ ממני.

 

אני מבינה היטב ומזדהה ומסכימה עם הרוח והתחושה והתובנה והרעיון שהביאו אותך לכתוב את זה - אני לא מסכימה אתך על דברים ספצפיים, אבל לגבי מהות הדבר שכתבת פה - מצבי ותחושתי דומים. ואני אנסה להסביר :

 

זוכר שאתה וחיים התנפלתם עלי בביקורת עלי איך זה שאני מתייחסת לתורה כאל מסמך היסטורי ??? - ואני אמרתי בתגובה לזה שזה בכלל לא כך, והסברתי לכם בתגובה שאני רואה בטקסט התורה עוגת\עוגיית שמרים - שיש בה פה ושם כמה צימוקים!

 

די דומה למה שאתה כתבת כאן.

 

עוגת שמרים זה עוגה די 'משעממת' - אבל הצימוקים, צימוקי הטקסט שמוצאים בה מפוזרים פה ושם, הם מאד מיוחדים, מאד מאד מיוחדים, כי אם מנתחים אותם ומבינים אותם נכון - זה מוביל מסקנות פנטסטיות בתחום הבנת המציאות בה אנו חיים.

 

אבל הקו שלך והקו שלי לא יצטלבו, הם כמו קווים מקבילים שלא יפגשו, אותך מעניינים דברים מסויימים (זוטות, טעויות עריכה ושיבושים סתם) - והדברים.הצימוקים שמעניינים אותי הם אחרים ושונים לגמרי וגם בעלי משמעות מהותית.

 

(אני אפסיק כאן כדי להמנע מאפקט חוטובלי).

 

העיקר שיש ביננו נקודות השקה...

סוף סוף משהו מעודד....

לא כן?

אם אתה מתעסק ועסוק כולך בזוטות בשיבושי עריכה ובסתם טעויות או בהבדלי ניסוח שאין בהם דבר ורואה בדבריך עליהם פילוסופיה עמוקה שתביא גאולה לעולם - לגביך אני לא רואה בזה שום דבר מעודד.

 

אני שמכירה את התורה הרבה הרבה הרבה הרבה פחות ממך, אם בכלל, מצאתי שם כמה פסוקים, אולי כ 4 סך הכל, שהם כצימוקים בתוך ובסביבה של מאפה שמרים די משעמם. על 2 מהם שאלתי אותך, חיכיתי שתפרש, אתה הצעת זאת ואתגרת כאן את כולם - אבל אתה הרמת דגל לבן, וברחת, ואפילו לא קלטת את קצה הקצה של המשמעות. הרלוונטית, האוניברסלית, הנוגעת בסדרי עולם, שאתה ועוד כמותך חסומים ואטומים (פקונג ראש) מלהבינה.

 

emo_18.png 

 

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: cohagi, אליהו פ, חיים קאופמן, standoff
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר