אתם המטומטמים שלא הבנתם עד כמה גרמתם לי הנאה בכך שגררתם אותי לתת לכם בעיטות ב"חבילה" המגעילה ובראש המלא אדי רעל אנטי נשי. אולי חארוביץ ודהאן כן הרגישו את הכאבים - אתה הראית כרגיל סתימות מוחלטת  ל"משחק" שהלך פה. כרגיל, תפסת רק מה שאתה מקובע עליו: שזכר יכול ללגלג על אשה, ואשה כנראה  לדעתך לא יכולה לצחוק לזכר (באופן בוטה, עם מכות. אין לי ספק שאתה מכיר את הלגלוגים של נשים הטרוסקסואליות "רגילות": על זין קטן, על אימפוטנציה, על שמעגעגע באופן כללי).

את כל כך אטומה שזה פשוט לא להאמין. שוטה הכפר שחושב שהוא חובט בכולם ולא מבין שהוא הבדיחה של כולם.

אשה בהחלט יכולה לצחוק לזכר אבל במקרה שלך את צוחקת על עצמך ולא מבינה זאת.

אתה באמת מוכיח את עצמך כבהמה. לי אתה קורא שוטה הכפר??? אידיוט מוחלט אתה. ואתה גם סתום מספיק כדי לא להבין שאני חתכתי את ה"חבילה" לחארוביץ ודהאן, ופצעתי אותם נפשית. אתה לא דומה לחארוביץ ודהאן, אתה לא דומה להרבה גברים אחרים. רק נדמה לך שרוב הגברים דומים לך. אין לך מושג מה זכרים רבים אחרים חושבים, ואיך הם מתנהגים.

תתפלאי התגובות שלך הם אכן של שוטה הכפר שלא מבין שהוא מושם ללעג והגיע הזמן שתביני זאת. סליחה שתקעתי סיכה בבלון ההנאה שאת מפיקה משירת האשכים והזרגים שלך שיותר משהיא "פוצעת נפשית" מישהו (איזה פטתית את...) היא ממלאת איזה צורך נפשי מופרע שלך כאותו ילד שחושב שהוא מתריס נגד הוריו כשהוא פולט "פיפי" "קקה" ללא הפסק. קשה לקבל שמה שאת חושבת כעלבון ופציעה נפשית בגברים נתפס בפועל כבדיחה ומושם ללעג. הכי קל זה לקרוא לי "סתום" ו"אדיוט". זה לא ימנע ממני להאיר את עינך מול האמת העגומה -זה לא מעליב ולא פוצע זה סתם נלעג ואנשים סתם מתגרים בך רק כדי שתצאי משיווי המשקל .שלך זה באמת עצוב לראות איך אישה אינטלגנטית כמוך מוכנה להיתבזות בחוסר מודעות עצמית מוחלטת.

אני בטח מבין יותר איך זכרים חושבים מאשר את יודעת איך נקבות מתנהגות...

זה בערך כמו המזרחיים שטענו שהעדפת אשכנזים היא "התנהגות אשכנזית מושרשת"...

כבר ניהלנו את הויכוח הזה . אין שכר שונה לגברים ונשים. יש יותר גברים שנמצאים בעמדות בכירות ולכן השכר הממוצע של הגברים בכללותו גבוה יותר. אין שום משרה במשק שיש בה הבדל בין זכר לנקבה. אין שום סולם שכר כזה בשום תחום!! שוק העבודה לא בנוי מדורשי עבודה שדורשים שכר אלא רוב רובו על שכר נתון למשרה שמותנה בוותק, השכלה  וכו' ולא על מו"מ חופשי בין עובד ומעביד.

 

ואפילו על פי דבריך  יש משרת בשוק הפרטי הנתון למו"מ (וכאמור רוב העבודות אינן כאלה) למה לבקש שכר גבוה זו "חוצפה" ונשים לא עושות זאת? ושוב את מגיעה תכונה נשית ולא למזימה גברית. גברים אינם קונצפרטיבים המעדיפים גברים(זה חלק משנאת הגברים שלך) . אדם פרטי יעסיק את מי שמתאים לו יותר מבחינה מקצועית ויש יותר מועמדים גברים למשרות בכירות (בדיוק כשם שיש יותר אשכנזים ממזרחיים וכמעט אף אחד לא דוחה מועמד מתאים רק בגלל מזרחיותו).

 

ושוב אתה מסגיר את הנאיביות שלך, ואת חוסר  ידיעתך הממשית במה שקורה ובאיך אנשים מתנהגים.

 

אגב, היתה העדפת אשכנזים מושרשת. אבל מה לך להשוות כל הזמן את חצי האנושות, המגדר שלנו, למזרחים? אין שום קשר בינינו, ולא  יהיה. שנאת נשים או העדפה של גברים לגברים אחרים היא תופעה היסטורית, וחוצת עמים ותרבויות. היא נמצאת גם ב"תרבות" המזרחית. כמובן, המיסוגיניזם מראה איפיונים דומים מאד לשוביניזם לאומי. בסופו של דבר, כל תופעה כזו מקורה באגואיזם ובאגוצנטריות. אבל חצי האנושות - אנחנו - איננו על רמה אחת בשיקול החברתי עם עמים או קבוצות אתניות מופלות.

זו את שמוכיחה חוסר ידע (את יודעת איך אנשים מתנהגים? נו באמת...) ומשתמשת בטיעונים לא מדוייקים

וחוץ מזה את רק מחזקת את מה שטענתי - הכל זה תלוי תרבות ולא ביולוגי . לגבי הטיעון הקונצפרטיבי אין הבדל בין מזרחי שטוען כי הוא קופח בגלל אחווה אשכנזית לבין אשה שטוענת שהיא מקופחת בגלל אחווה גברית.

 

אנחנו חצי מהאנושות (יש אומרים: החצי הטוב ....), ונא לא להשוות אותנו לקבוצות אתניות.

כפי שכתבתי, אמנם מיסוגיניזם מראה איפיונים דומים לשוביניזם לאומי (כן, גם פנים-חברתי). כי שניהם נובעים מאגואיזם ואגוצנטריות. אבל אין להשוות בין "שנאת הזר והשונה" שהיא לדעתי לפחות טבועה בטבענו הביולוגי לבין מיסוגיניזם, שלדעתי לפחות יש לו סיבות מורכבות, שיסודן במצבו הראשוני של הזכר - היותו נוצר ע"י אשה בעיקר, נולד מאשה, ותלוי לגמרי באשה בשנותיו הראשונות הרופסות והחלשות.

ולכן הוא אמור לשנוא אותה? איזה קשקוש...

להיפך: בעמקי נפשו  יש ההכרה שהאשה היא אלה. היא הדמות הגדולה, החשובה, שהוא תלוי בה לגמרי. אהבתה מביאה לו רווחה נפשית ושפיות, איבתה, במקרה שהאשה לא רצתה אותו, מביאה לו רגשות סבל, איבה עצמית ועוד.

אצל גברים בשבטים פראיים נוצרה ההכרה שהצעיר צריך להתנתק מתלותו הרגשית העמוקה באשה, מהכרתו שהיא דמות ההזדהות שלו. עליו לקבל זהות אחרת, חדשה, עקורה, שונה מהיסוד. והיו להם מנהגים שונים שהעבירו את הצעירים כדי להביא לכך. בחברות העירוניות בהמשך נשארו הדי ההכרה הזו והמנהגים האלה. גברים ניבלו את הפה נגד נשים, דיברו בזלזול על הנשיות, האדירו כל דבר שהמציאו כ"גברי". בעיקר את המלחמה ואת אלימות המלחמה. מימסדים גבריים השתלטו על החברה ועשו הכל כדי לא לקבל נשים לשורותיהם, כדי להדיר את הנשים מהארגון החברתי המתגבש.

כיום יש עדיין אצל גברים לא מעטים הדי הזלזול הזה בנשיות, ההאדרה המלאכותית של הזיכריות. וכמובן, ההדרה המימסדית נמצאת תחת מיתקפה שלמה של הפמיניזם. נשים בחברה החופשית כידוע נלחמו להתקבל למוסדות ההשכלה (אף כי סבלו בהם רבות - מרצים גברים ועמיתיהן הסטודנטים עשו הכל כדי להציק להן ולהשפיל אותן), ולמערך העבודה.

ניבול הפה וה"דיעות" המטורפות האנטי נשיות מצויים עדיין בחברת הגברים (ובחברת הנשים  יש כאלו שהפנימו, ובאמת עדיין חושבות שתפקידן משני בחברה). אבל לדעתי לכל זכר באשר הוא יש בעמקי הנפש ההערצה הבסיסית לדמות נשית גדולה וסמכותית שמנהגת את חייו ואומרת לו מה לעשות.

ב"עמקי נפשו" עוד קשקוש פסיכולוגיסטי  "מומחות" לעמקי הנפש עאלק (זה לא שונה מ"קנאת הפין" של פרויד ומתאווה לפין שמייחס לך הורוביץ ב"עמקי הנפש". איזה בולשיט)

 

גברים מעולם לא התנתקו מהקשר לאמותיהם ומאהבה לנשים (אהבה . לא רק תשוקה) סדר העולם הגברי לא נבע משנאה לנשים  אלא מהנסיבות ההיסטוריות והפרה-היסטוריות שהצריכו דומיננטיות גברית. לא צריך להרחיק לכת: החרדים המדירים נשים לא עושים זאת משנאה כלפיהן אלא ממערכת ערכית מעוותת ביחס למקומה של האישה. הרי היא מבחינתם "בת מלך" אך יש לה מקום מוגדר בחברה ואין לערב מין שאינו במינו. 

 

התיאוריות הקונספרטיביות של אחווה גברית ושנאת נשים ורצון להשפלתן (ולא שאין גברים מעוותים כאלה) היא פרי המוח העקום  של פמיניסטיות  שונאות גברים כמוך.

את ממש יודעת מה גברים חושבים וזאת מנסיונך רב השנים עמם.

אני נאיבי? לא יודע כמה שיחות גבריות על נשים היית נוכחת בימי חייך אבל תאמיני לי שהייתי נוכח בהמון שיחות נשיות כאלה ואני יודע היטב שהתגססויות והרכילויות הן הדדיות ואני מניח שגם אני הייתי נושא לשיחה כזו. אני לא מכיר רק את אשתי...

 

את רוצה לפגוע בגבר: תגידי לו מיד אחרי הזיון שהוא היה חרה של זיון, ויש לו זיין קטן וכו'. אם תתגססי בפורום כזה בשירת האשכים והזרגים שלך -אף אחד לא יעלב ויפצע נפשית אלא רק יצחק או ילעג . את באמת לא מבינה שהורוביץ ויהודה הם אלו מרימים לך להנחתה ומגרים אותך  במתכוון? מה צריך לקרות כדי שתתפכחי ותביני? הרי כולם שמים לב כמה את אוהבת ונהנית להתפלש מילולית  בשפיך הגברי ותאמיני לי אני מכיר גברים טוב ממך. הם ממש נהנים אף אחד לא נפגע. הרי מי שנפצע לא רוצה להיפצע שוב ולמרות זאת הם מתגרים בך שוב ושוב. לא למדת שיהודה הוא פרובוקטור? איפה הרגישות שאת מתהדרת בה?

עובדה שהם מתגרים בך שוב ושוב. את לא שאלת למה?אכן אף אחד לא אוהב שמטיחים בו רפש ומעליבים אותו ולא אוהב לחזור אל קיאו. זה פשוט משעשע אותם ולא מעליב אותם. בכל כיתה יש את הילד האובססיבי שמגיב בתוקפנות שפוגעים במושא האובססיה שלו הוא סבור שהתוקפנות המילולית שלו היא נשק פוגעני ולא מבחין שבעצם כולם מצפים לתגובה שלו ומתגרים בו במתכוון. את באמת לא מכירה התנהגויות אנושיות. 

אם את רוצה להתעקש על כך שאת באמת פוגעת בהם -תמשיכי. אני הצבעתי לך מהי המציאות.

 

ואני לא שונה מרוב הגברים. רוב הגברים שסבבו אותי כל ימי היו בדיוק כמוני . את מתמקדת בזיבורית ומשליכה ממנה על מכלול הגברים.

זה בערך כמו המזרחיים שטענו שהעדפת אשכנזים היא "התנהגות אשכנזית מושרשת"...

כבר ניהלנו את הויכוח הזה . אין שכר שונה לגברים ונשים. יש יותר גברים שנמצאים בעמדות בכירות ולכן השכר הממוצע של הגברים בכללותו גבוה יותר. אין שום משרה במשק שיש בה הבדל בין זכר לנקבה. אין שום סולם שכר כזה בשום תחום!! שוק העבודה לא בנוי מדורשי עבודה שדורשים שכר אלא רוב רובו על שכר נתון למשרה שמותנה בוותק, השכלה  וכו' ולא על מו"מ חופשי בין עובד ומעביד.

 

ואפילו על פי דבריך  יש משרת בשוק הפרטי הנתון למו"מ (וכאמור רוב העבודות אינן כאלה) למה לבקש שכר גבוה זו "חוצפה" ונשים לא עושות זאת? ושוב את מגיעה תכונה נשית ולא למזימה גברית. גברים אינם קונצפרטיבים המעדיפים גברים(זה חלק משנאת הגברים שלך) . אדם פרטי יעסיק את מי שמתאים לו יותר מבחינה מקצועית ויש יותר מועמדים גברים למשרות בכירות (בדיוק כשם שיש יותר אשכנזים ממזרחיים וכמעט אף אחד לא דוחה מועמד מתאים רק בגלל מזרחיותו).

 

ושוב אתה מסגיר את הנאיביות שלך, ואת חוסר  ידיעתך הממשית במה שקורה ובאיך אנשים מתנהגים.

 

אגב, היתה העדפת אשכנזים מושרשת. אבל מה לך להשוות כל הזמן את חצי האנושות, המגדר שלנו, למזרחים? אין שום קשר בינינו, ולא  יהיה. שנאת נשים או העדפה של גברים לגברים אחרים היא תופעה היסטורית, וחוצת עמים ותרבויות. היא נמצאת גם ב"תרבות" המזרחית. כמובן, המיסוגיניזם מראה איפיונים דומים מאד לשוביניזם לאומי. בסופו של דבר, כל תופעה כזו מקורה באגואיזם ובאגוצנטריות. אבל חצי האנושות - אנחנו - איננו על רמה אחת בשיקול החברתי עם עמים או קבוצות אתניות מופלות.

זו את שמוכיחה חוסר ידע (את יודעת איך אנשים מתנהגים? נו באמת...) ומשתמשת בטיעונים לא מדוייקים

וחוץ מזה את רק מחזקת את מה שטענתי - הכל זה תלוי תרבות ולא ביולוגי . לגבי הטיעון הקונצפרטיבי אין הבדל בין מזרחי שטוען כי הוא קופח בגלל אחווה אשכנזית לבין אשה שטוענת שהיא מקופחת בגלל אחווה גברית.

 

אנחנו חצי מהאנושות (יש אומרים: החצי הטוב ....), ונא לא להשוות אותנו לקבוצות אתניות.

כפי שכתבתי, אמנם מיסוגיניזם מראה איפיונים דומים לשוביניזם לאומי (כן, גם פנים-חברתי). כי שניהם נובעים מאגואיזם ואגוצנטריות. אבל אין להשוות בין "שנאת הזר והשונה" שהיא לדעתי לפחות טבועה בטבענו הביולוגי לבין מיסוגיניזם, שלדעתי לפחות יש לו סיבות מורכבות, שיסודן במצבו הראשוני של הזכר - היותו נוצר ע"י אשה בעיקר, נולד מאשה, ותלוי לגמרי באשה בשנותיו הראשונות הרופסות והחלשות.

ולכן הוא אמור לשנוא אותה? איזה קשקוש...

להיפך: בעמקי נפשו  יש ההכרה שהאשה היא אלה. היא הדמות הגדולה, החשובה, שהוא תלוי בה לגמרי. אהבתה מביאה לו רווחה נפשית ושפיות, איבתה, במקרה שהאשה לא רצתה אותו, מביאה לו רגשות סבל, איבה עצמית ועוד.

אצל גברים בשבטים פראיים נוצרה ההכרה שהצעיר צריך להתנתק מתלותו הרגשית העמוקה באשה, מהכרתו שהיא דמות ההזדהות שלו. עליו לקבל זהות אחרת, חדשה, עקורה, שונה מהיסוד. והיו להם מנהגים שונים שהעבירו את הצעירים כדי להביא לכך. בחברות העירוניות בהמשך נשארו הדי ההכרה הזו והמנהגים האלה. גברים ניבלו את הפה נגד נשים, דיברו בזלזול על הנשיות, האדירו כל דבר שהמציאו כ"גברי". בעיקר את המלחמה ואת אלימות המלחמה. מימסדים גבריים השתלטו על החברה ועשו הכל כדי לא לקבל נשים לשורותיהם, כדי להדיר את הנשים מהארגון החברתי המתגבש.

כיום יש עדיין אצל גברים לא מעטים הדי הזלזול הזה בנשיות, ההאדרה המלאכותית של הזיכריות. וכמובן, ההדרה המימסדית נמצאת תחת מיתקפה שלמה של הפמיניזם. נשים בחברה החופשית כידוע נלחמו להתקבל למוסדות ההשכלה (אף כי סבלו בהם רבות - מרצים גברים ועמיתיהן הסטודנטים עשו הכל כדי להציק להן ולהשפיל אותן), ולמערך העבודה.

ניבול הפה וה"דיעות" המטורפות האנטי נשיות מצויים עדיין בחברת הגברים (ובחברת הנשים  יש כאלו שהפנימו, ובאמת עדיין חושבות שתפקידן משני בחברה). אבל לדעתי לכל זכר באשר הוא יש בעמקי הנפש ההערצה הבסיסית לדמות נשית גדולה וסמכותית שמנהגת את חייו ואומרת לו מה לעשות.

ב"עמקי נפשו" עוד קשקוש פסיכולוגיסטי  "מומחות" לעמקי הנפש עאלק (זה לא שונה מ"קנאת הפין" של פרויד ומתאווה לפין שמייחס לך הורוביץ ב"עמקי הנפש". איזה בולשיט)

 

גברים מעולם לא התנתקו מהקשר לאמותיהם ומאהבה לנשים (אהבה . לא רק תשוקה) סדר העולם הגברי לא נבע משנאה לנשים  אלא מהנסיבות ההיסטוריות והפרה-היסטוריות שהצריכו דומיננטיות גברית. לא צריך להרחיק לכת: החרדים המדירים נשים לא עושים זאת משנאה כלפיהן אלא ממערכת ערכית מעוותת ביחס למקומה של האישה. הרי היא מבחינתם "בת מלך" אך יש לה מקום מוגדר בחברה ואין לערב מין שאינו במינו. 

 

התיאוריות הקונספרטיביות של אחווה גברית ושנאת נשים ורצון להשפלתן (ולא שאין גברים מעוותים כאלה) היא פרי המוח העקום  של פמיניסטיות  שונאות גברים כמוך.

ידוע כבר לכולנו פה שאתה לא גאון בפסיכולוגיה......

אתה אגב מזכיר לי את אמא שלי, שהיתה תמיד אומרת שחלומות הלילה הם "שארה בארה". (קשקוש מוחלט).

גאון בפסיכולוגיה. אפשר לחשוב כאילו זה מדע מדוייק. ב"עמקי נפשם" קשקוש בלבוש. אניי אגב לא יודע עם חלומות הם קשקוש אבל מי שמנסה לפענח אותם בידענות הוא קשקשן.

הנפוחים הנחרצים שמפענחים חלומות הם לטעמי הבערים מלאי היומרה.

היסטוריה אינה מדע מדוייק אבל היא מבוססת לפחות על מסמכים עדויות וכו'. על מה מבוססת הפסיכלוגיה? מישהו בדק במעבדה את "מעמקי הנפש"?

קראתי פה ושם מהשרשור הזה שהפך לדיון\ויכוח מגדרי נשים\גברים, ואני לא מבינה בדיוק מה למשל רוצה הלביאה שאני מבינה שהיא היוזמת של השיח הזה ודומיו, או למה היא חותרת בשורה התחתונה. בעצם אני כן יודעת, כי הלביאה כתבה כאן לא פעם על האוטופיה שלה - עולם ללא גברים.

 

עולם, או מרחב, ללא, ללא מגדר מסויים - זה עניין שמעורר שאלות, למה שואפים לכזה דבר כשזה קורה, ולא משנה מאיזה כיוון?emo_17.png

 

בתזמורת הפילהרמונית הוינאית, שנחשבת לאחת התזמורות הטובות ביותר בעולם, לא ניגנו נשים כמעט מעולם, והתזמורת לא קיבלה לשורותיה נגנת קבועה עד לשנת 1997. מנצחת אישה לא ניצחה על התזמורת אף פעם עד שנת 2005. (אפשר לקרוא את כל זה בויקיפדיה בערך על "הפילהרמונית של וינה").

 

מי שהנהיגו את המדיניות הזו בתזמורת הסבירו ומסבירים שהם מעדיפים שלא יהיו נשים בתזמורת גם ואפילו אם רמת נגינתן זהה לזו של הגברים, כי נשים בתזמורת בכל מקרה תפגענה באיכות נגינת התזמורת.

 

נשאל את עצמנו איך תפגענה? מה פתאום? אם איכות נגינתן לא נופלת מזו של הגברים בתזמורת, למה לא להרבות נשים בפילהרמונית הוינאית? - או. קיי. חוץ מאיכות נגינה פוטנציאלית יש עוד דברים : אי שקט, ענייני קינאה, נטיה לרכילות ולריבים, אינטריגות, בריאות נפשית - ואפשר להבין את החשש שנטיות ועניינים כאלה אם יתרבו, בסופו של דבר ישליכו על סה"כ איכות הנגינה של התזמורת.

 

שכן שליח לשעבר שבתו התקבלה לכנרת קבועה בתזמורת הפילהרמונית הישראלית סיפר לי שבתו התקבלה ע"י נשים אחרות בתזמורת בהשמצות שיקריות ומכוערות ובאינטריגות על בתו, והתפתחו שם דברים שהצריכו את התערבותו התקיפה של המנהל המוסיקלי זובין מהטה, שהזהיר באופן תקיף כמה נשים שתפסקנה עם האינטריגות ועם הכנסת אי שקט למישור החברתי של התזמורת, ורק התערבותו התקיפה של מהטה איכשהו 'הרגיעה' את העניינים.

 

אולי תואיל הלביאה לשאול את עצמה בשיחה אמיתית בינה לבין עצמה האם אין אצלה עצמה משהו מהנטיות האלה? לעורר סכסוכים ומדנים, לתקוף בכינויי גנאי, ליצור אי שקט שהיא אולי אוהבת וזקוקה לו - אבל רוב האנשים לא.

 

שבוע טוב בכל זאת.

שכן שליח = שכן שלי 

שבוע טוב

אני מסכים עם הלביאה שהבריאה של הגבר מקנה לו תכונות פיזיות שונות. ובהתאם לכך התנהגותו והתאמתו לקן המשפחתי.

הגבר חזק פיזית יותר אכזרי פחות רגשי יותר תוקפן בעל רצון לכבוש להפגין עליונות...

האשה יותר רגישה יותר כנועה יותר קלת דעת כדי שתתפתה לחיזורי הגבר להמשך התרבות המין האנושי.

ולכן כתוב במשלי חוכמת נשים בנתה ביתה...ותקום בעוד לילה ותיתן טרף לביתה וחוק לנערותיה..

האחד משלים את השני...אין שני מלכים בכתר אחד.

המאמר לא מתייחס לטואטסטוסטרון. נשים לא נוהגות טוב מגברים אלא מעורבות פחות בתאונות וכבר היה לנו דיון על כך. הסיבה לכך היא שנשים נוהגות פחות בכבישים מהירים שבהן התאונות הן קטלניות . אם תסעי בכבישים מהירים תראי ש80 אחוז הם נהגים ולא נהגות וברור שרוב התאונות מתבצעות ע"י גברים.

מה שאומר עכשיו הוא לא מדעי אך מבוסס על ניסיון נהיגה של עשרות שנים: נשים נוסעות לאט יותר ומפחדות לעקוף. זאת נהיגה "זהירה" אבל גורמת לעיכוב בתנועה ולכך שנהגים אחרים יעברו עברות. אם רואים רכב נסע לאיטו על צד שמאל של הכביש זה ברוב המקרים אישה אם אתה רואה בעיר רכב מתקשה לחנות-זה ברוב המקרים נהגות. (אין ספור פעמים יצאתי מרכבי להחנות רכבים של נשים שעיכבו את התנועה בחוסר יכולת להיכנס לחנייה) מאידך רוב הנהגים הפרועים המזגזגים בין נתיבים הם גברים צעירים.

 

ברור שכחברת ביטוח אני אעדיף נשים. אבל זה לא מעיד על איכות נהיגה. אם ברוב הכבישים היו נהגות התנועה הייתה נתקעת...

הנפוחים הנחרצים שמפענחים חלומות הם לטעמי הבערים מלאי היומרה.

היסטוריה אינה מדע מדוייק אבל היא מבוססת לפחות על מסמכים עדויות וכו'. על מה מבוססת הפסיכלוגיה? מישהו בדק במעבדה את "מעמקי הנפש"?

ראשית כל, יש מחקרים, כולל במעבדות. 

אם אתה מתנגד לביטוי (האמנם פיוטי) "עמקי הנפש", נספר לך שהפסיכולוגיה כיום נקראת "מדעי ההתנהגות" ולא נוטה לדבר כלל על "נפש".

ולא, עם כל המסמכים והעדויות, היסטוריה אינה מדע מדויק, כפי שכל מדעי הרוח אינם מדויקים. הפסיכולוגיה שואפת לפחות להימנות על מדעי הטבע (כאמור קוראת לעצמה "מדעי ההתנהגות"), עם שימוש בעזרים ואמצעים של מדעי הטבע (כולל סטטיסטיקה - ותיכף תגיד לי שסטטיסטיקה זה לא מתמטיקה וזה לא מדויק....). בפסיכולוגיה יש תצפיות, יש שאלונים מאד מתוחכמים שמכוונים באמצעים מתוחכמים להוציא את האמת מהנשאל, ויש ניסויים. הפסיכולוגיה אספה הרבה ידיעות על ההתנהגות האנושית, כולל על האמוציות, על עמדות, ועוד ועוד.

מי שמזלזל בפסיכולוגיה כלאחר יד, ובאופן גורף, הוא בער טפש.

וכן - פשר החלומות הוא תחום שלם, זה לא "שארה בארה", זה התחיל עם פירושים יפים ומעמיקים של פרויד וזה ממשיך כיום בפסיכולוגיה החדשה. מי שמנפנף בזלזולו בתחום הזה הוא בער נפוח וטפש.

אני לא מזלזל בפסיכולוגיה באותן נקודות שניתנות לחקירה (כפי שהגדרת: ניתוח התנהגות) והזלזול שלי הוא לא גורף אני מזלזל בה כשהיא מתיימרת להתייחס למה שלא ניתן לחקירה. מעמקי הנפש ומניעים נסתרים לא באמת ניתנים לחקירה ובטח לא כל התיאוריות על מקור השנאה של  הגברים שזה קשקוש.

תרשי לי לפקפק ביכולת שלנו לפענח חלומות. גם את מזלזלת בקנאת הפין של פרויד לא?

המאמר לא מתייחס לטואטסטוסטרון. נשים לא נוהגות טוב מגברים אלא מעורבות פחות בתאונות וכבר היה לנו דיון על כך. הסיבה לכך היא שנשים נוהגות פחות בכבישים מהירים שבהן התאונות הן קטלניות . אם תסעי בכבישים מהירים תראי ש80 אחוז הם נהגים ולא נהגות וברור שרוב התאונות מתבצעות ע"י גברים.

מה שאומר עכשיו הוא לא מדעי אך מבוסס על ניסיון נהיגה של עשרות שנים: נשים נוסעות לאט יותר ומפחדות לעקוף. זאת נהיגה "זהירה" אבל גורמת לעיכוב בתנועה ולכך שנהגים אחרים יעברו עברות. אם רואים רכב נסע לאיטו על צד שמאל של הכביש זה ברוב המקרים אישה אם אתה רואה בעיר רכב מתקשה לחנות-זה ברוב המקרים נהגות. (אין ספור פעמים יצאתי מרכבי להחנות רכבים של נשים שעיכבו את התנועה בחוסר יכולת להיכנס לחנייה) מאידך רוב הנהגים הפרועים המזגזגים בין נתיבים הם גברים צעירים.

 

ברור שכחברת ביטוח אני אעדיף נשים. אבל זה לא מעיד על איכות נהיגה. אם ברוב הכבישים היו נהגות התנועה הייתה נתקעת...

המאמר אומר בפירוש שנשים נוהגות טוב מגברים. והמאמר מפרט. (רק אחד כמוך "קורא מה שמתחשק לו" ומרפרף ו"לא קולט" מה שלא מתחשק לו.) ושחברות הביטוח ערות לכך, ונותנות לנשים פרמיות ביטוח נמוכות יותר משמעותית.

אני יודע מה שהמאמר אומר וקראתי אותו לא ברפרוף אני לא מסכים איתו ונימקתי את אי הסכמתי.העובדה שנשים מעורבות פחות בתאונות לא עושה אותן לנהגות טובות יותר .מנסיוני רב השנים זה פשוט לא נכון.

אני ביקשתי הסבר המתייחס למניעים הורמונליים ואת זה לא הבאת לי.

הפוך...

בטבע רואים את הזכרים נלחמים בניהם ומי שמנצח הוא לוקח את כל הנקבות..

לנקבות אין כאן שיקול דעת.. הלביאות מגרות את הזכר שיקום למלא חובתו...

עבור לעמוד
, , , ,
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: digger
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר