התפתחות דרמטית ומדאיגה מאד במישור הבינלאומי בימים האחרונים..

התפתחות דרמטית ומדאיגה מאד במישור הבינלאומי בימים האחרונים, למרבה הצער והדאגה אובחנה ירידה תלולה ודרמטית בפופולריות ובסיכויי ההישרדות והזכיה של השיר של נטע ברזילי בתחרות הבינלאומית ע"ש האירוויזיון שתהיה מחרתיים בפורטוגל.

 

אף אחד לא יכול להגיד שאני מופתעת, צפיתי את זה מראש, ואני מכינה את עצמי לעצב הצפוי של ציבורים מסויימים מהתוצאה הצפויה במוצאי שבת. 

 

מה לעשות? עוד ראיונות? עוד ציבור מנפנף בדיגלוני ישראל? לא יודעת, השיר מוזר וגרוע, שום דבר לא יעזור.

אני דווקא אהבתי את השיר הזה ואפילו הורדתי אותו מזמן ל"פלייליסט" של מכוניתי. יופי שגם זכה.

התפתחות דרמטית ומדאיגה מאד במישור הבינלאומי בימים האחרונים, למרבה הצער והדאגה אובחנה ירידה תלולה ודרמטית בפופולריות ובסיכויי ההישרדות והזכיה של השיר של נטע ברזילי בתחרות הבינלאומית ע"ש האירוויזיון שתהיה מחרתיים בפורטוגל.

 

אף אחד לא יכול להגיד שאני מופתעת, צפיתי את זה מראש, ואני מכינה את עצמי לעצב הצפוי של ציבורים מסויימים מהתוצאה הצפויה במוצאי שבת. 

 

מה לעשות? עוד ראיונות? עוד ציבור מנפנף בדיגלוני ישראל? לא יודעת, השיר מוזר וגרוע, שום דבר לא יעזור.

חלפו 3 ימים. את לא חושבת שהתנצלות עמוקה ראויה פה?

אני בהזדמנות זו רוצה להתנצל קבל עם ועדה שהימרתי על כשלון מוחלט של השיר הזה. לא בגלל ההימור אלא בגלל שמעולם לא שמעתי אותו. אני מגעיל את עצמי!

אז סליחה!

אריאלה? עכשיו תורך ;-)

"בעניינים של דת, האמת היא פשוט הדעה שהצליחה לשרוד". (אוסקר ויילד)


 

חיים ואתאיסט, אני לא מתמצאת כ"כ במוסיקת פופ, למרות שאני אוהבת את כל סוגי המוסיקה, כולל פופ, אוהבת, אבל לא מספיק מתמצאת. והפופ מתפתח ומתחדש, ואני בגלל סדר עדיפויות שונה לא מספיקה לעקוב ולהתעדכן.

 

ופופ היום כמעט ולא מתקיים בלי הצד ה'ויזואלי', ובואו נודה, גם באירוויזיון הצד הויזואלי הוא קריטי, קריטי לשאלה האם שיר 'יתפוס' או לא 'יתפוס', ואני חובבת ומתעניינת ב'מוסיקה' נטו, רק במה ששייך ונקלט ע"י האוזן, לא בעין.

 

וגם לכן, בגלל שבשיר הזוכה שמו הרבה דגש על הצד הויזואלי, ועל גימיקים, אצלי זה גרר הסתייגות, כי ראיתי בשיר - שיר נטו.

 

אבל אני לא צריכה להתנצל, ועדיין יש תעלומה לא פתורה - למה היה פתאום 'מהפך' תמוה, ששופטים מכל המדינות נתנו לישראל בקושי את המקום השלישי - ופתאום מהפך בלתי מוסבר, ורק הקהל באולם שינה את הדברים (ורמזתי לכזה תסריט) והרבה קולות נוספו והשיר נדחף למקום הראשון.

זה לא הקהל באולם ששינה אלא הצופים ששלחו מסרונים מרחבי אירופה.

אני דווקא התחלתי לחבב את השיר אחרי שהאזנתי לו ללא הגימיקים..

זה לא הקהל באולם ששינה אלא הצופים ששלחו מסרונים מרחבי אירופה.

אני דווקא התחלתי לחבב את השיר אחרי שהאזנתי לו ללא הגימיקים..

אם אנטוליו היה פה, הוא היה מסביר לנו והיה מקשר למי שיסבירו באופן מוסמך ומוכח איך היהודים ארגנו את המהפך הזה של הרגע האחרון ודחפו את השיר קדימה...

 

לא נעים להשוות ולקשר, נזכרתי בראיון שראיתי לפני שנים שהיה עם סוזי אבן, אלמנת אבא אבן, שהיו פעילים מאד בלשכנע ובלגייס רוב להצבעה ב 29-11-1947.

 

 לא יכלתי שלא להבחין בחיוך המסויים שלה מתחת לשפם ולרמז\ים עבה לגבי דרכי שכנוע פה ושם.

 

סוזי אבן היתה מצרייה, וכמי שחיה במצרים אין ספק שהכירה היטב את תרבות הבקשיש והשוחד שם.

 

טוב, תשכחו מכל מה שאמרתי כאן.

 

האמת, עכשיו שכבר השמיעו את השיר הרבה ושיצא לי 'להתרגל' אליו, הוא נשמע לי בסדר גמור, יוצא דופן ומיוחד ולא בהכרח מוזר כפי שכתבתי בהתחלה, והוא באמת בסדר גמור ואני כבר יכולה לשמוע אותו ולהינות.

עבור לעמוד
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר