שטויות. המנהלים האשכנזים, בעיקר הייקים, באים לעבודה הכי  מוקדם מכולם, ועובדים הכי קשה.

וזה כמובן מבוסס מדעית על פי מחקר שעשית ולא על פי תחושות בטן מכלילות וגזעניות. מנהלים ייקים? איפה יש היום ייקים?

ואגב צריך להבחין בין מנהל לבעל עסק.

קשקוש. בעל עסק הוא מנהל העסק.

וצריך רק לזכור את סטף ורטהיימר, מקים "ישקר" ומפעלים נוספים, מייסד כפר וורדים.

למה את אומרת קשקוש על משהו שאת לא מבינה? בעל עסק לא חייב לנהל אותו וככל שהעסק גדול יותר יש לו צוות שמנהל ומפעיל אותו באופן שוטף. בעסקים קטנים בעל העסק לרוב גם מנהל אותו אבל לא אחת בעלי עסקים מעסיקים עובדים שיעשו את העבודה השוטפת עבורם וזה בהחלט לגיטימי . זה לא "תרבותי" ולא "מזרחי" זזה מותנה בגודלו של העסק ובאופיו.

יופי שמצאת איזה "יקה" מן העבר. אין היום "יקים" והדור הנוכחי אפילו לא מכיר את המושג..

בעל עסק מפקח מלמעלה על כל הנעשה, קובע את המדיניות, קובע  לאילו כיוונים יתרחב העסק. 

אתה רוצה  לומר לי שראש הממשלה, או שר בממשלה, לא עושה כלום משום שהמדינה מתנהלת ע"י אלפי גופים,  ומשום שמשרדי הממשלה מתנהלים ע"י עשרות אנשים?

היו ייקים, ויש ייקים, בין אם אתה אוהב את המילה או לא. היום, אגב, כל אדם חרוץ , ומצפוני בעבודתו מכנה את עצמו "ייקה". אפילו אם הוא מזרחי.....

אני באה לעתים לשוק, ורואה שם בחנות הקטניות/פירות יבשים וכו' את בעל המקום המזרחי  יושב לו על התחת, קורא לפועל לחלק ללקוחות את הסחורה,  והוא רק שוקל ואוסף את הכסף.... ובאתי לרשת בתי קפה מסויימת המנוהלת ע"י מזרחים, ה"מנהל"עמד שם, עשה את עצמו מדבר בטלפון, וכשפניתי אליו לא טרח לענות. היתה זו עובדת  שניגשה אליי, בסבר פנים יפות.

ובעסק מזרחי מסוים שאלתי פעם איפה המנהל והעובדים המזרחים ענו לי: הוא המנהל, הוא בא מתי שמתחשק לו....

 

סטף וורטהיימר היה ייקה ונשאר  ייקה, על אפך ועל חמתך.

ואני סבורה שגם הבעלים של שטראוס, גם היא ייקית, לא מתבטלת כאותו מזרחי בחנות הפיצוחים.

מה זה "לא עושה כלום"?ברור שבעל העסק קובע את המדיניות אבל יש הבדל בין קביעת מדיניות לבין ביצועה בשטח והניהול השוטף. האם את מצפה ששר התחבורה יסלול כבישים במו ידיו? ששר הבריאות יגיש אישית תרופות? ששר הרווחה יגיש סעד אישי לכל פונה? 

 

בעל העסק לא חייב לעסוק בשירות הלקוחות כשאת רוצה משהו ממשרד ממשלתי את מצפה שהשר בעצמו ישרת אותך? אם בעל העסק יושב על התחת ולא משרת אותך ובאה עובדת במקומו -מה בדיוק פסול בזה? מה זה שייך ל"מזרחיות"? את לא חייבת לקבל שירות ישירות מהמנהל או מבעל העסק אם יש עובדים אחרים שזה תפקידם.

 

אבל השנאה שלך ל"מזרחיים" מעוורת את עיניך ואת מחפשת פגמים בהתנהגות שהיא טבעית ונכונה לכל עסק ואין בה שום עניין תרבותי עדתי גם הבעלים של שטראוס לא ימכור לך  גלידות ולא יענה אישית לפניותיך.

ואני לא מדבר על ההכללות הסטריוטיפיות שלך שתמיד מבוססות על תחושות בטן ומעולם אין להן שום ביסוס.

בעל חנות פיצוחים או מנהל בית קפה אינו שר.... הישיבה הבטלה  השאננה של בעל חנות הקטניות/פירות יבשים היתה בולטת מאד לעין. וההתעלמות של מנהל בית הקפה מפנייתי היתה גסת רוח.

המזרחים חושבים שכל מי שהוא מנהל של משהו הוא "מלך". והמלך לא יטרח לשרת לקוחות, ואף לא לענות להם. 

לא לשווא מזרחים פרימיטיביים רבים חושבים שלנתניהו מגיע כל כסף והנאה שהוא מוצץ מהמדינה. הוא ה"מלך".....

את ההשוואות לשרים את עשית ורק התייחסתי אליה והראיתי לך שיש הבדל בין בעל עסק למנהל וכמו שאי אפשר לשנות את דעתו של אנטישמי על יהודים לגבייך ה"מזרחי" (וכמובן ה"זכר") הוא סטריוטיפ שלילי מהלך שגם התנהגות רגילה שלו תתפס אצלך כשלילית כי את פשוט לא סובלת אותו. שנואי נפשך תמיד יתוארו בהכללות גורפות (אם אני הייתי בעל בית הקפה גם אני הייתי מתעלם ממבטי הבוז המתנשאים והמזלזלים שהבטת בי. את רואה גם אני יודע לדמיין....)

המזרחיים לא "חושבים" זו את חושבת שהמזרחיים "חושבים".

אני פניתי לבעל בית הקפה במלוא הנימוס, כפי שאשכנזיה מתנהגת .

המזרחיים לא חושבים? הם מדברים בלי לחשוב?

שטויות. המנהלים האשכנזים, בעיקר הייקים, באים לעבודה הכי  מוקדם מכולם, ועובדים הכי קשה.

וזה כמובן מבוסס מדעית על פי מחקר שעשית ולא על פי תחושות בטן מכלילות וגזעניות. מנהלים ייקים? איפה יש היום ייקים?

ואגב צריך להבחין בין מנהל לבעל עסק.

קשקוש. בעל עסק הוא מנהל העסק.

וצריך רק לזכור את סטף ורטהיימר, מקים "ישקר" ומפעלים נוספים, מייסד כפר וורדים.

למה את אומרת קשקוש על משהו שאת לא מבינה? בעל עסק לא חייב לנהל אותו וככל שהעסק גדול יותר יש לו צוות שמנהל ומפעיל אותו באופן שוטף. בעסקים קטנים בעל העסק לרוב גם מנהל אותו אבל לא אחת בעלי עסקים מעסיקים עובדים שיעשו את העבודה השוטפת עבורם וזה בהחלט לגיטימי . זה לא "תרבותי" ולא "מזרחי" זזה מותנה בגודלו של העסק ובאופיו.

יופי שמצאת איזה "יקה" מן העבר. אין היום "יקים" והדור הנוכחי אפילו לא מכיר את המושג..

בעל עסק מפקח מלמעלה על כל הנעשה, קובע את המדיניות, קובע  לאילו כיוונים יתרחב העסק. 

אתה רוצה  לומר לי שראש הממשלה, או שר בממשלה, לא עושה כלום משום שהמדינה מתנהלת ע"י אלפי גופים,  ומשום שמשרדי הממשלה מתנהלים ע"י עשרות אנשים?

היו ייקים, ויש ייקים, בין אם אתה אוהב את המילה או לא. היום, אגב, כל אדם חרוץ , ומצפוני בעבודתו מכנה את עצמו "ייקה". אפילו אם הוא מזרחי.....

אני באה לעתים לשוק, ורואה שם בחנות הקטניות/פירות יבשים וכו' את בעל המקום המזרחי  יושב לו על התחת, קורא לפועל לחלק ללקוחות את הסחורה,  והוא רק שוקל ואוסף את הכסף.... ובאתי לרשת בתי קפה מסויימת המנוהלת ע"י מזרחים, ה"מנהל"עמד שם, עשה את עצמו מדבר בטלפון, וכשפניתי אליו לא טרח לענות. היתה זו עובדת  שניגשה אליי, בסבר פנים יפות.

ובעסק מזרחי מסוים שאלתי פעם איפה המנהל והעובדים המזרחים ענו לי: הוא המנהל, הוא בא מתי שמתחשק לו....

 

סטף וורטהיימר היה ייקה ונשאר  ייקה, על אפך ועל חמתך.

ואני סבורה שגם הבעלים של שטראוס, גם היא ייקית, לא מתבטלת כאותו מזרחי בחנות הפיצוחים.

מה זה "לא עושה כלום"?ברור שבעל העסק קובע את המדיניות אבל יש הבדל בין קביעת מדיניות לבין ביצועה בשטח והניהול השוטף. האם את מצפה ששר התחבורה יסלול כבישים במו ידיו? ששר הבריאות יגיש אישית תרופות? ששר הרווחה יגיש סעד אישי לכל פונה? 

 

בעל העסק לא חייב לעסוק בשירות הלקוחות כשאת רוצה משהו ממשרד ממשלתי את מצפה שהשר בעצמו ישרת אותך? אם בעל העסק יושב על התחת ולא משרת אותך ובאה עובדת במקומו -מה בדיוק פסול בזה? מה זה שייך ל"מזרחיות"? את לא חייבת לקבל שירות ישירות מהמנהל או מבעל העסק אם יש עובדים אחרים שזה תפקידם.

 

אבל השנאה שלך ל"מזרחיים" מעוורת את עיניך ואת מחפשת פגמים בהתנהגות שהיא טבעית ונכונה לכל עסק ואין בה שום עניין תרבותי עדתי גם הבעלים של שטראוס לא ימכור לך  גלידות ולא יענה אישית לפניותיך.

ואני לא מדבר על ההכללות הסטריוטיפיות שלך שתמיד מבוססות על תחושות בטן ומעולם אין להן שום ביסוס.

בעל חנות פיצוחים או מנהל בית קפה אינו שר.... הישיבה הבטלה  השאננה של בעל חנות הקטניות/פירות יבשים היתה בולטת מאד לעין. וההתעלמות של מנהל בית הקפה מפנייתי היתה גסת רוח.

המזרחים חושבים שכל מי שהוא מנהל של משהו הוא "מלך". והמלך לא יטרח לשרת לקוחות, ואף לא לענות להם. 

לא לשווא מזרחים פרימיטיביים רבים חושבים שלנתניהו מגיע כל כסף והנאה שהוא מוצץ מהמדינה. הוא ה"מלך".....

את ההשוואות לשרים את עשית ורק התייחסתי אליה והראיתי לך שיש הבדל בין בעל עסק למנהל וכמו שאי אפשר לשנות את דעתו של אנטישמי על יהודים לגבייך ה"מזרחי" (וכמובן ה"זכר") הוא סטריוטיפ שלילי מהלך שגם התנהגות רגילה שלו תתפס אצלך כשלילית כי את פשוט לא סובלת אותו. שנואי נפשך תמיד יתוארו בהכללות גורפות (אם אני הייתי בעל בית הקפה גם אני הייתי מתעלם ממבטי הבוז המתנשאים והמזלזלים שהבטת בי. את רואה גם אני יודע לדמיין....)

המזרחיים לא "חושבים" זו את חושבת שהמזרחיים "חושבים".

אני פניתי לבעל בית הקפה במלוא הנימוס, כפי שאשכנזיה מתנהגת .

המזרחיים לא חושבים? הם מדברים בלי לחשוב?

הם לא חושבים את מה שאת מייחסת להם שהם חושבים..

ואת לא אשכנזיה שמתנהגת בנימוס את גסות הרוח שלך ואת חוסר הטקט ראינו פה לא אחת הוא לא בא לך טוב בעין וכנראה שגם את לא. אבל זו כמובן הנחה וגם אם הוא לא התנהג יפה -זו לא עדות לתכונה מזרחית. באותה המידה הוא יכול היה להיות לא מזרחי.

שטויות. המנהלים האשכנזים, בעיקר הייקים, באים לעבודה הכי  מוקדם מכולם, ועובדים הכי קשה.

וזה כמובן מבוסס מדעית על פי מחקר שעשית ולא על פי תחושות בטן מכלילות וגזעניות. מנהלים ייקים? איפה יש היום ייקים?

ואגב צריך להבחין בין מנהל לבעל עסק.

קשקוש. בעל עסק הוא מנהל העסק.

וצריך רק לזכור את סטף ורטהיימר, מקים "ישקר" ומפעלים נוספים, מייסד כפר וורדים.

למה את אומרת קשקוש על משהו שאת לא מבינה? בעל עסק לא חייב לנהל אותו וככל שהעסק גדול יותר יש לו צוות שמנהל ומפעיל אותו באופן שוטף. בעסקים קטנים בעל העסק לרוב גם מנהל אותו אבל לא אחת בעלי עסקים מעסיקים עובדים שיעשו את העבודה השוטפת עבורם וזה בהחלט לגיטימי . זה לא "תרבותי" ולא "מזרחי" זזה מותנה בגודלו של העסק ובאופיו.

יופי שמצאת איזה "יקה" מן העבר. אין היום "יקים" והדור הנוכחי אפילו לא מכיר את המושג..

בעל עסק מפקח מלמעלה על כל הנעשה, קובע את המדיניות, קובע  לאילו כיוונים יתרחב העסק. 

אתה רוצה  לומר לי שראש הממשלה, או שר בממשלה, לא עושה כלום משום שהמדינה מתנהלת ע"י אלפי גופים,  ומשום שמשרדי הממשלה מתנהלים ע"י עשרות אנשים?

היו ייקים, ויש ייקים, בין אם אתה אוהב את המילה או לא. היום, אגב, כל אדם חרוץ , ומצפוני בעבודתו מכנה את עצמו "ייקה". אפילו אם הוא מזרחי.....

אני באה לעתים לשוק, ורואה שם בחנות הקטניות/פירות יבשים וכו' את בעל המקום המזרחי  יושב לו על התחת, קורא לפועל לחלק ללקוחות את הסחורה,  והוא רק שוקל ואוסף את הכסף.... ובאתי לרשת בתי קפה מסויימת המנוהלת ע"י מזרחים, ה"מנהל"עמד שם, עשה את עצמו מדבר בטלפון, וכשפניתי אליו לא טרח לענות. היתה זו עובדת  שניגשה אליי, בסבר פנים יפות.

ובעסק מזרחי מסוים שאלתי פעם איפה המנהל והעובדים המזרחים ענו לי: הוא המנהל, הוא בא מתי שמתחשק לו....

 

סטף וורטהיימר היה ייקה ונשאר  ייקה, על אפך ועל חמתך.

ואני סבורה שגם הבעלים של שטראוס, גם היא ייקית, לא מתבטלת כאותו מזרחי בחנות הפיצוחים.

מה זה "לא עושה כלום"?ברור שבעל העסק קובע את המדיניות אבל יש הבדל בין קביעת מדיניות לבין ביצועה בשטח והניהול השוטף. האם את מצפה ששר התחבורה יסלול כבישים במו ידיו? ששר הבריאות יגיש אישית תרופות? ששר הרווחה יגיש סעד אישי לכל פונה? 

 

בעל העסק לא חייב לעסוק בשירות הלקוחות כשאת רוצה משהו ממשרד ממשלתי את מצפה שהשר בעצמו ישרת אותך? אם בעל העסק יושב על התחת ולא משרת אותך ובאה עובדת במקומו -מה בדיוק פסול בזה? מה זה שייך ל"מזרחיות"? את לא חייבת לקבל שירות ישירות מהמנהל או מבעל העסק אם יש עובדים אחרים שזה תפקידם.

 

אבל השנאה שלך ל"מזרחיים" מעוורת את עיניך ואת מחפשת פגמים בהתנהגות שהיא טבעית ונכונה לכל עסק ואין בה שום עניין תרבותי עדתי גם הבעלים של שטראוס לא ימכור לך  גלידות ולא יענה אישית לפניותיך.

ואני לא מדבר על ההכללות הסטריוטיפיות שלך שתמיד מבוססות על תחושות בטן ומעולם אין להן שום ביסוס.

בעל חנות פיצוחים או מנהל בית קפה אינו שר.... הישיבה הבטלה  השאננה של בעל חנות הקטניות/פירות יבשים היתה בולטת מאד לעין. וההתעלמות של מנהל בית הקפה מפנייתי היתה גסת רוח.

המזרחים חושבים שכל מי שהוא מנהל של משהו הוא "מלך". והמלך לא יטרח לשרת לקוחות, ואף לא לענות להם. 

לא לשווא מזרחים פרימיטיביים רבים חושבים שלנתניהו מגיע כל כסף והנאה שהוא מוצץ מהמדינה. הוא ה"מלך".....

את ההשוואות לשרים את עשית ורק התייחסתי אליה והראיתי לך שיש הבדל בין בעל עסק למנהל וכמו שאי אפשר לשנות את דעתו של אנטישמי על יהודים לגבייך ה"מזרחי" (וכמובן ה"זכר") הוא סטריוטיפ שלילי מהלך שגם התנהגות רגילה שלו תתפס אצלך כשלילית כי את פשוט לא סובלת אותו. שנואי נפשך תמיד יתוארו בהכללות גורפות (אם אני הייתי בעל בית הקפה גם אני הייתי מתעלם ממבטי הבוז המתנשאים והמזלזלים שהבטת בי. את רואה גם אני יודע לדמיין....)

המזרחיים לא "חושבים" זו את חושבת שהמזרחיים "חושבים".

אני פניתי לבעל בית הקפה במלוא הנימוס, כפי שאשכנזיה מתנהגת .

המזרחיים לא חושבים? הם מדברים בלי לחשוב?

הם לא חושבים את מה שאת מייחסת להם שהם חושבים..

ואת לא אשכנזיה שמתנהגת בנימוס את גסות הרוח שלך ואת חוסר הטקט ראינו פה לא אחת הוא לא בא לך טוב בעין וכנראה שגם את לא. אבל זו כמובן הנחה וגם אם הוא לא התנהג יפה -זו לא עדות לתכונה מזרחית. באותה המידה הוא יכול היה להיות לא מזרחי.

גסות הרוח המרוקנית מוכרת לי מקרוב, ומפעמים רבות שנתקלתי בהם.

אני מתנהגת בנימוס לאנשים הנותנים שירות (לא רק בנימוס אלא אף בחביבות - אינני מפקדת עליהם, כפי שעושים הרבה אנשים, בעיקר לא אשכנזים, או אנשים קטנים  "סתם" - שמחים שיש להם על מי לפקד ומי שצריך לשרת אותם). אני גם מתנהגת בנימוס בכל מקום של התקבצות  חברתית, אם זה קונצרט, או תיאטרון, או בית קפה בעיר.

המזרחי ה"מנהל" שעשה עצמו מדבר בטלפון ולא נענה לפנייתי, כלקוחה, היה אמנם זכר מכוער במראהו, וכאמור מכוער בהתנהגותו. שמתי לב שאצל המזרחים לאשה העובדת מקצים את התפקיד של שירות נעים ללקוחות, והזכר העובד מתנהג ביהירות ובאיזו גסות.

זה נכון כאשר נשים וגברים עובדים אצלם יחד. הזכרים תמיד נוטלים לעצמם תפקידי ההנהלה, ומתנהגים ביהירות מטופשת, ומקצים  לנשים את העבודה עצמה עם הלקוחות, ורוב הנשים מתנהגות ב"נחמדות נשית". והן מקבלות את החלוקה המטופשת הזו "בהבנה".

יש מקומות מזרחיים בהם יש רק זכרים,אחד או שניים, ואז רבים מבעלי המקומות האלה, שהם גם העובדים, נוהגים בנחמדות בלקוחות. 

את יכולה ללמד אנתרופולגיה לגזענים הניזונים מסטריוטיפים מכלילים...

לא אתה סיפרת כאן שזכר מזרחי אמר לפניך כי לנתניהו מגיע כל מה שהוא מקבל , כי הוא "המלך"?

כאמור,  הרבה מזרחים פרימיטיביים מתייחסים לבעלי תפקידים או בעלי עסק כ"מלך" ("מלך הפלאפל", "מלך השירותים"), ואצלם אפילו הערסים הקטנים מלכלכים את הקירות הציבוריים בצעקות כתובות "יניב המלך" וכד'.

לא אתה סיפרת כאן שזכר מזרחי אמר לפניך כי לנתניהו מגיע כל מה שהוא מקבל , כי הוא "המלך"?

כאמור,  הרבה מזרחים פרימיטיביים מתייחסים לבעלי תפקידים או בעלי עסק כ"מלך" ("מלך הפלאפל", "מלך השירותים"), ואצלם אפילו הערסים הקטנים מלכלכים את הקירות הציבוריים בצעקות כתובות "יניב המלך" וכד'.

לא אמרתי דבר כזה להפך: טענתי שאיני רואה פסול בהגדרה של מלך . זה ביטוי סלנגי של "הטוב היותר בסוגו " ...

ועשיתי לא מכבר סיורי גרפיטי (גם בת"א וגם בחיפה) והתברר לי ש"המלכלכים" העיקריים אינם דווקא "ערסים".

יש לפרימיטיבים ביותר ביניהם גם ביטוי אחר - "בעל הבית". כל בעל בסטה בשוק הוא "בעל הבית". ופעם שמעתי אחד כזה קורא לשני "בעל הבית" כששניהם היו סה"כ מטופלים במרכז שיקום, והיו שם שתי בעלות בית ממשיות - מנהלת המרכז, והפסיכולוגית. הזכר קרא לזכר השני "בעל הבית" כדי להתכחש לכך ששניהם במרכז שיקום המנוהל ע"י נשים. הוא מוכרח היה לרומם זכר למדרגת "בעל הבית" שם, אף אם בהבל פיו....

"בעל הבית" זה דווקא כינוי ישן שהיה נהוג אצל אשכנזים...

לא אתה סיפרת כאן שזכר מזרחי אמר לפניך כי לנתניהו מגיע כל מה שהוא מקבל , כי הוא "המלך"?

כאמור,  הרבה מזרחים פרימיטיביים מתייחסים לבעלי תפקידים או בעלי עסק כ"מלך" ("מלך הפלאפל", "מלך השירותים"), ואצלם אפילו הערסים הקטנים מלכלכים את הקירות הציבוריים בצעקות כתובות "יניב המלך" וכד'.

לא אמרתי דבר כזה להפך: טענתי שאיני רואה פסול בהגדרה של מלך . זה ביטוי סלנגי של "הטוב היותר בסוגו " ...

ועשיתי לא מכבר סיורי גרפיטי (גם בת"א וגם בחיפה) והתברר לי ש"המלכלכים" העיקריים אינם דווקא "ערסים".

יש הרבה מציירי גרפיטי יפים בערים. הלכלוך של "קובי המלך" וכד' הוא מעשה ידיהם של ילדים ערסים.

ואתה סתם מתווכח, לשם הויכוח. הלא ברור שהללו באים מארצות מוסלמיות בהן היה מלך, דמוקרטיה לא בדיוק "יושבת עליהם" טוב, ובארצות הללו גם כל בעל תפקיד היה "מלך קטן", שליקקו לו. גם האב, במשפחות הללו, היה "מלך". ולא פעם האשה התרפסה לפניו. כיום , במדינת ישראל, רבות מהנשים המזרחיות הרימו ראש (יש עדיין מלקקות, בדור הקודם), והן יודעות את זכויותיהן השוות כאזרחיות במדינה וכבנות זוג. וטוב מאד שכך.

"בעל הבית" זה דווקא כינוי ישן שהיה נהוג אצל אשכנזים...

שוב אתה מתווכח לשם הויכוח. אף אשכנזי בישראל לא קורא למישהו "בעל הבית", זהו ביטוי מקובל מאד על מזרחים פרימיטיבים.

אני זוכר היטב את הביטוי "בעל הבית" מימי ילדותי שהיה רווח מאוד. שנאתך למזרחיים מביאה אותך מביאה אותך למוא פסול אפילו בנושאים טריוויאלים לחלוטין. (בדיוק כשם שאת מוצאת אצל גברים ...)

אני זוכר היטב את הביטוי "בעל הבית" מימי ילדותי שהיה רווח מאוד. שנאתך למזרחיים מביאה אותך מביאה אותך למוא פסול אפילו בנושאים טריוויאלים לחלוטין. (בדיוק כשם שאת מוצאת אצל גברים ...)

כאמור, טענתי שהביטוי "בעל הבית" מקובל על זכרים מזרחיים  פרימיטיביים כלפי כל מי שהם מנסים לנשאו , אין זו התנהגות טריויאלית כלל. כמו שהביטוי המטומטם "מלך" לכל בעל פלאפליה או עסק קטן אחר, והשגור גם בפי הילד הערס המצוי, הוא אופייני לזכרים מזרחיים פרימיטיביים.

"המלך" ו"בעל הבית" זה מילים של פירגון, פירגון לאחר ולפעמים גם פירגון עצמי שאכן גם לטעמי יש להם פעמים רבות איזו קונוטציה 'דביקה' ו'לקקנית' המחוברת לא פעם למנטליות בעייתית משהו...

 

האקט הזה של 'פירגון' משיק ונושק לאקט של 'הערצה' ו'הערצה עיוורת' שאכן מקובל אצל מזרחיים, כמו הערצת רבנים תוך נישוק היד או\ו הזקן הקדושים שלהם והערצת 'צדיקים' חיים או מתים...

 

דוגמאות פירגון מכאן : אלינור הרבתה לפרגן להגיוני, ולהיפך. צבי, שהוא מקרה מיוחד של אשכנזי שהתמזרח הרבה להעריץ את הגיוני ואת יהודה541 והוא שהזמין והביא אותו לכאן ממקום אחר כדי להראות לו איך כבר יותר מ 1,000,000 קוראים כבר קראו איזה דבר פילוסופיה שהוא כתב כאן.

"המלך" ו"בעל הבית" זה מילים של פירגון, פירגון לאחר ולפעמים גם פירגון עצמי שאכן גם לטעמי יש להם פעמים רבות איזו קונוטציה 'דביקה' ו'לקקנית' המחוברת לא פעם למנטליות בעייתית משהו...

 

האקט הזה של 'פירגון' משיק ונושק לאקט של 'הערצה' ו'הערצה עיוורת' שאכן מקובל אצל מזרחיים, כמו הערצת רבנים תוך נישוק היד או\ו הזקן הקדושים שלהם והערצת 'צדיקים' חיים או מתים...

 

דוגמאות פירגון מכאן : אלינור הרבתה לפרגן להגיוני, ולהיפך. צבי, שהוא מקרה מיוחד של אשכנזי שהתמזרח הרבה להעריץ את הגיוני ואת יהודה541 והוא שהזמין והביא אותו לכאן ממקום אחר כדי להראות לו איך כבר יותר מ 1,000,000 קוראים כבר קראו איזה דבר פילוסופיה שהוא כתב כאן.

"פירגון" מילה (אגב, כיידוע מיידיש) חלשה פה.המזרחים ממש משתטחים בפני אנשים מסוימים. והם מאדירים את עצמם או אנשים שהם חפצים להאדיר, תמיד זכרים, ובד"כ לאזני הנשים, "שתדענה מה שווים הזכרים".....

"המלך" ו"בעל הבית" זה מילים של פירגון, פירגון לאחר ולפעמים גם פירגון עצמי שאכן גם לטעמי יש להם פעמים רבות איזו קונוטציה 'דביקה' ו'לקקנית' המחוברת לא פעם למנטליות בעייתית משהו...

 

האקט הזה של 'פירגון' משיק ונושק לאקט של 'הערצה' ו'הערצה עיוורת' שאכן מקובל אצל מזרחיים, כמו הערצת רבנים תוך נישוק היד או\ו הזקן הקדושים שלהם והערצת 'צדיקים' חיים או מתים...

 

דוגמאות פירגון מכאן : אלינור הרבתה לפרגן להגיוני, ולהיפך. צבי, שהוא מקרה מיוחד של אשכנזי שהתמזרח הרבה להעריץ את הגיוני ואת יהודה541 והוא שהזמין והביא אותו לכאן ממקום אחר כדי להראות לו איך כבר יותר מ 1,000,000 קוראים כבר קראו איזה דבר פילוסופיה שהוא כתב כאן.

"פירגון" מילה (אגב, כיידוע מיידיש) חלשה פה.המזרחים ממש משתטחים בפני אנשים מסוימים. והם מאדירים את עצמם או אנשים שהם חפצים להאדיר, תמיד זכרים, ובד"כ לאזני הנשים, "שתדענה מה שווים הזכרים".....

בשנים האחרונות הפרימיטיבים הזכרים התחילו לקרוא זה לזה, בקול רם ובציבור, "גבר!" (ויש כמה אשכנזים פשוטים שנדבקו בזה גם הם). גם מילה (דוחה) זו נצעקת בטון מאדיר......

עבור לעמוד
... , , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: אין משתמשים רשומים
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר