06.08.17 | 12:55
בעד ונגד עונש מוות

עכשיו מתפרסם איך הרוצח המטורף חארוף (שימו לב לשם המכוער, הדוחה ברמות) רצח את  מיכל חלימי.

ואת רוצה שיעשו לו בדיוק אותו דבר. שיוצא להורג באותה דרך.

כשאת קוראת את מעשי הרצח הנוראים, אם ע"י ערבים על רקע לאומני ואם ע"י מטורפים ישראליים "סתם", התגובה שלך המיידית היא: לעשות לו כאשר עשה.

ובכנסת אכן הוצעה הצעת החוק: עונש מוות.

והמדינה מוסיפה להחזיק בעקרון של "עונש מוות - לאו".

וקמים כל מיני פלפלנים שמסבירים למה עונש מוות, גם לנתעבים שברוצחים, לא כדאי ולא נכון. אחת הטענות שלהם, שהם סבורים כי היא חזקה מאד: "את היית מבצעת זאת בעצמך?" כאילו להיות חייל קרבי זה לא להישלח להרוג (או ליהרג!),וכאילו בימי המחתרות, גם שלנו, לא הוצאו אנשים להורג. היו יש ויהיו אנשים שמסוגלים לבצע זאת, ולדעתי, קרובי הנרצח(ת) צריכים לקבל את הזכות למשוך בחבל אשר יתלה את הרוצח.

06.08.17 | 13:02

ואני חושבת שלנו הנשים, ורק לנו, יהיה מותר בחוק לשאת נשק, וכן יאמנו אותנו מגיל צעיר באמנות לחימה. וזאת כדי לבטא במציאות את חוק השיוויון בין המינים. כדי שלא יוכל להיות מה שקיים היום - שכל זכר מטורף ואלים יוכל להכות אשה, לאנוס ולרצוח אשה. אשה צריכה להיות מסוגלת להתגונן. ובהצלחה. צריך לפעול להבטיח זאת .

06.08.17 | 13:29

איזה בזבוז שלא חיית במהפכה הצרפתית עם ההמונים הנאספים ומתמוגגים סביב הגליוטינה והראשים הנערפים ואולי גם בזירה הרומית שם הושלכו פושעים לטרף לחיות למצהלות הקהל הנהנה...

06.08.17 | 16:20

איזה בזבוז שלא חיית במהפכה הצרפתית עם ההמונים הנאספים ומתמוגגים סביב הגליוטינה והראשים הנערפים ואולי גם בזירה הרומית שם הושלכו פושעים לטרף לחיות למצהלות הקהל הנהנה...

אתה משווה בין מרחץ הדמים לאנשים חפים מפשע (או אויבים פוליטיים), שנעשה לעיני ההמון - חיית הטרף העדרית הזו - לבין עונש צודק לרוצחים איומים ונתעבים?

06.08.17 | 16:28

עונש מוות הוא רק בזירה...

להכניס לכלא את מי שכתב את הקוד הלא איתי... שמגביל חיסול המחבל בזירה.

אמש היינו אצלנו חברים ממכסיקו הם סיפרו כי בנו חומה 15 מטר ליד הנהר שממנו היו מסתננים לארהב.

ומי שעובר את החומה נורה במקום, וכן במקום אחר היתה כתבה שבה נאמר כי נתנו רשות לציידים לירות במשיגי הגבול.

כלומר חיסול מבקשי עבודה שלא מהוים סכנה...זו אמריקה הדמוקרטית, וזו הדמוכרטא השמאלנית.

06.08.17 | 16:38

איזה בזבוז שלא חיית במהפכה הצרפתית עם ההמונים הנאספים ומתמוגגים סביב הגליוטינה והראשים הנערפים ואולי גם בזירה הרומית שם הושלכו פושעים לטרף לחיות למצהלות הקהל הנהנה...

אתה משווה בין מרחץ הדמים לאנשים חפים מפשע (או אויבים פוליטיים), שנעשה לעיני ההמון - חיית הטרף העדרית הזו - לבין עונש צודק לרוצחים איומים ונתעבים?

אני רק טוען שלאור תגובתיך רוויות הנקם ותאוות הדמים היית די נהנית במופעים האלה...

06.08.17 | 18:40

איזה בזבוז שלא חיית במהפכה הצרפתית עם ההמונים הנאספים ומתמוגגים סביב הגליוטינה והראשים הנערפים ואולי גם בזירה הרומית שם הושלכו פושעים לטרף לחיות למצהלות הקהל הנהנה...

אתה משווה בין מרחץ הדמים לאנשים חפים מפשע (או אויבים פוליטיים), שנעשה לעיני ההמון - חיית הטרף העדרית הזו - לבין עונש צודק לרוצחים איומים ונתעבים?

אני רק טוען שלאור תגובתיך רוויות הנקם ותאוות הדמים היית די נהנית במופעים האלה...

שום תאוות דמים. אני רוצה צדק. וכן, נקמה שהיא צדק. מה ההתחסדות הזאת? רצון הנקם הוא טבעי. 

06.08.17 | 19:08

זה גם מה שטען ההמון הרומי ווהצרפתי שנהנה ממעשי הצדק שנעשו לפושעים.

כמי שמציגה את עצמה כנעלה מעל  ההמון יש בך נטיות מאוד אספסופיות בכל נושא הנקמה.

06.08.17 | 21:08

החמסינים משפיעים, לרעהemo_19.png

 

ועכשיו שמענו תחזית שכל השבוע הזה יהיה גל חום אחד גדול וקשה, אז תתכוננו להרבה שטויות שנשמע מאנשים שהחמסינים משפיעים עליהם חזק לרעה.

07.08.17 | 09:40

זה גם מה שטען ההמון הרומי ווהצרפתי שנהנה ממעשי הצדק שנעשו לפושעים.

כמי שמציגה את עצמה כנעלה מעל  ההמון יש בך נטיות מאוד אספסופיות בכל נושא הנקמה.

יופי, לך כנראה לא אכפת ממעשי רצח נוראים, ודאי לא ממעשי אונס.

וכבר הבנו שהתפיסה היהודית היא בשבילך כלום.

אולי אתה גם מאמין שרוצח נורא או אנס אפשר להחזיר למוטב אם רק יפנקו אותו בבית הסוהר.

לעומת זאת, לאכול בשר זה בשבילך נורמה, מה? (שמענים ורוצחים את בעלי החיים, מה אכפת?)

07.08.17 | 10:15

אם אני מתנגד לעונשי מות זה לא אומר שאני מצדיק מעשי רצח נוראיים. אני פשוט תמה כל פעם מחדש על תאוות הנקם היצרית שלך בעיקר ממי שרואה עצמה נאורה ונעלית על ההמון האספסופי. את מגיבה כאחרון הטוקבקים המתלהמים.

07.08.17 | 11:39

הבעיה עם עונש מוות היא שתוצאת ביצועו אינה הפיכה.

לעתים מתברר רק לאחר זמן, בעקבות ודוי, או בעקבות חקירה חוזרת, כי ראיות פוברקו, או לא נמצאו ולא הוצגו לסניגוריה, נסחטו באיומים או עינויים שאין לשאתם, ואפילו ראינו יותר ממקרה אחד בו נאשם הודה לכאורה במעשה, אך לא ידע להצביע על המקום בו "הסתיר" את הגופה, וכל מיני פרטים אשר אמורים היו להיות ידועים אך לפושע.

במיוחד זכור לי המקרה של עיזאת נאפסו אשר למעשה "נקבר חיים" על ידי יוסי גינוסר שהיה זקוק להשג משמעותי לזכותו בעת שהתמודד על קידום בשב"כ.

זה בלתי נתפש!

עיזאת נאפסו הודה בכל סעיפי האישום, בגידה, ריגול חמור וסיוע לאויב, משום שהאמין כי יוסי גינוסר יכול להורות לאנוס את בנות משפחתו, כולל ארוסתו (אותה התיר מארוסין כדי שלא תמתין לו עד שילבין שערה).

כבן מעוט (צ'רקסי) אשר היה תלוי בחסד שליטים בכל מקום, ולא יכול היה לצפות לצדק - סבר כי ישראל היא כמו אחת משליטי המזרח ויכולה להתעמר במיעוטים כרצונה.

אילו הייתי בנעליו - הייתי פורץ בצחוק כה פרוע עד כי ודאי הייתי נוקע לסתי.

אולם עיזאת נאפסו סבר כי מימוש האיום אפשרי, והודה.

לאחר מאסר של כשבע שנים, מוסתר מעיני הצבור, נקבע כי השב"כ שיקר וסחט הודאה באיומים.

אולם פטור בלא כלום אי-אפשר.

עיזאת נאפסו שחייו כבר נהרסו, והיה שבור, הסכים ל"עסקה" ואישום ב"חריגה מסמכות עד כדי סיכון ביטחון המדינה" בלבד - ענין שאינני מאמין בנכונותו.

לדעתי, ה"עבירה" היחידה שאפשר היה ליחס לעיזאת נאפסו היא יציאה למפגש עם "מאכר" מקומי, מתוך יזמה ל- small talk, אשר מתוכה אולי יוכל לחלץ משהו בעל ערך מודיעיני למדינה (ה"מאכרים" תמיד נסו לקשור קשרים עם קציני שלטון, כדי להעצים את הרושם בנוגע ליכלתם "לסדר" דברים למקומיים).

ה"מאכר" יזם פגישה נוספת, בה הודיע לעיזאת  נאפסו כי פגישתם הקודמת צולמה, ואם לא יסגיר מידע מודיעיני אודות צה"ל לו, ל"מאכר" - יציג ה"מאכר" את התמונות למודיעין הישראלי.

עיזאת נאפסו "חתך" מיד, קם ועזב את הפגישה.

החטא היחיד שלו הוא שכל כך לא יחס חשיבות לנסיון הסחיטה המטופש, עד כי לא דיווח על כך למפקדיו.

למזלו - לא הוצא להורג.

07.08.17 | 12:36

אם אני מתנגד לעונשי מות זה לא אומר שאני מצדיק מעשי רצח נוראיים. אני פשוט תמה כל פעם מחדש על תאוות הנקם היצרית שלך בעיקר ממי שרואה עצמה נאורה ונעלית על ההמון האספסופי. את מגיבה כאחרון הטוקבקים המתלהמים.

אתה "לא מצדיק מעשי רצח נוראיים" (אגב, על אונס לא דיברת) אבל מוכן בהחלט שהרוצחים הנתעבים יחיו להם בבית הסוהר  ויקבלו הטבות שונות וכעבור זמן  קצוב יצאו לחופשי...... אז איפה פה הצדק?

ולעומת זאת, עבור תאוותך לבשר, נקרא לה יצר? לא איכפת לך שנשמות חיות ומרגישות  יעונו עד מוות, ויירצחו באכזריות. וכשאתה רואה את חלקי הגופות בסופרמרקט, שום דבר לא "מזיז" לך, כנראה.

כן, לי יש רצון נקם. כאשר עשה כן ייעשה לו. רצון הנקם הזה נובע מעמקי הנפש, וקרא לך "ייצרי" אם רצונך בכך. במה זה רע?

07.08.17 | 12:37

אם אני מתנגד לעונשי מות זה לא אומר שאני מצדיק מעשי רצח נוראיים. אני פשוט תמה כל פעם מחדש על תאוות הנקם היצרית שלך בעיקר ממי שרואה עצמה נאורה ונעלית על ההמון האספסופי. את מגיבה כאחרון הטוקבקים המתלהמים.

אתה "לא מצדיק מעשי רצח נוראיים" (אגב, על אונס לא דיברת) אבל מוכן בהחלט שהרוצחים הנתעבים יחיו להם בבית הסוהר  ויקבלו הטבות שונות וכעבור זמן  קצוב יצאו לחופשי...... אז איפה פה הצדק?

ולעומת זאת, עבור תאוותך לבשר, נקרא לה יצר? לא איכפת לך שנשמות חיות ומרגישות  יעונו עד מוות, ויירצחו באכזריות. וכשאתה רואה את חלקי הגופות בסופרמרקט, שום דבר לא "מזיז" לך, כנראה.

כן, לי יש רצון נקם. כאשר עשה כן ייעשה לו. רצון הנקם הזה נובע מעמקי הנפש, וקרא לך "ייצרי" אם רצונך בכך. במה זה רע?

בעיניי, אוכלי הבשר הם אחרוני האספסוף.

עבור לעמוד
1, 2, 3, 4, 5
בחזרה לפורום
כרגע בפורום זה: חיים קאופמן
עבור לפורום:
היסטוריה
בחר
בחר